Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mckaivuri
profiilit
mckaivuri
mckaivuri
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tiedä+oletko+alkuperäinen+kirjoittaja,+mutta++jo+se+alkuperäinen+katuminen+ei+ehkä+tarkoita+sitä+että+olisi+ollut+oikea+nainen+sinulle+vaan+että+et+itse+hyväksynyt+omaa+toimintaasi.++Se+on+kipeintä.+Ei+kukaan+voi+sanoa+sulle+että+lopeta+juominen+ja+sinä+lopetat,+sulla+pitää+olla+joku+syy+parempaan,+enempään+ja+hyvempään....sinuun.++Se+kelluminen+voi+olla+ok+hetken+mutta+sitten+joku+jossain+kutittaa+että+elämässä+voi+olla+muutakin+kuin+puudutus+ja+tekoilo.+Tärkeintä+on+löytää+oma+ground+ja+olla+Mies+taas!+Tee+se.
08.09.2018 03:48
"hippakarate"+Thompsonin+KB+pro+rekordi+on+57-0-0-1.+Siinä+on+muutama+KB+maailmanmestaruus+lyöty+ja+potkittu.+Se+oma+silmä+voi+olla+kiero+ja+oma+tieto+vielä+kierompi.++Jos+alat+enemmän+MMA:ta+seuraamaan+ja+tutustumaan+ottelijoihin+niin+tulet+huomaamaan+etteivät+mainosta+juurikaan+MM+kultaa+tms+muista+lajeista.+MMA+saleille+treeni+ja+sparri+kaverit+ovat+nykyään+usein+MM+ukkoja+oli+kyseessä+mikä+tahansa+laji.
MMAssa+pärjää+kovin+ukko.+
Sinun+"hippakarete"-ukko+on+monen+ammattilaisen+mielestä+yksi+kaikkien+aikojen+parhaista+pystyottelijoista+kautta+lajien.+
eli+lisää+popparia+ja+pommakkia!+:D
08.09.2018 03:37
Miten+ihmiset+jaksaa+vääntää+äidin+lihapullista?+:D+
"+Muilla+tekniikoilla+varmaan+pärjäisi+paremmin+mutta+nekkailija+vetäisi+tauluun+sekunneissa.+"
Miksi+pitäisi+vetää?+
Aika+monta+lajia+tullut+25v+aikana+räpellettyä,+aina+vain+alkeet.+Töiden+kautta+ja+myös+maailmalla+taas+kohdattua+väkivaltaa.+Parhaiten+auttoi+magan+peruskurssi+usein.+Sotilasmaga+myös.+Ihmiset+jaksaa+aina+vääntää+ihme+juttuja+ja+tilanteita,+ilman+kokemusta.+tuodaan+paini/thai/nyrkkeily+etc+tosi+elämään+ja+IP+tilanteisiin+ja+lasketaan+ettö+vastapuoli+on+a)+saman+lajin+harrastaja+b)+noudattaa+saman+lajin+sääntöjä.+Suloiset+mussukat!+:)++Vierestä+nähnyt+kuinka+15v+kamppailu-URHEILIJA+jumittaa+kun+toinen+painii+ja+puree+naamasta,+lyö+haavaan+ja+veri+lentää.+Ei+ole+tuomaria.+Nekkuilu+unohtuu....
"....nekkailija+vetäisi+tauluun+sekunneissa.+"+ja+tämä+asenne.+Äiti+mielessä+kun+mennäänkin+maahan.
08.09.2018 03:24
Ihme+löpinää+kirjoitustaitoiselta+aikuiselta+-?-+.++Toisaalta+vaikea+uskoa+että+ko+copypaste+black+belt+on+koskaan+nähnyt+mitään+todelliseen+väkivaltaan+viittaavaakaan.+Vähän+mutta+monia+ip+ja+kamppailulajeja+reenanneena+pelottaa+miten+helposti+ohjaaja+saattaa+-kamppailulajien+kohdalla+-+huudella+itsepuollustusnäkökulmaa...Mikä+on+hullua+omasta+mielestä.+Kaikki+respekti+amatööri+ja+pro+kamppailu-urheilulle+mutta+IP+on+täysin+eri+maailma+ja+täysin+eri+säännöt...niitä+ei+ole+ja+maahan+pudonnutta+vasta+hakataan+ja+potkitaan+kunnolla.+Kaikilla+on+se++Oma+Kokemus+joka+määrittelee+koko+skenen.++Pakko+sanoa+että+99%+ihmiset+kertoo+miten+kaverille+kävi.+Itse+ollut+ottava+saava+puollustava+osapuoli+täällä+ja+muualla+ja+jo+tilanteen+synty+on+osa"mekanismia"++mutta+kun+se+tapahtuu+-eikä+puhuta+klo+04+kebab-painista+-+niin+se+on+sitä+väkivaltaa+mitä+ihmiset+välttää.+Ja+luulee+että+joku+lopettaa+kun+hammas+tippuu+ja+veri+valuu.+Dramaattista+siihen+asti+kun+itse+on+siinä+tilanteessa+ja+tajuaa+ettei+ole+kännipaini+vaan+minä+tai+sinä+-+tilanne,+usein+minä+tai+me...Siinä+ei+paljon+laskemaan+"torjuin+vasemman+suoran+ja+oikealla+laitoin+upperia+leukaan.."+:D:D+++Ihmehommia.Mutta+onnea!
08.09.2018 03:12
1 / 1