Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinkkuja olette

Anonyymi

Koska ette kelpuuta samantasoista.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelpuutan samantasoisia, mulle moni sanoo, että olen hottis mies, mut mä haluan naisen joka hyökkää päälle, enkä mitään hiljaista hissukkaa mikä pelästyy, kun murahdan.

      • Anonyymi

        Palstalaiset eivät ole hottiksia.
        Joku vitsinä sanoi.


    • Anonyymi

      Kelpuutan heti samantasoisen palstanaisen eli kauniin naisen 160 cm , 60 kg siniset silmät ja vaaleat hiukset. Käynyt amiksen , on työtön ja tykkää halia.

      • Anonyymi

        Työtön amistason nainen on ällötys. Sellasta ei voi äitille esitellä, äiti suuttuisi pojalleen "meidän sukuun ei tuota haaskaa oteta!"


      • Anonyymi

        Oletko noin lyhyt??


    • Anonyymi

      Olette sinkkuja vain sen takia kun ette juo viinaa ja käy joka viikonloppu yökerhossa.
      Kun käy säännöllisesti bailaamassa, löytää ennemmin tai myöhemmin kumppanin. Raittiina jää yksin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Mistä kotona istuva mies löytää naisen, kun ei uskalla käydä missään?


      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.
        Jos viina ei maistu tai ei käy yökerhoissa, ei löydä naista.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.
        Jos viina ei maistu tai ei käy yökerhoissa, ei löydä naista.

        t. viinamies

        Ahaa, hyvä tietää.
        Mikset ole kertonut aikaisemmin?


    • Anonyymi

      Aikoinaan olisin kelpuuttanut alemman tasoisen likinäkö-rillipäisen naisen, mutta hän ei kelpuuttanut minua. Vaan kun löysin korkeasti koulutetun varakkaan naisen, joka on paljon tasokkaampi kuin minä, niin hän kelpuutti minut. Olemme onnellisia.

      • Anonyymi

        Mitä tästä opimme ! Miehen kannattaa tehdä tuttavuutta ainoastaan tasokkaan naisen kanssa.


    • Olin tänään tasoani ylempänä, kun sahasin 2,5 m korkeudessa kakkosnelosia telineillä.... ei ollut silläkään tasolla sopivia naisehdokkaita, mutta linnut lauloi. 😎

    • Anonyymi

      Kyllä minä kelpuutan saman tasoisen. Olen ehkä lyhyt mutta olen lihaksikas koska käyn salilla ja olen hyvätasoisessa ammatissa joten mulla on kyllä tasoa vähintään parempaan keskiverto luokkaan. Eli en mitään pubiruusu läski yh tanttoja halua, ne EIVÄT ole minun tasoa. Minun tasoa on salilla käyvät perusmimmit, en tarvii täydellistä fitness-salikissaa mutta lyhyt ja timmi pitää olla ja kohtalaisen kaunis.

      • Ota huomioon että naisella lyhyys plussaa, miehellä miinusta.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ota huomioon että naisella lyhyys plussaa, miehellä miinusta.

        Minussaki on siis jotain hyvää :D Yleensä tuostaki kuulee vaan pään aukomista.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Minussaki on siis jotain hyvää :D Yleensä tuostaki kuulee vaan pään aukomista.

        Itsekkin aina kiusin kaikkia lyhyitä naisia. Naiset ei vaan koskaan tajua että oikeasti miehet ihastelee.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Itsekkin aina kiusin kaikkia lyhyitä naisia. Naiset ei vaan koskaan tajua että oikeasti miehet ihastelee.

        Ja siinä on se hyvä puoli ko väliin saapi leikkiä avutonta ko ei yksinkertasesti vaan yllä johonki :D


      • hannnaa- kirjoitti:

        Ja siinä on se hyvä puoli ko väliin saapi leikkiä avutonta ko ei yksinkertasesti vaan yllä johonki :D

        En ole kuin 180cm, mutta on se miehenä aina yhtä hauskaa kun saa olla naiselle avuksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En ole kuin 180cm, mutta on se miehenä aina yhtä hauskaa kun saa olla naiselle avuksi.

        No se 30cm lisäpituutta auttais vaikka kuin paljon ja kuin monesti :D No ei, sanotaan, että jos itellä ois viis tai kymmenen senttiä lisäpituutta niin auttais monessa asiassa, mutta taas sen pidempi kyllä ees haluais olla. Nuttura päälaelle niin saa äkkiä huijattua pituutta lisää, vaikkei siitä mitään hyötyä ole ja siinä vaiheessa tulee pikku myy kommentit.


      • hannnaa- kirjoitti:

        No se 30cm lisäpituutta auttais vaikka kuin paljon ja kuin monesti :D No ei, sanotaan, että jos itellä ois viis tai kymmenen senttiä lisäpituutta niin auttais monessa asiassa, mutta taas sen pidempi kyllä ees haluais olla. Nuttura päälaelle niin saa äkkiä huijattua pituutta lisää, vaikkei siitä mitään hyötyä ole ja siinä vaiheessa tulee pikku myy kommentit.

        Pikkumyy 😂. Näen sen sieluni silmin.

        Ei sitä taida oikein olla toimivia kikkoja huijata pituutta. Korkkaritkin tuhoavat jalat. Mutta miksi edes pitäisi yrittää olla pidempi? Miehet vaan tykkää kun saa leikkiä supersankaria 💪


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pikkumyy 😂. Näen sen sieluni silmin.

        Ei sitä taida oikein olla toimivia kikkoja huijata pituutta. Korkkaritkin tuhoavat jalat. Mutta miksi edes pitäisi yrittää olla pidempi? Miehet vaan tykkää kun saa leikkiä supersankaria 💪

        Väliin toivois ettei huku ihmisten keskelle. Tungoksessa, jos semmoseen jostain syystä eksyn niin on hyvä ko muut käyttää kyynärpää taktiikkaa niin mie pujottelen siitä alta. Mutta tuo pikku myy on kyllä toisaalta aika osuvaki.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Väliin toivois ettei huku ihmisten keskelle. Tungoksessa, jos semmoseen jostain syystä eksyn niin on hyvä ko muut käyttää kyynärpää taktiikkaa niin mie pujottelen siitä alta. Mutta tuo pikku myy on kyllä toisaalta aika osuvaki.

        Tuo on kyllä ihan käsittämätöntä. Siskoni on vähän pienempi, niin varsinkin keski-ikäiset ukot ovat aina tönimässä. Eivät tietenkään silloin uskalla kun olen läsnä 😠


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan käsittämätöntä. Siskoni on vähän pienempi, niin varsinkin keski-ikäiset ukot ovat aina tönimässä. Eivät tietenkään silloin uskalla kun olen läsnä 😠

        Onneksi mie muutenki vihaan ihmis paljouksia, niin niihin ei kauhean usein eksy.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Onneksi mie muutenki vihaan ihmis paljouksia, niin niihin ei kauhean usein eksy.

        Sama. En tykkää siitä hälinästä ja kun kaikki poukkoilevat. Sitten kun haluaisi vaan rauhassa katella jotakin, meinaan vahingossa törmätä ihmisiin.

        Toisaalta kaipaan vähän elämää ympärille. Ivalo oli jo liian rauhallinen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Sama. En tykkää siitä hälinästä ja kun kaikki poukkoilevat. Sitten kun haluaisi vaan rauhassa katella jotakin, meinaan vahingossa törmätä ihmisiin.

        Toisaalta kaipaan vähän elämää ympärille. Ivalo oli jo liian rauhallinen.

        Tää rovaniemi on siinä mielessä ihan sopiva, että löytyy sitä elämää ja hälinää jos haluaa ja sitte taas on kuitenki tarpeeksi niitä pusikoita ja mettiä mihin piiloutua.


      • hannnaa- kirjoitti:

        Tää rovaniemi on siinä mielessä ihan sopiva, että löytyy sitä elämää ja hälinää jos haluaa ja sitte taas on kuitenki tarpeeksi niitä pusikoita ja mettiä mihin piiloutua.

        Ai sitä ollaan oikein suurkaupungin tyttöjä. Me kun haluttiin nähdä vähän elämää, lähdettiin Rovaniemelle kun siellä oli oikein uimahalli. Mutta oli Ivalossakin puolensa. Heiteltiin toisiamme lehmänpaskalla ajankuluksi :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ai sitä ollaan oikein suurkaupungin tyttöjä. Me kun haluttiin nähdä vähän elämää, lähdettiin Rovaniemelle kun siellä oli oikein uimahalli. Mutta oli Ivalossakin puolensa. Heiteltiin toisiamme lehmänpaskalla ajankuluksi :D

        Olen mie siellä joskus käyny niin tiedän kyllä aika hyvin minkälainen paikka kyseessä, mutta saatoin siltiki melkein tukehtua kahviin 😂


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Olen mie siellä joskus käyny niin tiedän kyllä aika hyvin minkälainen paikka kyseessä, mutta saatoin siltiki melkein tukehtua kahviin 😂

        Tunnetko konnaketun rovaniemeltä?


      • hannnaa- kirjoitti:

        Tää rovaniemi on siinä mielessä ihan sopiva, että löytyy sitä elämää ja hälinää jos haluaa ja sitte taas on kuitenki tarpeeksi niitä pusikoita ja mettiä mihin piiloutua.

        Ei ole kovin kauaa siitä kun kävin Rovaniemellä, yllätys oli kun kaupunki on niinkin iso.
        Matkalla sinne ajattelin ettei täällä voisi mitenkään asua kun on niin autiota, navigaattori oli päällä ja Simon paikkeilla neuvoi kääntymään pois isolta tieltä, käännyin sitten ja loppumatka Rovaniemelle olikin melkoista kinttupolkua joka muuttui vielä hiekkatieksi, navigaattori haki lyhimmän reitin ja samalla hitaimman mahdollisen.
        Kylttikin tuli vastaan jossa luki että tie sinne ja sinne on poikki, kierrä sieltä ja sieltä jos olet menossa sinne, mistä sen tietää mikä on mikäkin tie keskellä metsää.. navikin kadotti yhteyden mutta tulihan se Rovaniemi sieltä vastaan.


    • Anonyymi

      Naisen saa, jos omaa nämä kolme asiaa.

      1. Raha

      2. Ulkonäkö

      3. Auto

      Jos yksikin noista puuttuu, ei saa naista.

    • Anonyymi

      Kelpuutan "samantasoisen". Pitäis vaan ensiksi kohdata sellainen. Niitä kun taitaa olla vaan yks sadasta tuhannesta. Ja sekin oli optimistinen arvio...

      • No Johan sinulla on "taso" 😆🤟


    • Anonyymi

      Nainen on aina se joka valitsee eli kelpuuttaa ja miehen odotettava että kelpuuttaako nainen. Siihen voi mennä 50 vuotta että joku ruma nainen teidän kelpuuttaa tai sitten ei kelpuuta. Ainoastaan jotkut komeimmat top 10 miehet voivat kelpuuttaa naisia panorinkiinsä kuten axl smith teki aikoinaa.

    • Nähtäväksi jää kenet seuraavaksi kelpuutan. Vaikka nainen aina valitseekin, olen yrittänyt rikkoa tätä totuutta.

    • Anonyymi

      Rillipäinen tavis nainen petti minua kännissä, kaikki haukku sitä koulussa rumaksi mutta minä kelpuutin mutta se meni sitten pettämään jonkun komeamman kanssa.

    • Anonyymi

      Mistä tulee varatulle huorimuksille tälläistäkin asiaa pohtia? Ja aina vähän väliä uudelleen? Ja viinamieskin se jaksaa vastailla aina näihin samoihin? Ketä te narsistit vedätätte? Menisitte vaan huolehtimaan siitä omasta perheestä.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais mies, joka on intohimoinen, kumppanin huomioiva, avoin, lojaali, pitää luonnosta, liikkuu salilla ja ulkona, käy töissä ja on sopivassa suhteessa omistautunut työlle( kotia ja rentoutumista unohtamatta), viihtyy mieluumin harrastusten ja mökki/kotipuuhien parissa kuin baarissa tai terassilla notkuen. Puhuu tunteistaan eikä jätä epävarmuuteen missään asiassa. Keskustelee niinkuin asiat on. Tuntuu turvalliselta luottaa. Itsenäinen, mutta sitoutuva. Ei juokse joka helman perässä.

      • Anonyymi

        Mies joka osoittaa, että olen hänelle tärkeä. Tulee puolitiehen vastaan tarvittaessa koko matkan kiirehtien, koska haluaa nähdä mut ja jutella mun kanssa. Hänestä näkee kiinnostuneisuuden. Ei pelejä eikä kieroilua. Kissahiirileikkejä en jaksa.


      • Anonyymi

        Minä juoksen joka toisen helman perässä joten kelpaisiko edes puoliksi hyvä?


    • Anonyymi

      Sinkkuja olette koska ette juo viinaa , ette ole sosiaalisia, olette ujoja ettekä käy missään missä naisia voisi tavata. Ulkonäkö tai raha ei ole koskaan syy sinkkuudelle. Tunnen rumia ja köyhiä työttömiä miehiä joilla on vaimot ja lapsia. Lopettakaa säälittävät ulkonäköpuheenne ja menkää ulos tapaamaan naisia.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Mieluumin olen sinkku kuin viinamiehen kanssa jota saa perskainalootteella taluttaa siksakkia ulos baarista aamuyöstä tai noutaa juoppoputkasta ja aamulla siivota yrjöjä sekä hoitaa yksin kotia ym kun viinamies on ympäripäissään tai krapulassa.


      • Anonyymi

        Lopeta Viinamies noi idioottimaiset puheet ja mene sinne baariin. Olet varmaan täys sossupummi joka on työtön. Et tule naista saamaan.


    • Anonyymi

      Milloin ihmisen elämä on mennyt siihen että ihminen joko kelpuutetaan tai hylätään. Täysin jotain unelmien poikamies asioita.

      Sinkku olen juuri tuosta syystä. Se on joko tai.
      Ihmissuhteet ovat paljon muutakin kuin kumppanin etsimistä tai olemista juuri sellaisena kuin toinenkin.

    • Anonyymi

      Paljon mieluisampaa on olla sinkku kuin että olisi samantasoinen kuin sinä.

    • Mie olen monesti miettiny näitä, että mistä nuo oletukset tulee, mitä pitäis olla, että jotain saa. En mie ainakaan koskaan ole keltään kyselly vuosituloja, koulutustaustoja yms, koska ei niillä ole ollu mitään väliä ja jos joku ihminen on oikeasti kiinnostava niin ei siinä kyllä ulkonäölläkään ole väliä. Ja yleistyksenä, mitä enemmän on ulkonäköä niin sitä enemmän on myös itteään täynnä, joka ei sitte taas nappaa yhtään.

    • Anonyymi

      Näin se on. Saa juoda viinaa vaikka kuinka paljon niin naisia saa ja ei tarvii olla sinkku.

    • Anonyymi

      Ei parisuhde ole mistään tasosta kiinni. Kumppaniksi vierelle tulee rakkaus ihminen jota/joka rakastaa tasoon katsomatta ihmiseen katsoen.

    • Itseni tasoiseen naiseen olisin erittäin tyytyväinen, koska sehän tarkoittaisi urheilullista ihmistä...En paljon enempää kehtaisi pyytää.
      Valitettavasti en huoli kenenkään exää, eli parisuhdehistoriaa en voi hyväksyä...
      Parisuhdehistoria kun tarkoittaa sitä, että ihminen on valinnut jonkun muun kuin minut alunperin...Sitten epäonnistunut suhteessaan.. En tykkää olla se kakkosvaihtoehto, puhumattakaan sen seitsemäs viritelmä. Kyllä siitä on jo maku mennyt parisuhteelta ihan jo lähtökohtaisesti sellaisista asetelmista.

      • En minä pilaa ketään kun minä aloitan suhteen fwb- pohjalta...Sitä ei voi vielä rinnastaa parisuhteeseen. Parisuhde on sellainen missä on luvattu rakkaus ja yhteinen elämä toiselle...
        Sitten kun minä alan puhua parisuhteesta, niin siinä on silloin molemminpuoleiset tunteet mukana ja siinä mennään kohti yhteistä tulevaisuutta..... Toistaiseksi en ole vielä kenellekkään koskaan luvannut yhteistä tulevaisuutta, vaikka pidempääkin suhdetta on ollut fwb-pohjalta.

        Minä tutustun neitseellisiin naisiin terveydellisistä syistä, että myöskin tästä toisesta syystä mitä tulee parisuhteisiin ja toki toivon, että yhteistä olisi parisuhteeseen saakka. Niin...No vaikeaahan se on löytää sitä itselleen oikeaa. Se on toiveissa kyllä....


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        En minä pilaa ketään kun minä aloitan suhteen fwb- pohjalta...Sitä ei voi vielä rinnastaa parisuhteeseen. Parisuhde on sellainen missä on luvattu rakkaus ja yhteinen elämä toiselle...
        Sitten kun minä alan puhua parisuhteesta, niin siinä on silloin molemminpuoleiset tunteet mukana ja siinä mennään kohti yhteistä tulevaisuutta..... Toistaiseksi en ole vielä kenellekkään koskaan luvannut yhteistä tulevaisuutta, vaikka pidempääkin suhdetta on ollut fwb-pohjalta.

        Minä tutustun neitseellisiin naisiin terveydellisistä syistä, että myöskin tästä toisesta syystä mitä tulee parisuhteisiin ja toki toivon, että yhteistä olisi parisuhteeseen saakka. Niin...No vaikeaahan se on löytää sitä itselleen oikeaa. Se on toiveissa kyllä....

        Enemmän mun mielestä tuollaisessa pelkässä panosuhteessa pilaantuu kuin parisuhteessa (vaikka se lopulta päättyisikin). Mutta koska olet itsekäs paska, olet toki eri mieltä.

        Naiset vaan hormooneja täyteen ja panemaan, se on sinun mielestäsi ok.


    • Ei ole toiselle mitään annettavaa jos on samantasoinen . Jos on yhtä köyhä kun kumppani niin ei voi ostaa edes lahjaa kumppanilleen. Jos on yhtä ruma niin ei voi olla seksuaalista kemiaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe