Deittipalstat pursuaa nirppanokkaisia naisia

juupappapajuu

Tämähän ei tullut yllätyksenä kun feminismi ja omanedun tavoittelun yhdistää seuran hakuun ja deittailun. Sekä vielä siihen ns. gold-diggeröintiin tämä on yleistynyt entistä enemmän 40-50 vuotiaissa naisissa. Ylimielisyys ja omaannapaan tuijottelu ja itsetään suurien luuleminen ottamatta tosiasioita ollenkaanhuomioon.

Miksi koen näin? Keskusteluun ruvenneet naiset suurinosa tekee keskustelusta yksipuolista tiedustelua vaikka itse painottavat keskustelu ja kuuntelutaitoja profiileissaan ja sitä hyvää asennetta. Ollaan töykeitä , Ei huomioida kuin omia tarpeita. Eläkä vain huomauta asiasta olet heti ilkimys !

Jos esitän naiselle kysymyksen , hyviin tapoihin kuuluisi vastata, Eikä esittää vastakysymyksiä , uteluita, vaatimuksia ja jättää vastaamatta kysymyksiin joita on esitetty,

Luulisi olevan käytöstapoja mutta ei kun katsotaan vain siihen omaan napaan ja ei saa sitten edes erehtyä uudelleen asioita kysymään kun heti alkaa ininä että olet ilkeä, Vaikka kysymykset ovat samanaiheisia kuin hänen kysymyksensä ja tivaamisensa

Hävetttäisi olla tuollainen ihminen joka ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja edes keskusteelussa mutta vatimuksia toiselta osapuolelta tulee liukuhihnalta!

Tästälähin tuollaiset kysymyksellä kysymykseen vastaavat naiset ovat ehdottomasti ei jatkoon pissiksiä, tai kohdeiän kysymyksessä olevista sanoisin kusiksia

69

2614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naamaratkaisee

Tuotahan se valitettavasti on. Naiset katsovat ekana naamarajan. Jos se ei täyty et saa koskaan vastauksia kuin korkeintaan kehareilta tai hoono soomi massapostittajilta.

• HupakkoN

Ja mikäs vika niissä mielestäsi kehareissa on? Kuinkas sen oman naamarajasi kanssa siis? ;)

Naisilla ei saisi olla omia mieltymyksiä vaan kaikki pitäisi ns.kelvata vaikkei mtn yhteistä olisi jonkun tyypin kanssa vai?
        Moni tuntuu (kyllä, tiedän paljon naisiakin jotka sortuu samaan) aina vetävän sen oman ulkoisen olemuksensa syyksi jos ei kolahda molemminpuolin. Ja miksi kaikkien pitäisi kaikista tykätä?

Yks tykkää pullukasta, toinen hoikasta.. vaaleista pitävät harvemmin lämpiää tummille ja päinvastoin.
        Itse ainakin toivoisin, että miehellä on jtn ns.rimaa itselläänkin eikä vain vastaa/jatka yhteydenpitoa siksi kun ei kukaan muu ole ottanut kontaktia.. parempi kun jättää väliin jos en miellytä kaikinpuolin, ulkoisesti ja henkisesti. - ja kuuluun niihin vähemmän "kauniisiin" yleisellä nykytasolla (en vedä kiloa pakkelia naamaan, en kulje puolialasti jne) ja olen pienitissinen rimpula jne.. ja on erittäin ok, ettei suurin osa miehistä pidä tästä naistyypistä! :D

Jos nyt pistät viestiä eikä viestin saaja juuri sinusta viehäty, olipa syy se naama tai muu kroppa tai haloo se luonne minkä mielikuvan annat itsestäsi niin seuraava yritys..

Suositten oikeasti hakemaan sitä ihmistä, jonka kanssa on tunteet ja se viehättyminen molemminpuolista. :) Aikaa se toki vie jos ei ole onnekas ollut siinä kuuluisassa geenilotossa mutta silloin on parempi olla yksin eikä jonkun "hätävaraksi" tyytyä jäämään..

• Kannattaisi muistaa, että 40-50 v nainen on jo aikuinen, takana pitkä suhde, avioliitto, lapsia, mitä kenelläkin. Ei ole enää tarvetta mielistellä ja etsimällä etsiä miestä rinnalle. Ollaan jo siinä iässä, että kompromissiin pitää olla hyvä syy. Jos keskustelutaitoja vaaditaan, se tarkoittaa muutakin kuin kahden sanan vastauksia. Jos mies ei osaa kirjoittaa, ei hän osaa keskustellakaan, joten kiinnostusta ei naisen puolelta herää. Se on sitten ihan sama, miten verisesti mies suuttuu, kertoo vain miehen luonteesta paljon, kaikki pitäisi saada ilman suurempaa vaivannäköä. Kyselevä nainen ehkä yrittää ottaa selvää, oletko samanlainen kusipää kuin ex ja huomaa, että kyllä olet, ei jatkoon.

• harmittaa

Itseä myös harmittaa aloittajan perustelujen lisäksi se, että nainen saa olla vaikka kuinka juoppo, bilehile, mulkku, tupakoiva ja jonkin sairauden omaava, mutta mies pitää olla täydellinen tai jopa 110% yli siitäkin. Tutustuin erääseen vammaiseen naiseen, mutta en herättänyt hänen mielestään mitään tunteita. No, onhan noita terveempiäkin maailmalla.

• En minä miehenä viehättyisi juoposta bilehileestä tai tupakoivasta mulkuista, joten eikö se ole ihan sama, mitä sellaiset naiset hakevat.

• 6jwjwttjwr6jwrjwrj

Suurin osa naisistahan ei osaa keskustella oikein mistään. Ja kyllähän se kertoo mikä on tärkeintä kun melkein ensimmäiseksi kysyvät miehen työtä.

Ja mitä laitetumpi, tai siis "nuorekas" niinkuin he itseään nimittävät, niin sitä nirsompi. Ilmeisesti se pakkelin ja hiusväri määrä kertoo naisen tasosta, tai siis heidän itsensä mielestä.

• VanhaNössöATM

Tuosta työn kysymisestä näin ATM:n näkökulmasta: Kyllä minä haluan tietää jo melko alkuvaiheissa naisen työn. Se kertoo jotakin hänen ja minun mahdollisesta sosiaalisesta samanarvoisuudesta. Ja mahdollisesti senkin, onko toinen täysi luuseri vai vain osittain, sillä rehellisiähän näiltä palstoilta ei monta löydy.
        Ei siitä työn kysymisestä ole syytä närkästyä. Minulle ainakin se kuvitteellisen naisolennon työ saattaa olla suurikin plussa, mutta miksei joskus pikkuinen miinuskin.

• wtjwjwtjwtwjwjtjjt
        VanhaNössöATM kirjoitti:

Tuosta työn kysymisestä näin ATM:n näkökulmasta: Kyllä minä haluan tietää jo melko alkuvaiheissa naisen työn. Se kertoo jotakin hänen ja minun mahdollisesta sosiaalisesta samanarvoisuudesta. Ja mahdollisesti senkin, onko toinen täysi luuseri vai vain osittain, sillä rehellisiähän näiltä palstoilta ei monta löydy.
        Ei siitä työn kysymisestä ole syytä närkästyä. Minulle ainakin se kuvitteellisen naisolennon työ saattaa olla suurikin plussa, mutta miksei joskus pikkuinen miinuskin.

Oletan etteivät ätmit halua naista kellä on statusta, tai sosiaalinen työ, koska silloinhan nainen löytää hetkessä uuden ja paremman miehen. Eli miehet eivät halua että naisella olisi saumaa muihin, kun taas naiset haluavat miehen kellä on mahdollisuuksia muttei käytä niitä.

• VanhaNössöATM
        wtjwjwtjwtwjwjtjjt kirjoitti:

Oletan etteivät ätmit halua naista kellä on statusta, tai sosiaalinen työ, koska silloinhan nainen löytää hetkessä uuden ja paremman miehen. Eli miehet eivät halua että naisella olisi saumaa muihin, kun taas naiset haluavat miehen kellä on mahdollisuuksia muttei käytä niitä.

Väärin oletat jos minua tarkoitit. Statusta en halua, vaan suunnilleen tasavertaisen kumppanin. Sellainen vain ei käy näille naisille: statusta pitää olla, pituutta mieluummin 2 kuin 1,8 m. Ja luonnollisesti kaikki tuo ökyomaisuus ja hienot ja tyyriit harrastukset. Mitäs sitä sitten kilpasiskoille näyttäisi, jos vertaiseensa tyytyisi?

• ekjhsdjssgmnsgnsdgn
        VanhaNössöATM kirjoitti:

Väärin oletat jos minua tarkoitit. Statusta en halua, vaan suunnilleen tasavertaisen kumppanin. Sellainen vain ei käy näille naisille: statusta pitää olla, pituutta mieluummin 2 kuin 1,8 m. Ja luonnollisesti kaikki tuo ökyomaisuus ja hienot ja tyyriit harrastukset. Mitäs sitä sitten kilpasiskoille näyttäisi, jos vertaiseensa tyytyisi?

No tuo palstan kulunut virsi että naisille kelpaa vain kaksimetriset miljonäärit on ihan paskapuhetta, heitä väestössä on vain muutamia kun taas suurin osa pariutuneista on ihan taviksia.

Kuinkas moni ätmi suoraan sanoo että ottaisi atn:en, yleensä jollei muuta niin näkee vaatimuksia naisen painon ym. suhteen.

• VanhaNössöATM
        ekjhsdjssgmnsgnsdgn kirjoitti:

No tuo palstan kulunut virsi että naisille kelpaa vain kaksimetriset miljonäärit on ihan paskapuhetta, heitä väestössä on vain muutamia kun taas suurin osa pariutuneista on ihan taviksia.

Kuinkas moni ätmi suoraan sanoo että ottaisi atn:en, yleensä jollei muuta niin näkee vaatimuksia naisen painon ym. suhteen.

Tarkoitin luonnollisesti, että näille palstan nirppanokkanaisille kelpaa vain... jne. Ne vähempään tyytyneet ovat jo parinsa löytäneet.

• tiedahanta

Ehkä sitten kannattaisikin tutustua niihin kuvattomiin - keskittyvät ehkä ihan eri asioihin?

• qwertyui

Samoja huomioita tullut tehtyä. Minä harmittelin sitä, että olen suorastaan surkea keskustelija.
      Mutta eihän minulla ollutkaan mitään hätää näihin naisiin verrattuna. Ja juuri ne jotka korostaa keskustelun tärkeyttä

• Tavallinen-tapaus

Tavis naiset luulee olevansa kauniita ja parempia ja täydellisiä ja siksi vaativat top 10 miestä eikä tavis miehet pääse tutustumaan naisiin edes.ta

• Kulunut virsi, keksi jotain uutta. Ehkäpä kenties se onkin mies, jolla on turhan suuret luulot itsestään ja ihmettelee sitten,miksi ei kelpaa itseään ylempitasoiselle naiselle.

• kerttunen
        Keto.neilikka kirjoitti:

Kulunut virsi, keksi jotain uutta. Ehkäpä kenties se onkin mies, jolla on turhan suuret luulot itsestään ja ihmettelee sitten,miksi ei kelpaa itseään ylempitasoiselle naiselle.

Miehet keksii aina jonkun käytännönläheisen tekosyyn lopettaa tapailut. Viimeksi oli mies, jolle ei alussa haitannut 70km välimatkamme mitään, sanoi alkuunsa, että tuohan on melkein naapurissa. Joku asia minussa ei sitten miellyttänytkään, kun tuo matka olikin sitten liian pitkä ja hänen säännöllinen työaika olikin yhtakkiä tunteja enemmän. Ja ei ollu mikään ytmi kyseessä, tavis, kuten itsekin.

Olisi vaan reilusti kertonut hakevansa omasta mielestään itselleen tasokasta seuraa.

• Tavallinen-tapaus

Naiset ei osaa edes puhua mitään. Eivät tosiaan vastaa jos jotain kysyy. Käsittämätöntä että sanovat itseään fiksuiksi ja avoimeksi mutta eivät vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin edes.

• Nadju

Se riippuu kuka kysyy....

• Nadju kirjoitti:

Ja vielä miten kysytään.

• rrtyui
        Nadju kirjoitti:

Siitähän se riippuukin. Nainen kun kuvittelee yleensä itsestään liikoja eikä vastaile kelle tahansa. Sitten itkee kun ketään ei löydy. Lue: ei löydy sitä johon ei ole todellisuudessa mitään saumaa..

• valintoja

Miksi haette seuraa netin kautta, jos naiset ovat siellä niin huonoja keskustelemaan juuri teidän kanssanne? Luulisi kaltaistenne miesten olevan sikäli suosittuja normaalielämässä, kun keskustelua syntyy joka aiheesta.

• Alkaa.jo.kyllästyttää

Ei normaalielämässä naisia ole. Paitsi toisten miesten kainaloissa. Ja näistä pysyn erilläni!
        Teoriassa naisia pitäisi minun ikäluokassani olla jo reilusti enemmän kuin miehiä, mutta missä ne piileskelevät? Tässä betonikolhoosissa on kolme ns yksinäistä naista, mutta heistä kahdella on kumppani (olen joskus nähnyt) ja se kolmas on niin kaunis, että riihen seinästä irtireväisty pirukin on kaunotar hänen rinnallaan. Ja vittumainen niuhottaja. Ja tupakoi.

• Alkaa.jo.kyllästyttää kirjoitti:

Ei normaalielämässä naisia ole. Paitsi toisten miesten kainaloissa. Ja näistä pysyn erilläni!
        Teoriassa naisia pitäisi minun ikäluokassani olla jo reilusti enemmän kuin miehiä, mutta missä ne piileskelevät? Tässä betonikolhoosissa on kolme ns yksinäistä naista, mutta heistä kahdella on kumppani (olen joskus nähnyt) ja se kolmas on niin kaunis, että riihen seinästä irtireväisty pirukin on kaunotar hänen rinnallaan. Ja vittumainen niuhottaja. Ja tupakoi.

No jos ne mahdollisuudet on noin olemattomat oikeassa elämässä, niin melko varmasti samaa tasoa on nettimaailmassakin. Vain rumat ja epätoivoiset etsivät netin kautta seuraa.

• jjgdjhgi
        Keto.neilikka kirjoitti:

No jos ne mahdollisuudet on noin olemattomat oikeassa elämässä, niin melko varmasti samaa tasoa on nettimaailmassakin. Vain rumat ja epätoivoiset etsivät netin kautta seuraa.

Piti ihan vilkaista, ei kirjautuneena, tuonne treffien puolelle ja katsoin maakuntani naisiakin.. ohhoh. Miehiä olen ennen selaillut mutta oma ns.tasoni ei niihin riittänyt, jotka minusta tuntuivat kiinnostuvan joten jätin homman kesätauolle jotta voivat kauniimmat saada mahdollisuuden. (Tiedän kyllä rumuuteni, varsinkin keski-ikäisten naisten mielestä.. Onneksi jotkut miehet ovat heikomman näkökyvyn omaavia niin ei me rumilukset ihan koko elämää yksin jouduta viettämään.. :P )

Nti neilikka lie itse aivan missi/mallitasoa jos rumia ihmisiä näkee vain netissä ;) Onnittelut!
        Sinulla varmaan on jonotusnumerot niiden komeimpien miesten varralle kun joudut potkimaan timmin kroppasi ja muotojesi kimpusta niitä valioyksilöitä. :)

Kannattaa silti muistaa, vaikka oma peilikuva näyttääkin omasta mielestä kauneimmalta, et niitä makujahan on monia ja se kuuluisa kauneus on katsojan silmissä.

Harmi kun näet niin paljon rumuutta ja epätoivoa muissa se oma kauneutesi toki varmasti hivenen liikaa sokaisee.. Vaan se karma voi opettaa sinullekin ehkä jotain vielä tässä elämässä.

• satisfaction
        Keto.neilikka kirjoitti:

Monet rumatkin ovat löytäneet seuraa netin kautta ja olen onnellinen heidän puolestaan. Kauniitkin eroavat ja ovat epätoivoisia. Itse olen tasoa keskiverto ja saan huomiota livena paljonkin nuoremmilta miehiltä, mitä sitten. Nyt olen laittanut kuukausia sitten nettiprofiilin kiinni, olen tänä vuonna tavannut yhden miehen kanssa lenkkeillen, mutta ei herännyt mitään tunteita.
        En ole epätoivoinen, nautin auringosta ja kesästä ja töistäkin.
        Iloa teille jokaiselle!
        Poistun tältäkin sivustolta oikeaan elämään.

• helsinki

Joo, olen huomanut kaa. Naiset etsivät vielä 50v sitä nuoruuttaan joka jäi elämättä. Silloin oltiin surina sussuja vaan eihän se nykyisin mitään.
      Pitää päästä lemmenlomalle vaikka etelänavalle jätkän pitää olla 180 ja mielellää tumma silmä.
      Maahanmuuttajat käy vaikka harva on 180 kun omat rahat ei riitä etelää.

• toholanpi

Suomi on pullollaan näitä itkijä naisia joille ei kelpaa kuin kuu taivaalta.

• Ulosaurinkoon

Enemmän tämä maa kylläkin pullollaan katkeroituneita parkuja miehiä, kun ilman naista ovat jääneet.

• amanda1111

Yksikään tuttavapiirini sinkuista naisista ei valita osaansa. Ovat välillä suhteessa puolisen vuotta ja sitten taas vapaana. Osa ei edes hae suhdetta. Näkyy löytyvän mies jokaiselle pidempään suhteeseen halukkaalle naiselle, ; niin on uusi mies yli 100kg painavalla entisellä työkaverilla ja yhdellä vähän kevyemmälläkin. Niin hiljaiset hissukat kuin ronskinpuolesiet naisetkin ovat pariutuneet. Miehet on löytyneet yleensä tanssipaikoista tai töistä ja yksi Tinderistä.
        Itse ilmeisesti kuulun ryhmään ronkelit tai olen vaan rehellinen itselleni. En ryhdy suhteeseen, ellei miehen kanssa aidosti kopsahda.

• tkjhlgg

Ihan perusasia kysyä työelämässä olemista. Tulen omillani toimeen ja niin pitää miehenkin. Miehissä on onnenonkijoita, jotka hakevat itsenäisiä naisia elättämään ja maksamaan tupakat ja viinat. Töihin ei kannata mennä ulosoton takia. Jotkut naiset jää roikkumaan näihin miehiin, ettei tarvitse olla yksin. Miehen taustoja kannattaa selvittää, ettei joudu itse isoihin ongelmiin. Yksi tuollainen mies vaikuttaa tässä Jyväskylän seudulla ja on kertynyt naisille kivoja velkoja tuon luuserin myötä.

• eykykywtrjwtwtwn

Höpön löpön, kyllä se työtönkin pystyy itsensä elättämään. Eikä toisten kusettaminen liity mitenkään titteliin tai työhön. Mutta nainen haluaa päästä kuluttamaan rahaa "yhdessä" matkusteluun yms..

• jukkap9

Olen yrittänyt löytää täältä ainakin vuoden kaunista, leveälanteista, rouvakoon naista, iän ei väliä, kunhan 20-55v, eikä juoppo? Pistin vielä, että tittelin ei niin väliä, eikä statuksen, kunhan on nätti ja ihana luonteeltaan ja tykkää erotiikastakin. Pitkät hiukset on plussaa ja hiusten värin ei väliä. Mutta, ei löytynyt koko talvena yhtään halukasta ja nyt kesän tullen menen maaseudun rauhaan, mutta vastailen kyllä naisille netissä ja käyn kyllä kaupungissakinvälillä, mutta on kesä vain kerran vuodessa ja silloin täytyy ehtiä tekeen kaikki työt maaseudulla, mitä ei voi sateella ja talvella tehdä. Mutta, syksyllä, talvella ja keväällä olisi enemmän seurusteluun aikaa ja olisi ihanaa löytää se upea nainen,joka lämmittäisi pitkän kylmän talven läsnäolollaan, keskustelisi ja vietettäisiin ihania koti-iltoja, keikuttaisi kauniita muotojaan ja puolin ja toisin nautittaisiin hellistä hetkistä. Viestittää voi, vastailen varmemmin iltaisin, kun olen netin vieressä: [email protected]

• hehehehhehehe

Ihannemies naisille, hehhheh.

• OmituinenMitta

Millainen on rouvakoko??????

• johanonmarkkinat

Kesäleskeksikö naisesi jättäisit? Voi olla, että kylmä yksinäisyys hiipiisi taas syksyllä ovellesi.

• jukkap9
        OmituinenMitta kirjoitti:

Millainen on rouvakoko??????

Rouvakoolla nyt tarkoitetaan naista, joka ei ole laiha teinityttö, eikä xxxl, vaan sanotaan nyt 155-175cm ja muutamat ylimääräiset kilot oikeissa paikoissa. Ei siis fitnes, eikä yläkehonrakentaja, jolla kaikki kilot on navan ja hiusrajan välissä ja olematon alakeho, niillekkin löytyy kyllä ottajansa

• jukkap9
        johanonmarkkinat kirjoitti:

Kesäleskeksikö naisesi jättäisit? Voi olla, että kylmä yksinäisyys hiipiisi taas syksyllä ovellesi.

En minä mitään kesäleskeä etsi, kun hänellä on mies, joka tulee lapinreissulta takaisin. Mutta, en hae naista, jonka kanssa täytyy olla joka päivä jossain tapahtumassa, käydä kaupassa ja kyhnyttää illat 24 tuntia vuorokaudessa. Ihmettelen, että eikö elämää ole naisilla enään syksyllä, talvella ja koko keväänä, ei nyt niin kauhea paikka ole olla ilman miestä muutamia päiviä tai viikkoja. Minulla vain sattuu olemaan kasaantuneita hommia maaseudulla, joita ei voi syksyllä ja talvella tehdä, kun sää vaihtuu aina yllättäen ja ulkoilmaa ei voi lämmittää, kun mieli tekisi. Vaikka asun itse kaupungissa, niin minusta tuntuu ihmeelliseltä, että harrastetaan sisäliikuntaa, vaelletaan ostoskeskuksesta toiseen, eikä koko talvena käydä ulkona, kuin ehkä töihin ja takaisin tai kioskille. Ei ollut syksyllä, eikä talvella lenkillä kuin muutama kävelijä sauvoilla tai ilman, mutta kun tulee kesä, niin tullaan koloista ulos, kuin muurahaiset. Missä olette piilossa talven, muutamaa koiranulkoiluttajaa lukuunottamatta. Rakkauselämää ja seurustelua on varmaan talvisinkin, mistä niitä lapsia muuten ilmestyisi vaunuihin, jos vain kesällä seurustellaan. Eikö naiset nykyään seurustele ollenkaan syksyllä ja talvella, vai hoidetaanko sekin naamakirjassa kännykällä vai onko kaikki elämä jo vain netissä. Minä ainakin haluaisin naisen, joka ei koko ajan leiki älypuhelimella

• öööppå
        jukkap9 kirjoitti:

En minä mitään kesäleskeä etsi, kun hänellä on mies, joka tulee lapinreissulta takaisin. Mutta, en hae naista, jonka kanssa täytyy olla joka päivä jossain tapahtumassa, käydä kaupassa ja kyhnyttää illat 24 tuntia vuorokaudessa. Ihmettelen, että eikö elämää ole naisilla enään syksyllä, talvella ja koko keväänä, ei nyt niin kauhea paikka ole olla ilman miestä muutamia päiviä tai viikkoja. Minulla vain sattuu olemaan kasaantuneita hommia maaseudulla, joita ei voi syksyllä ja talvella tehdä, kun sää vaihtuu aina yllättäen ja ulkoilmaa ei voi lämmittää, kun mieli tekisi. Vaikka asun itse kaupungissa, niin minusta tuntuu ihmeelliseltä, että harrastetaan sisäliikuntaa, vaelletaan ostoskeskuksesta toiseen, eikä koko talvena käydä ulkona, kuin ehkä töihin ja takaisin tai kioskille. Ei ollut syksyllä, eikä talvella lenkillä kuin muutama kävelijä sauvoilla tai ilman, mutta kun tulee kesä, niin tullaan koloista ulos, kuin muurahaiset. Missä olette piilossa talven, muutamaa koiranulkoiluttajaa lukuunottamatta. Rakkauselämää ja seurustelua on varmaan talvisinkin, mistä niitä lapsia muuten ilmestyisi vaunuihin, jos vain kesällä seurustellaan. Eikö naiset nykyään seurustele ollenkaan syksyllä ja talvella, vai hoidetaanko sekin naamakirjassa kännykällä vai onko kaikki elämä jo vain netissä. Minä ainakin haluaisin naisen, joka ei koko ajan leiki älypuhelimella

Siksi ei näy talvella kun ulkoilmaa ei voi lämmittää, itsehän sitä valitit. Jätä turhanpäiväiset kasaantuneet hommasi hevon kuuseen ja kyhnytä iltoja 24 tuntia vuorokaudessa.
        Miten muuten teet sen, kyhnytät iltoja 24h/vrk?

• kaaoottinen

40 naiset on pilalle passattuja houkkia. Rahan perässä juoksevia onnenonkijoita, joita ei maailmaan saatetut lapset tai kotityöt kiinnosta.
      Matkustelu olisi kivaa jos joku maksaisi sellaiset.
      Tikkuakaan ei suhteen eteen laitettaisi, vain vaatimukset on röyhkeät.
      Varsinaisia kaatopaikan prinsessoja.

• rakastaensinitseäsi

On meitäkin, jotka on lapset kasvattanut isoiksi ja he ovat muuttaneet opiskelemaan omiin asuntoihinsa eli onnistuttu ainakin tähän saakka luomaan yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. Omasta kodistakin kykenee norminainen huolehtimaan ja maksaa laskunsa itse tienaamillaan työtuloilla. Ylimääräisillä rahoilla ja säästöillä voi halutessaan käydä joskus matkoilla tai ostaa jotain hyödyllistä.
        Mieheltä odotan samaa vastuullisuutta eli hoitaa työnsä ja taloutensa ja välittää lapsistaan.
        Tasavertaisuus on mielestäni juuri tätä eli kumpikaan ei pyri hyötymään toisesta, vaan tekemään sen toisen ihmisen elämän paremmaksi.
        Ellei tämä toteudu, on osattava tehdä oma elämä itsenäisesti eläen paremmaksi haukkumatta vastakkaista sukupuolta omien pettymisten takia.

• injmsvd
        rakastaensinitseäsi kirjoitti:

On meitäkin, jotka on lapset kasvattanut isoiksi ja he ovat muuttaneet opiskelemaan omiin asuntoihinsa eli onnistuttu ainakin tähän saakka luomaan yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. Omasta kodistakin kykenee norminainen huolehtimaan ja maksaa laskunsa itse tienaamillaan työtuloilla. Ylimääräisillä rahoilla ja säästöillä voi halutessaan käydä joskus matkoilla tai ostaa jotain hyödyllistä.
        Mieheltä odotan samaa vastuullisuutta eli hoitaa työnsä ja taloutensa ja välittää lapsistaan.
        Tasavertaisuus on mielestäni juuri tätä eli kumpikaan ei pyri hyötymään toisesta, vaan tekemään sen toisen ihmisen elämän paremmaksi.
        Ellei tämä toteudu, on osattava tehdä oma elämä itsenäisesti eläen paremmaksi haukkumatta vastakkaista sukupuolta omien pettymisten takia.

Lopeta sitten se vittuilu.

• enymmärrä
        injmsvd kirjoitti:

Hmm. Mikähän kohta tekstiä loukkasi sinua?

• ppppppå
        injmsvd kirjoitti:

Ihmettelen myös missä kohtaa tuossa vittuiltiin? Ei missään mutta järki ei riitä muuhun kuin typeriin vastauksiin ja nainen vaan pitäisi saada.
        Edempänä naisille vittuiltiin mutta et sitten niihin puuttunut?

• Mies50

Rakastaensinitseäsi on aika ihannetapaus. Toisen elämän parantaminen oli hyvin sanotti. Kun molemmat ajattelevat noin, olisi tiedossa onnellinen loppuelämä.

• rakastaensinitseäsi
        Mies50 kirjoitti:

Rakastaensinitseäsi on aika ihannetapaus. Toisen elämän parantaminen oli hyvin sanotti. Kun molemmat ajattelevat noin, olisi tiedossa onnellinen loppuelämä.

Sitä odotellessa :) Kukapa haluaa olla suhteessa vain suhteen vuoksi, vaikka sellaista vihjailua aika ajoin tulee omilta vanhemmilta ja työkavereilta. Ehkä odotan liikaa, kun haluan miehen olevan samaan aikaan minulle tärkein ihminen, ystävä ja fyysisesti miellyttävä.

• Mies50

Suhteessa haluaa olla hyvän suhteen vuoksi ja se pitää sisällään mainitsemasi asiat. Et pyydä liikaa. Sen luulisi olevan yksinkertaista, mutta se taida olla. Asioista ei olla aina samaamieltä, itsekkyys ja hallitsemisen halu valtaa usein toisen mielen.

• rakastaensinitseäsi
        Mies50 kirjoitti:

Suhteessa haluaa olla hyvän suhteen vuoksi ja se pitää sisällään mainitsemasi asiat. Et pyydä liikaa. Sen luulisi olevan yksinkertaista, mutta se taida olla. Asioista ei olla aina samaamieltä, itsekkyys ja hallitsemisen halu valtaa usein toisen mielen.

Tuossahan muotoilit asian ytimen eli hyvä suhde on se pointti. Ainahan suhteeseen kuuluu myös erimielisyyttä, mutta tervehenkinen ihminen osaa käsitellä ne ja tulee (lähes) puolitiehen vastaan. Itsekkyys, manipulointi ja vallanhalu estävät onnellisuuden, ei sellainen ihminen ole tyytyväinen edes itseensä ja suhteessa ei kuulu toisen olla terapeuttina.

• Mies50

Sinun kanssa on helppo olla samaa mieltä. Ehkä juuri tuo itseensä tyytymättömyys ajaa yrittämään olemaan parempi kuin toinen ja pätemään. Aina ei olla samaa mieltä, mutta keskustelemalla lopoutulos on paras pitkän päälle. Käsitellä, pidän sanasta. Ja loppuun asti, jotta samaan jo sovittuun asiaan ei tarvitse palata seuraavassa erimielisyydessä.
        Käytännössä nämä meidän jutut on liikaa vaadittu. Heh, taidetaan olla vaativia ;)

• rakastaensinitseäsi
        Mies50 kirjoitti:

Sinun kanssa on helppo olla samaa mieltä. Ehkä juuri tuo itseensä tyytymättömyys ajaa yrittämään olemaan parempi kuin toinen ja pätemään. Aina ei olla samaa mieltä, mutta keskustelemalla lopoutulos on paras pitkän päälle. Käsitellä, pidän sanasta. Ja loppuun asti, jotta samaan jo sovittuun asiaan ei tarvitse palata seuraavassa erimielisyydessä.
        Käytännössä nämä meidän jutut on liikaa vaadittu. Heh, taidetaan olla vaativia ;)

Ajattelen paljon asioita ja pyrin toimimaan niitten mukaan ja tekemään oikein. Eihän se aina onnistu, mutta perusasioissa, kuten tuo asioitten läpikäynti ja jättäminen siihen, on minulle tärkeää. Kun ikää tulee, kasvaa myös joustamisen taito, ehkä ymmärryksen myös.
        En tiedä, onko kyse liiasta vaativuudesta vai onko vaan tavannut ihmisiä, jotka ajattelevat / toimivat eri tavalla. Helpottaisihan se olemista, kun perusasioissa olisi samantyylinen ajattelu ja erilaiset näkemykset olisivat molemmin puolin vastaanotettavissa.

• Mies50

Pitänee laittaa johinkin deitti-ilmoitukseen tuommoiset toiveet ja katsoa, löytyykö :)

• rakastaensinitseäsi
        Mies50 kirjoitti:

Pitänee laittaa johinkin deitti-ilmoitukseen tuommoiset toiveet ja katsoa, löytyykö :)

Laita ihmeessä, jos ajatukset oikeasti tuntuvat omiltasi. Itse en ole laittamassa hakua deittisivuille tai muuallekaan. Lainaa ihan vapaasti ajatuksiani.

• tottaon

Juu suomalainen nainen on nirppanokka,siksi minulla on nykyään baltian maassa nainen ja asun hänen kanssaan Liettuassa...en aio ottaa suomalaista naista enään kovin helpolla,ainoastaan sängyssä kelpaa suomalainen,ei elämänkumppanina

• Suominainen

Etkö siis ole tyytyväine balttian naiseen, kun ylipäätään tuollaista vaihtoehtoa pohdit siellä Liettuassa. Et kovin helpolla ota enää suomaista... Kiva, että olet löytänyt hyvän kumppanin. Pidä kiinni hänestä, äläkä mieti mitään muita vaihtoehtoja. Liettua on varmaan kiva kaupunki asustella.

• natasha

Mitenköhän tosissasi olet baltialaisen naisen kanssa, kun olet vielä deittisivuilla ja kirjoitat tyyliin suomalainen nainen käy petiseuraksi. Juuri tuollaiset miehet ovat ikäviä. Kun sinulla on nainen, keskity häneen ja arvosta, kuten miehen kuuluu tehdä.

• inessiivix

Pysykää hyvät miehet sinkkuina ja oppikaa nauttimaan siitä. Olen nainen ja nytkin omassa kodissa kaikessa rauhassa näppäilen tekstiä tänne ja kukaan ei vaadi minulta mitään.

• crux

Ihan helppoa on olla yksin mutta elämä kuluu hukkaan kun sydän on levoton ja onneton. Ei tämä elämä mikään loputon matka ole. Kohta tulee vanhuus ja kuolema. Nyt pitäisi elää ja rakastaa kun on tämä pieni hetki aikaa siihen.

• onniontässä
        crux kirjoitti:

Ihan helppoa on olla yksin mutta elämä kuluu hukkaan kun sydän on levoton ja onneton. Ei tämä elämä mikään loputon matka ole. Kohta tulee vanhuus ja kuolema. Nyt pitäisi elää ja rakastaa kun on tämä pieni hetki aikaa siihen.

Eipä se levoton ja onneton sydän ainakaan houkuttele ketään puoleensa. Sellainen negatiivinen ajattelu näkyy päällepäinkin.
        Asennemuutos, nauttimaan elämästä ja auringosta, joka paistaa kaikille.

• crux
        onniontässä kirjoitti:

Eipä se levoton ja onneton sydän ainakaan houkuttele ketään puoleensa. Sellainen negatiivinen ajattelu näkyy päällepäinkin.
        Asennemuutos, nauttimaan elämästä ja auringosta, joka paistaa kaikille.

Kai niitä muitakin yksinäisiä ihmisiä on maailmassa. Sellaisia joilla on väärä asenne ja sydämessä kaipuuta. Mutta he linnoittautuvat kotiinsa ja kuoreensa koska ovat oppineet että he eivät saa kaivata, eivätkä ainakaan etsiä. Sinuhe Egyptiläinen ja Merit kohtasivat koska näkivät toistensa silmissä yksinäisyyden. Taruahan sekin tosin on, kuten kaikki kaunis.

• onniontässä
        crux kirjoitti:

Kai niitä muitakin yksinäisiä ihmisiä on maailmassa. Sellaisia joilla on väärä asenne ja sydämessä kaipuuta. Mutta he linnoittautuvat kotiinsa ja kuoreensa koska ovat oppineet että he eivät saa kaivata, eivätkä ainakaan etsiä. Sinuhe Egyptiläinen ja Merit kohtasivat koska näkivät toistensa silmissä yksinäisyyden. Taruahan sekin tosin on, kuten kaikki kaunis.

Toki on yksinäisiä vaikka kuinka paljon ja siitä voi oikeasti kärsiäkin. Mutta silloin pitää asioille tehdä jotain. Ei sitä yksinäisyyttä näe toisen silmissä , ellei hakeudu ihmisten pariin. Asun minäkin yksin, mutta en ole yksinäinen. Tänäänkin kävin ulkoilemassa kaksi tuntia, ihailin luontoa, katselin järvelle. Soitan muutamille tuttaville ja käyn varmaankin vielä uudestaan ulkona.
        Vaihtoehdot ovat käpertyä surkuttelemaan tilaansa tai tehdä hyvää itselleen. Toisen puolesta ei voi päättää, mutta itse tulen onnelliseksi suuntaamalla katseen omasta navasta pois.

• crux
        onniontässä kirjoitti:

Toki on yksinäisiä vaikka kuinka paljon ja siitä voi oikeasti kärsiäkin. Mutta silloin pitää asioille tehdä jotain. Ei sitä yksinäisyyttä näe toisen silmissä , ellei hakeudu ihmisten pariin. Asun minäkin yksin, mutta en ole yksinäinen. Tänäänkin kävin ulkoilemassa kaksi tuntia, ihailin luontoa, katselin järvelle. Soitan muutamille tuttaville ja käyn varmaankin vielä uudestaan ulkona.
        Vaihtoehdot ovat käpertyä surkuttelemaan tilaansa tai tehdä hyvää itselleen. Toisen puolesta ei voi päättää, mutta itse tulen onnelliseksi suuntaamalla katseen omasta navasta pois.

Siksi onkin mielestäni parempi sanoa onnettomille ihmisille että menkää ulos ja olkaa sellaisia kuin olette. Jos sydän on murheellinen niin menkää silti - eivät ne muutkaan ihmiset aina ole ihan ehjiä. Ei pitäisi lietsoa sellaista ajattelua että vain onnellisilla on oikeus kulkea ihmisten ilmoilla ja vain onnellisilla on oikeus kaivata ja kohdata.

• rrr

Minä plokkaan heti pois viininlitkijät naiset ja noi kynttilä illalliset naiset...

• EiVoiTajuta

Miten käy naiselle, joka ei ole nirppanokka? Voi jumalauta millaisia suomalaismiehiä on! Kun nainen "tiputtaa" vaatimuksiaan miehen tasosta ja kelpuuttaa tavis muehen deiteiltä niin what !???? Millainen sika onkaan suomalainen mies ?! Ei mitään käytöstapoja ! Häpeilemättä valehtelee ja kohtelee huonosti tavallista suomalasta naista ! Niin paljon paskaa ja kuraa tulee niskaan ettei voi käsittää ! Miksi voi miksi on suomalainen mies niin paha ?!

• ntaimies

millaisia miehiä on ??
        minusta erilaisia

• 56kwjrtjwrkwrkwrytkw

Netissä tasoajattelu ilmenee erittäin suuresti, etenkin jos nainen on hyvän näköinen niin eipähän vaivaudu edes olemaan kohtelias ja vastaamaan. Naisten ajattelun mukaan se on hävettävää että "rumat" miehet ovat kiinnostuneita.
      Jos palvelussa käytetään tykkäyksiä yms. niin naiset automaattisesti antavat miinusta.

• sara-n

Olen tavallinen nainen ja haluan tavallisen miehen. Ei minulla muuta.

• 42-Sinkkumies

Olen tavallinen mies jaa haluan tavallisen naisen. Hauki on kala ja aamulla lähden kalaan koska hyvää kelii luvattu ja tykkään veneilystä. Miten sulla?

• sara-n
        42-Sinkkumies kirjoitti:

Olen tavallinen mies jaa haluan tavallisen naisen. Hauki on kala ja aamulla lähden kalaan koska hyvää kelii luvattu ja tykkään veneilystä. Miten sulla?

Kaunis aamu ja suuntaan pyöräilylenkille. Pidän ulkoilusta kaikissa muodoissaan ja viihdyn myös vesillä ja kalat osaan valmistaa ruuaksi alusta loppuun saakka. Olen sinua 9v vanhempi, joten valitettavasti ei nappaa.

• Oksennus

Tähänkin on vastannut liuta nirppanokkia jotka eivät ole pärjänneet parisuhteissaan vaan aina vaan on etsitty sitä uutta uhria jonka pitäisi lukea ne ajatuksetkin ja olla mukavia palvelijoita. Kuten jotkut jo mainitsivatkin, etteivät halua kuunnella heidän kysymyksiäänkään tai kuunnella sitä todellista ihmistä.

Joku montaa ehdokasta samalla aikaa pyörittävä narsisti mainitsi, et suomalaisesta ei ole kun sänky seuraksi.

Niin minkälaista seuraa te parisuhteistanne useasti epäonnistuneet narsistit oikein vaaditte saada, kukaan ei palvele tarpeeksi hyvin, eikä huvita edelleenkään kuunnella sitä toista ihmistä. Ootte te sekoja. Etsintänne aikanakin te tallotte en edes uskalla sanoa suuria lukuja ihmisiä jalkoihinne, mitätöitte nämä, niissä on vikaa, kun eivät teitä tarpeeksi hyvin palvele.

• ystävyydellä

Ota se kivi pois kengästäsi, syö jotain ja tule sitten esittämään argumenttisi. Tuollainen ilkeily kertoo vain sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe