Kurpat vaatii top-10 miehen

RumaMies

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006066197.html

"Anna,38, on järjestänyt satoja ensitreffejä – keski-ikäisen naisen pöyristyttävä vaatimus kauniiden ja rumien ihmisten erottelusta huvittaa edelleen.
 Noin neli-viisikymppinen nainen tuli luokseni kesken tapahtuman ja kertoi minulle, että järjestän tapahtuman väärin. Minun olisi pitänyt jakaa osallistujat kauniiden ja rumien pöytiin, Uusiheimala muistelee.
Nainen koki itse kuuluvansa kauniiden pöytään.
– Hän lähetti myöhemmin sähköpostia, jossa ohjeisti minua kauniiden ja rumien ihmisten eroista. Kauniiden ihmisten kasvot olivat tietynmallisia, rumilla taas oli toisenlaiset kasvonpiirteet."

Tässä selvä todiste siitä, että naiselle maailman tärkein asia on miehen komea ulkonäkö, vaikka inttävät ahkerasti maailman tappiin saakka, että ehei, ei sillä miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, pääasia on miehen sisäinen kauneus.
Kurppaantuneille keski-ikäisille naisille kelpaa vain komea top-10 mies, ei mikään tavallisen näköisen, eikä varsinkaan ruma mies.
Tällaisten vaatimusten jälkeen nämä kurpat sitten ihmettelevät, kun miehet eivät lähesty.
No eivät tietenkään, koska miehet eivät oleta olevansa top-10 ulkonäöltään.
Nämä kurpat vaativat, että miehen on oltava komea top-10 mies, mutta kurppa on itse siidenrivalas, ylipainoinen omasta kunnostaan piittaamaton pakkelikurppa.
Nämä naiset kuvittelevat olevansa prinsessoja ja heidän mielestään se on miehen vika, jolleivät miehelle kelpaa, vaikka antavat miehelle pakit saman tien, koska mies ei ole komea top-10 mies.

Jos joku nainen tulee palstalle selittelemään, ettei tärkeintä ole miehen ulkonäkö, vaan sisäinen kauneus, niin älä viitsi valehdella, ei sinua usko kukaan, varsinainen valepukki.
Naisille tärkeintä miehessä on miehen komea top-10 ulkonäkö.

39

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Mä olen kylläkin paljon ronkelimpi. Viidestä miljoonasta kelpaa ehkä yksi.

      • Meinasin tulla kommentoimaan ihan samaa.


    • Todella harva - nainen tai mies - taitaa olla sanonut, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä.

      • haista.perse

        Paitsi että kurpan omalla ulkonäöllä ei saa kurpan mielestä olla enää mitään merkitystä siinä vaiheessa kun se on jo menetetty. Naisen vaatimukset miehiä kohtaan vastaavasti ovat lisääntyneet iän myötä.


      • haista.perse kirjoitti:

        Paitsi että kurpan omalla ulkonäöllä ei saa kurpan mielestä olla enää mitään merkitystä siinä vaiheessa kun se on jo menetetty. Naisen vaatimukset miehiä kohtaan vastaavasti ovat lisääntyneet iän myötä.

        No, kukin saa haluta ja toivoa, mitä lystää. Eiväthän ne vaatimukset ketään mihinkään velvoita, joten mitä väliä?


      • Nainen39vee kirjoitti:

        No, kukin saa haluta ja toivoa, mitä lystää. Eiväthän ne vaatimukset ketään mihinkään velvoita, joten mitä väliä?

        Tämähän se tässä onkin huvittavinta..Ei muakaan haittaa jonkun mua kiinnostamattoman miehen vaatimukset..Vaatikoot mitä lystää.


      • olet.huora
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tämähän se tässä onkin huvittavinta..Ei muakaan haittaa jonkun mua kiinnostamattoman miehen vaatimukset..Vaatikoot mitä lystää.

        Silti olet jatkuvaati vihainen ja hermostut joka kommentista.


      • j5w
        Nainen39vee kirjoitti:

        No, kukin saa haluta ja toivoa, mitä lystää. Eiväthän ne vaatimukset ketään mihinkään velvoita, joten mitä väliä?

        Kurpalle sillä on väliä. Valittavat ettei hyvää miestä löydy, mutta ovat itse huonoja ja etsivät jotain täydellisyyttä.


      • mitäyritätsanoa
        j5w kirjoitti:

        Kurpalle sillä on väliä. Valittavat ettei hyvää miestä löydy, mutta ovat itse huonoja ja etsivät jotain täydellisyyttä.

        Yritätkö nyt sanoa että jonkun kurpan pitäisi sut huolia epätäydellisyyksinesi?


      • sfdsdfsdfs
        olet.huora kirjoitti:

        Silti olet jatkuvaati vihainen ja hermostut joka kommentista.

        Kukahan seo n jatkuvasti hermostunut ja valittaa joka kommentista. Itkee täällä kuin pikkukakara. Mene hoitoon tai vaikka sinne aasiaan.


      • j5w kirjoitti:

        Kurpalle sillä on väliä. Valittavat ettei hyvää miestä löydy, mutta ovat itse huonoja ja etsivät jotain täydellisyyttä.

        "Kurpalle sillä on väliä. Valittavat ettei hyvää miestä löydy, mutta ovat itse huonoja ja etsivät jotain täydellisyyttä. "

        Mutta mitä se sua liikuttaa? Tai mitä se yleensä ketään muutakaan liikuttaa?


      • Mies7643566
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Kurpalle sillä on väliä. Valittavat ettei hyvää miestä löydy, mutta ovat itse huonoja ja etsivät jotain täydellisyyttä. "

        Mutta mitä se sua liikuttaa? Tai mitä se yleensä ketään muutakaan liikuttaa?

        Selvästi ärsyynnyt aiheesta. Yritätkö estää keskustelua? Jos tosiasiat ja niistä keskustelu ei sinua miellytä niin kiukuttele kuin pikkukakara jatkossakin.


      • åååååå
        Mies7643566 kirjoitti:

        Selvästi ärsyynnyt aiheesta. Yritätkö estää keskustelua? Jos tosiasiat ja niistä keskustelu ei sinua miellytä niin kiukuttele kuin pikkukakara jatkossakin.

        No minkälaista keskustelua kyseisestä aiheesta sinun mielestäsi saa käydä?


      • milloins
        Mies7643566 kirjoitti:

        Selvästi ärsyynnyt aiheesta. Yritätkö estää keskustelua? Jos tosiasiat ja niistä keskustelu ei sinua miellytä niin kiukuttele kuin pikkukakara jatkossakin.

        Mitä keskusteltavaa siinä on että naiset ei halua huonoja miehiä. Niin se vain on ja tulee aina olemaan. Nirsohan itsekin olet. Odotat naiselta täydellisyyttä, muuten et jaksa edes yrittää. Tällaisia miehet ovat. Milloin hyväksyt sen ettet koskaan pääse suhteeseen?


    • Ihanuusx

      Luonne on miehessä tärkein valintakriteeri, mutta ulkonäönkin tulee miellyttää. Ei tarvitse olla top10-ulkonäkö, vaan siisti ja jollain tavalla puoleensa vetävä. Sellainen minullakin on miesystävä, kolme vuotta nuorempi. Luonteeltansa hän on ihan kymppi. N40

      • RumaMies

        Juu, sinulla mieskriteeri on top-10 miehissä. Ruma mieshän ei naisia puoleensa vedä, vaan ennemminkin torjuu naisia pois.
        Yleensähän rauhallisesti kävelevä nainen kiihdyttää kävelyaskeltaan, kun ruma mies ilmaantuu lähietäisyydelle.
        Näin nainen haluaa päästä mahdollisimman nopeasti pois ruman miehen läheisyydestä.
        Haravoin lehtiä pihallani ja tie menee vierestä.
        Nainen on kävelyllä ja huomatessaan minut, niin jopas alkaa jalat viipottamaan niin hurjasti, että.
        Nainen suorastaan juoksee siitä kohden ohi, missä olen pihalla haravoimassa.
        Heti, kun nainen on viipottanut hurjaa vauhtia tonttini ohi, niin nainen suorastaan pysähtyy hitaaseen kävelyvauhtiin ja jatkaa hitaasti matkaansa.


      • pitäiäsiollamielenvika

        Hyviä avaruusjuttujakin oli aamu tuimaankin mustista aukoistakinj.... hullukaan ei kai osta asuntoa espanjastaja alle 40000EUR ;D;D


      • Ihanuusx
        RumaMies kirjoitti:

        Juu, sinulla mieskriteeri on top-10 miehissä. Ruma mieshän ei naisia puoleensa vedä, vaan ennemminkin torjuu naisia pois.
        Yleensähän rauhallisesti kävelevä nainen kiihdyttää kävelyaskeltaan, kun ruma mies ilmaantuu lähietäisyydelle.
        Näin nainen haluaa päästä mahdollisimman nopeasti pois ruman miehen läheisyydestä.
        Haravoin lehtiä pihallani ja tie menee vierestä.
        Nainen on kävelyllä ja huomatessaan minut, niin jopas alkaa jalat viipottamaan niin hurjasti, että.
        Nainen suorastaan juoksee siitä kohden ohi, missä olen pihalla haravoimassa.
        Heti, kun nainen on viipottanut hurjaa vauhtia tonttini ohi, niin nainen suorastaan pysähtyy hitaaseen kävelyvauhtiin ja jatkaa hitaasti matkaansa.

        Ruman ja top10nin välissä on suurin osa ihmisistä.


    • Ja sanon vielä, että mitä tuon top-10 tulee, niin yleensä ihmisillä on todellakin se top-10, mitä haluavat - tai mieluiten just se top-1. Siinä on vaan se, että normaalisti ihmisille eri henkilö on se ykkönen. Ja nimenomaan se on top ykkönen, johon sattuu ihastumaan, rakastumaan, jota kohtaan tuntee seksuaalista ja romanttista vetoa, jne. Ei siinä oikein voi alkaa tyytymään johonkin muihin, kun on tunteita sitä yhtä kohtaan. Jollekin muulle taas tämä samainen top ykkönen ei olisi lähelläkään ykköstä. Silloin kun johonkin ihastuu, on vaikea verrata muita "komistuksia" tai "kaunottaria" tähän yhteen, koska ihastuksen kohde ei koskaan ole samalla asteikolla muiden kanssa. Ihastuksen kohde on aina erityistapaus ja muut tuntuvat tylsisltä ja tavallisilta - vaikka olisivat ties minkä ranking listan mukaan sitä top 10:ä, ja vaikka se oma kiinnostuksen kohde ei olisi.

      • RumaMies

        Heh, eräs nainen kehuu miestään alvariinsa niin ihanaksi, että.
        En ole tätä miestä nähnyt, mutta sattumalta Facebookkia selatessa löysin tämän naisen facebook sivun ja siellä näkyi myös hänen miehensä.
        Ajattelin, että minkähän näköinen mies on tuo, jota nainen alvariinsa kehuu ihanaksi mieheksi.
        No ei se mielestäni mikään oikein erikoisen komea ollut, vaan sellainen partanaama, vähän sellaisen gangstan näköinen.
        Nainen kertoi, että mies antaa pankkikorttinsa hänelle ja nainen saa shoppailla mielin määrin.
        Olisko raha kemia, joka on saanut naisen ihastumaan tuohon mieheen.


      • monitykkää
        RumaMies kirjoitti:

        Heh, eräs nainen kehuu miestään alvariinsa niin ihanaksi, että.
        En ole tätä miestä nähnyt, mutta sattumalta Facebookkia selatessa löysin tämän naisen facebook sivun ja siellä näkyi myös hänen miehensä.
        Ajattelin, että minkähän näköinen mies on tuo, jota nainen alvariinsa kehuu ihanaksi mieheksi.
        No ei se mielestäni mikään oikein erikoisen komea ollut, vaan sellainen partanaama, vähän sellaisen gangstan näköinen.
        Nainen kertoi, että mies antaa pankkikorttinsa hänelle ja nainen saa shoppailla mielin määrin.
        Olisko raha kemia, joka on saanut naisen ihastumaan tuohon mieheen.

        Ja nainen ei voi miehestä oikeasti pitää koska hän ei sinun mielestäsi ole komea? Aika moni nainen kuitenkin pitää partaniekoista.


      • kemia.loppuu.siihen
        monitykkää kirjoitti:

        Ja nainen ei voi miehestä oikeasti pitää koska hän ei sinun mielestäsi ole komea? Aika moni nainen kuitenkin pitää partaniekoista.

        Partaniekkaa enemmän pitää siitä miehen pankkikortista. Jos mies sanoisi että ei anna korttiaan enää, nainen sanoisi että ei ole enää kemiaa...


      • etteioistaasmutua
        kemia.loppuu.siihen kirjoitti:

        Partaniekkaa enemmän pitää siitä miehen pankkikortista. Jos mies sanoisi että ei anna korttiaan enää, nainen sanoisi että ei ole enää kemiaa...

        Ja tunnet heidän suhteensa henkilökohtaisesti että tiedät?


      • kemia.loppuu.siihen
        etteioistaasmutua kirjoitti:

        Ja tunnet heidän suhteensa henkilökohtaisesti että tiedät?

        Tunnen naiset


    • Pillujen--asiantuntija

      Niin se menee, nainen haluaa komean top 10 miehen eivätkä kurpat edes halua samaan pöytään ruma miehen kanssa.

      • Ominaisuuksia

        Varmaan suurin osa naisista haluaa siistin miehen. Siisti mies ei juo liikaa, on hyvässä kunnossa, hampaat on hoidettu hyvin, vaatteet on puhtaat ja ehjät, tyylikäs kampaus, mies on puhdas ja raikas. Sitten kun vielä kohtelee naista hyvin, niin varmasti naiset tykkää. EI tarvitse olla pitkä eikä rikas.


    • Kaisanoasaa

      Suurin osa naisista on rumia. Kehtaavat vaatia komeaa miestä saatana.

      • Ei, vaan suurinosa niin naisista kuin miehistäkin on aivan tavallisen näköisiä. Kun päivittäin kuljen kaupungilla, niin en edes muista milloin olisi viimeksi tullut ruma mies vastaan. (Mielestäni ruma siis on sellainen, että kiinnittää oikein huomiota rumuudellaan, ihan samoin kun toisessa päässä skaala-asteikkoa komea mies kiinnittää huomiota komeudellaan). Paljon useammin muistan vastaan tulleen jopa komean pakkauksen kuin ainuttakaan rumaa.


      • Ihanuusx
        palstalutka kirjoitti:

        Ei, vaan suurinosa niin naisista kuin miehistäkin on aivan tavallisen näköisiä. Kun päivittäin kuljen kaupungilla, niin en edes muista milloin olisi viimeksi tullut ruma mies vastaan. (Mielestäni ruma siis on sellainen, että kiinnittää oikein huomiota rumuudellaan, ihan samoin kun toisessa päässä skaala-asteikkoa komea mies kiinnittää huomiota komeudellaan). Paljon useammin muistan vastaan tulleen jopa komean pakkauksen kuin ainuttakaan rumaa.

        No just näin. Niitä top10-komeita tai toista ääripäätä on vain vähän ja tavallisia suurin osa. Jos mies on fiksu ja ulkonäkö tavallinen, se on oikeastaan paras vaihtoehto. Itse en edes haluaisi top10-komistusta vaikka kaunis nainen olenkin.


      • valinnanvaraa.on
        Ihanuusx kirjoitti:

        No just näin. Niitä top10-komeita tai toista ääripäätä on vain vähän ja tavallisia suurin osa. Jos mies on fiksu ja ulkonäkö tavallinen, se on oikeastaan paras vaihtoehto. Itse en edes haluaisi top10-komistusta vaikka kaunis nainen olenkin.

        Onko tullut oman kokemuksen kautta opittua ettei top10,iin voi luottaa? Löytyy naisia jotka sinisilmäisesti uskovat siihen ettei top10 mies petä.


      • öööööö
        valinnanvaraa.on kirjoitti:

        Onko tullut oman kokemuksen kautta opittua ettei top10,iin voi luottaa? Löytyy naisia jotka sinisilmäisesti uskovat siihen ettei top10 mies petä.

        Löytyy vai? Mistä?


    • pihallatipunen

      Onneks tämän palstan miehet eivät koskaan jaa naisia rumiin ja kauniisiin, eikä varsinkaan vanhoihin ja nuoriin..................

    • Tämä-selvä

      Palstan naiset vaatii komeaa top 10 miestä.

      • AitoN

        Vaatimalla ei parisuhdetta saa. Pitää olla oma itsensä.


    • hehhehheh

      Jännä juttu että kurpilla on noin paljon yhteistä ätmien kanssa. Ätmithän vaativat itselleen missin näköistä teiniä, vaikka itae näyttävät lähinnä röllipeikolta.

    • hienoahienoa

      Totta se kyllä on, että naiset kun ovat saaneet kerran kikiä komealta mieheltä, niin rima ei enää alemmas putoa. Olkoot nainen itse vaikka kuinka lihava ja vastenmielinen.

      • No mutta mitä se teitä vaivaa? Jos kerran nainen on vastenmielinen, niin mitä väliä sillä on, mitä hän tavoittelee? Vai haluaisiko palstan miehet siis itselleen vastenmielisen naisen?


      • Miespuolinenkommentti

        Hyvä kommentti. Jos me miehet lähdetään nyt keväällä lenkille, vatsaa vähemmäksi ja hymyä naamaan. Katsoo, mihin se riittää.

        Kunnianhimiosen viininlipittäjänaisen voi jättää väliin. Semmoiset ovat usein itsekkäitä. Miksi naiset sitten haluavat kunnianhimoisia miehiä? Varallisuusjärjestystä pöytiin ei sentään pyydetty :)


      • yksinäinentulevaisuus

        Sama se on meillä miehillä, kerran kun saat itseäsi tasokkaampaa niin ei muut enää kiinnosta ja edessä on yksinäinen tulevaisuus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe