Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

1. No+mitäh+!+Eikö+Yahushua+(Jeesus)++ollut+mielestäsi+juutalaisten+Jumala,+kun+sanot:"Jeesus+on+uuden+liiton+päämies+kun+taas+Israelin+Jumala+oli+päämiehenä+vanhassa+Israelin+kanssa+tehdyssä+liitossa.+"Toisekseen,+et+vastannut+ainoaankaan+kysymykseeni.+Vastaisitko+ole+hyvä+:)
  2. Oikea+päätös
  3. Kerettiläiselle+on+ihan+turha+todistaa+mitään+Raamatulla,+koska+hän+ei+usko,+että+se+on+Jumalan+Sanaa.+Tais+olla+pelkkä+provo+tuo+aloituskin.+Vähintäänkin+tulen+täytyy+lyödä+taivaasta,+ennenkuin+kere+uskoo.++-->Ja+ensimmäinen+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+tuli+rakeita+ja+tulta,+verellä+sekoitettuja,+ja+ne+heitettiin+maan+päälle;+ja+kolmas+osa+maata+paloi,+ja+kolmas+osa+puita+paloi,+ja+kaikki+vihanta+ruoho+paloi.+Ilm.+8:7Mutta+yösydännä+kuului+huuto:+'Katso,+ylkä+tulee!+Menkää+häntä+vastaan.+Matt.+25:6Koska+sinä+olet+ottanut+minun+kärsivällisyyteni+sanasta+vaarin,+niin+minä+myös+otan+sinusta+vaarin+ja+pelastan+sinut+koetuksen+hetkestä,+joka+on+tuleva+yli+koko+maanpiirin+koettelemaan+niitä,+jotka+maan+päällä+asuvat.+Ilm.+3:10Valvokaa+siis+joka+aika+ja+rukoilkaa,+että+saisitte+voimaa+paetaksenne+tätä+kaikkea,+mikä+tuleva+on,+ja+seisoaksenne+Ihmisen+Pojan+edessä."+Luuk.+21:36Sillä+hän+kätkee+minut+majaansa+pahana+päivänä,+hän+suojaa+minua+telttansa+suojassa,+korottaa+minut+kalliolle.+Ps.+27:5Yllä+kerrottu+on+sen+osa,+joka+uskoo+nyt+tässä+ajassa+vain+yksin+Yahushuaan.+Ja+kohta+tämä+hiljainen+aika+(Ilm.+8:1)+loppuu+ja+tuo+ensimmäinen+enkeli+puhaltaa+pasuunaan!+Lähinnä+K.n+ja+Yksi_uskolle+näitä+kerron+:),+koska+te+korotatte+Jumalan+Pyhää+Lakia.+Teillä+on+korvat,+joilla+kuulla.