Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Justine71
profiilit
Justine71
Justine71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulle+on+ollut+avun+tuonut+pahimpana+aika+ei-korvattava+Revitelle+eli+bilastiini.+On+kyllä+melkoisen+kallis+lääke,+mutta+auttaa+ainakin+mua.
26.01.2021 12:16
Mulle+määrättiin+Aurorix,+eikä+mitään+apua.+SSRI-lääkkeet+saavat+minut+vain+enemmän+levottomaksi+ja+ahdistuneeksi,+siksi+kokeiltiin+Aurorixia.+Sekään+ei+kyllä+auttanut.+Onko+sulta+tarkastettu+esim.++kilppariarvot?+Mun+masennuksen+takaa+löytyi+fyysinen+syy,+eli+kilpirauhasen+vajaatoiminta.+Nyt+käytän+SNRI-lääkettä+Venlafaxinea+ja+pienehkö+annos,+75+mg+riittää+oikein+hyvin.+Ja+tietenkin+Thyroxinia+kilpparin+vajaatoimintaan.+Olen+ollut+usein+sairaalassa+hoidossa+juuri+masennuksen+takia+ja+siellä+otettuja+labra-arvoja+oma+lääkärini+rupesi+seuraamaan,+Ala-arvo+yli+kolmen+ja+yläarvo+alle+kahdeksan+oli+lähtötilanteessa.+Alkoi+mahakin+toimia,+kun+sain+Thyroxinin+sekä+pahimmat+kivut+poistuivat.+Toivottavassti+Aurorix+toimii+sulla.
20.09.2020 22:36
Myös+sisäisesti+käytetyt+öljyt+voivat+auttaa+kuivien+limakalvojen+vaivaan,+mutta+ne+kapselit+ovat+aika+kalliita.+Myös+nenän+tukkoisuutta+voi+havaita+helpommin,+koska+limakalvot+kuivuvat+sieltäkin.+Vettäkin+on+hyvä+juoda+ainakin+se+kaksi+litraa+päivässä.
29.07.2019 05:26
Kyllä+ne+kaikki+kuivattavat+suuta.+Mulla+on+ollut+useammanlaisia+ja+jokainen+niistä+on+jotenkin+kuivattanut.+Trisykliset+ehkä+eniten,+mutta+esim.+minulla+menevä+Venlafaxine+aiheuttaa+sekin+suun+kuivumista+ja+ihan+ensimmäisestä+pilleristä+saakka.+Kannattaa+investoida+hyvään+hammasharjaan+ja+kosteuttavaan+hammastahnaan.+Vähentynyt+syljeneritys+voi+aiheuttaa+toisille+paljonkin+reikiä+hampaisiin.+Yksinkertaisin+konsti+on+käyttää+ruokaöljyä+suussa,+se+pitää+suun+"kosteana."+Lisäksi+apteekissa+on+paljon+erilaisia+valmisteita+ko.+vaivaan.+Purukumia,+suihkeita,+suuvettä,+pastilleja+yms.+Ja+tietysti+hammastahnat,+joista+nyt+ensin+tulevat+mieleeni+Salutem+ja+Biotene.+Biotene+esim.+on+n.+kympin+paukku+(+tosin+saatta+löytyä+Citymarketista+halvemmalla,+ainakin+Vantaalla+siellä+oli.+)+Mutta+se+maksaa+itsensä+takaisin,+koska+sitä+ei+tarvitse+käyttää+kuin+herneen+kokoinen+määrä+ja+tuubi+100+ml:n+kokoinen.+Salutem+on+muistaakseni+75+ml,+mutta+kuluu+suhteellisesti+nopeammin.+Hammaslääkärilllä+käyntejä+ei+kannata+skipata,+koska+myös+syljen+koostumus+saattaa+muuttua+enemmän+hammaskiveä+aiheuttavaksi.+Ja+mulla+on+on+ollut+Oralin+pyöreäpäinen+sähköhammasharja+jo+vuodesta+-+97+enkä+vaihda,+se+on+tosi+hyvä,+eikä+maksakaan+paria+kymppiä+enempää.+Ja+hammaslangat+ja+muut+myös+käyttöön,+jos+on+taipumuksia+ongelmiin+suussa.+Tavalliset+hammastahnat+sisältävät+usein+liitua+ja+se+vain+kuivattaa+limakalvoja+entisestään,+joten+kannattaa+olla+tarkkana.+Kuiva+suu+vaikeuttaa+myös+puhumista+ja+voi+aiheuttaa+aftoja+poskiin+jne.+Lisäksi+muutkin+limakalvot+saattavat+kuivaa,+etenkin+silmät..+Kyynelvuoto+silmistä+on+kuivien+silmien+merkki,+mutta+siihenkin+löytyy+hyviä+valmisteita+apteekista+ja+joistain+luontaistuotekaupoista.+Tsemppiä!
29.07.2019 05:23
Mulle+ainakin+Noritren+sai+tupakan+maistumaan+todella+pahalta+ja+oli+helppo+lopettaa+sen+takia.+Tosin+käytin+muita+masennuslääkkeitä+vuosia,+mutta+nyt+minulla+on+taas+Noritrenia,+joten+aion+kokeilla,+miten+se+vaikuttaa+tällä+krt+tupakointiin.+Olisi+jo+korkea+aika+lopettaa+sauhuttelu,+terveys+ja+rahat+taivaan+tuuliin.+Oon+pitänyt+nyt+muutaman+päivän+ajan"kirjaa"+tupakointitottumuksistani"+yms.+ja+rupesi+oikein+huvittamaan,+mitä+kaikkea+tuo+syöpäkääryle+saakaan+ihmisen+tekemään.+Keli+kuin+keli+hakemaan+röökiä+vaikka+mistä+saakka+ja+muuta+hölmöä.+Tällä+kertaa+olen+tosi+motivoitunut+lopettamaan,+ei+vain+vähentämään,+kuten+aiemmin+olen+tehnyt.+Itsensä+huijaamista,+ainakin+mun+kohdalla.
29.11.2018 02:37
1 / 1