Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. En+ajattele+ollenkaan+näin+kuin+väität:"Juuri+näinhän+sinä+ajattelet...+eli+että+JOS+tila+kohenee,+niin+se+on+PH+joka+parantaa.+Jos+tila+PH:sta,+rukouksesta,+voitelusta,+paastosta,+ehtoollisesta+ja+vielä+moninkertaisesta+jalkojenpesustakin+huononee,+niin+kyseessä+on+saatanan+aiheuttama+ongelma.+"En+ollenkaan+Exap.+En+ollenkaan+ajattele+näin.+Älähän+innostu+liikaa+etukäteen+"tietämään",+mitä+ajattelen+:)
  2. No+Advikselta+pyysinkin+tuossa+jo+anteeksi.+Annoin+hänestä+liian+hätiköidysti+väärän+todistuksen+tässä+sapatti+asiassa.+Hän+pyhittää+sen+omien+sanojensa+mukaan+ja+iloitsen+siitä.+Iloitsen+myös,+että+sinä+vihdoinkin+vastasit+minulle+ja+myös+sinä+pyhität+Israelin+Pyhän+sapatin.+Tämä+on+tärkeää+ja+kertoo+minulle+henkilöstä+paljon,+siksi+sitä+kyselen.Kysyt:"Kysynkin+sinulta+SAI,+vaikket+tähänkään+todennäköisesti+vastaakaan,+että+mikä+saa+sinut+kaivelemaan+ihmisten+virheitä+ja+osoittamaan+ne+täällä+muille?+Ei+se+ainakaan+ole+rakkaus+heitä+kohtaan.+Mikä+on+vaikuttimesi?"Inhoan+kaiken+laista+laittomuutta+ja+sitä,+että+joku+opettaa+sitä+vielä+muille.+Inhoan,+kun+Jumalan+lakia+poljetaan+tai+opetetaan+jotain+muuta+järkyttävän+väärää.+Yksi+motiiveistani+olla+tällä+palstalla+on+olla+paljastamassa+valheopettajat+ja+pakanalliset+koirasudet+lammasten+vaatteissa,+jotka+vaanivat+totuudesta+tietämättömiä+ihmisiä.+Silloin+on+pakko+osoittaa+heidän+virheensä.+Kaiken+tämän+teen+rakkaudesta+sinua+ja+muitakin+lähimmäisiäni+kohtaan.+Tämä+voi+olla+vaikeaa+uskoa,+koska+nämä+keskustelut+menee+aina+sellaiseksi+vääntämiseksi,+eikä+sitä+useinkaan+voi+välttää.+Se+kuuluu+asiaan+ja+inhoan+sitäkin+ja+siksi+olen+tuonut+välillä+esiin+myös+rakkautta+ja+armon+mahdollisuutta.Toinen+motiivini+olla+täällä+on+julistaa+totuutta.+No+tämä+totuus+ei+tietenkään+kaikille+kelpaa+ja+silloin+on+heti+hyenalauma,+ateistit+ja+Jumalan+kieltäjät+minun+kimpussani+pilkkaamassa+ja+jakelemassa+minun+virheitäni+ja+syyttämässä+ja+antamassa+väärää+todistusta+minusta.+Tälläista+tämä+nyt+vaan+on.+Ei+tämä+mitään+herkkua+ole.