Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. Se,+että+R+on+erehtymätöntä+Jumalan+Sanaa+perustuu+minulla+100%+uskoon.+Uskostahan+tässä+on+kysymys.+Siksi+meitä+kutsutaan+yleisnimikkeellä+"uskovaiset".+Tuomas+ei+uskonut+Yahushuan+nousseen+kuolleista,+koska+oli+nähnyt+hänen+kuolevan+omin+silmin,+mutta+ei+ollut+vielä+sen+jälkeen+nähnyt+Häntä+elossa+kuten+muut+opetuslapset.+Ja+mitä+Herramme+vastasikaan+Tuomakselle:+ Jeesus+sanoi+hänelle:+"Sentähden,+että+minut+näit,+sinä+uskot.+Autuaat+ne,+jotka+eivät+näe+ja+kuitenkin+uskovat!"+Joh.+20:29+Raamatussa+kehoitetaan+meitä+uskomaan+satoja+ellei+tuhansia+kertoja,+yksi+niistä+yllä,+joten+minun+perusteluni,+joka+riippuu+uskon+varassa+on+mitä+raamatullisin.Jos+sinulla+ei+riitä+tätä+uskoa,+en+sille+mitään+voi.+Tulee+vaan+mieleen,+että+vaikka+Raamatussa+olisikin+lause,+joka+todistaisi+koko+kirjan+olevan+erehtymätöntä+Jumalan+Sanaa,+niin+sinä+sanoisit+siihen,+että:+"Kirjaimellisesti+ottaen+Herra+itse+ei+näin+sano,+vaan+Äitikirkon+kokoamassa+KIRJASSA+sanotaan+näin."++No+hö?+Ei+sulle+mikään+riitä.+Pitääkö+vielä+tulenkin+lyödä+taivaasta,+ennenkuin+kerettiläinen+uskoo!Ja+sitten+.+.+.+Minä+en+vaadi+ketään+uskomaan+mihinkään,+eikä+vaadi+Herranikaan,+me+vain+pyydämme+ja+kehoitamme.+Aina+se,+joka+tässä+maailmassa+tappaa+toisinajattelijoita+on+saatanan+asialla.+Ja+hyvin+pian,+tiedoksenne,+nousee+antikristus,+joka+tekee+tätä,+tulee+ja+tappaa,+kuten+Hitler+ja+katolinen+kirkko+ja+Islam+(Ilm.+13,+luku).+Tuolta+kaikelta+haluisin+sinutkin+säästää+ja+varjella.Hyvä+on+aina+syvällisesti+tutkia+asioita.+Paavali+kehoittaa+koettelemaan+kaikki,+mutta+hän+ei+koskaan+kehoittanut+epäilemään+Pyhiä+Kirjoituksia,+kuten+sinä+teet."Minä+uskon"+ja+minulla+on+varmuus+ja+turva+korkeimmassa.+Suosittelen.
  2. Kun+Korkein+jakoi+perinnöt+kansoille,+kun+hän+erotteli+ihmisten+lapset,+silloin+hän+määräsi+kansojen+rajat+israelilaisten+luvun+mukaan.+5.+Moos.+32:8Ja+hän+on+tehnyt+koko+ihmissuvun+yhdestä+ainoasta+asumaan+kaikkea+maanpiiriä+ja+on+säätänyt+heille+määrätyt+ajat+ja+heidän+asumisensa+rajat,+Ap.+t.+17:26+Siitä+tuli+sen+nimeksi+Baabel,+koska+Herra+siellä+sekoitti+kaiken+maan+kielen;+ja+sieltä+Herra+hajotti+heidät+yli+kaiken+maan.+1.+Moos.+11:9Että+sitä+vaan,+että+Jumala+kyllä+antoi+Suomen+suomalaisille,+mutta+ottaa+sen+nyt+pois+kansan+jumalattomuuden+ja+synnissä+rypemisen+tähden.+Pyhä+laki+on+hylätty+ja+seuraus+siitä+on+invaasio+ja+uskonnon+vapauden+menetys,+adventisteillekin.