Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mulkku-Seppo
profiilit
Mulkku-Seppo
Mulkku-Seppo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
293
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+takia+se+on+Teille+ongelma+se+kokemusten+puute,+jos+teillä+kerran+on+hyvä+uusi+naisystävä+jonka+kanssa+homma+toimii?+Suosittelen+vakavasti+unohtamaan+moisen+keskenkasvuisten+"sinkkuloman".+Siitä+ei+Teille+eikä+suhteellenne+tule+mitään+hyvää+seuraamaan.+Naisystävänne+saattaa+jopa+testata+aikuisuuttanne+tällä+ja+kun+lähdette+söheltämään+niin+kotiin+palatessanne+pöydällänne+on+lappu+tyyliin+:+"+Ehkä+on+parempi+että+emme+enää+tapaa,+ansaitset+elää+ja+saada+etsiä+itseäsi.+Olet+ansainnut+maistaa+hieman+vapautta+enkä+voi+sinua+nyt+kahlita,+nauti+ja+kaikkea+hyvää"+.+Uskon+että+näin+Teille+ahneelle+käy.
02.11.2021 00:57
Voimia+ja+jaksamisia.+Kyllä+se+siitä+vielä+helpottu,+vaikka+kauhealta+nyt+tuntuukin.+Teidän+pitäisi+saada+nukutuksi,+ja+yrittää+edes+hieman+syödäkin+jotain+vaikka+väkisellä.+Käykää+myös+iltaisin+ulkoilemassa,+reipasta+kävelyä+puolituntia.+Muistakaa+myös+pitää+yhteyttä+ystäviinne+jos+teillä+sellaisia+on+ja+käykää+heidän+kanssa+vaikka+kaupungilla+kahvilla+tms.+ja+puhukaa+puhumasta+päästyännekin..+että+saatte+edes+pintapuolisesti+muuta+ajateltavaa.+Mikäli+nukkuminen+osottautuu+mahdottomaksi+niin+pyytäkää+unilääkeresepti+lääkäriltänne.+Mikäli+ette+nuku+niin+sekoatte.+Myös+reilusti+vettä+kun+elimistö+kuivuu+kovassa+stressitilanteessanne+ja+aiheuttaa+fyysisestikin+heikon+ja+huonon+olon.+Itse+en+ole+joutunut+tuollaiseen+mutta+olen+ollut+tukena+eräälle+kaverilleni+vastaavassa+tilanteessa.+Sitä+oli+sivustakin+surkeaa+seurata+ja+ahdistavaa.+Hänkin+selvisi,+olen+varma+että+selviätte+tekin.
02.11.2021 00:42
Sepä+ei+haittaa.+Ei+ole+rokotuksia,+eikä+tule.+Käteistä+käyttänyt+aina.
01.11.2021 22:40
Täyttä+höpötystä.+Ei+minun+ainakaan+tarvinnut.+Kysyivät+vain+millaisena+rahana.
01.11.2021 22:36
Nyyykyaikaa🤣🤣🤣🤣+sama+mulle+mitä+aikaa.+Käteinen+pelaa+aina+ja+on+nopeampaa+kuin+teillä+puhelinrunkuilla..+"+voi+voi..+yhteys+pätkii..+kokeillaan+uudestaan+kun+tämä+päivittää"+yms+naurettavia+dilemmoja+on+jatkuvasti+teillä+nykyaikamämmiräpylöillä🤣
01.11.2021 22:29
Mitäpä+sitä+edes+pankkeihin+kiikuttamaan.+Hommaa+vaikka+paloturvakaapin+ja+talletaa+sinne
01.11.2021 22:23
Kukin+tyylillään.+Joillekin+se+auto+vain+on+välttämätön.+Itse+menen+aamuisin+jo+sen+verran+aikaisin+töihin+että+en+muulla+pääsisi+tuota+15km+matkaa+tarvittavassa+ajassa.
01.11.2021 22:10
Juuri+näin.+Jotkut+käyttää+enemmän+kuin+toiset.+Itsellä+menee+se+6e+ruokalassa+päivittäin..+eli+120+kuussa+ja+samanmoiset+matkoihin👍
01.11.2021 22:07
Niinpä,+ihan+höpöjä+puhui..+joku+pa+luottokortin+vinguttaja+varmaankin..++joka+maksaa+joka+kk+minimilyhennystä+useasta+kortista+ja+joutuu+sitten+höyläileen+ne+samantien+tappiin+😀
01.11.2021 22:04
Ei+sitä+tarvi+selittää+kun+automaatista+nostaa+menemään+omia+rahojaan.+Mitä+ihmettä+oikein+höpöttelet?+Olen+toiminut+näin+jo+parikymmentä+vuotta+ja+kertaakaan+ei+ole+selityksiä+tarvittu.+Nostin+konttorista+kerran+rautakauppaa+varten+parikin+tonnia+eikä+kukaan+silloinkaan+mitäön+kysellyt.
01.11.2021 22:02
Itse+nostan+parisataa+joka+maanantai.++Sillä+pärjää+loistavasti+ja+jonakin+maanantaina+ei+tarvi+nostaa+kuin+satanen+jos+on+jäänyt.
01.11.2021 21:57
Juuri+näin!👍💪💪🇫🇮+olet+äijä.+Toimin+samoin+itsekin.
01.11.2021 21:54
Miksihän+niillä+sitten+yleensäkään+pitää+kikkailla?+😀🥴🥴🤯+itellä+kortilla+on+vain+yksi+käyttötarkoitus..+se+on+automaattinosto
01.11.2021 21:52
Eikä+ja+ihan+vitun+typerää+maksella+kortilla+kaikki+pikkuostoksetkin+kokoajan.+Ihan+vapaaehtoisesti+luodaan+tiliotteesta+kartta+että+missä+liikut..+suurinta+osaa+ei+ilmeisesti+häiritse.+Minä+en+ainakaa+periaatteesta+moista+hyväksy.+Lyhyt+tiliote+itsellä...+palkka..+pari+kolme+laskua+ja+neljä+käteisnostoa+kk+joka+maanantai.++Toimii+saletisti+ja+on+nopeampaa+ja+kätevämpää+kuin+jotku+säälittävät+mobilepayt+yms+turhakkeet.+Yksi+lökäpöksy+hippiäinen+yritti+varmaan+minuuttitolkulla+saaha+mobilemaksua+toimimaan..+karjaisinkin+kassalla+jo+että+mene+saatana+automaatille.+Käteisellä+ois+tehty+jo+viisi+kauppaa+vähintäää+tässä+ajassa!
01.11.2021 21:50
Miksi+kenenkään+pitäisi+antaa+kenellekään+ILMAISEKSI+yhtään+mitään!!+Minua+ainakin+vituttaa+kaikki+pummit+ja+kerjääjät+ja+kuppaajat.+Itse+olen+jokaisen+euroni+tienannut+ja+itse+ne+myös+käytän.+Afrikkaan+varsinkaan+en+SAATANA+lähetä+senttiäkään!!+Siihen+perkeleen+persläpeen+pumpataan+ilmankin+meidän+rahoja+kolme+miljoonaa+euroa+vuorokaudessa.+PERKELE+sanon+minä.+Lämpöydinpommitus+olisi+halvempi+ratkaisu!
09.10.2021 16:51
Tässä+näkyy+unohtuneen+se+tosiseikka+että+valtaosa+miehistä+on+ihan+tavallisia+työssäkäyviä+kunnollisia+miehiä+hyvine+ja+huonoine+puolineen.+Aika+provokatiivinen+on+jako+että+olisi+vain+"tasokkaita+korkeakoulutettuja+miehiä"+ja+"syrjäytyneitä".
07.10.2021 00:19
Asia+on+juuri+noin
07.10.2021 00:05
Miksi+ei+muka+kelpaisi?+Duunarimieskin+voi+olla+itseään+sivistänyt,+keskustelutaitoinen+herrasmies+joka+kaipaa+fiksua+seuraa,+vaikka+hänen+ammattinsa+olisikin+rivityöntekijä+ja+jonka+palkalla+hän+kuitenkin+elättää+itsensä.
06.10.2021 23:59
Ihan+oikein+teille,+typerälle+portolle.+Vittuako+alatte+varatun+miehen+kanssa+suhteilemaan.+Toivottavasti+tämä+vaimo+myös+informoi+tilanteesta+myös+miestänne,+se+vasta+olisikin+oikein.+Pelätkää+nyt+sitten+oikein+olan+takaa+että+milloin+miehenne+puhelin+soi..+kannattaa+alkaa+jo+katsella+yksiötä.
06.10.2021 23:48
No+onhan+se+uskottomuutta+jos+satunnaisesti+tapaa+vierasta+ja+nussii..+mitä+se+sitten+on+jos+ei+sitä?+Tyhmä+olette
06.10.2021 23:26
6 / 15