Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  1. Perehtykää+Jeesustelijat+esim.+edesmenneen+(R.I.P)+Stephen+Hawkingin+kirjallisuuteen,+jos+parat+siitä+mitään+ymmärrätte,+mutta+jos+siellä+jollakulla+syttyy+valo+päässä,+että+näinhän+se+meneekin+ja+Jumala+on+pelkkä+ihmisen+mielikuvituksen+luoma+hahmo/paradoksi,+niin+nostan+hattua+sille+Jeesustelijalle,+joka+vihdoinkin+tajuaa,+että+ihminen+ei+ole+universumin+nokkakoriste.
  2. Aika+ympäripyöree+kommentti+että+tuommonen+jokaiseen+ihmiseen+pätis.+Kaikki+on+erilaisia+ja+kaikilla+on+erilaiset+halut+ja+fetissit+tai+sitten+on+tommosia+eunukkeja+jota+ei+vaan+kerta+kaikkiaan+kiinnosta.+Seksi+on+mulle+kaikkein+intiimein+tapa+näyttää+rakkautensa+ja+jos+sen+tekee+oman+vaimonsa+tai+seurustelukumppaninsa+kanssa+se+todellakin+on+ns.+nyrkkikyllikin+voittanut.++Ite+nyt+sinkkuna+oon+alkanu+miettiin+näitä+asioita+avioeron+jälkeen.+Mut+totta+on+että+hyvä+seksielämä+vahvistaa+parisuhdetta.+Sen+jälkeen+kun+on+jo+kerinny+toiseen+kyllästymään+saattaa+alkaa+pettäminen.+Mulla+kävi+niin,+naisen+puolelta,+vaikka+mitä+pervoo+harrastettiin+niin+silti+se+vieras+kulli+tuntu+kiinnostavan.+Ite+en+ole+ikinä+naistani+pettänyt,+enkä+sitä+ikinä+teekkään.+Seksin+ylimainostus+jopa+lapsille+on+mun+mielestäni+myös+liikaa.+Nykyään+kakarat+alottaa+seksielämän+10+vuotiaana+kun+ite+joskus+nuoruudessa+poikuuteni+menetin+15+vuotiaana+ja+sekin+saattaa+joidenkin+mielestä+olla+liian+varhain.+Liikaa+tuputetaan+joka+tuutista.+Antaisivat+lasten+olla+lapsia+ja+lopettaisivat+joka+paikassa+somen+tyrkyttäminen+joka+saatanan+lelumainoksissakin.+Sieltä+se+kaikki+paha+on+alunperin+lähtösin.+Selibaatti+ja+yksineläminen+sopii+toisille,+mutta+on+sosiaalisia+ihmisiä+jotka+ei+jaksa+kattella+sitä+seinäpaperin+kuivumista.+Ite+oon+vähän+erakkoluonne+ja+se+ehkä+tällä+hetkellä+on+sopiva+valinta,+mutta+en+ajatellu+sitä+jatkaa+loppuelämääni.+Kunhan+saan+asiat+taas+kuntoon+ja+ehkä+löydän+sen+ihmisen+kenen+kanssa+voiskin+harrastaa+seksiä+ja+kaikkee+muuta+kivaa.+Mutta+parisuhteessa+seksi+on+tärkee+asia,+muttei+välttämättä+tartte+kokoajan+jyystää.+Sopii+siitä+sen+kumppaninsa+kanssa+että+mikä+on+sopiva+määrä+ja+paras+sopimus+on+et+sillon+ku+tekee+mieli.+Kyl+se+terveessä+parisuhteessa+onnistuu.