Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chimaira
profiilit
Chimaira
Chimaira
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toki pettämisen jälkeen voi jatkaa, jos ei ole tunteita puolisoa kohtaan. Mitään järkeä siinä tosin ei ole, koska meressä on paljon muutakin kuin roskakalaa.
21.09.2023 21:51
Kuten+sanoit,+et+ole+vielä+valmis+uuteen+suhteeseen.++Uusi+elämäsi+on+vasta+alkanut,+ei+suinkaan+loppunut.
Minä+olen+tavannut+useampia+leskinaisia,+kahden+kanssa+aloittanut+seurustelun.++Jälkimmäinen+jatkuu+edelleen.+Minun+arvoasteikossani+juuri+50++leskinaiset+ovat+selkeästi+ylimpänä,+nainen+parhaassa+iässä.+
Leskeyttä+on+vaikea+feikata,+leski+on+aito+ihminen.+
Tinderissäkin+on+tavallisia+ihmisiä.+Sitä+oikeaa+vain+ei+löydä+sillä+että+sipaisee+oikealle+kaikki+joka+sekunnin+ulkonäön+tarkastelulla+miellyttävät.
Minä+en+ole+tavannut+tinderistä+yhtään+näitä+"kauhistuksia",+mistä+täällä+on+kommentteja.++Elävässä+elämässä+sama+juttu.+Seuransa+saa+valikoida+ja+niin+kannattaa+myös+tehdä
26.02.2021 13:02
fleksi+–+Wikisanakirjafi.wiktionary.org+›+wiki+›+fleksi
Fleksi,+koiran+pituudeltaan+vaihteleva+talutin,+jossa+hihna+keräytyy+kotelon+sisälle.
Niillä+pidetään+koronaetäisyys.
09.07.2020 01:22
Taitavat+prässätä+koneella+ne+terät+nykyään?
09.07.2020 01:18
Ei+ne+silti+valehtele.+Puntari+näyttää+totuuden,+viinan+ja+röökin+tuhot+näkyy+kokeissa.
11.02.2019 11:08
Älä+viitsi+valehdella!+Jos+on+langanlaiha,+niin+ei+taatusti+ole+ylipainoinen.+Taidat+itse+olla+"normaali+suomalainen"+nainen,+sellainen+joka+tunnistetaan+lomakohteissa+suomalaiseksi+sadan+metrin+päästä?
08.02.2019 01:15
Sinä+lapualainen+(?)+mies+jolle+suutuin+aamulla+kun+sinulla+ei+ollut+rahaa,+tule+tänään+perjantaina+kuntsarille!++
Anteeksi+että+huusin+sinulle!+En+ole+enää+vihainen+ja+haluaisin+tavata+uudestaan.+Olin+viimeksi+liian+humalassa+ja+harkintakykyni+petti+krapulassa.+
Tulethan,+ole+niin+kiltti?
26.10.2018 03:29
1 / 1