Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Okaoka
profiilit
Okaoka
Okaoka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+niin+n+pihalla+ettei+oikein+jaksa+edes+oikoa.+Kannattaisi+hiukan+perehtyä+ennenkuin+kirjoittaa.+Ensinnäkin+änniåäät+ovat+aina+nauha+samalla+puolella+ja+nauhaa+äänitetään+vain+yhdelle+puolelle+eli+sille+"sisäpuolelle.+Kun++nauha+mene+loppuun+ja+täysi+kela+vaihdetaan+toiselle+puolelle+lelle+äänitys+tapahtuu+vain+edellisten+raitojen+viereen+ei+toiselle+puolelle.+Ei+ole+mitään+limittäistä.+Neliraidassa+on+kaksi+kapeaa+uraa+ja+2+raidassa+kaksi+leveää+uraa.+Ne+4-raidan+urat+ovat+toinen+reunassa+sitten+tyhjää+uran+verran+ja+sitten+toinen+ura+ja+sitten+tyhjää+uran+verran.+Kun+nauha+käännetään+ne+tyhjät+äänittävät.
06.07.2022 17:42
Eli+et+siis+tiedä+mankoissa+yhtään+mitään.+Minulla+on+sellaisia+kotona+eri+merkkisi+yhteensä+22kpl.
06.07.2022 17:34
No+n+periaatteessa+kaikki+4-raita+kelanauhuri+pystyvät+äänittämään+monona+4+eri+raidalle.+Myynnissä+on+paljon+Tandberg+15+malleja+niistä+osa+on+2-raita+ja+osa+4-raita+elikkä++ostat+siis+4-raitsisen.+Mutta+kuten+sanoin+stereo+naihureillakin+voit+äänittää+tai+toistaa+monona+4+eri+raidalle.+Täällä+näköjään+kommentoi+ihmisiä+jotka+eivät+ole+nauhureita+edes+nähneet.
06.07.2022 17:33
Kuules+60v+ei+automaattisesti+ole+ehtoopuolella.+Jotkut+sen+ikäiset+pöllyttäö+mennen+tullen+nuorta+polvea.+Onhan+nuorissakin+rapakuntoisia.+Jos+treenaa+paljon+pysyy+kunnossa+iästä+huolimatta.
13.01.2019 15:40
Kaverilla+oli+bichon+havanese+joka+ei+saanut+nakkia+palasiksi+joten+se+piti+pillkoa.+Jos+jollakulla+on+saksan+paimenkoira+niin+tietää+että+se+on+ihan+normi+koira+kokoluokassaan.+Hyvä+kyllä+oppimaan+kun+on+mielyttämis+haluinen.+Tyttärelläni+on+saku+ja+itselläni+on+kolmas+Airedale.+Turha+puhua+mistään+puruvoimista+etenlään+sakun.+Täällä+kakarat+yleensä+uhittelee+koirillaan.
19.12.2018 18:08
Mulla+on+308+ja+olen+samaa+mieltä.+Edes+rengasliikkeessä+ei+saatu+vararengasta+kunnolla+paikalleen+-+jos+oltais+maksettu+(kiireisenä+aikana)+niin+oltais+saatu+paikalleen+-+nyt+lienee+5cm+löysällä.+Mitähän+on+ranskalaisten+suunnittelijoiden+päässä+käynyt+-+ehkä+liikaa+punkkua.
19.11.2018 12:01
Koira+ei+voi+lisääntyä+ketun+kanssa+100%+varmuudella.
12.11.2018 11:27
Jos+et+tiedä+mitään+jätä+vastauksesi+väliin.+Sammal+pureutuu+tiilen+tiukasti,+ei+lähde+painepesurillakaan.+Se+pureutuu+tiilen+sisään+tehden+tiilen+huokouseksi+ja+vesi+pääsee+tiilen+ja+talvella+jäätyy+ja+murentaa+tiiltä.+Itselläni+on+näin+käynyt.+Hoitona+myrkytys+joka+on+helppoa.+Myrkky+suihkutetaan+ja+jätetään+kattoon,+vaikuttaa+jo+parin+tunnin+päästä.+Aine+myös+hiukan+suojaa.+Itse+myrkytin+juuri+ja+varmuudeksi+vielä+keväällä+ja+sitten+kesällä+laitan+huokosiin+maalin+ja+ongelma+poissa.+Viisastuneena+sitten+myrkytön+parin+vuoden+välein.
14.09.2018 12:35
Täällä+vitsiniekkoja.
20.05.2018 20:52
Niin+olen+ymmärtänyt+ettei+autolla+väliä+kunhan+vain+on+katsastettu,+vakuutettu+jne.+Taksilupa+yrittäjälle+ja+ajoon.+Itsekin+aion+kokeilla+muttei+se+tule+helppoa+olemaan+meinaan+osaan+kyllä+laskea.+Minulla+onneksi+juoksee+eläke+samalla+jo.++Se+Alv+ei+ole+etu+tai+haitta.+Asiakas+hyötyy+jos+ajetaan+alvittomana+mutta+etu+on+olematon+koska+ei+pysty+silloin+vähentämään+mitään+osto+alv+kustannuksia+joita+n.+0.44euron+km+-+kustannuksista+24%+on+n.+0,11euroa.+Eli+oli+alviton+tai+ei+et+saa+sillä+lisäasiakkaita.
20.05.2018 20:51
1 / 1