Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hannnaa-
profiilit
hannnaa-
hannnaa-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
82
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+mie+siellä+joskus+käyny+niin+tiedän+kyllä+aika+hyvin+minkälainen+paikka+kyseessä,+mutta+saatoin+siltiki+melkein+tukehtua+kahviin+😂
13.06.2019 19:32
Tää+rovaniemi+on+siinä+mielessä+ihan+sopiva,+että+löytyy+sitä+elämää+ja+hälinää+jos+haluaa+ja+sitte+taas+on+kuitenki+tarpeeksi+niitä+pusikoita+ja+mettiä+mihin+piiloutua.
13.06.2019 19:15
Onneksi+mie+muutenki+vihaan+ihmis+paljouksia,+niin+niihin+ei+kauhean+usein+eksy.
13.06.2019 19:01
Väliin+toivois+ettei+huku+ihmisten+keskelle.+Tungoksessa,+jos+semmoseen+jostain+syystä+eksyn+niin+on+hyvä+ko+muut+käyttää+kyynärpää+taktiikkaa+niin+mie+pujottelen+siitä+alta.+Mutta+tuo+pikku+myy+on+kyllä+toisaalta+aika+osuvaki.
13.06.2019 18:51
No+se+30cm+lisäpituutta+auttais+vaikka+kuin+paljon+ja+kuin+monesti+:D+No+ei,+sanotaan,+että+jos+itellä+ois+viis+tai+kymmenen+senttiä+lisäpituutta+niin+auttais+monessa+asiassa,+mutta+taas+sen+pidempi+kyllä+ees+haluais+olla.+Nuttura+päälaelle+niin+saa+äkkiä+huijattua+pituutta+lisää,+vaikkei+siitä+mitään+hyötyä+ole+ja+siinä+vaiheessa+tulee+pikku+myy+kommentit.
13.06.2019 18:18
Ja+siinä+on+se+hyvä+puoli+ko+väliin+saapi+leikkiä+avutonta+ko+ei+yksinkertasesti+vaan+yllä+johonki+:D
13.06.2019 18:00
Minussaki+on+siis+jotain+hyvää+:D+Yleensä+tuostaki+kuulee+vaan+pään+aukomista.
13.06.2019 17:34
Mie+olen+monesti+miettiny+näitä,+että+mistä+nuo+oletukset+tulee,+mitä+pitäis+olla,+että+jotain+saa.+En+mie+ainakaan+koskaan+ole+keltään+kyselly+vuosituloja,+koulutustaustoja+yms,+koska+ei+niillä+ole+ollu+mitään+väliä+ja+jos+joku+ihminen+on+oikeasti+kiinnostava+niin+ei+siinä+kyllä+ulkonäölläkään+ole+väliä.+Ja+yleistyksenä,+mitä+enemmän+on+ulkonäköä+niin+sitä+enemmän+on+myös+itteään+täynnä,+joka+ei+sitte+taas+nappaa+yhtään.
13.06.2019 13:09
Aivan+varmasti+taitaa,+sitä+en+kiellä,+mutta+oli+se+kummin+päin+vain+niin+ei+jotenki+minun+ajatusmaailmaan+sovi.
13.06.2019 01:31
Eipä+ole+näköjään+mitään+ilmoituksia+antanu+tälle+päivälle+niin+meinannu+vähän+mennä+ohi+sinun+vastaus.+
Mie+oon+vähän+kyllä+semmonen+ihminen+toisaalta,+että+minusta+saa+enemmän+irti+viesteillä+ainaki+alkuun+kuin+mitä+naamatusten,+ottaa+oman+aikansa+ennenkö+kauheasti+alan+avautumaan.
12.06.2019 23:43
Aikalailla+aina+ollu+se+asenne+että+ihan+sama+mitä+muut+sanoo+tai+ajattelee,+ole+niistä+jaksanu+ottaa+itteensä.+Toki+tutut+ihmiset+eri+asia,+varsinki+ne+läheisimmät.+Paras+ko+ite+tietää+mitä+tekee+ja+miksi+niin+pääsee+jo+pitkälle.
12.06.2019 21:39
Ei+kyllä+kumpikaan
12.06.2019 21:32
Tähän+vielä+lisättynä+se+että+ainoa+melkein+mitä+suusta+tulee+on+johonki+ruumiinosaan+tai+sänkyyn+liittyvä+kommentti+ja+sen+jälkeen+pitäis+olla+ihan+myyty.+
Mullon+hyvä+ja+huono+puoli+se,+että+pääasiassa+kaverit+on+toista+sukupuolta+niin+sitä+on+aina+yleensä+jonku+tyypin+kans+liikenteessä+niin+välttyy+suurimmalta+osalta,+mutta+taas+toisaalta+voi+ne+hyvät+ehokkaat+perääntyä+sen+takia.
12.06.2019 21:25
Tietääkseni+en+ole+halveksunu,+enkä+kyllä+näe+tarvetta+sille,+että+kauhean+henkilökohtasia+asioita+alan+täällä+avaamaan.
12.06.2019 21:20
No+ei+mulla+kyllä+oikein+tule+käytyä+missään,+hyvin+harvoin+ja+tuolla+nyt+siis+tarkotan+just+jotain+tapahtumia,+baarissa+ravaamisia+yms.+Lapissa+asun.
12.06.2019 20:49
Mieli+on+avoinna+kyllä,+ei+siinä,+mutta+ei+vaan+se+ettiminenkään+tunnu+omalta+jutulta+tässä+vaiheessa+ja+noin+yleisesti+ottaen+tuntuu,+että+aika+pitkälti+halutaan+vain+tiettyä+asiaa.
12.06.2019 20:34
Vielä+en+ole+sentään+niin+epätoivoon+ajautunu+:D+ei+ole+mitään+pakkoa+löytää+joku,+että+jaksais+kauheasti+tehä+töitä+sen+eteen,+tulee+vastaan+jos+tulee+oli+se+sitte+täällä+tai+kadulla+tai+missä+vain,+jää+nähtäväksi.
12.06.2019 20:11
Kieltämättä+ehkä+huvittavaa,+että+mie+oon+saanu+yhenlaisen+haloon+aikaseksi.+Mulle+on+oikeastaan+se+ja+sama+mitä+kukaki+ajattelee,+koska+eipä+täällä+pahemmin+ole+niitä+keinoja+todistella+olevansa+aito.+Uskon+vaan+siihen,+että+sikäli+täältä+joku+oikeasti+mielenkiintonen+ihminen+löytyy+niin+näkee+sitten+jossain+vaiheessa+myös+päin+naamaa,+siinä+vaiheessa+ainakaan+tarvi+enää+arvuutella+onko+vai+eikö.
12.06.2019 19:56
Vähän+semmonen+ristiriitanen+olo,+haluais+tietää+enemmän+sinusta,+mutta+toisaalta+taas+oot+sen+verran+kattavasti+vastannu+kaikkeen,+ettei+osaa+oikeastaan+kysyä+enää+mitään.
12.06.2019 13:18
Saanko+mie+kysyä+mitä+sie+oot+aiemmin+tehny,+jos+nyt+tässä+vaiheessa+on+suunnitteilla+uran+vaihto?
12.06.2019 10:49
1 / 5