Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maistuisiko+Exapillekin+kokeilla+yllä+kuvattua?+En+puhu+mistään+maanpäällisestä+organisaatiosta+väärine+oppeineen,+vaan+taivaallisesta.+Kokeile!
Room.+2:25-29,+Room.+11.+Näistä+jakeista+löydät+oikean+Israelin+Pyhän+Jumalan+kansan.+Se+on+hengellinen+Israel.
13.11.2018 12:09
Mielestäni+sanoin+kyllin+selvästi,+että+PH+neuvoo+jokaista+kokosydämistä+totuuden+etsijää+hyvinkin+tarkasti,+kuinka+sapatti+tulee+pyhittää.+Itse+et+voi+räätälöidä+mitään.+Se+on+tuhon+tie.
Toin+esiin+Pyhiä+Kirjoituksia,+kuten+myös+kn+on+tehnyt.+Toin+esiin+myös+käytännön+esimerkkejä+omasta+elämästäni.+Kyllä+teillä+ainakin+tarvittava+tieto+jo+on.+Mutta+jos+ihminen+haluaa+tämänkin+jälkeen+vaan+itte+"räätälöidä"+oman+elämänsä+niin+eihän+sille+kukaan+mitään+voi.+Näinhän+kaikki+pakana+ateistitkin+tekee.+He+"räätälöivät"+oman+elämänsä.
Joh.+5:30+
En+minä+itsestäni+voi+mitään+tehdä.+Niinkuin+minä+kuulen,+niin+minä+tuomitsen;+ja+minun+tuomioni+on+oikea,+sillä+minä+en+kysy+omaa+tahtoani,+vaan+hänen+tahtoaan,+joka+on+minut+lähettänyt.
Gal.+2:20
ja+minä+elän,+en+enää+minä,+vaan+Kristus+elää+minussa.
13.11.2018 10:37
Siis+sinulla+on+itselläsikin+Raamatun+hakukoneet+käytettävissäsi.+Kirjoita+hakukenttään+sapat*,+niin+saat+kaikki+sapat+alkuiset+sanat+esille.
Minä+en+voi+antaa+sinulle+yksityiskohtaisia+ohjeita,+mitä+voit+tehdä+ja+mitä+et.+Minä+ajan+autoa+ja+syön+ja+juon+kahvia+sapattinakin.+PH+neuvoo+varmasti+jokaista+totuuden+etsijää+mielellään+näissä+yksityiskohdissa.
12.11.2018 14:17
Laitan+tähän+nyt+pari+hyvää+sapattia+koskevaa+tekstiä.+Näitä+on+siellä+satoja.+Olisit+toki+voinut+ne+itsekin+Pyhistä+Kirjoituksista+etsiä.
Jos+sinä+pidätät+jalkasi+sapattia+rikkomasta,+niin+ettet+toimita+omia+asioitasi+minun+pyhäpäivänäni,+vaan+kutsut+sapatin+ilopäiväksi,+Herran+pyhäpäivän+kunnioitettavaksi+ja+kunnioitat+sitä,+niin+ettet+toimita+omia+toimiasi,+et+aja+omia+asioitasi+etkä+puhu+joutavia,
14+silloin+on+ilosi+oleva+Herrassa,+ja+minä+kuljetan+sinut+maan+kukkuloitten+ylitse,+ja+minä+annan+sinun+nauttia+isäsi+Jaakobin+perintöosaa.+Sillä+Herran+suu+on+puhunut.
Jesaja+58:13-14
Muista+pyhittää+lepopäivä.
9+Kuusi+päivää+tee+työtä+ja+toimita+kaikki+askareesi;
10+mutta+seitsemäs+päivä+on+Herran,+sinun+Jumalasi,+sapatti;+silloin+älä+mitään+askaretta+toimita,+älä+sinä+älköönkä+sinun+poikasi+tai+tyttäresi,+sinun+palvelijasi+tai+palvelijattaresi+tai+juhtasi+älköönkä+muukalaisesi,+joka+sinun+porteissasi+on.
11+Sillä+kuutena+päivänä+Herra+teki+taivaan+ja+maan+ja+meren+ja+kaikki,+mitä+niissä+on,+mutta+seitsemäntenä+päivänä+hän+lepäsi;+sentähden+Herra+siunasi+lepopäivän+ja+pyhitti+sen.+2.+Moos.+20:8-11
Herran+suu+on+puhunut+!
12.11.2018 10:28
Ei+pidäkään+liittyä+mihinkään+maanpäälliseen+ryhmään.+Ei+missään+nimessä,+ne+on+porton+tyttäriä.+Vaan+Jumalan+Israeliin,+hengellisesti,+kuten+nuo+Raamatun+paikat+osoittavat,+jotka+annoin.
Olet+kerettiläinen+nyt+todellisen+totuuden+äärellä.+Tiedät+paljon+asioista.+Tiedät+potttokirkot+ja+tiedät+mikä+on+Jumalan+kansa.+Haluaisitko+liittyä+siihen+oksastuksen+kautta?+Hengellisesti+tässä+toki+jää+yksin,+mutta+se+ei+paljon+haittaa,+kun+on+yhteys+Yahushuaan,+juutalaisten+Kuninkaaseen,+(Luuk.+23:38)
Jos+joku+tulee+minun+luokseni+mutta+ei+ole+valmis+luopumaan+isästään+ja+äidistään,+vaimostaan+ja+lapsistaan,+veljistään+ja+sisaristaan,+vieläpä+omasta+elämästään,+hän+ei+voi+olla+minun+opetuslapseni.++
Luuk.+14:26
Voit+toki+silti+jatkaa+ihan+normaalia+elämää+ihmisten+kanssa.+Ei+pidä+erakoitua+:)
12.11.2018 09:58
En+ole+samaa+mieltä+k.n:n+kanssa+siitä,+että+Jeesus+ei+tunne+syntiin+lankeavaa.+Ja+uskon,+että+ei+hänkään+näin+ajattele.+Vaan+katumatonta+Yahushua+ei+tunne.+Pyydän,+älä+lausu+väärää+todistusta+lähimäisestäsi.+Sapattisäädökset+on+Herrani+jo+Raamattuun+kirjoittanut.+Voit+katsoa+sieltä+ihan+itse+:)
Minä+ja+k.n+ollaan+ihan+yhtä+syntisiä+kuin+tekin,+mutta+me+olemme+katuneet.+Oletko+sinä?
11.11.2018 13:57
No+hyvä,+että+et+ole+kristitty.+Olet+täysin+oikeassa+kaikessa+tuossa,+mitä+kerrot+kirkoista.+Nimimerkki+"ex-advari"+ei+myöskään+ole+kristitty+ja+en+minäkään+enää.
Tämä+on+todella+hienoa+löytää+tuollaisia+ihmisiä+täältä,+ketkä+ovat+ymmärtäneet+näitä+asioita.
Sanoit,+että+Raamatun+mukaan+Jumalan+valittu+kansa+on+Israel.+Mikä+nyt+sitten+estää+sinua+liittymästä+tuohon+oikeaan+Jumalan+kansaan?+Minä+olin+ennen+pakana+kristitty+adventisti,+mutta+nyt+olen+oksastettu+juutalainen+Room.+11+ja+2:25-29,+mukaisesti.++Luepas+nuo+kohdat+ja+kerro+mulle+mitä+ajatuksia+ne+sinusa+herättää.
p.s.+
Katolinen+kirkko+tulee+tekemään+vielä+pian+pahuuden+maailman+ennätyksen.+Sen+1799+saama+kuolinhaava+tulee+paranemaan+ja+sitten+alkaa+taas+vainot,+kuten+keskiajalla.+-->Ilm.+13
11.11.2018 13:27
Voisitko+kertoa,+jos+et+ole+kristitty,+mikä+nykyisin+olet?++:)+Mihin+uskot?+Mikä+on+sen+uskontokunnan+nimi,+johon+kuulu?++:)
10.11.2018 19:08
Nyt+muuten+lävähti+tiskiin+harvinaisen+oikeaa+asiaa+ja+Totuus.+Kiitos+sinulle+kerettiläinen+noista+kommenteistasi.+Täällä+on+toinen+kerettiläinen,+joka+ei+kuulu+mihinkään+noista+porton+tyttäristä+(Ilm.+17:5+ja+14:4),+joita+luettelit.+
Kysyisin+sinulta:+Mikä+on+nykyisin+Jumalan+Kansa?+Mikä+sen+nimi+on?
10.11.2018 19:01
KATUVA+SYNTINEN+VOI+PELASTUA.
10.11.2018 18:23
Mullakin+on+taas+sama+vastaus.+Mutta+tässä+olisi+se+avain+tähän+ongelmaan,+jos+kelpaa.+Katumaton+synti+vie+ihmisen+lopulta+kadotukseen.+Siksi+kysyin,+oletko+sinä+Usko.Toivonen+katunut+sapatin+rikkomistasi?+Mutta+etpä+osannut/uskaltanut+vastata.
Minä+olen+katunut+sapatin+rikkomistani.+Oletko+sinä?
10.11.2018 18:16
No+mihis+kategoriaan+itsesi+sijoitat?+Jumalalla+ei+ole+kuin+yksi+kansa,+Jalo+Öljypuu,+jonka+runko+on+Messias+Kuningas+ja+oksat+ovat+juutalaiset.+Tähän+puuhun+kuka+tahansa+saa+halutessaan+tulla+oksastetuksi,+mutta+puu+on+juutalainen.++Room.+11.
09.11.2018 13:18
Hyvän+tekstin+lainasit+:)
'Jumala,+ole+minulle+syntiselle+armollinen'.
Publikaani+katui!+Mutta+oletko+sinä+katunut+esim.+Sapatin+rikkomistasi?+Oletko?
09.11.2018 10:24
Oletko+sinä+juutalainen?+Room.2:25-29
09.11.2018 10:17
Kysymys+on+myös+meidän+aikamme+lain+polkijoista.+Te+helluntalaiset+vaan+yritätte+löytää+epätoivoisesti+edes+jonkin+keinon,+että+teidän+ei+tarvitsisi+pyhittää+ja+kunnioittaa+Luojan+Lakeja.+Järkyttävää.
09.11.2018 09:07
Heh+:),+adventtikirkosta+ei+saa+Jumalan+kansaa/Israelia+vaikka+kuinka+kääntäisi+Sanaa.+Raamatussa+ei+ole+mitään+mainintaa+adv.
08.11.2018 15:34
Opettaa,+mutta+eivät+mainitse+sanaa+Israel+ja+juutalaiset,+kiertävät+nämä.+Raamatullinen+Israel+on+korvattu+ihmistekoisella+näkyvällä+Jumalan+kansalla,+jonka+teidän+pastorinne+opettaa+olevan+adventtikirkko.+
Näkymätön+kansa+oppinne+mukaan+koostuu+sitten+muissa+kirkoissa+olevista+tosi+uskovista.+Ota+selvää+asioista+pastoriltasi.+Minä+olen+jo+vuosia+niin+tehnyt.+Olette+jakaneet+Jumalan+kansan+ihmiskäden+oikeudella+kahteen+leiriin.
08.11.2018 14:07
Olen+myös+keskustellut+tästä+aiheesta+useiden+adv.+pastoreiden+ja+puhujien+kanssa.+He+opettavat+noin.+Tämä+korvausteologinen+oppi+perustuu+EGW:n+lausuntoon.+Siksi+kehoittaisinkin+teitä+riviadv.+ottamaan+itse+näistä+asioista+selvää.+Haluaako+adventistit+tietää+tuon+EGW:n+lausunnon,+johon+viittaan?
Ei+ole+olemassa+kuin+yksi+Jumalan+kansa+ja+se+on+Raamatun+mukaan+Israel+ja+juutalaiset.+Näkyvää+ja+näkymätöntä+kansaa+ei+mainita+missään,+eikä+adv.
08.11.2018 13:54
Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+adventistit+ovat+Jumalan+Israel?
Useimmat+adv.+väittävät+näin+ja+tämä+on+myös+kirkon+oppi.+Tai+siis+he+ovat+jakaneet+Jumalan+kansan+näkyvään+ja+näkymättömään+osaan+täysin+Raamatun+vastaisesti+ja+väittävät+itse+kirkkokuntana+nyt+lopunajalla+olevansa+tuo+näkyvä+kansa.
Olis+kiva+tietää+missä+kohtaa+Raamattua+tämä+sanotaan.+Näyttäkää,+niin+minä+liityn+adv.kirkkoon+heti.
07.11.2018 09:05
Suosittelisin+kaikille+tämän+palstan+kirjoittajille+tutustumista+myös+Tuomas+Leväsen+aramean+käännöksiin.+Aramea+on+todellinen+oikea+alkukieli.+Löytyy+netistä:
www.apokryfikirjat.com++++++ja
https://aramearaamattu.online/index.php
07.11.2018 08:55
31 / 34