Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

63

1. Tuo+ruudun+vetäminen+valkoiseksi/muut+viivoitukset+viittaavat+aika+vahvasti+hajonneeseen+näytönohjaimeen.+Ainakin+Macbook+Pro+-koneissa+on+ollut+ongelmia+ulkoisen+GPU:n+kanssa,+mutta+mikäli+koneen+pakottaa+käyttämään+prosessorin+sisäistä+Intel+HD:tä,+niin+kone+toimii.+Meneekö+ruutu+valkoiseksi+myös+ulkoisella+näytöllä?+Tätä+kannattaa+kokeilla,+jos+vain+mahdollista.+Jos+koneen+ruutu+on+valkoinen+tai+täynnä+virheitä+heti+käynnistyksessä,+niin+silloin+peli+on+selvä,+näytönohjain+on+hajalla.+Onko+koneesi+sitten+niin+vanha,+että+se+ei+virallisesti+tue+Mojavea?+Tämäkin+toisaalta+on+kierrettävissä+muokatulla+OS+X+-versiolla.+Jos+haluat+lähteä+asentamaan+koko+konetta+uusiksi,+niin+käynnistyksessä+paina+pohjaan+Option+-painike,+ja+asenna+koko+kone+uusiksi+käyttäen+viimeisintä+virallisesti+koneesi+tukemaa+OS+X+-versiota.+Mid-2011+koneet+tukevat+virallisesti+High+Sierraa.+Kaikki+tuon+jälkeen+tehdyt+ovat+Mojave+sopivia.
  2. Itse+en+näe+järkeväksi+alkaa+maksamaan+kuukausittain+jostain+tallennustilasta.+Google+Driven+ilmaiset+15+Gt+on+omiin+tarpeisiin+riittänyt.+Isompien+tietomäärien+tallentamiseen+löytyy+omasta+kotiverkosta+NAS,+missä+on+2+TB+RAID+1:ssä+olevaa+levytilaa.+Lisäksi+on+itse+kasattu+serveri,+missä+on+vikasietoista+levytilaa+noin+3,5+TB.++Suurin+osa+tuon+serverin+osista+on+käytettyjä,+tai+itseltä+ylijääneitä.+Levyistä+olen+muutaman+ostanut+uutena.+Koneessa+6+kpl+1+TB:n+levyjä,+jotka+sitten+ovat+RAID+5:ssa.