Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jykä59
profiilit
jykä59
jykä59
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+muuta+sano.+Itselleni+herätti+aivan+samoja+ajatuksia.+Olen+ollut+n.20+v.+OWM:n+tukija,+mutta+valittavasti+olen+jo+jonkun+vuoden+huolestuneena+seurannut+sitä+työtä.+Kyllä+linja+on+muuttunut+siitä+mitä+se+oli+ennen.+Vaikuttaa+siltä+että+toiminta+perustuu+enemmän+heidän+itsensä+hyväksi+kuin+Jumalan+valtakunnan,+vrt.+Gal+4:17
”+Heillä+on+intoa+teidän+hyväksenne,+mutta+ei+oikeata,+vaan+he+tahtovat+eristää+teidät,+että+teillä+olisi+intoa+heidän+hyväksensä.”
Joka+tapauksessa+kaikki+tulee+tutkia+ja+arvostella.
11.02.2020 12:35
Näin+on.+Meidän+pitäisi+muuttaa+”itsenäisyyspäivä”+pikemminkin+kansallispäiväksi,+se+olisi+totuudenmukaisempi.
Ongelmana+tässä+on+se,+että+valtaosa+suomen+kansasta+ei+tiedä+mikä+tämän+eu:n+tavoitteet+ja+tarkoitusperät+on.+Valtamediahan+sitä+ei+kerro+kun+se+on+myyty+tälle+NWO:lle+niin+uutisointi+on+sitten+sen+mukaista.
02.02.2020 09:14
Eikös+Mauno+tuossa+jo+vastannut+olevansa+varma+ja+toisekseen+en+minä+ainakaan+lähtisi+tekemään+tuollaista+aloitusta+ellen+olisi+varma+asiasta.
10.02.2019 20:44
Doctor+T+on+täysin+oikeassa,+valitettavasti.+1992+väännös+on+liberaaliteologien+tutkielma+Raamatusta.
19.01.2019 21:54
1 / 1