Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. Jos+et+pyhitä+sapattia,+uskot+itse+katoliseen+äiti+porttoon+!+Ole+varoitettu!
  2. Ensinnäkin,+Mooseksen+laki+=+Yahushuan+(Jeesus)+laki.+Mooses+ei+keksinyt+yhtään+käskyä+itse.+Koko+laki+Raamatun+kannesta+kanteen+kuuluu+kaikille+ihmisille.+Kolme+asiaa+on+kuitenkin+uudessa+liitossa+muuttunut:1.)+Temppelipalvelus,+Leeviläinen+pappeus+ja+eläinuhrit+on+lakkautettu.2.)+Ympärileikkaus+liiton+merkkinä+on+lakkautettu.3.)+Ihmiselle+annettu+tuomiovalta+on+otettu+pois.Nuo+kolme+poislukien+pyrin+tosiaan+noudattamaan+Tooraa+tarkoin,+kuten+Mooses+käski.+Mitä+pahaa+siinä+on.+Teoillaan+ei+silti+kukaan+pelastu,+koska+kukaan+ei+pysty+pitämään+lakia+täydellisesti.+Kun+lankean,+menen+Golgatan+ristin+juurelle,+anon+armoa+ja+pyrin+parannukseen+virheistäni,+kilvoittelen.Kristikunta+on+lähtenyt+lakien+poistelun+tielle,+vaikka+olisi+armokin+tarjolla.+Armo+ei+heille+kelpaa.+He+mieluummin+poistavat+ne+lait,+joita+eivät+halua+tai+pysty+täyttämään,+esim.+sapatti.+Tämä+on+kuoleman+tie.Israelin+maahan+ei+tarvitse+enää+mennä.+Vietän+kaikkia+Herran+vuotuisia+juhlia+ihan+täällä+koti+Suomessa.+Katsopa+ystäväni+alla:Meidän+isämme+ovat+kumartaen+rukoilleet+tällä+vuorella;+ja+te+sanotte,+että+Jerusalemissa+on+se+paikka,+jossa+tulee+kumartaen+rukoilla."Jeesus+sanoi+hänelle:+"Vaimo,+usko+minua!+Tulee+aika,+jolloin+ette+rukoile+Isää+tällä+vuorella+ettekä+Jerusalemissa.Te+kumarratte+sitä,+mitä+ette+tunne;+me+kumarramme+sitä,+minkä+me+tunnemme.+Sillä+pelastus+on+juutalaisista.+Joh.+4:20-22+Terveisin:+Oksastettu+juutalainen++:)+Room.+11.++:)
  3. Niinpä+niin,+ateistin+vastaushan+sinulle+hyvin+kelpaa.+Vaikka+en+minä+sitä+enää+ihmettele+ollenkaan,+koska+tunnen+jo+ajatusmaailmaasi.Kovasti+olet+käännösvirheitä++löytänyt+ja+selitellyt+ja+kovasti+olet+alistanut+Jumalan+ainosyntyistä+Poikaa+ihmistasolle.+Selitäpä+vaan+vielä+tuo+Tuomaan+sanominenkin.+Selitä+sen+jälkeen+Heprealaiskirjeen+ensimmäinen+luku.+Lue+se+kokonaan.+Otan+sieltä+vain+tämän+pätkän:Sillä+kenelle+enkeleistä+hän+koskaan+on+sanonut:+"Sinä+olet+minun+Poikani,+tänä+päivänä+minä+sinut+synnytin";+ja+taas:+"Minä+olen+oleva+hänen+Isänsä,+ja+hän+on+oleva+minun+Poikani"?+Ja+siitä,+kun+hän+jälleen+tuo+esikoisensa+maailmaan,+hän+sanoo:+"Ja+kumartakoot+häntä+kaikki+Jumalan+enkelit".+Ja+enkeleistä+hän+sanoo:+"Hän+tekee+enkelinsä+tuuliksi+ja+palvelijansa+tulen+liekiksi";+mutta+Pojasta:+"+++++++++++J+u+m+a+l+a,+sinun+valtaistuimesi+pysyy+aina+ja+iankaikkisesti,+ja+sinun+valtakuntasi+valtikka+on+oikeuden+valtikka.+Hepr.+1:5-8Että+älä+Advis+ollenkaan+yritä+alentaa+Poikaa+enkelien+tasolle.+E-hei+onnistu.+Raamattu+sanoo+toisin.+Olet+pahasti+eksyksissä.Isä+on+kyllä+aikojen+alussa+synnyttänyt+Pojan,+mutta+se+ei+tarkoita+sitä,+että+Poika+ei+olisi+JUMALA.+Jopa+Isä+itse+tunnustaa+Poikansa+Jumalaksi+oikealle+puolelleen+valtaistuimelle,+kuten+varmaan+tuosta+Heprealasikirjeen+kohdasata+huomasit!!!+Mutta+sinä+et+tunnusta.+No+ei+ateistitkaan,+ja+siksi+olette+niin+hyvää+pataa+keskenänne.Ja+mitä+tulee+kysymykseesi+koskien+1.+Kor.+15:28,+onhan+se+päivän+selvää,+että+Poika+on+jollain+tapaa+Isää+alempi+Jumala,+koska+Isä+on+Hänet+synnyttänyt+ja+Paavalikin+tässä+sanoo,+että+Poika+alistuu+Isän+valtaan+lopussa.+Tällä+ei+kuitenkaan+ole+meille+ihmisille+merkitystä+nyt+tässä+ajassa+2019.+Meille+He+ovat+Jumalia+molemmat+ja+Heidän+Henkensä+on+Pyhä.