- Olen mie siellä joskus käyny niin tiedän kyllä aika hyvin minkälainen paikka kyseessä, mutta saatoin siltiki melkein tukehtua kahviin 😂
- Tää rovaniemi on siinä mielessä ihan sopiva, että löytyy sitä elämää ja hälinää jos haluaa ja sitte taas on kuitenki tarpeeksi niitä pusikoita ja mettiä mihin piiloutua.
- Onneksi mie muutenki vihaan ihmis paljouksia, niin niihin ei kauhean usein eksy.
- Väliin toivois ettei huku ihmisten keskelle. Tungoksessa, jos semmoseen jostain syystä eksyn niin on hyvä ko muut käyttää kyynärpää taktiikkaa niin mie pujottelen siitä alta. Mutta tuo pikku myy on kyllä toisaalta aika osuvaki.
- No se 30cm lisäpituutta auttais vaikka kuin paljon ja kuin monesti :D No ei, sanotaan, että jos itellä ois viis tai kymmenen senttiä lisäpituutta niin auttais monessa asiassa, mutta taas sen pidempi kyllä ees haluais olla. Nuttura päälaelle niin saa äkkiä huijattua pituutta lisää, vaikkei siitä mitään hyötyä ole ja siinä vaiheessa tulee pikku myy kommentit.
- Ja siinä on se hyvä puoli ko väliin saapi leikkiä avutonta ko ei yksinkertasesti vaan yllä johonki :D
- Minussaki on siis jotain hyvää :D Yleensä tuostaki kuulee vaan pään aukomista.
- Mie olen monesti miettiny näitä, että mistä nuo oletukset tulee, mitä pitäis olla, että jotain saa. En mie ainakaan koskaan ole keltään kyselly vuosituloja, koulutustaustoja yms, koska ei niillä ole ollu mitään väliä ja jos joku ihminen on oikeasti kiinnostava niin ei siinä kyllä ulkonäölläkään ole väliä. Ja yleistyksenä, mitä enemmän on ulkonäköä niin sitä enemmän on myös itteään täynnä, joka ei sitte taas nappaa yhtään.
- Aivan varmasti taitaa, sitä en kiellä, mutta oli se kummin päin vain niin ei jotenki minun ajatusmaailmaan sovi.
- Eipä ole näköjään mitään ilmoituksia antanu tälle päivälle niin meinannu vähän mennä ohi sinun vastaus.
Mie oon vähän kyllä semmonen ihminen toisaalta, että minusta saa enemmän irti viesteillä ainaki alkuun kuin mitä naamatusten, ottaa oman aikansa ennenkö kauheasti alan avautumaan. - Aikalailla aina ollu se asenne että ihan sama mitä muut sanoo tai ajattelee, ole niistä jaksanu ottaa itteensä. Toki tutut ihmiset eri asia, varsinki ne läheisimmät. Paras ko ite tietää mitä tekee ja miksi niin pääsee jo pitkälle.
- Ei kyllä kumpikaan
- Tähän vielä lisättynä se että ainoa melkein mitä suusta tulee on johonki ruumiinosaan tai sänkyyn liittyvä kommentti ja sen jälkeen pitäis olla ihan myyty.
Mullon hyvä ja huono puoli se, että pääasiassa kaverit on toista sukupuolta niin sitä on aina yleensä jonku tyypin kans liikenteessä niin välttyy suurimmalta osalta, mutta taas toisaalta voi ne hyvät ehokkaat perääntyä sen takia. - Tietääkseni en ole halveksunu, enkä kyllä näe tarvetta sille, että kauhean henkilökohtasia asioita alan täällä avaamaan.
- No ei mulla kyllä oikein tule käytyä missään, hyvin harvoin ja tuolla nyt siis tarkotan just jotain tapahtumia, baarissa ravaamisia yms. Lapissa asun.
- Mieli on avoinna kyllä, ei siinä, mutta ei vaan se ettiminenkään tunnu omalta jutulta tässä vaiheessa ja noin yleisesti ottaen tuntuu, että aika pitkälti halutaan vain tiettyä asiaa.
- Vielä en ole sentään niin epätoivoon ajautunu :D ei ole mitään pakkoa löytää joku, että jaksais kauheasti tehä töitä sen eteen, tulee vastaan jos tulee oli se sitte täällä tai kadulla tai missä vain, jää nähtäväksi.
- Kieltämättä ehkä huvittavaa, että mie oon saanu yhenlaisen haloon aikaseksi. Mulle on oikeastaan se ja sama mitä kukaki ajattelee, koska eipä täällä pahemmin ole niitä keinoja todistella olevansa aito. Uskon vaan siihen, että sikäli täältä joku oikeasti mielenkiintonen ihminen löytyy niin näkee sitten jossain vaiheessa myös päin naamaa, siinä vaiheessa ainakaan tarvi enää arvuutella onko vai eikö.
- Vähän semmonen ristiriitanen olo, haluais tietää enemmän sinusta, mutta toisaalta taas oot sen verran kattavasti vastannu kaikkeen, ettei osaa oikeastaan kysyä enää mitään.
- Saanko mie kysyä mitä sie oot aiemmin tehny, jos nyt tässä vaiheessa on suunnitteilla uran vaihto?