Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se,+että+R+on+erehtymätöntä+Jumalan+Sanaa+perustuu+minulla+100%+uskoon.+Uskostahan+tässä+on+kysymys.+Siksi+meitä+kutsutaan+yleisnimikkeellä+"uskovaiset".+Tuomas+ei+uskonut+Yahushuan+nousseen+kuolleista,+koska+oli+nähnyt+hänen+kuolevan+omin+silmin,+mutta+ei+ollut+vielä+sen+jälkeen+nähnyt+Häntä+elossa+kuten+muut+opetuslapset.+Ja+mitä+Herramme+vastasikaan+Tuomakselle:+
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Sentähden,+että+minut+näit,+sinä+uskot.+Autuaat+ne,+jotka+eivät+näe+ja+kuitenkin+uskovat!"+Joh.+20:29+
Raamatussa+kehoitetaan+meitä+uskomaan+satoja+ellei+tuhansia+kertoja,+yksi+niistä+yllä,+joten+minun+perusteluni,+joka+riippuu+uskon+varassa+on+mitä+raamatullisin.
Jos+sinulla+ei+riitä+tätä+uskoa,+en+sille+mitään+voi.+Tulee+vaan+mieleen,+että+vaikka+Raamatussa+olisikin+lause,+joka+todistaisi+koko+kirjan+olevan+erehtymätöntä+Jumalan+Sanaa,+niin+sinä+sanoisit+siihen,+että:+"Kirjaimellisesti+ottaen+Herra+itse+ei+näin+sano,+vaan+Äitikirkon+kokoamassa+KIRJASSA+sanotaan+näin."++No+hö?+Ei+sulle+mikään+riitä.+Pitääkö+vielä+tulenkin+lyödä+taivaasta,+ennenkuin+kerettiläinen+uskoo!
Ja+sitten+.+.+.+Minä+en+vaadi+ketään+uskomaan+mihinkään,+eikä+vaadi+Herranikaan,+me+vain+pyydämme+ja+kehoitamme.+Aina+se,+joka+tässä+maailmassa+tappaa+toisinajattelijoita+on+saatanan+asialla.+Ja+hyvin+pian,+tiedoksenne,+nousee+antikristus,+joka+tekee+tätä,+tulee+ja+tappaa,+kuten+Hitler+ja+katolinen+kirkko+ja+Islam+(Ilm.+13,+luku).+Tuolta+kaikelta+haluisin+sinutkin+säästää+ja+varjella.
Hyvä+on+aina+syvällisesti+tutkia+asioita.+Paavali+kehoittaa+koettelemaan+kaikki,+mutta+hän+ei+koskaan+kehoittanut+epäilemään+Pyhiä+Kirjoituksia,+kuten+sinä+teet.
"Minä+uskon"+ja+minulla+on+varmuus+ja+turva+korkeimmassa.+Suosittelen.
08.12.2018 18:44
Käy+todellakin+vaan+niissä+missä+tuntuu+turvalliselta.+Itse+en+kuulu+mihinkään+kirkkoon+tai+yhteisöön,+koska+mikään+ei+opeta+koko+totuutta+puhtaasti.+Ota+rohkeasti+nyt+sellainen+askel,+että+alat+seuraamaan+Yahushuaa+(Jeesus+hepreaksi)+juutalaisten+Kuningasta+ihan+itse+kahden+kesken+Hänen+kanssaan.+Ala+muodostamaan+systemaattisesti+rukouksessa+kahdenkeskistä+suhdetta+Yahushuaan+Messiaaseen,+niin+johan+alkaa+elämä+asettua+oikeille+raiteille+ulkoisista+olosuhteista+huolimatta+:)+Siunausta+:)
Luuk+23:38,+Joh.+14:6,+Room.+2:25-29,+Room.+11
08.12.2018 17:53
Jos+käyt+kuntelemassa+pastoreita,+jotka+opettaa+laittomuuta+ja+Sapatin+polkemista,+omaat+sidoksia+vääryyden+henkiin.+Jos+käyt+tilaisuuksissa,+jossa+kaadutaan+ja+pyöritään+lattialla+ja+puhutaan+kaikki+kielillä+yhtäaikaa+ilman+tulkkia,+omaat+sidoksia+vääryyden+henkiin.
Ja+minä+kuulin+toisen+äänen+taivaasta+sanovan:+"Lähtekää+siitä+ulos,+te+minun+kansani,+ettette+tulisi+hänen+synteihinsä+osallisiksi+ja+saisi+tekin+kärsiä+hänen+vitsauksistansa.+Ilm.+18:4
08.12.2018 14:40
Jos+et+usko+Raamattuun+erehtymättömänä+Jumalan+Sanana,+silloin+sinun+kanssasi+on+aivan+turha+keskustella+mistään,+koska+kaikki+perusteluni+perustuu+Raamattuun.
En+tiedä+tarkkaan+kuka+ja+miten+Ramattu+on+koottu,+mutta+vaikka+sen+olisi+koonneet+katolilaiset,+uskon,+että+Herra+Jumala+on+itse+ohjannut+sen,+että+sinne+on+koottu+juuri+ne+kirjat+kun+Hän+halusi.
08.12.2018 14:09
Ei+adventtikirkko+halua+leimautua+juutalaiseksi,+he+kavahtavat+sitä.+Eikä+halua+Yksi_uskokaan+täysipainoisesti,+koska+ei+uskalla+vastata+kysymyksiini,+eikä+edes+kutsu+itseään+Jumalan+ainoan+ikuisen+kansan+nimellä.+Tämän+kansan+nimi+on+juutalaiset.+Ei+se+muutu+koskaan+miksikään,+joita+ihmiset+ovat+kehitelleet.+Näitä+ovat+mm.:
-+Kristityt
-+Adventistit
-+Jumalan+näkyvä+kansa
-+Messiaaniset
-+Jehovan+todistajat
-+jne+.+.+.
08.12.2018 11:50
Joo-o,+rintamalla+oli+minunkin+pappani+molemmat+ja+monet+muut+tuttuni,+jotka+nyt+lepäävät+sotaurhoina+haudoissaan.+Veri+päissä+tapeltiin+Suomen+puolesta,+arvostan+syvällä+kunnioituksella+heitä.+Mutta+nyt+on+kaikki+rajat+auki.+GCM-sopimus+kun+vielä+allekirjoitetaan,+niin+loputkin+itsemääräämisoikeuden+rippeet+menee+kontrolloida+sitä,+kuka+tulee+Suomeen.
Edellinen+viestini+taidettiinkin+jo+poistaa.+Oli+ilmeisesti+liian+suoraa+asiaa+globalistiselle+ylläpidolle.
08.12.2018 11:36
Käytännössä,+kyllä+joo,+mutta+lain+kirjaimessa+ei,+koska+lain+vaatimus,+veriuhri+täytettiin.+Sitä+paitsi+profeetoissa,+joihin+Yahushua+viittaa+Matt.+5:17-18,+on+useita+ennustuksia+tulevasta+Messiaasta,+Jumalan+Karitsasta,+joka+tullaan+uhraamaan+syntiuhrina+ihmisten+puolesta.+Katso+vaikka+aluksi:+Jesaja+53+ja+
Dan.+9:27
Mutta+hän+monelle+liiton+vahvistaa+yhdessä+viikossa.+Ja+puolessa+viikossa+lakkauttaa+uhrin+ja+ruokauhrin.+Ja+siipien+tykönä+seisoo+hävityksen+julmuus.+Ja+on+päätetty,+että+se+loppuan+asti+pitää+hävitetty+oleman.++(Biblia+1776)
Eli+ajan+sitä+takaa,+että+koska+profeetoissa+on+Yahushuan+kuolema+ja+uhrien+lakkautus+kymmeniä+kertoja+ennustettu,+niin+silloin+ei+laista+ja+profeetoista+häviä+mitään,+vaikka+eläinten+uhraaminen+loppuikin.+Toivottavasti+selvensi+:)
08.12.2018 09:58
Ihan+koko+laki+on+voimassa.+Laki+on+muuttumaton,+Matt.+5:17-18.+Tämä+täytyy+olla+meidän+lähtökohtamme,+koska+Herra+itse+näin+sanoo.+Kun+lukee+koko+Matt.+5+luvun,+huomaa,+että+Yahushua+tarkoitti,+että+koko+Mooseksen+laki+ja+profeetat+ovat+voimassa,+eikä+niistä+poistu+piirtoakaan,+ennekuin+taivas+ja+maa+katoavat.
Hän+ottoo+luvussa+viisi+monta+esimerkkiä,+joissa+Hän+jopa+kiristää+lakia,+lukekaas+ajatuksella.+Mooseksen+laissa,+joka+muuten+on+yhtälailla+Jumalan+laki+kaikkinensa,+on+kyllä+monia+sellaisia+kohtia,+joita+on+vaikea+tai+tarpeetonta+toteututtaa+tänä+aikana+kirjaimellisesti.+Nykyisin+länsimaissa+on+esim.+hygienia+asiat+hoidettu+paljon+paremmin,+kuin+Israel+erämaassa+Jumalan+antamilla+ohjeilla+koskaan+pystyi.
Kaikkia+satoja+käskyjä+ei+kukaan+voi+tällä+palstalla+kommentoida,+mutta+jos+sinulla+on+erityisesti+mielessä+jokin+vaikea+käsky,+jota+kummeksut,+niin+kysy+:)
Ja+Pyhä+Henki+tulee++mielellään+oppaaksi,+jos+vain+ihminen+haluaa+alkaa+seuraamaan+kaikessa+Luojaansa.
08.12.2018 09:36
Ei+K.n+täällä+solvaa,+pilkkaa+tai+panettele+ketään,+vaan+te+ja+teidän+isänne,+jotka+hylkäätte+Herran+lain!
Joka+korvansa+kääntää+kuulemasta+lakia,+sen+rukouskin+on+kauhistus.+
Sananl.+28:9
07.12.2018 20:29
Katsopas,+kun+ihminen+nukutetaan+jollain+lääkeaineella,+tottakai+tietoisuus+häviää,+koska+hengen+tietoisuus+on+aivoissa.+Vedä+alkoholia+ja+sama+reaktio+tapahtuu.
Leikkauksen+aikana+henki+ei+yleensä+pakene+ruumiista,+joka+on+sen+asumus,+joten+tietoisuus+häviää.+
Joskus+se+henki+kuitenkin+lähtee+ja+silloin+se+ottaa+tietoisuuden+mukaansa.+Jopa+sokea+voi+nähdä+itsensä+esim.+leikkauspöydällä.+Nää+on+näitä,+henkimaailman+juttuja.+Eli+henki+on+tietoinen+ilman+ruumista,+mutta+ruumis+ei+koskaan+ilman+henkeä.
07.12.2018 14:01
Raamatun+mukaan+Jumalan+kansan+nimi+on+Israel.+Nyt+se+tosin+muodostuu+vain+Messiasta+seuraavista+Israelin+jälkeläisistä.
Näin+sanoo+Herra,+joka+on+pannut+auringon+valaisemaan+päivää,+kuun+ja+tähdet+lakiensa+mukaan+valaisemaan+yötä,+hän,+joka+liikuttaa+meren,+niin+että+sen+aallot+pauhaavat-Herra+Sebaot+on+hänen+nimensä:
36+Jos+väistyvät+nämä+lait+minun+kasvojeni+edestä,+silloin+myös+lakkaavat+Israelin+jälkeläiset+olemasta+kansa+minun+kasvojeni+edessä+ainiaan.
37+Näin+sanoo+Herra:+Jos+voidaan+mitata+taivaat+ylhäällä+ja+tutkia+maan+perustukset+alhaalla,+silloin+vasta+minä+hylkään+Israelin+jälkeläiset+kaikki,+kaiken+sen+tähden,+mitä+he+ovat+tehneet,+sanoo+Herra.+Jer.+31:35-37.
Eli+nyt+ne+pakanat,+ketkä+haluavat+liittyä++Jumalan+ikuiseen+Israeliin,+on+kutsuttu+sisään+Israeliin,+kuten+tuo+1.+Piet.+2+ja+Room.+2:25-29+ja+Room.+11+osoittavat.+Tervetuloa,+mutta+ilman+pienintäkään+lain+polkemista+tai+korvausteologiaa.
07.12.2018 12:13
Laki+on+muuttumaton,+Matt.+5:17-18.+Niin+Vanhan+kuin+Uudenkin+liiton+aikana+on+voimassa+Isän+säädös+siitä,+että+ilman+veren+vuodatusta+ei+ole+syntien+anteeksiantoa.+Nyt+kuitenkin+Yahushua,+Messias+Jumalan+Poika+on+uhrattu+kertakaikkisena+uhrina+kaikkien+niiden+puolesta,+jotka+KATUVAT+SYNTEJÄÄN.++Siksi+ei+enää+tarvitse+uhrata+eläimiä,+(Hepr.+7-10+luvut).
07.12.2018 11:52
Kylläpä+se+nyt+taitaa+olla+niin,+että+syntymäpäivät+ovat+yhtä+pakanallisia+kuin+joulukin.+Käy+lukasemassa++-->
https://syntymapaivalahjat.fi/2014/04/17/syntymapaivien-historiaa-taikauskoa-ja-onnentoivotuksia/
06.12.2018 14:52
Mutta+kyllä+tuon+ajan+viinissä+prosentteja+oli+aivan+varmasti.+Miksi+muuten+varoiteltaisiin:+Älkääkä+juopuko+viinistä,+sillä+siitä+tulee+irstas+meno,+vaan+täyttykää+Hengellä,+Ef.+5:18+
Jarin+Raamatussa+lukee++-->+Älkää+juopuko+mehukatista+:)
06.12.2018 14:42
Kiitti+tuosta+synttäri+vastauksesta.+Yritän+tutkia+asiaa+tässä+ajan+kanssa+lisää.+En+ole+koko+aikuisiälläni+viettänyt+omia+synttäreitä+ja+vieroksun+todella+ajatusta.+
Niin,+kyllähän+tämän+Pyhän+Hengen+temppelin+voi+turmella+vaikka+vettä+juomalla.+Kysymys+on+määrästä.+Ei+saa+antaa+minkään+hallita+itseään.+(1.+Kor.+6:12)+Ei+saa+antaa+minkään+asian+elämässä+muodostua+jumalaksi.+Kohtuus+kaikessa.
Sitten+on+erikseen+ne+asiat,+mitkä+on+laissa+selvästi+kielletty.+Näitä+emme+tee.
06.12.2018 13:54
Bushmannin+aloitus+on+hyvä.+Ja+jos+joku+nyt+löytää+Raamatusta+sen+jakeen,+jossa+edellytettään+muilta+kuin+nasiirilta+ehdotonta+absolutismia,+niin+olisin+kiinnostunut+näkemään+:)++Laittakaas+tähän+näkösälle+kaikille.
06.12.2018 10:37
Luuletkos,+että+en+ole+niitä+lukenut.+Anna+nyt+sinä+ketjun+aloittajana+edes+yksi+fakta+väitteellesi,+niin+jatketaan+sitten+tätä+keskustelua.
06.12.2018 10:20
Jarilta+tulee+tekstiä,+omia+mielipiteitä,+mutta+kun+pyysin+häntä+antamaan+Raamatusta+yhdenkin+tekstin,+jossa+edellytettään+absolutismia,+niin+kaveri+hiljenee+täysin.+Yhtä+ainutta+tekstiä+pyysin,+niin+ei+sitä+tule,+koska+sitä+ei+ole.
Nasiiri+oli+ainut,+jolta+edellytettiin+ehdotonta+absolutismia.
06.12.2018 10:12
Kun+Korkein+jakoi+perinnöt+kansoille,+kun+hän+erotteli+ihmisten+lapset,+silloin+hän+määräsi+kansojen+rajat+israelilaisten+luvun+mukaan.+5.+Moos.+32:8
Ja+hän+on+tehnyt+koko+ihmissuvun+yhdestä+ainoasta+asumaan+kaikkea+maanpiiriä+ja+on+säätänyt+heille+määrätyt+ajat+ja+heidän+asumisensa+rajat,+Ap.+t.+17:26+
Siitä+tuli+sen+nimeksi+Baabel,+koska+Herra+siellä+sekoitti+kaiken+maan+kielen;+ja+sieltä+Herra+hajotti+heidät+yli+kaiken+maan.+1.+Moos.+11:9
Että+sitä+vaan,+että+Jumala+kyllä+antoi+Suomen+suomalaisille,+mutta+ottaa+sen+nyt+pois+kansan+jumalattomuuden+ja+synnissä+rypemisen+tähden.+Pyhä+laki+on+hylätty+ja+seuraus+siitä+on+invaasio+ja+uskonnon+vapauden+menetys,+adventisteillekin.
06.12.2018 09:40
Niin,+saahan+sitä+juhlia+jotain+olematonta+itsenäisyyttä.+Globalismi+on+herrojen+tavoitteena+ja+suomalaiset+kyykkyyn.+Vielä+kun+Suomi+allekirjoittaa+sen+GCM-sopimuksen,+niin+sitten+viedään+viimeisetkin+itsemääräämisoikeuden+rippeet+päättää+siitä,+kuinka+paljon+näitä+mamuja+tulee+rajan+yli.+Kihtimet+ristiin+veljet+!
05.12.2018 18:43
25 / 34