Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

366

  1. "Niitä+"iholle+pyrkiviä"+äijiä+on+alle+1%+kaikista+äijistä.+No,+jotkut+miehet+haluavat+ystävällisesti+jutella+muutaman+sanan,+mikä+on+varmasti+kiva+kokemus.+Ja+varmaan+puolet+miehistä+suhtautuu+naisiin+melko+välinpitämättömästi.+Ja+pitää+muistaa,+että+on+melko+paljon+miehiä,+jotka+uppoutuvat+omiin+harrastuksiinsa,+eivätkä+todellakaan+ole+kiinnostuneet+naisista.+"Kiitos+tarkemmista+prosenttiluvuista.+Niin,+varmaan+onkin+niin,+että+vähemmistö+toimii+noin.+Mutta+jos+suurin+osa+miehistä+ei+ole+kiinnostunut+naisista,+niin+näin+ollen+se+1%+edustaa+jo+aika+isoa+määrää+niistä,+joiden+kanssa+tulee+puhuttua+vaikka+baarissa.+Joten+jos+tällaiseen+on+kyllästynyt+eikä+jaksaisi+enää+yhtäkään+tapausta,+niin+vaikea++sitä+sitten+on+päällepäin+nähdä,+ketkä+haluavat+vain+jutella+muutaman+sanan+ja+ketkä+muodostuvat+riesaksi.+Jotkut+sitten+jaksavat+ottaa+yksittäisen+tyypin+kohdalla+selvää,+kumpaan+ryhmään+tämä+kuuluu+-+jotkut+sitten+ei.+Useimmiten+silloin+ei+jaksa,+jos+ei+etsi+uusia+kavereita+tai+potentiaalista+kumppania+tai+seksiä.
  2. No,+jospa+tilanteet+aina+menisikin+niin,+että+voisi+vaan+heittää+läppää+hetken+-+siis+oikeasti+hetken+-+ja+sitten+lähteä+omiin+suuntiinsa.+Monen+kohdalla+varmasti+olisikin+näin,+mutta+valitettavan+usein+tuolla+baareissa+törmää+sellaisiinkin,+joiden+kanssa+asia+ei+mene+noin.+On+tosi+ikävää,+jos+fiksusti+käyttäytyvät+miehet+saavat+osakseen+ikävää+käytöstä,+mutta+pystyn+itse+ainakin+joissain+tapauksissa+ymmärtämään,+mikä+siihen+johtaa.Olen+itse+tosi+monta+kertaa+huomannut,+että+kohtelias+läpän+heitto+hetken+-+tai+sellaiseksi+aiottu+-+saattaa+johtaa+siihen,+että+toinen+ei+vaan+lähdekään+pöydästä.+No,+voihan+joskus+olla+kiva+tutustuakin+muihin+ihmisiin,+mutta+joissain+tilanteissa+sitä+haluaisi+ihan+oikeasti+viettää+aikaa+juuri+sen+ihmisen+tai+niiden+ihmisten+kanssa,+joiden+kanssa+on+lähtenyt+ulos.+Ne+tilanteet+voivat+olla+esim.+sellaisia,+ettei+olla+pitkään+aikaan+nähty,+tai+esim.+toisella+on+huolia+-+minä+olen+esim.+torjunut+lähestyjän+tilanteessa,+jossa+lähisukulainen+oli+kuollut+ja+odottelin+ystävää,+joka+oli+saapumassa+paikalle.+Ei+oikein+ollut+läpänheittofiilis.+(Tosin+en+ollut+mitenkään+epäkohtelias,+mutta+en+tietysti+tiedä,+ajatteliko+sekin+mies+minun+olevan+"nirso,+ylimielinen+ja+huonokäytöksinen"+-+eihän+hän+voinut+tietää,+että+minulla+vain+oli+surua.)+Ja+sitten+toisaalta,+jos+ja+kun+olen+tiennyt,+etten+kuitenkaan+edes+halua+tavata+ketään+miestä+-+tilanteissa,+joissa+minulla+esim.+on+ollut+kumppani+tai+kun+lähestyjä+on+ollut+eri+sukupuolta+josta+voisin+edes+olla+kiinnostunut+-+ei+edes+olisi+mahdollista,+että+kemiat+kohtaisivat+niin,+että+juttu+kehittyisi+eteenpäin.+Voihan+sitä+pari+minuuttia+heittää+läppää,+jos+siltä+tuntuu,+mutta+sekin+tuntuisi+vähän+väärältä,+jos+toinen+ymmärtäisi+tilanteen+väärin+ja+haluaisi+jäädä+koko+illaksi+tutustumaan.Sitäkin+on+tapahtunut,+että+parin+minuutin+pinnallisen+ja+väkinäisen+jutustelun+jälkeen+tuntematon+"uusi+tuttavuus"+on+heti+yrittänyt+esim.+koskettaa+tai+tulla+fyysisesti+liian+lähelle+-+eikä+lopeta+kohteliaasta+eikä+edes+tiukasta+kiellosta+huolimatta.+Tällaista+kun+pari+kertaa+tapahtuu,+ymmärrän+ihan+hyvin,+että+ihmiset+alkavat+torjua+lähtökohtaisesti+kaikki,+jos+itsekään+eivät+ole+varsinaisesti+etsimässä+seuraa.+Onhan+se+tosi+ikävää,+että+sitten+fiksustikin+käyttäytyviä+miehiä+kohdellaan+jo+valmiiksi+torjuvasti+siksi,+että+jotkut+muut+ovat+tungettelevia.+Mutta+on+todella+rasittavaa+joutua+käyttämään+vaikka+kokonaisen+tunnin+illasta+siihen,+että+yrittää+saada+jotain+tyyppiä+pois+niskastaan.+Ihmisistä+tulee+varovaisia.+Jotkut+miehet+kun+eivät+osaa+lukea+tilanteita.+Ja+jotkut+eivät+todellakaan+sisäistä+sitä,+jos+sanoo+ihan+kohteliaasti,+että+ei+etsi+seuraa+-+siitä+alkaa+usein+rasittava+jankutus+tyyliin+"Ootsä+joku+miestenvihaaja?+Ootsä+lesbo?+Pelkäätsä+miehiä?"++Joskus+tämä+sama+jankutus+alkaa,+kun+torjuu+sen+aiemmin+mainitun+lähentelyn.Kuten+sanottu,+kaikki+miehet+eivät+tietenkään+käyttäydy+noin.+En+edes+osaa+sanoa,+kuinka+iso+osa+käyttäytyisi.+Mutta+aika+monella+on+näistä+kokemuksia.+Joskus+taustalla+voi+siis+olla+tällaistakin.Mutta+onhan+sekin+totta,+että+kaikki+ihmiset+eivät+vaan+ole+kohteliaita+ja+hyväkäytöksisiä,+saati+osaa+sosiaalisia+tilentaita.+Onhan+näitä+naisissakin,+kuten+on+miehissäkin.+Baarissa+olevasta+tyypistä+ei+tietysti+voi+tietää,+onko+hän+aina+ja+kaikkialla+samanlainen+vai+vaan+siellä+baarissa.
  3. "Joistain+"ätmeistä"+jankkaaminen+on+varma+tapa+pilata+mikä+tahansa+keskustelu.+Jos+kuitenkin+pystyt+niin+palaa+alkuperäiseen+ajatukseen+siitä+että+naisen+kannattaa+ottaa+sellainen+mies+joka+on+oikeasti+kiinnostunut+hänestä.+Jos+koko+deittailu+tuntuu+olevan+tuskaista+sinnittelyä+sitoutumiskyvyttömien+miesten+kanssa,+niin+sitten+voi+olla+syytä+tarkistaa+olisiko+tässä+aiheessa+jotain+pohdittavaa.+"Olet+tietysti+ihan+oikeassa+siinä,+että+kannattaa+ottaa+sellainen,+joka+on+oikeasti+kiinnostunut.+Mutta+yleensähän+ihmisten+pariutumistilanne+ei+suinkaan+ole+sellainen,+että+useampi+tai+edes+kaksi+ihmistä+samaan+aikaan+osoittaisi+kiinnostusta.+Yleensä+tilanne+on+sellainen,+että+jonkun+yhden+kanssa+näyttäisi+olevan+kemiaa+ja+kiinnostusta,+ja+sitten+sen+yhden+kanssa+aletaan+tutustumaan+ja+katsomaan,+tulisiko+jutusta+jotain.+Jos+sitten+jos+ei+tulekaan,+tai+jos+se+toinen+osapuoli+ei+olekaan+tosissaan,+voi+tulla+ketjussa+kuvattu+ongelmatilanne.+Mutta+eipä+sitä+siinä+vaiheessa+voi+aavistaa,+kun+vasta+ollaan+tutustumassa.+Nimittäin+vaikka+silloin+alkutilanteessa+olisi+ollut+tarjolla+toinenkin,+joka+vaikuttaisi+kiinnostuneelta,+niin+mistäpä+hänenkään+vilpittömyyttään+tietää?+Ja+joskushan+sitä+voi+alussa+ollakin+oikeasti+kiinnostunut,+mutta+tilanne+muuttuu.Joten+kuvitellaan,+että+naisella+olisi+valinnanvaraa+vaikka+viidestä+erilaisesta+miehestä,+joista+jokainen+vaikuttaisi+kiinnostuneelta.+Kenen+kanssa+hänen+sitten+kannattaisi+alkaa+seurustella?+Itse+sanoisin,+että+sen+kanssa,+joka+häntä+itseään+kiinnostaa+oikeasti.+Millaista+kriteeriä+sinä+suosittelisit?
  4. Suurin+osa+varmasti+haluaa+olla+jonkun+mieluisan+kanssa.