- Mikä on teidän mielenpainuvin muisto/kokemus hypnoosiin liittyen? Löytyykö jotain isoja onnistumistarinoita, tai onko sattunut jotain kommelluksia?
- Kovin kaksipiippuinen juttu. Nuorison jatkuva haukkuminen vastuuttomiksi ja helpolla kaiken saaneiksi ei sekään ole kovin fiksua. Nuorisolla on myös monelta suhteelta asiat huonommin kuin ennen. Kasvavat mielenterveystilastot todisteena, jatkuvan epävarmuuden kanssa eläminen. Harvalla on enää tänä päivänä helppoa, Avoin vuoropuhelu ja empatian lisääminen puolin ja toisin olisi tärkeää.
- Voisin oikein hyvin asua minikämpässä, mutta en ihan noin pienessä. Kamoja olisi kiva vähentää, mutta rahkeet ei riittäisi karsimiseen, jota tuota varten pitäisi tehdä.
Jos muuttaisin miniasuntoon, valkkaisin selkeästi halvemman ratkaisun, koska säästöähän sellaisessa pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä. - Joutuuko maahanmuuttajien suosimassa koulussa ottamaan vastaan lasten vanhemmilta jatkuvaa sättimistä, vai ymmärtävätkö he missä mennään?
- Mulla Helsingissä erään asuntoliiton kautta saatu pieni vuokrakaksio 650 €/kk. Olisi yksityisillä markkinoilla varmaan parisen sataa kalliimpi. Ei vain ole kovin kätevässä paikassa, joten harkitsen muuttoa lähemmäs keskustaa – kustannukset kyllä tulee nousemaan reippaasti.
Kimppakämppä-asuminen koettu pari kertaa, luulen että jäi siihen. Joku yhteisöllinen talo kyllä kiinnostaisi, sellainen jossa olisi mahdollisuus sosialisoida mutta olisi oma asunto. - Juuri lukaisin Sisko Savonlahden Ehkä tänä kesänä kaikki muuttuu. Olen kohderyhmää, joten joitain hauskoja ja lohduttavia yhtäläisyyksiä kirjasta ja päähenkilön fiiliksistä löysin omaan itseeni. Kirja tuskin jää mieleen kovin pitkäksi aikaa, mutta oli mukavaa ja helppoa luettavaa.