Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Zqsqrn
profiilit
Zqsqrn
Zqsqrn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+ei+ainakaan+aiheuttanut+riippuvuutta.+Söin+viisi+vuotta+sitten+kolmisen+kuukautta+sertralinia+masennukseen.+Ja+samalla+piti+ottaa+iltaisin+ketipinoria+unilääkkeeksi+kun+sertralin+vei+unet.+Masennuin+kun+silloinen+narsistivaimoni+alkoi+valmistelemaan+avioeroa+ja+sain+vain+jatkuvasti+haukkuja+häneltä.+Hän+tyhjensi+minun+ja+poikani+tilit+miltei+tyhjiksi.+Vasta+vuoden+päästä+myöhemmin+minulle+selvisi+millaisen+ansan+hän+oli+asianajajansa+kanssa+minulle+laatinut.+Nyt+on+osat+vaihtuneet.+Hän+on+nyt+eronnut+tyhjätasku+ja+minä+olen+vapaa+poikamies+jolla+on+kohta+talo+pankille+maksettuna.+Silloin+tarvitsin+apua+ja+sainkin+sitä.+Kolmen+kuukauden+jälkeen+aloin+pienentämään+annosta+viikottain.+Ja+noin+kolmessa+viikossa+sain+sen+nollattua+ja+ketipinorin+käyttöä+jatkoin+vielä+unilääkkeenä+noin+kuukauden+tämän+jälkeen.+Univaikeuksia+on+kylläkin+vieläkin+ja+olenkin+käyttänyt+melatoniinia+säännöllisesti+jo+puolitoista+vuotta.+Narsistin+uhrin+osa+ei+ole+helppo.+Siinä+sairastuu+tervekkin+ihminen.
05.10.2019 17:30
Minulla+ei+ole+todettu+psykoosia+mutta+kolmekymmentä+vuotta+aiemmin+olin+ahdistunut+pakkoajatusteni+kanssa+ja+kun+olin+varma+että+muut+kuulee+ajatukseni.+Olin+paniikissa+ja+tätä+vaivaa+kesti+ainakin+kymmenen+vuotta.+Tämä+ei+ollut+jatkuvaa+vaan+tuli+ajoittaisesti+ja+varsinkin+kun+olin+väsynyt.+Sitten+myöhemmin+tuli+masennus+johon+jouduin+hakemaan+apua.+Nyt+myöhemmin+kun+olen+lukenut+kaikenlaisia+vertaistukipalstoja+onkin+selvinnyt+minulle+että+en+ole+ollut+yksin+näiden+ongelmieni+kanssa+vaan+paljon+on+ollut+samojen+ongelmien+kanssa+painivia.+Se+oli+todella+ahdistavaa+kun+kuvittelin+muiden+tietävän+mitä+pääkoppani+sisällä+tapahtui.+En+voinut+puhua+kenellekkään+näistä+ongelmista.+En+tiedä+mitä+olisi+tapahtunut+jos+apua+olisin+hakenut.+Olisinko+saanut+hullun+leiman+itselleni+loppuiäkseni.+Vieläkin+taistelen+elämässäni+eteenpäin+ja+välillä+uni+karkaa+ja+joudun+ottamaan+joskus+sillointällöin+unilääkkeitä+jotta+saa+univelat+kuitattua.+Psykoosia+on+suvussani+todettu+useilla+henkilöillä+kuten+isoisälläni+ja+äidilläni+ja+kahdella+serkulla+ja+se+diagnoosi+onkin+heillä+kaikilla+vaihtunut+skitsofreniaksi.
26.08.2019 12:54
Täällä+on+kirjoiteltu+paljon+negatiivisia+juttuja+psyk.+hoidosta+mut+minulla+ei+ole+kuin+positiivista+juttua+omasta+hoidostani.+Olin+aikoinani+ahdistunut+ja+syvästi+masentunut+erohässäkän+takia+ja+viikko+osastolla+nosti+minut+takaisin+maan+pinnalle.+En+sitä+kuitenkaan+itse+hoksannut+ennenkuin+kahden+viikon+päästä+lääkityksen+aloituksesta.+Siinä+meni+varmaan+kolme+tai+neljä+viikkoo+niin+vein+kukkia+minua+hoitaneelle+osastolle.+Kesäkuulla+oli+romahdus+ja+lääkityksen+lopetin+lokakuulla.+Sisareni+sanoi+että+nyt+saat+syödä+loppuiän+noita+lääkkeitä+vaan+hän+erehtyi.+Alkoholi+on+jäänyt+sen+jälkeen+hyvin+vähälle+käytölle+ja+jos+otan+niin+pari+paukkua+korkeintaan.+Aikoinaan+join+viinaa+pahaan+olooni+vaan+päätin+romahduksen+jälkeen+että+juon+ainoastaan+silloin+kun+on+juhlalle+perusteita+ja+silloinkin+kohtuudella.+Univaikeudet+jäi+muistoksi+tuosta+kriisistä+ja+siihen+olen+välillä+joutunut+hakemaan+apua.
14.08.2019 13:10
Kyllä+minä+käyttäisin+ketipinoria.+Mirtazapin+aiheutti+särkytiloja+selän+alueella.+En+tiedä+johtuiko+munuaisista+vai+mistä.+Lopetin+sen+lääkkeen+käytön+ja+jos+tarvii+niin+käytän+ketipinoria.
13.08.2019 08:22
1 / 1