Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+Yahushua+on+ylipappina+nyt+taivaassa,+mutta+kuka+kumosi+raamatulliset+juhlat?+Rooman+kirkko+ja+keisarit+ja+adventtikirkko+on+lähtenyt+tähän+pakanallisuuteen+mukaan.+Näytä+Raamatusta+paikka,+jossa+Herra+kumoaa+kuun+ja+auringon+kiertoon+perustuvan+ajanlaskujärjestelmänsä+ja+juhlat,+jotka+Hän+jo+luomisessa+asetti.´,+
1.+Moos.+1:14
12.12.2018 08:25
No+mitäh+!+Eikö+Yahushua+(Jeesus)++ollut+mielestäsi+juutalaisten+Jumala,+kun+sanot:
"Jeesus+on+uuden+liiton+päämies+kun+taas+Israelin+Jumala+oli+päämiehenä+vanhassa+Israelin+kanssa+tehdyssä+liitossa.+"
Toisekseen,+et+vastannut+ainoaankaan+kysymykseeni.+Vastaisitko+ole+hyvä+:)
11.12.2018 11:44
Niinhän+se+adventismi+opettaa,+että+siellä+se+Jeesus+on+nyt+taivaan+temppelin+kaikkein+pyhimmässä+suorittamassa+Suuren+Sovituspäivän+palvelusta+(Yom+Kippur),+mutta+hylkäävät+itse+kokonaan+nämä+esikuvalliset+7+pyhää+juhlaa.+Jokseenkin+ristiriitaista.+Ei+muuta+kuin+naulasitte+ne++vain+surutta+ristiin,+mutta+minäpä+kerron+teille;+Yahushua+ei+naulinnut+näitä+pyhiä+vertauskuvia+ristiin.
Mutta+kappas,+pedon+kalenteri+kelpaa+adventisteille++ja+pedon+juhlat,+Dan.+7:25.
11.12.2018 09:15
No+joo,+ei+vaikuta+siltä,+että+yrittäisit+olla+täyllinen.+Ole+sitten+se+mikä+olet.+Se+voi+olla+ihan+hyväkin+vaihtoehto+loppupelissä.+Tuo+rehellisyys+ja+omana+itsenä+oleminen+voi+nimittäin+olla+juuri+se+avain,+että+löydät+Hänet,+Täydellisen.+Olethan+jo+huomannut+kirkkokuntien+puutteet,+hyvä!
Ja+mitä+taas+K.n:ään+tulee,+laitat+aika+paljon+sanoja+hänen+suuhunsa.+Tuskin+hän+on+missään+koskaan+väittänyt+olevansa+synnitön.+Sulla+vähän+mopo+nyt+keulii+tässä,+kuinka+näet+hänet.
Sapatista+tai+muistakaan+Raamatun+tulkinnoista+en+enää+kanssasi+keskustele,+koska+et+pidä+sitä+Jumalan+Sanana.+Tällöin+on+sama+vaikka+lukisit+Aku+Ankkaa.+Tämä+on+elintärkeä+kysymys+sinulle+ja+kaikille.
Ja+jälleen+vajoat+pyörittelemään+mielessäsi+kaiken+maailman+pahuutta:+Koska+ne+uskovaiset,+koska+fariseukset,+koska+adventistit,++koska+äitikirkko.+Totta+joo,+maailma++on+paha,+mutta+mitä+pahaa+teki+Yahushua,+joka+kuoli+ristillä+puolestasi?+Vastaisitko+tähän?
11.12.2018 08:55
Totta.+Lain+kohdekin+on+pysynyt+ennallaan.+Kun+kunnioitat+Jumalan+lakia,+olet+oikea+juutalainen,+Room.+2:25-29.+Jos+et+kunnioita,+olet+pakana,+metsäöljypuun+oksa.
Herra+teki+liiton+Israelin+kanssa.+Mutta+mikä+on+tänäpäivänä+Jumalan+ikuisen+muuttumattoman+kansan+nimi?+Kenen+kanssa+tehtiin+uusi+liitto?+Uusi+liittokin+on+lakiliitto!+Lues+noi+alla+:)
Jer.+31:31-38,+Room.+11
Kuulutko+sinä+ystäväni+Jumalan+kansaan,+Israeliin?+Oletko+sinä+juutalainen?+Tervetuloa+uuden+liiton+alaisuuteen+ja+ikuiseen+elämään.
11.12.2018 08:16
Niinpä,+Herra+teki+liiton+Israelin+kanssa.+Tästä+ollaan+samaa+mieltä.+Mutta+mikä+on+tänäpäivänä+Jumalan+ikuisen+muuttumattoman+kansan+nimi?+Kenen+kanssa+tehtiin+uusi+liitto?+Uusi+liittokin+on+lakiliitto!+Lues+noi+alla+:)
Jer.+31:31-38,+Room.+2:25-29,+Room.+11
Kuulutko+sinä+ystäväni+Jumalan+kansaan,+Israeliin?+Oletko+sinä+juutalainen?
11.12.2018 08:07
Yahushuan+vastaus+todellakin+oli+loistava.+"Se+teistä,+joka+on+synnitön+heittäköön+ensimmäisen+kiven."+Tässähän+on+valtavan+suuri+viisaus.+Yahushua+ei+kieltänyt+Mooseksen+lakia+ja+samalla+noudatti+uuden+liiton+menettelytapaa+olla+kivittämättä.+Tämä+pätee+myös+meihin.+Koska+emme+ole+synnittömiä+itsekään,+emme+saa+kivittää+toista.+Huomaatkos,+tässä+YAH+otti+syntisiltä+pois+tuomiovallan.+Emmehän+mekään+ole+synnittömiä.
10.12.2018 18:43
Yksi_usko,+Yksi_usko,+usko+jo,+usko+jo.+Tästä+olen+varoitellut+sinua.+Tuo+ihminen+on+ollut+siellä+paikan+päällä+kuuntelamassa+tätä+Konttista.+Aloittaja+ei+keksi+satuja,+ei+valehtele.+On+tämä+kaveri+ymmärtänyt+ihan+oikein.+Noin+härskisti+adv.+opettavat+silleen+salaa,+pienemmissä+piireissä+juurikin.+Saarna+on+oikein+tulkittu.+Tai+hö+.+.+eihän+tossa+ole+pienintäkään+tulkitsemista,+suoraa+puhetta,+korvausteologiaa+julmimmillaan!
Mikä+sinun+mielestäsi+on+tuo+Jaloöljypuu?
Edustaako+Jaloöljypuu+mielestäsi+kokonaista+Jumalan+kansaa?
Kuulutko+sinä+Jaloonöljypuuhun?
Vastaa+jo.+Olen+tätä+sinulta+monta+viikkoa+kysellyt+:)
10.12.2018 18:32
Tämä+selvensi.+Ajattelen+samoin.+Rikos,+josta+on+määrätty+kuoleman+tuomio,+on+äärimmäisen+vakava+ja+se+on+Jumalan+silmissä+kuoleman+tuomion+arvoinen+vielä+tänäänkin.+Mutta+koska+meiltä+on+otettu+tuomiovalta+pois+ja+Yahushua+ei+itsekään+kivittänyt+syntistä+naista,+emme+mekään+pane+tuota+tuomiota+käytäntöön+uuden+liiton+aikana.+Sitä+vastoin+ihmisellä,+kuolemaan+tuomitullakin+syntisellä+on+aina+eläessään+mahdollisuus+katua+ja+saada+tuo+vakava+rikoksansa+anteeksi.
Nooh,+kohtahan+tuo+nähdään+missä+se+1000-vuotinen+on+:)
10.12.2018 18:11
Ajattelin+vain,+koska+kerettiläinen+syyttää+sinua+,+että+odotat+juutalaista+ihanne+yhteiskuntaa,+jossa+pääset+kivittämään+sapatin+rikkojat.+Onko+tässä+mitään+perää?
Minä+nimittäin+odotan+juutalaista+ihanne+yhteiskuntaa,+mutta+se+on+ensin+1000+vuotta+taivaassa+ja+sitten+luodaan+uudet+taivaat+ja+uudet+maat.+Joo,+näin+se+menee.
Me+emme+kivitä+enää+ketään,+vaan+Herra+itse+siellä+tulijärvessä+rankasee+kutakin+tekojensa+mukaan,+eiks+näin+olekin?
10.12.2018 17:56
Niin+kyllästyvät+ja+välillä+kyllästyn+itsekin,+mutta+on+vain+yritettävä+saada+äänensä+kuuluviin+siellä+missä+sen+vielä+tässä+ajassa+saa,+kirkkoihin+eivät+enää+meikäläistä+päästä+puhumaan.+Tämä+on+tällaista+työtä,+kuten+jossain+sanoit.+Ja+on+vain+keskusteltava+kärsivällisesti+niiden+kanssa,+jotka+edes+jotain+haluavat+kuulla,+vaikka+eivät+ymmärtäisikään+ja+vaikka+irvailisivat.+On+vain+otettava+heidän+haukkunsa+ja+johan+se+paljastaa,+mitä+henkeä+edustavat.+Olen+kyllä+aikapaljon+lukenut+noita+keskustelujasi+hellari+palstallakin,+mutta+en+kovin+paljon+ole+nähnyt+tarpeelliseksi+puuttua,+koska+he+ovat+niin+syvällä+laittomuudessa+ja+sen+osan+itselleen+valinneet.+
Odotatko+muuten+Jumalan+perustavan+1000-vuotisen+valtakuntansa+tänne+maanpäälle+vai+Isän+kotiin+Taivaaseen?+Itse+uskon+sen+olevan+taivaassa,+Sulhasen+kodissa,+juutalaisen+hääperinteen+mukaisesti.
10.12.2018 17:41
Varoitus+adventtikirkon+lapsille+!
Adventtioppi+hylkää+Jumalan+jo+luomisessa+(1.+Moos.+1:14)+säätämän+ajanlaskujärjestelmän+ja+pyhät+juhlat.+Se+on+vaihtanut+ne+pedon+järjestelmiin,+
(Dan.+7:25)!+Adventtikirkko+ei+ole+Jumalan+kansa,+vaan+Israel+ja+sen+jälkeläiset.
10.12.2018 14:17
Adventisteista+tosiaan+pelalastuu+vain+pieni+osa.+Jumalan+Israel+sitä+vastoin+on+pelastuva+ihan+kokonaan,+Room.+11:26
+ja+niin+kaikki+Israel+on+pelastuva,+niinkuin+kirjoitettu+on:+"Siionista+on+tuleva+pelastaja,+hän+poistaa+jumalattoman+menon+Jaakobista.
10.12.2018 14:07
K.n+puolustaa+kuitenkin+Jumalan+muuttumatonta+lakia,+puutteineenkin.+Etkä+sinäkään+nyt+ihan+täydellinen+ole,+vai?+Laittomuuden+tekijät+ei+pelastu+siinä+ennen+Suurta+Ahdinkoa+tapahtuvassa+Morsiamen+ylösotossa.+Häävieraat+jää+antikristuksen+vallan+alle.+Että+tällä+tavalla+minä+ja+Herrani+yritämme+pelastaa+sinutkin.++
Valheoppi+on+aina+pahasta,+mutta+kyllä+se+"kivitystuomiokin"+sieltä+tulee+esim.+sapatin+polkijoille+sitten+ajallaan.+Se+tulee+tulisen+järven+muodossa.+Henki+kulta+se+sielläkin+luiskantaa+ja+iankaikkisesti+luiskahtaakin.+Se+on+iankaikkinen+kuolema.+
K.n+on+minulle+rakas+veli+ja+sinä+rakas+sisko+otaksun.+En+ole+täällä+väittelemässä+kenenkään+kanssa,+vaan+kirjoittamassa+näitä+pelastavia+totuuksia.+K.n+ei+liity+antikristuksen+"hoviin"+koska+kunnioittaa+Jumalan+lakia.+Miten+on+sinun+laitasi?+Kunnioitatko?+Ja+vieläkin+tuijotat+ihmisiin+silmät+tapillaan.+Lopeta+se.+Jos+meidän+puutteita+metsästät,+et+koskaan+löydä+itse+Täydellistä.
10.12.2018 12:27
Niin,+minä+uskon.+Uskon,+että+tuo+tuli,+josta+puhuin,+tullaan+pian+näkemään+omilla+silmillämme.+Mutta+jos+vasta+sen+nähtyäsi+uskot+on+jo+liian+myöhäistä+paeta.
Luuk.21:36,+17:26-29,+Ilm.8:7+!+!+!
10.12.2018 11:32
Oikea+päätös
09.12.2018 18:29
Ja+minä+huomaan,+että+sinä+olet+tässä+kohdin+messiaankieltävän+juutalaisuuden+valheopin+siteissä.+Muuten+taistelet+hyvin,+veljeni.
09.12.2018 18:21
No+selittäisitkö+sinä+nyt+minulle+nuo+termit?+Olisin+todella+kiinnostunut.
kiitos+:)
09.12.2018 14:28
"En+ole+kaikista+opinkohdista+samaa+mieltä,+esim.+jäännöksestä."+Hyvä+Yksi_usko!+Pisteet+sinulle+tästä.+Vielä+kun+rohkeasti+uskaltaisit+nimetä+Jumalan+kansan.+Siis+mikä+on+Jumalan+ikuisen+kansan+nimi?+Ja+vielä+kun+uskaltaisit+kutsua+itseäsi+tuolla+nimellä.
09.12.2018 14:17
Kerettiläiselle+on+ihan+turha+todistaa+mitään+Raamatulla,+koska+hän+ei+usko,+että+se+on+Jumalan+Sanaa.+Tais+olla+pelkkä+provo+tuo+aloituskin.+Vähintäänkin+tulen+täytyy+lyödä+taivaasta,+ennenkuin+kere+uskoo.++-->
Ja+ensimmäinen+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+tuli+rakeita+ja+tulta,+verellä+sekoitettuja,+ja+ne+heitettiin+maan+päälle;+ja+kolmas+osa+maata+paloi,+ja+kolmas+osa+puita+paloi,+ja+kaikki+vihanta+ruoho+paloi.+Ilm.+8:7
Mutta+yösydännä+kuului+huuto:+'Katso,+ylkä+tulee!+Menkää+häntä+vastaan.+
Matt.+25:6
Koska+sinä+olet+ottanut+minun+kärsivällisyyteni+sanasta+vaarin,+niin+minä+myös+otan+sinusta+vaarin+ja+pelastan+sinut+koetuksen+hetkestä,+joka+on+tuleva+yli+koko+maanpiirin+koettelemaan+niitä,+jotka+maan+päällä+asuvat.+Ilm.+3:10
Valvokaa+siis+joka+aika+ja+rukoilkaa,+että+saisitte+voimaa+paetaksenne+tätä+kaikkea,+mikä+tuleva+on,+ja+seisoaksenne+Ihmisen+Pojan+edessä."+Luuk.+21:36
Sillä+hän+kätkee+minut+majaansa+pahana+päivänä,+hän+suojaa+minua+telttansa+suojassa,+korottaa+minut+kalliolle.+Ps.+27:5
Yllä+kerrottu+on+sen+osa,+joka+uskoo+nyt+tässä+ajassa+vain+yksin+Yahushuaan.+Ja+kohta+tämä+hiljainen+aika+(Ilm.+8:1)+loppuu+ja+tuo+ensimmäinen+enkeli+puhaltaa+pasuunaan!+Lähinnä+K.n+ja+Yksi_uskolle+näitä+kerron+:),+koska+te+korotatte+Jumalan+Pyhää+Lakia.+Teillä+on+korvat,+joilla+kuulla.
09.12.2018 10:25
24 / 34