Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+hyvänen+aika.+Eihän+tällä+hetkellä+kumarreta+sitä+Ilmestyskirjassa+mainitua+pedon+kuvaa+vielä+missään+kirkossa.+Se+on+vielä+edessä+päin.+Kaikki+muuttuu+kuitenkin+hyvin+pian,+yhdessä+hetkessä.+
Tässä+on+vielä++vuosia+vuosia,+ennen+kuin+pedonkuva+ja+-merkki+tulee+ajan+kohtaiseksi+valinnaksi+kaikille+niille,+jotka+poistavat+Jumalan+käskyjä.+Tämä+palsta+muuten+vilisee+tällaisia+käskyjen+poistajia+:(+Se+voi+olla+mikä+käsky+tahansa,+jos+sen+poistaa,+sitä+ei+pyydä+silloin+anteeksi+Jumalalta+ja+silloin+synti+jää+ihmiseen+ja+tuottaa+lopulta+kuoleman.+Simppeliä+tämä+on.+Ei+tarvitse+kirjoittaa+romaania,+kuten+eräskin+tässä+ketjussa.
04.01.2019 19:52
Eli+et+usko+tai+et+osannut+/+halunnut+taaskaan+vastata+kysymykseeni.+Miksi+minä+ollenkaan+käyn+kanssasi+tätä+keskustelua?
04.01.2019 19:40
Joh.+4:22+
Te+kumarratte+sitä,+mitä+ette+tunne;+me+kumarramme+sitä,+minkä+me+tunnemme.+Sillä+pelastus+on+juutalaisista.
Joh.+14:6+
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
Joh.+19:19+
Ja+Pilatus+kirjoitti+myös+päällekirjoituksen+ja+kiinnitti+sen+ristiin;+ja+se+oli+näin+kirjoitettu:+"Jeesus+Nasaretilainen,+juutalaisten+kuningas".
Usko+koko+sydämestäsi+Yahushuaan+juutalaisten+kuninkaaseen,+niin+sinä+pelastut.
04.01.2019 17:21
Oikein.+Mutta+jäännös+mistä?+Äläkä+nyt+ala+kiemurrella+ihan+selkeän+helpon+kysymyksen+edessä.
04.01.2019 16:57
Minäkään+en+usko,+että+sunnuntai+on+pedon+merkki,+vaan+jokin+tekninen+tunniste+on+pm,+jolla+kontrolloidaan+se,+kuka+on+käynyt+kumartamassa+pedon+kuvaa+sunnuntai+kirkossa.+Simppeliä.
Minulla+ei+ole+mitään+ihmistä+ylempänä+auktoriteettina+Pyhän+Hengen+välikappaleena.+Uskotko,+että+PH+voi+johtaa+ihmistä+jos+hän+seuraa+vain+ja+ainoastaan+puhtaasti+Yahushuaa+ilman+kirkkoja,+kuten+minä?
04.01.2019 14:27
Minähän+olen+oksastettu+juutalainen.+Ja+Yahushua+on+juutalaisten+kuningas.+Room.+11.+Jos+pidät+käskyt+olet+oikea+juutalainen.+Syntyperinen+juutalainen+ei+ole+välttämättä+oikea+juutalainen,+Room.+2:25-29+!
Kristikunta+on+kehittänyt+ihan+oman+käskyjä+poistelevan+halvan+automaatio+armon+teologian+ja+se+johtaa+kuolemaan.
No_häh,+mikä+on+Raamatun+mukaan+Jumalan+kansan+nimi?++:)
04.01.2019 14:07
Totta+joka+sana+tällä+kertaa+keren+suusta.+No+nyt+varmaan+ymmärrät+miksi+en+kuulu+näihin+kirkkoihin+ym.+porton+tyttäriin.+Niistä+pitää+lähteä+ja+nopeesti.+Ja+liittyä+Jumalan+Israeliin.+Sinun+pitää+alistua+sopuun+juutalaisten+Kuninkaan+kanssa.+Älä+lähde+näiden+käskyjen+poistelijoiden+kelkkaan.+He+ovat+pahinta+Babylonia.
Olet+oikeassa.+YAH+sanoo:+Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Mutta+ei+tuo+tekstisi+siihen+kysymykseeni+vastaa.+++:)
Odotetaan+1234567---+kommenttia+:)
04.01.2019 12:17
Se+mitä+sanoin+pedon+merkistä,+ei+ole+mikään+tulkinta+vaan+fakta.+Mutta+siinä+olet+oikeassa,+että+adventtikirkko+on+osa+Babylonia,+koska+hylkäävät+Herran+Juhlat+ja+väittävät+olevansa+Jumalan+valittu+kansa.+Sunnuntain+pyhittäjät+ovat+myös+Babylonissa.+"Lähtekää+ulos+siitä+te+Minun+kansani!"+Aikaa+ei+ole+paljon+enää+!
04.01.2019 11:43
Totta,+sunnuntain+kauppiaat+eli+babylonin+kauppiaat+kannattaa+kiertää+kaukaa,+mutta+miten+kommenttisi+vastaa+kysymykseeni,+jonka+esitin+nimimerkille+1234567---?
04.01.2019 08:27
Mutta+mites+kun+Uudessa+Jerusalemissa+Johannes+ei+nähnyt+sitä+temppeli+rakennusta.+Hmmm,+mikähän+se+on+se+ikuinen+temppeli+:)
Mutta+temppeliä+minä+en+siinä+nähnyt;+sillä+Herra+Jumala,+Kaikkivaltias,+on+sen+temppeli,+ja+Karitsa.+Ilm.+21:22
03.01.2019 19:47
Miten+pelkällä+sunnuntailla+voidaan+estää+se,+että+ihminen+ei+ilman+sitä+voi+ostaa+tai+myydä?+Eikö+tarvita+myös+jokin+kontrolli?
Ja+se+saa+kaikki,+pienet+ja+suuret,+sekä+rikkaat+että+köyhät,+sekä+vapaat+että+orjat,+panemaan+merkin+oikeaan+käteensä+tai+otsaansa,+ettei+kukaan+muu+voisi+ostaa+eikä+myydä+kuin+se,+jossa+on+merkki:+pedon+nimi+tai+sen+nimen+luku.+Ilm.+13:16-17
03.01.2019 19:17
Onko+mielestäsi+Johanneksen+evankeliumi+Yahushuan+Messiaan+puhetta?
Joh.+14:2+
Minun+Isäni+kodissa+on+monta+asuinsijaa.+Jos+ei+niin+olisi,+sanoisinko+minä+teille,+että+minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa?
Joh.+14:3+
Ja+vaikka+minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa,+tulen+minä+takaisin+ja+otan+teidät+tyköni,+että+tekin+olisitte+siellä,+missä+minä+olen.
03.01.2019 15:50
Tottakai+muistan!+Hyvänen+aika+nyt+teitä.+Tai+ainakin+yritän+pitää+kaikki+käskyt+ja+kun+en+jossain+kohdin+onnistu,+menen+Golgatalle.
Kristikunnan+ratkaisu+on+poistaa+käskyjä,+niin+heidän+ei+täten+omasta+mielestään+tarvitsekaan+mennä+Golgatalle+katumaan+ja+se+on+kuoleman+tie.+On+keksitty+ihan+oma+teologia.+Kuoleman+teologia+!
03.01.2019 14:27
Kiitos+kerettiläiselle+tärkeän+asian+esiin+nostamisesta.+Voimme+keskustella,+mutta+totuus+on,+että+kaikki+mitä+Pedon+merkistä+tiedetään,+olen+kertonut+tuossa+aloituksessa.+Se+on+siis+jokin+tekninen+tunniste,+mutta+sunnuntain+pyhittäminen+liittyy+siihen+läheisesti.+Suuren+Ahdistuksen+aikaan+ihmisiä+pakotetaan+su+pyhittäviin+kirkkoihin+palvomaan+pedon+kuvaa,+jonne+meno+vaatii+pedon+merkin.+Jokainen+joutuu+lopussa+valitsemaan+kummalle+antaa+kunnian;+Luojalle+vai+sielun+viholliselle.+Olkaa+varoitetut+!
03.01.2019 08:40
Tuo+kortti+on+jo+niin+usein+käytetty,+että+en+tuon+tyyppisiin+heittoihin+ole+useasti+vastannut.+Tehdään+nyt+kuitenkin+tässä+palstan+kaikille+keskustelijoille+selväksi,+että+olemme+kaikki+yhtä+syntisiä.+Kukaan+ei+pysty+pitämään+yhtään+käskyä.
Mutta+oletteko+katuneet+syntejänne?+Kuka+on+katunut+sapatin+rikkomistaan?+Suurin+osa+täällä+poistelee+käskyjä,+eikä+kadu.+Eivät+käytä+armoa+ja+silloin+se+on+kuolemantie.+Tämä+on+täysi+fakta.
03.01.2019 07:05
No+sehän+tästä+vielä+puuttuisikin,+että+tuomitsisit+minut+helvettiin,+koska+pyhitän+sapatin.+"Rakastetun"+jotkin+kommentit+tätä+jo+lähentelee.+
Miten+sinä+voisitkaan+tuomita+minut+siitä,+että+pyhitän+sapatin?+Se+ihminenhän+se+tuomitaan+lopussa,+joka+poistelee+käskyjä+ja+ei+pyydä+sapatin+rikkomistaan+anteeksi.
02.01.2019 16:57
Joka+käskyt+pitää,+saa+henkensä+pitää;+joka+ei+teistänsä+välitä,+on+kuoleman+oma.
Sananl.+19:16
02.01.2019 16:47
Tässä+ei+nyt+yhtään+mikään+liity+adventisteihin+millään+tavalla.+Ei+adventistit+usko,+että+jokin+tekninen+tunniste+on+pedonmerkki.
02.01.2019 15:17
No+en+ymmärtänyt+kyllä+minäkään+tai+kukaan+muukaan.+"Rakastettu"+vaan+heittelee+tuollaisia+epämääräisiä+heittoja+ja+naureskelee+minun+tarkalle+ilmoitukselle.
02.01.2019 09:29
Tuo+sinun+ja+"Rakastetun"+teologia+on+niin+sekavaa,+että+ette+enää+ymmärrä+itsekään+mitä+puhutte.+No,+ei+tota+ymmärrä+kukaan+muukaan.+Älkää+hyvät+ihmiset+poistako+yhtään+käskyä+!
02.01.2019 09:15
16 / 34