Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Zqsqrn
profiilit
Zqsqrn
Zqsqrn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä olen 62 vuotias mies ja minulla on nyt alkanut tulemaan tiputtelua ajoittain. Minulla on hyvänlaatuinen eturauhasen liikakasvu johon lääkkeenä tamsulosiinihydroklorid. Olen jo pitemmän aikaa huomannut että pikkuhousut alkaa tuoksahtamaan aina vain lyhyemmän käytön jälkeen ja pari viikkoo sitten heräsin yöllä ja pikkuhousut oli kosteena tiputtelun vuoksi. Olenkin alkanut käyttämään tena tuotteita. Minulla on ollut jo kauan se ongelma, että kun lähden kaupungille asioimaan niin aina ei löydy heti wc:tä ja joudun asioimaan kuitenkin vessassa 45-60 minuutin välein, joskus useamminkin. Kävely nimittäin vilkastuttaa aineenvaihduntaa mutta kun rakko ei tyhjene kokonaan. Olenkin miettinyt että pitäiskö tämmösiä hätätilanteita varten hankkia vaippoja. Testasin tenan sinistä housuvaippaa koemielessä kotona ja huomasin että ei toimi. Sisäpinta tuli märäksi ja virtsa valui reisille, eli ongelma ei sillä pakene. Todella ahdistavaa on lähteä asioimaan jos vessaa ei löydy puolen tunnin välein.
06.03.2026 12:27
Minulle+ei+ainakaan+aiheuttanut+riippuvuutta.+Söin+viisi+vuotta+sitten+kolmisen+kuukautta+sertralinia+masennukseen.+Ja+samalla+piti+ottaa+iltaisin+ketipinoria+unilääkkeeksi+kun+sertralin+vei+unet.+Masennuin+kun+silloinen+narsistivaimoni+alkoi+valmistelemaan+avioeroa+ja+sain+vain+jatkuvasti+haukkuja+häneltä.+Hän+tyhjensi+minun+ja+poikani+tilit+miltei+tyhjiksi.+Vasta+vuoden+päästä+myöhemmin+minulle+selvisi+millaisen+ansan+hän+oli+asianajajansa+kanssa+minulle+laatinut.+Nyt+on+osat+vaihtuneet.+Hän+on+nyt+eronnut+tyhjätasku+ja+minä+olen+vapaa+poikamies+jolla+on+kohta+talo+pankille+maksettuna.+Silloin+tarvitsin+apua+ja+sainkin+sitä.+Kolmen+kuukauden+jälkeen+aloin+pienentämään+annosta+viikottain.+Ja+noin+kolmessa+viikossa+sain+sen+nollattua+ja+ketipinorin+käyttöä+jatkoin+vielä+unilääkkeenä+noin+kuukauden+tämän+jälkeen.+Univaikeuksia+on+kylläkin+vieläkin+ja+olenkin+käyttänyt+melatoniinia+säännöllisesti+jo+puolitoista+vuotta.+Narsistin+uhrin+osa+ei+ole+helppo.+Siinä+sairastuu+tervekkin+ihminen.
05.10.2019 17:30
Minulla+ei+ole+todettu+psykoosia+mutta+kolmekymmentä+vuotta+aiemmin+olin+ahdistunut+pakkoajatusteni+kanssa+ja+kun+olin+varma+että+muut+kuulee+ajatukseni.+Olin+paniikissa+ja+tätä+vaivaa+kesti+ainakin+kymmenen+vuotta.+Tämä+ei+ollut+jatkuvaa+vaan+tuli+ajoittaisesti+ja+varsinkin+kun+olin+väsynyt.+Sitten+myöhemmin+tuli+masennus+johon+jouduin+hakemaan+apua.+Nyt+myöhemmin+kun+olen+lukenut+kaikenlaisia+vertaistukipalstoja+onkin+selvinnyt+minulle+että+en+ole+ollut+yksin+näiden+ongelmieni+kanssa+vaan+paljon+on+ollut+samojen+ongelmien+kanssa+painivia.+Se+oli+todella+ahdistavaa+kun+kuvittelin+muiden+tietävän+mitä+pääkoppani+sisällä+tapahtui.+En+voinut+puhua+kenellekkään+näistä+ongelmista.+En+tiedä+mitä+olisi+tapahtunut+jos+apua+olisin+hakenut.+Olisinko+saanut+hullun+leiman+itselleni+loppuiäkseni.+Vieläkin+taistelen+elämässäni+eteenpäin+ja+välillä+uni+karkaa+ja+joudun+ottamaan+joskus+sillointällöin+unilääkkeitä+jotta+saa+univelat+kuitattua.+Psykoosia+on+suvussani+todettu+useilla+henkilöillä+kuten+isoisälläni+ja+äidilläni+ja+kahdella+serkulla+ja+se+diagnoosi+onkin+heillä+kaikilla+vaihtunut+skitsofreniaksi.
26.08.2019 12:54
Täällä+on+kirjoiteltu+paljon+negatiivisia+juttuja+psyk.+hoidosta+mut+minulla+ei+ole+kuin+positiivista+juttua+omasta+hoidostani.+Olin+aikoinani+ahdistunut+ja+syvästi+masentunut+erohässäkän+takia+ja+viikko+osastolla+nosti+minut+takaisin+maan+pinnalle.+En+sitä+kuitenkaan+itse+hoksannut+ennenkuin+kahden+viikon+päästä+lääkityksen+aloituksesta.+Siinä+meni+varmaan+kolme+tai+neljä+viikkoo+niin+vein+kukkia+minua+hoitaneelle+osastolle.+Kesäkuulla+oli+romahdus+ja+lääkityksen+lopetin+lokakuulla.+Sisareni+sanoi+että+nyt+saat+syödä+loppuiän+noita+lääkkeitä+vaan+hän+erehtyi.+Alkoholi+on+jäänyt+sen+jälkeen+hyvin+vähälle+käytölle+ja+jos+otan+niin+pari+paukkua+korkeintaan.+Aikoinaan+join+viinaa+pahaan+olooni+vaan+päätin+romahduksen+jälkeen+että+juon+ainoastaan+silloin+kun+on+juhlalle+perusteita+ja+silloinkin+kohtuudella.+Univaikeudet+jäi+muistoksi+tuosta+kriisistä+ja+siihen+olen+välillä+joutunut+hakemaan+apua.
14.08.2019 13:10
Kyllä+minä+käyttäisin+ketipinoria.+Mirtazapin+aiheutti+särkytiloja+selän+alueella.+En+tiedä+johtuiko+munuaisista+vai+mistä.+Lopetin+sen+lääkkeen+käytön+ja+jos+tarvii+niin+käytän+ketipinoria.
13.08.2019 08:22
1 / 1