Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vaskitsa-
profiilit
vaskitsa-
vaskitsa-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos.++Köh,+nyt+vasta+sain+sen+sähköpostin+aktivoitua.++Mukavaa,+että+olet+löytänyt+jo+omasi.+:)
12.05.2019 11:42
Tosi+mielenkiintoista+lukea+näitä,+puolin+ja+toisin.+Mun+on+nelikymppisenä+vaikeaa+uskoa,+että+joku+parikymppinen+olisi+mitenkään+oikeasti+kiinnostunut+minusta.+Ainakaan+sitten+pidemmän+päälle,+vaikka+on+niitä+kiinnostuneen+oloisia+tullut+vastaan.+Ehkä+pitäisi+laajentaa+katsantokantaa+eikä+antaa+iän+olla+niin+suuri+este.+Tosin+20v.+on+aika+paljon...+kymmenen+vuotta+pystyn+sulattamaan,+ehkä+hiukan+päälle.+Luulisin.
Mutta+tämä+eläkeikäkeskustelu+on+koominen.+:D+Aloitin+itse+juuri+uudessa+työssä,+olen+täysin+terve+ja+hyvässä+kuosissa+kaikin+puolin+ja+teen+aika+pitkälti+mitä+lystään+ajattelematta+vanhenemista.+Puolet+työurastakin+on+vielä+jäljellä!+Potentiaalisen+suhteen+ikäerossa+huolettaa+lähinnä+se+tasapaino.+Se,+että+molemmilla+olisi+samat+odotukset+ja+perspektiivi.+Voiko+isolla+ikäerolla+sitä+olla?+Tosin+onhan+se+vaikeaa+välillä+vaikka+oltaisiin+ihan+samanikäisiäkin.
12.05.2019 00:13
On.+Paitsi+etten+ole+saanut+mitään+traumoja.+Mieheni+tiesi,+että+pidän+enemmän+naisista,+mutta+hänen+kanssaan+synkkasi+ja+kaikki+oli+hyvin+sen+kymmenen+vuotta+mitä+suhde+kesti.+
Nyt+taustani+joskus+silti+hiukan+häiritsee+kun+sekä+miehet,+että+naisetkin+usein+olettavat+minun+olevan+kiinnostunut+yhä+myös+miehistä.+Olen+tapaillut+vain+naisia+eroni+jälkeen+ja+olen+ihan+sinut+henkilöhistoriani+kanssa,+mutta+minua+tietysti+pidetään+bi-seksuaalina.+Enpä+voi+siihen+määritelmään+vastaankaan+väittää,+vaikka+itse+pidän+itseäni+bi-taustaisena+lesbona.+Ja+jos+se+nyt+jollekin+on+hirveän+iso+kynnys,+niin+painukoon...+suolle.
11.05.2019 23:10
Samaa.+Tai+kyllä+naisista+pitäviä+naisia+löytyy,+mutta+ihan+tämä+ei+nyt+kohtaa.+Olen+aika+aktiivinen+ja+aloitekykyinen,+joten+viimeisen+reilun+puolen+vuoden+aikana+olen+pyytänyt+viiden+erilaisissa+tilanteissa+(festareilla,+keikalla,+baarissa,+teatterissa)+tapaamani+naisen+puhelinnumeroa+ja+jostain+jumalten+suosion+johdosta+myös+saanut+ne.+Ihan+kuin+se+auttaisi+yhtään.+Kolme+viidestä+oli+liian+nuoria,+siis+25+kieppeillä+kun+taas+minä+olen+nelikymppinen.+Olen+näemmä+huono+arvioimaan+ikää.+Eikä+omaakaan+ikääni+tunnu+kukaan+tajuavan.+Noh,+neljäs+oli+varattu+ja+viidennellä+on+niin+paljon+meneillään+elämässään+juuri+nyt,+että+ehkä+treffaillaan+joskus+myöhemmin.+
Eilen+olin+sekaporukassa,+jossa+oli+sekä+miehiä,+että+hetero/lesbo/bi-naisia.+Menin+tähän+miittiin+naispuolisen+ystäväni+henkiseksi+tueksi+(seliseli,+mutta+ihan+oikeasti+:D+).+Hän+etsii+heterosuhdetta+ja+etukäteen+luulinkin+porukassa+olevan+lähinnä+heteroita.+En+tiedä+miksi,+kaiketi+kun+yleensä+on.+Artikuloin+siellä+mielestäni+aivan+selvästi+ja+julkisesti,+että+olen+kiinnostunut+naisista.+Silti+taas+pari+sinänsä+ihan+kelvollista+miestä+tuli+jututtamaan+ja+toinen+pyysi+leffaan+ja+toinen+keikalle.+No+kiva,+muttei+kiinnosta.+Olisipa+yhtä+hyvä+flaksi+naisten+kanssa.
Lopulta+eräs+hiljainen+tyttö+tuli+juttelemaan,+mutta+hänkin+oli+kovin+nuori.+Niin...+toinen+miehistä+jopa+kysyi+ikääni+kun+tajusi,+että+minulla+on+historiaa+vähän+pidemmältäkin+ajalta.+Ihan+fiksu+tyyppi,+mutta+oli+arvioinut+ikäni+14+vuotta+pieleen.+Seuraavaksi+pelkäsin+taas,+että+se+tyttökin+kuvittelee+minua+lähemmäs+omaa+ikäänsä,+enkä+toisaalta+tiedä+sopeutuisinko+itsekään+yli+10+vuoden+ikäeroon+kovin+hyvin.+Omituinen+ongelma,+eikös?
Olen+Varsinais-Suomesta+ja+tykkään+sellaisista+syliinsopivista+naisista+(tämä+siis+tarkoittaa+itseäni+lyhyempiä,+mutta+se+on+harvoin+ongelma).+Kaikki+vähintään+kolmekymppiset+saisivat+nyt+innolla+pistää+tämän+tilin+säpoon+kontaktia,+ettei+saataisiin+edes+yksi+-+tai+siis+kaksi+-+pois+täältä+häiriköimästä.+;)
11.05.2019 22:57
1 / 1