tein virheen

väärintein

tein tuossa vappuna virheen ja olin toisen naisen kanssa. nyt kadun syvästi kun meni 7 vuoden avoliitto nurin mutta tiedän tehneeni tosi väärin ja meillä kyllä menikin jo monta vuotta huonosti ja se ei ole mikään tekosyy teolleni. mitenhän tästä selviää. päivät tuntuvat olevan tuskaa ilman alkoholia ja rakastan häntä edelleen. kysyn nyt vaan lukijoiden kokemuksia jos jollain on ollut samanlainen tilanne.?

8

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sksjdjdlaöfj

      No eipä siinä voi ottaa kun päivän kerrallaan. Ajattele opetuksena, ehkä ensi kerralla samanlaisessa tilanteessa tajuat pitää vehkeen housussa.

      Itse olen pari kertaa ollut risteyksessä jossa valita ja kumpanakin kertana ollut päivänselvää että mieheni on ainoa oikea vaihtoehto. Flirttiä saa olla mutta kun menee rajalle, että kohta on asiatonta, kannattaa vaan kääntyä pois ja nauttia omista ihastuksentunteista ja innostuksesta. Seksisessio on nopeasti ohi ja kohta se on muisto vain, mutta samalla rikkoo oman suhteen. Jos jättää itse teon tekemättä, sama muisto voi jäädä fantasioista eikä riko mitään. Itse nautin ihastuksentunteesta ja vaikka haluaisinkin tehdä enemmän, jään mielummin vain nauttimaan omasta tunteestani, enkä usko että houkutukseen lankeaminenkaan olisi juuri niin hyvää kuin fantasia.

    • kokenutUkko

      Jos suhteessa menee kuvatun kaltaisesti - " kyllä menikin monta vuotta huonosti " niin sinulla on hyvä syy tehdä se minkä teit... Nyt vaan pää pystyyn, ja kohti uusia kokemuksia... entisistä viisastuneena !

      - Ihminen oppii myös omista virheistään..... ennemmin tai myöhemmin ! -

      • elämäpohjamudissa

        Päivät ovat edelleenkin täynnä alkoholia, minusta on tulossa pikkuhiljaa juoppo, kun se nainen jonka kanssa menin sänkyyn onkin ihan rapajuoppo ja kuppaa kaikki rahat, mitä ansaitsen. Kaikki viikonloput menee ryypätessä ja viikollakin on vaikeuksia olla selvinpäin.


      • elämäpohjamudissa kirjoitti:

        Päivät ovat edelleenkin täynnä alkoholia, minusta on tulossa pikkuhiljaa juoppo, kun se nainen jonka kanssa menin sänkyyn onkin ihan rapajuoppo ja kuppaa kaikki rahat, mitä ansaitsen. Kaikki viikonloput menee ryypätessä ja viikollakin on vaikeuksia olla selvinpäin.

        En tiedä oletko alkuperäinen kirjoittaja, mutta jo se alkuperäinen katuminen ei ehkä tarkoita sitä että olisi ollut oikea nainen sinulle vaan että et itse hyväksynyt omaa toimintaasi. Se on kipeintä. Ei kukaan voi sanoa sulle että lopeta juominen ja sinä lopetat, sulla pitää olla joku syy parempaan, enempään ja hyvempään....sinuun. Se kelluminen voi olla ok hetken mutta sitten joku jossain kutittaa että elämässä voi olla muutakin kuin puudutus ja tekoilo. Tärkeintä on löytää oma ground ja olla Mies taas! Tee se.


      • elämävoittaa
        mckaivuri kirjoitti:

        En tiedä oletko alkuperäinen kirjoittaja, mutta jo se alkuperäinen katuminen ei ehkä tarkoita sitä että olisi ollut oikea nainen sinulle vaan että et itse hyväksynyt omaa toimintaasi. Se on kipeintä. Ei kukaan voi sanoa sulle että lopeta juominen ja sinä lopetat, sulla pitää olla joku syy parempaan, enempään ja hyvempään....sinuun. Se kelluminen voi olla ok hetken mutta sitten joku jossain kutittaa että elämässä voi olla muutakin kuin puudutus ja tekoilo. Tärkeintä on löytää oma ground ja olla Mies taas! Tee se.

        Itsekin rakastan miestä, jonka elämä on ollut tuonkaltaista viime vuodet ja anteeksi olen antanut, toivottavasti elämänsä alkaisi kantaa ja maistua jälleen oikeelta ja aidolta.


    • 74651

      Sinuna vaihtaisin paikkakuntaa jos et muuten osaa vaihtaa kaveripiiriäsi. Sinun on syytä tehdä selvä ero keiden kanssa olet tekemisissä. Karsi ne viinaan menevät kaverit pois elämästäsi ja aloita uusi elämä. Se on se millä pääset jaloillesi. Sillä sellainen on sinun elämä millainen on sinun seurasi.

      • hyvääviikonloppua

        Tässäpä oli sulle hyviä vinkkejä J ihmisiltä, jotka välittää aidosti, vaikkeivat edes tunne sinua.


    • myrkynlykkäs

      Sinun on parasta olla sinkkuna niin saat toheltaa niin monen muijan kanssa kun haluat.Niin kauan kun otat viinaa olet viettiesi vietävänänä.Kuka haluaisi parisuhteeseen alkoholistin pettäjän kanssa.Turha haikailla Ex:n perään tai sääliä muilta ,niin makaa kuin petaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe