Haetko kumppania väärillä kriteereillä?

Pillujen--asiantuntija

https://www.is.fi/viihde/art-2000005670851.html

tuossakin sanotaan että naiset hakee komeaa jännämiestä jossa on jotain jännittävää.

"Toiset valitsevat kumppaninsa ulkonäön perusteella, toiset siksi, että kumppanissa on jotain jännittävää ja kiehtovaa, mutta todellisuudessa turvattomuutta aiheuttavaa"

25

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaamärinää

Joojoo.

• HaenOikeilla

Ihan fiilis/tunne/kemia/mielialapohjalta haen. Valitettavasti. Tiedän kyllä että naismakuuni sopivat sitoutumiskykyiset naiset ovat lähes poikkeuksetta, yllätys, varattuja. En voisi kuitenkaan enää olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota en rakasta. Se tuli jo kokeiltua.

• Kaisanoasaa

Haen kaunista naista koska kemiaa on vain kauniin naisen kanssa.

• otetaansille
    • No itse olen ainakin oppinut, että huonoista parisuhdekokemuksista voi etsiä syyllisen peilistä. Ainoa mihin voi elämässään vaikuttaa, on omaan elämään...

Ihan aloittajallekin tiedoksi, että ruikuttaminenkaan ei auta. Muut elää omaa elämää, sanoitpa mitä sanot ja käännä toisten puheet miksi haluat.

• väärää.väärää
    • Totuus-

On vain oikeita kriteerejä ja vääriä valintoja.

• omajatukseni

En, haen ihanaa tavimiestä joka minun silmissäni on komein.

• taviskomea.chocha

komeita sinkkumiehiä vilisee kaikkialla

mixet lähesty heitä?

Onko ottamaton vai lampi kalaton?

• einuorempia
        taviskomea.chocha kirjoitti:

komeita sinkkumiehiä vilisee kaikkialla

mixet lähesty heitä?

Onko ottamaton vai lampi kalaton?

Haluan sellaisen miehen jonka jo tunnen.

• gfdhfd5t54gf

"En, haen ihanaa tavimiestä joka minun silmissäni on komein"

Sinun piti varmaan sanoa ennemmin "haen ihanaa komeaa miestä joka minun silmissäni on tavis"?

• näintoimin

Tottahan toki miehen tulee olla komee. Mä toki haen vain seksiseuraa mutta kuka nyt voisi kattella jotain urponaamaa suhteessa vuosien ajan.

• Kurppa27

Miehen pitää olla pitkä ja komea eikä mikään taskukokoinen lyhyt ätmi

• 57kyrrykr6kstktyk

Ihmiset hakevat sitä mitä kuvittelevat haluavansa eikä sitä mikä olisi riittävän hyvä. Olisi hauska jos ihmiset samalla mentaliteetilla menisivät vaikka autokauppaan, joo mulla on vaan viisi tonnia mutta haluan kuitenkin ton uuden mersun tms..

• raamitkohdallaan

Haen komeamulkkusta telinettä.

• Tavallinen-tapaus

Hein perusnättiä naista jonka luonne on ystävällinen ja ennakkoluuloton. Ei saa tupakoida eikä saa olla yli 12 kg ylipainoa.

• sittenvoithakea

Oletko peruskomea mies?

• tuollainenetsivä

Kivan kuuloinen hakukriteeri.

• Voiko Eric Bana olla väärä?

Kysyn vaan..
      Siinä on kriteerit aika kohdillaan. Pysyn siinä.

• Haen kumppania oikeilla kriteereillä itselleni. Jos ne kriteerit ei natsaa miehen kanssa, ei ole mitään järkeä kituuttaa yhdessä, koska mies niin kovasti haluaa olla parisuhteessa. Nämä lähimmäisriippuvaiset riippakivet eivät vain itse ymmärrä, etteivät ikinä voi täyttää minun kriteerejäni. Minulle jännämies ei ole alkoholisoitunut ja väkivaltainen pettäjä, vaan mukava ja kunnollinen tavismies. Hän elättää itse itsensä, ei roiku äidin helmoissa, osaa ajatella muitakin kuin itseään ja käyttäytyy sivistyneesti, mutta ei hienostele. Ja tietenkin ulkonäön pitää olla minua viehättävä, mutta minä en vaadi lihaksikasta kroppaa tai superkomeaa naamaa. Näillä kriteereillä on myös löytynyt pitkäaikaista seuraa, joten vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ei, en etsi.

• Ruma-ätmi

99% naisista hakee miestä ulkonäön perusteella.

• trueasf

100 % miehistä hakee naista ulkonäön perusteella.

• ddfsfgfdg45tg
        trueasf kirjoitti:

100 % miehistä hakee naista ulkonäön perusteella.

Myös naisista 100% hakee miestä ulkonäön perusteella. Ruma-ätmi oli turhan optimistinen arviossaan.

• joomuttamutta

Aloituksen liitetekstissä on asiaa. Itse pidemmän aikaa suhteen aikana terapiaa käyneenä voin sanoa, että kiintymismallit (esim.yksin pärjääminen vs. avoimuus ja yhdessä tekeminen,välttelevä kiintyminen va.sitoutuminen ym.) parisuhdemallit ym. todellakin vaikuttavat suhteessa paljon. Stolbow:n opit ovat tuttuja ja hän on kirjoittanut erinomaisia erosta selviytymisen kirjoja ja vetää eroseminaareja. Ongelmaksi parinvalinnassa tuolla tavalla nykyaikana muodostuisi lähinnä se, että se toinen ihminen on tunnettava jo aika hyvin, jotta tuollaisia voi miettiä (ts. harva ihan alkuvaiheessa, alun treffeillä miettii tuollaisia) ja siihen että tuollaisen löytäisi menisi aikamoinen aika ja useat kokeilut. Ongelma on myös se, että vaikka nuo asiat itse olisit läpikäynyt ja ne ymmärrät niin harvat ihmiset niitä on funtsinut ja tiedostaa niitä, joten ei oikein helpolla toteudu kaksisuuntaisesti.

• EdesUnissa

Tuo artikkeli oli itsessään lukemisen arvoinen. Useat ihmiset eivät tunnista nimenomaan omia toimintakaavojaan ja siksi epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen samalla tavalla. Se ei ole ympäristön vika.
      Ohjelma kuulostaa silti typerältä. Ulkopuolinen parittaja voi tunnistaa ihmisen omat heikkoudet, mutta ei välttämättä kykene valitsemaan paria johon tuntisi vetoa. Toki kykenee valitsemaan parin jossa ei esiinny ihmisen aiemmin tekemää "virhetulkintaa."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6758
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4214
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3004
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1980
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1669
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1509
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      90
      1493
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1396
    Aihe