Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. Minulle+ei+ainakaan+aiheuttanut+riippuvuutta.+Söin+viisi+vuotta+sitten+kolmisen+kuukautta+sertralinia+masennukseen.+Ja+samalla+piti+ottaa+iltaisin+ketipinoria+unilääkkeeksi+kun+sertralin+vei+unet.+Masennuin+kun+silloinen+narsistivaimoni+alkoi+valmistelemaan+avioeroa+ja+sain+vain+jatkuvasti+haukkuja+häneltä.+Hän+tyhjensi+minun+ja+poikani+tilit+miltei+tyhjiksi.+Vasta+vuoden+päästä+myöhemmin+minulle+selvisi+millaisen+ansan+hän+oli+asianajajansa+kanssa+minulle+laatinut.+Nyt+on+osat+vaihtuneet.+Hän+on+nyt+eronnut+tyhjätasku+ja+minä+olen+vapaa+poikamies+jolla+on+kohta+talo+pankille+maksettuna.+Silloin+tarvitsin+apua+ja+sainkin+sitä.+Kolmen+kuukauden+jälkeen+aloin+pienentämään+annosta+viikottain.+Ja+noin+kolmessa+viikossa+sain+sen+nollattua+ja+ketipinorin+käyttöä+jatkoin+vielä+unilääkkeenä+noin+kuukauden+tämän+jälkeen.+Univaikeuksia+on+kylläkin+vieläkin+ja+olenkin+käyttänyt+melatoniinia+säännöllisesti+jo+puolitoista+vuotta.+Narsistin+uhrin+osa+ei+ole+helppo.+Siinä+sairastuu+tervekkin+ihminen.