Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+et+pyhitä+sapattia,+uskot+itse+katoliseen+äiti+porttoon+!+Ole+varoitettu!
18.01.2019 08:49
Ok.+Mitä+sanoin,+on+sen+julkituomista,+onko+joku+juutalaisen+Messias+Kuninkaan+valtakunnassa+sisällä+tällä+hetkellä+vai+ei.
Mutta+tämä+mitä+minä+sanon+on+Rakkaudesta,+Jumalasta,+Totuus.+En+kiusaa+teitä.+Tämä+on+varmaa.+Nuo+lainpolkijat+ja+Jumalan+kieltäjät+eivät+tällä+hetkellä+marssi+helmiporteista+sisään.+Jos+nämä+kolme+"sankaria"+määrittelisivät+tason,+kaikki+2,5+miljardia+kristittyä+pelastuisi+helposti.+Minä+uskon+Yahushuaan+ja+kunnioitan+Hänen+tahtoaan+ja+lakejaan.+Tunnen+Hänen+tahtonsa+ja+siksi+pystyn+varoittamaan.+Matt.+7:21-23,+
Luuk.+18:8+
Minä+sanon+teille:+hän+toimittaa+heille+oikeuden+pian.+Kuitenkin,+kun+Ihmisen+Poika+tulee,+löytäneekö+hän+uskoa+maan+päältä?"
Mutta+mitä+esim.+sinä+puhut,+on+ihmisestä,+myönsit+sen+itsekin.+Et+pidä+sanojasi+Jumalasta+lähtöisin+olevana.+Et+itsekään+tiedä+edustatko+täällä+Suurta+Luojaa+vai+ihmistä.+Olet+eksyksissä.+Olet+samanlainen+kuin+nimim.+Kerettiläinen.+Soudatte+ja+huopaatte+onko+sitä+Jumalaa+vai+ei.+Teiltä+on+identiteetti+hukassa.
Minä+en+edusta+mitään+maanpäällistä+uskonnollista+yhteisä.+Edustan+HÄNTÄ+jonka+sinä+kiellät.+Tee+parannus.
18.01.2019 08:42
En+ole+ketään+koskaan+tuominut+mihinkään.+Vielä+on+armon+aikaa+vähän+jäljellä.+Sinä+ja+tuo+mainitsemani+poppoo.+KATUKAA.+Teitä+ei+ole+vielä+tuomittu+mihinkään.+Minä+en+tuomitse.+Minä+varoitan.+TEHKÄÄ+PARANNUS.+Tuomari+kolkuttaa+jo+ovella.
17.01.2019 19:05
Sinulle+Yahushua+ei+elää+vieläkään,+ateistiksi+kun+olet+itseäsi+kutsunut.+Olisi+kiva+kuulla+oma+todistuksesi+siitä,+mitä+Advis+sanoi.+Elikä+olet+kuulemma+joskus+menneisyydessäsi+saanut+suuren+viisauden+Jumalalta+ja+nyt+et+sitten+enää+edes+usko+tuon+viisauden+antajan+olemassa+oloon.+Niin+tättärää,+kerropa+nyt,+keltä+oikein+sait+tuon+viisauden?
17.01.2019 18:53
Ensinnäkin,+Mooseksen+laki+=+Yahushuan+(Jeesus)+laki.+Mooses+ei+keksinyt+yhtään+käskyä+itse.+Koko+laki+Raamatun+kannesta+kanteen+kuuluu+kaikille+ihmisille.+Kolme+asiaa+on+kuitenkin+uudessa+liitossa+muuttunut:
1.)+Temppelipalvelus,+Leeviläinen+pappeus+ja+eläinuhrit+on+lakkautettu.
2.)+Ympärileikkaus+liiton+merkkinä+on+lakkautettu.
3.)+Ihmiselle+annettu+tuomiovalta+on+otettu+pois.
Nuo+kolme+poislukien+pyrin+tosiaan+noudattamaan+Tooraa+tarkoin,+kuten+Mooses+käski.+Mitä+pahaa+siinä+on.+Teoillaan+ei+silti+kukaan+pelastu,+koska+kukaan+ei+pysty+pitämään+lakia+täydellisesti.+Kun+lankean,+menen+Golgatan+ristin+juurelle,+anon+armoa+ja+pyrin+parannukseen+virheistäni,+kilvoittelen.
Kristikunta+on+lähtenyt+lakien+poistelun+tielle,+vaikka+olisi+armokin+tarjolla.+Armo+ei+heille+kelpaa.+He+mieluummin+poistavat+ne+lait,+joita+eivät+halua+tai+pysty+täyttämään,+esim.+sapatti.+Tämä+on+kuoleman+tie.
Israelin+maahan+ei+tarvitse+enää+mennä.+Vietän+kaikkia+Herran+vuotuisia+juhlia+ihan+täällä+koti+Suomessa.+Katsopa+ystäväni+alla:
Meidän+isämme+ovat+kumartaen+rukoilleet+tällä+vuorella;+ja+te+sanotte,+että+Jerusalemissa+on+se+paikka,+jossa+tulee+kumartaen+rukoilla."
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Vaimo,+usko+minua!+Tulee+aika,+jolloin+ette+rukoile+Isää+tällä+vuorella+ettekä+Jerusalemissa.
Te+kumarratte+sitä,+mitä+ette+tunne;+me+kumarramme+sitä,+minkä+me+tunnemme.+Sillä+pelastus+on+juutalaisista.+Joh.+4:20-22+
Terveisin:+Oksastettu+juutalainen++:)+Room.+11.++:)
17.01.2019 18:44
Yahushua+(Jeesus)+sanoi+myös:
Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.+Joh.+10:30
Että+ihan+hyvin+käy+tosi+kristityn+ja+tosi+juutalaisen,+jotka+noudattavat+Vapahtajan+lakia,+mutta+sulle+käy+huonosti,+ellet+tee+parannusta!
17.01.2019 18:28
Kiitos,+googlaan+mielelläni+:)+heti.+Ja+juu,+noinhan+se+on,+että+usko+ilman+tekoja+on+kuollut.+Kyllä+tunnen+Jaakobin+kirjeen+hyvin.+Ne+uskon+teot+pitäisi+näkyä+tekoina+Jumalalle+(käskyt)+ja+laupeuden+tekoja+lähimmäisille.
Minun+ei+nyt+tässä+ketjussa+tarvitse+enää+toistaa+tätä+samaa+TOTUUTTA,+mitä+Kirjakääröt+ja++tämä.on.totuus+ovat+jo+kaikille+kertoneet.+Hyvin+kirjoittivat+molemmat.+Peukut.
17.01.2019 18:16
Jokaisen+ihmisen+asia+aivan+varmasti+tutkitaan+taivaassa.+Tapahtuuko+tuo+tutkiminen+ennen+vuotta+1844,+vai+sen+jälkeen.+Mitä+merkitystä+tällä+on?+Mielestäni+ei+mitään.+En+näe+adventistista++tutkivantuomion+oppia+edes+oikeana+tulkintana.+Jokainen+saa+tekojensa+mukaan.+Tähän+voimme+luottaa.
17.01.2019 14:40
Niin,+eihän+Adviksessa,+Rakastetussa+ja+No_hähissä+asukaan+PH.+He+uskovat+tohtoreihinsa+ja+professoreihin+ja+ovat+niin+maailman+viisaita,+niin+maailman+viisaita+että+ei+siihen+enää+Yahushua+mahdu.
Ja+Advikselle+vaan+tiedoksi,+että+osa+juutalaisista+uskoo+kolminaisuuteen.+Herätys+nyt+siellä+ja+valot+päälle!
17.01.2019 14:09
Isä+Jumala+tunnustaa+Poikansa+Jumalaksi+oikealle+puolelleen+ja+sinä+sanot+sitä+heppoisaksi.+Hyökkäät+Korkeinta+vastaan.
Se+"matto",+jolla+minä+seison,+on+Jumalan+Sana+ja+sinulla+on+suuri+himo+vetää+tuo+matto+jalkojeni+alta.+Sori,+ei+onnustu.+Jokainen+lukutaitoinen+osaa+lukea+Hepr.+1.+Et+onnistu+murentamaan+Jumalan+Sanan+Kalliota.
17.01.2019 12:21
"Kirjakääröt"+on+myös+selvästi+matkalla+Taivaaseen.+Siellä+portilla+vahtii+juutalaisten+Kuningas!
17.01.2019 12:11
Meidän+isämme+ovat+kumartaen+rukoilleet+tällä+vuorella;+ja+te+sanotte,+että+Jerusalemissa+on+se+paikka,+jossa+tulee+kumartaen+rukoilla."
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Vaimo,+usko+minua!+Tulee+aika,+jolloin+ette+rukoile+Isää+tällä+vuorella+ettekä+Jerusalemissa.
Te+kumarratte+sitä,+mitä+ette+tunne;+me+kumarramme+sitä,+minkä+me+tunnemme.+Sillä+pelastus+on+juutalaisista.+
Joh.+4:20-22
17.01.2019 12:06
Pelastuksen+vie+mikä+tahansa+katumaton+synti,+vaikka+se+sapatin+rikkominen.
Kolminaisuuteen+uskominen+ei+pienennä+armon+merkitystä.+Kumpi+on+mielestäsi+suurempi+uhri,+Jumala+vai+ihminen+Golgatan+ristillä?
On+vain+yksi+Jumala,+mutta+muista,+että:
"Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.
Ja+juutalaiset+poimivat+taas+kiviä,+kivittääkseen+hänet.+"+Joh.+10:30,+aramea
17.01.2019 08:28
Sanoisin,+että+nimimerkki+"tämä.on.totuus"+on+menossa+taivaaseen.
17.01.2019 08:15
Näinhän+tämä+on.+Maailmassa+vääntää+nyt+kaksi+voimaa.+Hyvä+ja+paha.+Jokaisen+ihmisen+pitää+valita+kummalle+puolelle+pelimerkkinsä+asettaa.+Minä+olen+tehnyt+ratkaisuni,+mutta+en+voi+päättää+yhdenkään+toisen+puolesta,+ettekä+voi+tekään.+Toimikoon+tämä+keskustelu+nyt+äänitorvena+kaikille+lukijoille+ja+johtakoon+sieluja+Totuuteen.+
Kolminaisuus+ja+Pojan+Jumaluus+taitaa+olla+käsitelty+tältä+erää.+Eipä+tule+enää+Raamatun+paikkoja+mieleen.
16.01.2019 14:38
Joo,+niin+kuuluukin.+Kun+Ihmisen+Poika+tulee,+löytäneekö+Hän+uskoa+maan+päältä.+Eli+nämä+2,5+miljardia+kristittyä+eivät+ole+Raamatun+mukaan+uskossa.
16.01.2019 14:20
Sai+Jumalalta+suuren+viisauden+ja+sitten+hylkäsi+Hänet+?!?+Hienosti+menee.
16.01.2019 09:05
Minä+uskon,+että+PH+johtaa+ihmisen+kaikkeen+Totuuteen,+kun+antautuu+Yahushualle,+juutalaisten+Kuninkaalle+100%.+Kirkot+on+kaikki+babylon,+eli+sekoitus+oikeaa+ja+väärää.+En+välitä+kirkkojen+opeista+enää+höykäsen+pöläystä.
16.01.2019 09:00
No+vedäs+matto+seuraavaksi+Heprealaiskirjeen+luvun+yksi+alta.+Hepr.+1:5-8+!
Olet+sinä+sellainen+sankari+noita+mattoja+vetelemään.
15.01.2019 19:21
Niinpä+niin,+ateistin+vastaushan+sinulle+hyvin+kelpaa.+Vaikka+en+minä+sitä+enää+ihmettele+ollenkaan,+koska+tunnen+jo+ajatusmaailmaasi.
Kovasti+olet+käännösvirheitä++löytänyt+ja+selitellyt+ja+kovasti+olet+alistanut+Jumalan+ainosyntyistä+Poikaa+ihmistasolle.+Selitäpä+vaan+vielä+tuo+Tuomaan+sanominenkin.+Selitä+sen+jälkeen+Heprealaiskirjeen+ensimmäinen+luku.+Lue+se+kokonaan.+Otan+sieltä+vain+tämän+pätkän:
Sillä+kenelle+enkeleistä+hän+koskaan+on+sanonut:+"Sinä+olet+minun+Poikani,+tänä+päivänä+minä+sinut+synnytin";+ja+taas:+"Minä+olen+oleva+hänen+Isänsä,+ja+hän+on+oleva+minun+Poikani"?+Ja+siitä,+kun+hän+jälleen+tuo+esikoisensa+maailmaan,+hän+sanoo:+"Ja+kumartakoot+häntä+kaikki+Jumalan+enkelit".+Ja+enkeleistä+hän+sanoo:+"Hän+tekee+enkelinsä+tuuliksi+ja+palvelijansa+tulen+liekiksi";+mutta+Pojasta:+"+++++++++++J+u+m+a+l+a,+sinun+valtaistuimesi+pysyy+aina+ja+iankaikkisesti,+ja+sinun+valtakuntasi+valtikka+on+oikeuden+valtikka.+Hepr.+1:5-8
Että+älä+Advis+ollenkaan+yritä+alentaa+Poikaa+enkelien+tasolle.+E-hei+onnistu.+Raamattu+sanoo+toisin.+Olet+pahasti+eksyksissä.
Isä+on+kyllä+aikojen+alussa+synnyttänyt+Pojan,+mutta+se+ei+tarkoita+sitä,+että+Poika+ei+olisi+JUMALA.+Jopa+Isä+itse+tunnustaa+Poikansa+Jumalaksi+oikealle+puolelleen+valtaistuimelle,+kuten+varmaan+tuosta+Heprealasikirjeen+kohdasata+huomasit!!!+Mutta+sinä+et+tunnusta.+No+ei+ateistitkaan,+ja+siksi+olette+niin+hyvää+pataa+keskenänne.
Ja+mitä+tulee+kysymykseesi+koskien+1.+Kor.+15:28,+onhan+se+päivän+selvää,+että+Poika+on+jollain+tapaa+Isää+alempi+Jumala,+koska+Isä+on+Hänet+synnyttänyt+ja+Paavalikin+tässä+sanoo,+että+Poika+alistuu+Isän+valtaan+lopussa.+Tällä+ei+kuitenkaan+ole+meille+ihmisille+merkitystä+nyt+tässä+ajassa+2019.+Meille+He+ovat+Jumalia+molemmat+ja+Heidän+Henkensä+on+Pyhä.
15.01.2019 19:17
11 / 34