Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Selamiäs
profiilit
Selamiäs
Selamiäs
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjauduin+nyt+täydellä+innolla+ja+yrityksellä,+mutta+”jokin+meni+pieleen”.+Toivottavasti+selviää+tuo+Pieli.
17.02.2019 02:43
Mukana+minäkin.+Olen+kova+poika+valvomaan,+minäkin.+Ennen+käytin+unilääkkeitä,+jotka+pitkän+ja+aika+lyhyenkin+päälle+huonoiksi+ja+jopa+kelvottomiksi.+Nyt+olen+tottunut+tähän+väkisinmakaamiseeni+ja+nukun+joskus+aamuyöllä+ihan+kohtalaisesti.
Liikun+näillä+palstoillekin+taas.+Olen+harhautunut+eri+nimimerkkeihinkin+kun+Ruuneperini+tuhottiin.+Tällä+hetkellä+käytän+Selamiehestä+turuntamaani+Selamiästä.+Maakunnassa+maakunnan+tavalla!
Tervehdykseni+vaan+jokaiselle+kun+kirjoittaa.+Kai+huomaatte,+että+on+kuin+oma+tervehdyspäivä+tänään.
16.02.2019 08:28
Toi+on+murheellinen+tuo!
15.02.2019 03:30
Kyllä+minä+ton+snookerin+kaivan+vielä+esiin.e
14.02.2019 13:31
Kyllä+nuo+näkymään+saa+jos+osaa+kuin+Makriina.+Minäkin+käärin+hihani+!
14.02.2019 05:37
Annan+Sinulle+täyden+kirjoittamattomuusoikeuden.+ole+hyvä!
14.02.2019 05:34
Sormitunnistus+oli+siis+käytössäni+ja+viimeisen+hiuksenikin+menetin.+Nyt+olen+siis+kaljukin,+mutta+kirjoitus+sentään+sujuu+”Lyytisen”+kanssa.
14.02.2019 05:31
Minulla+ei+täällä++ole+yhteyttä+toistaiseksi+snookerin+katsomiseen.+Taidan+nähdä+sitä+kiinalaisten+tekemällä+Nokia+kännykällä.+
On+muuten+ihme+vehje.+Voi+katsella+jalkapalloa+vaikka+mistä+ja+spotifystä+ilmaista+musiikkia.
Täytyy+hankkia++Cromcast,+jolla+saa+kuvan+heitettyä+televisioruudulle.+
Kyllä+tämä+tästä+jos+ehkä+ja+kun.!!
14.02.2019 05:26
Vointi+on+entisenlainen.+Toivottavasti+pysyy.+
Samantapaiset+vakuutukset+voisin+kohdistaa+sinullekin.
14.02.2019 05:19
Minä+tuon+numeroni+laitoin+kun+”joku”+pysyy.+Pitää+edes+yrittää.
Minua+on+jo+pitkään+ja+pahasti+kiusannut+tuo+sormituksia+nistuksen+käyttöönotto.+Oikein+pirun,+tarkoitan+Pirun+hankala+ja+palasin+takaisin.+
Nyt+olen+Selamiäs,+ehkä+tämän+päivän!
Kylää+Makriina+on+niin+syvällä+mielessäni,+että+pysyy.
14.02.2019 05:16
1 / 1