KOKEMUKSIA LUVALLA PETTÄMISESTÄ

Anonyymi

Olen 45v. mies keskisuomesta. Takana teininä alkanut lähes 30 vuotta kestänyt suhde. Suhde oli loppu jo kauan sitten, mutta en nähnyt pääsyä ulos, kunnes tapasin nykyisen kumppanini, jonka kanssa keskustelut avasivat silmiäni ja uskalsin ajatella asioita avarammin. (olimme tuolloin vain ystäviä). Melko pian suhteen loputtua, aloimme tapailla ja kaikki onkin mennyt todella kivasti ja helposti. Rakastan häntä ja hän minua, viihdymme yhdessä, kiinnostuksen kohteet ovat saman tyyppisiä, seksi on uskomattoman hyvää ja sitä on riittävästi. Haasteeksi on vaan muodostunut kokemusten puute naisten kanssa, en ole koskaan päässyt elämään sinkkuelämää ja harrastamaan seksiä, jos siltä tuntuu. Olemme keskustelleet asiasta puolisoni kanssa, ja yllättäen hän ehdotti, että viettäisin loman (viikonloppu/viikko) jossain kauempana "sinkkuna". Saisin loman ajan tehdä asioita niin kuin olisin sinkku, myös panna jos siltä tuntuu. Olemme puhuneet asiasta paljon, ja asia näyttäisi olevan mahdollista toteuttaa. Onko jollain ollut vastaavaa tilannetta? ja miten on käynyt? En siis hae mitään parempaa kuin kumppanini, enkä ole häntä missään tapauksessa vaihtamassa mihinkään. Olen yrittänyt unohtaa tämän asian. Erotakin, jotta pääsisin elämään sinkkuna, mutta saman tien huomasin tehneeni virheen. Minulta on vain jäänyt tämä elämänvaihe elämättä, ja se vaivaa ja haluaisin asian pois päiväjärjestyksestä, jotta voisin keskittyä suhteeseeni täysillä.

9

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sekoilla jos kaikki on nyt hyvin? Sun nainen testaa sua.

• Anonyymi

Kuulehan ystäväni, sinä et ole menettänyt mitään vaikka et olekkaan huoraillut eri ihmisten kanssa. Me kaikki olemme biologisesti rakennetut enemmän tai vähemmän samalla tavalla, joten ideasi "jonkin menettämisestä, kokemattomuudesta" on roskalehtien/roskanettisivujen/roskauutisten aikaansaamaa valetta ja vöyhötystä.
      Kerro itsellesi, lukijoille ja ennenkaikkea puolisollesi että sinä ET oikeasti ole noin höynäytettävissä etkä usko tuohon lässytykseen, kerrothan?!

Kerro itsellesi ja lukijoille että sinä ainakaan et ole noin tyhmä.

• Anonyymi

Itsellä kokemusta ainakin n. 100-150 eri naisen kanssa nuoruusvuosilta. Voin sanoa, että mikään ei voita seksiä parisuhteessa. T. Tyytyväinen perheenisä

• Anonyymi

Miksi et kokeilisi naisesi kanssa uusia juttuja eikä tarvitsisi lähteä vieraisiin ja tuntea jälkeenpäin morkkista?

• Anonyymi

Mun mielestä ok juttu,jos nainen antaa luvan....mut seksitauteja en haluais tuliaisiks...ja voihan mies tulla reissullaan myös toisiin aatoksiin....ettei haluakaan mitään ja kipin kapin oman naisen luo...

• Anonyymi

ja tämä vastaus 40v. naiselta :)

• Minkä takia se on Teille ongelma se kokemusten puute, jos teillä kerran on hyvä uusi naisystävä jonka kanssa homma toimii? Suosittelen vakavasti unohtamaan moisen keskenkasvuisten "sinkkuloman". Siitä ei Teille eikä suhteellenne tule mitään hyvää seuraamaan. Naisystävänne saattaa jopa testata aikuisuuttanne tällä ja kun lähdette söheltämään niin kotiin palatessanne pöydällänne on lappu tyyliin : " Ehkä on parempi että emme enää tapaa, ansaitset elää ja saada etsiä itseäsi. Olet ansainnut maistaa hieman vapautta enkä voi sinua nyt kahlita, nauti ja kaikkea hyvää" . Uskon että näin Teille ahneelle käy.

• Anonyymi

Nainen tässä, eli sama tilanne toisinpäin. Kokemus yhdestä suhteen ulkopuolisesta miehestä oli ok, mutta ei tuonut täyttymystä. Homma jäi siihen. Tajusin, että kaipaan nimenomaan ihastumisen tunnetta, ja luulen etten sitä enää saavuta. Tämä kokeilu siis sen jälkeen, kun "kiltti" mieheni tunnusti nettideittailleensa. Ei voi muka erota, kun hänen maailma romahtaa. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      234
      4166
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2174
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      214
      1795
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1774
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1605
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1354
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1252
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe