Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
san_sebastian_
profiilit
san_sebastian_
san_sebastian_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta+tuo+että+haisee+se.+Mutta+vielä+enemmän+kun+julkisilla+kulkee+töihin+jne.+Ottaa+kaaliin+läskit+jotka+valtaa+kaks+penkkiä+kun+ei+yhteen+mahdu.+Tai+kun+ite+jo+istuu+kaikessa+rauhassa+ajtauksissa+ja+viereen+läsähtää+joku+ihrapallo+hienhajuineen+ja+läähätyksineen,+ja+ite+puristuu+seinän+ja+läskivuoren+väliin...+
Ehdotan+siis+vuotuista+painoindexi+kontrollia+pakolliseksi+jokaiselle,+ja+5%+ylityksestä+10%+lisää+veroa..+Se+läski+meinaan+tappaa+ja+maksaa+reilusti+enemmän+kun+se+rööki.+Ihan+alkaen+polttoainekulutuksesta+jne.+Eli+ilmaston+lämpeneminen+on+läskien+syytä
19.08.2019 19:15
Oon+huomannu+saman,+sano+yksikään+virhe+sana+ja+morjens.+Tietty+jos+on+ferrari+ja+miljoonii+tilillä+nii+kelpaa.+Mutta+ei+tavallinen+duunari+käy+vaikka+on+miten+hyvässä+kunnossa,+kohtelias+jne.+
Erosin+tos+pari+vuotta+sitten,+ja+muutamii+tavannu+mut+nopeesti+huomasi+asian+laidan.+Joten+rupesin+kattelee+ulkomailta.++
Ja+ite+oon+kondiksessa,+kuntoilen,+eikä+oo+velkaa+ja+lapsetkin+jo+aikuisia.++Enkä+ees+dokaa.+Mut+näille+kotimaiselle+ei+kelpaa+kun+ei+oo+miljoonii+tai+vaihtoehtoisesti+vankilakierteessä...+Kumma+homma.+
Pitää+toki+tunnustaa+että+ite+skippaan+lihavat,+mutta+muuten+ei+kiriteerejä+kun+että+ois+rehellinen..
14.08.2019 18:20
Jos+tulisin+peittosi+alle+jälopäästä+suutelisin+jalkojasi,+pohkeitasi+reisiäsi,+suloisuuttasi+vähä+kiusotellen+jatkan+ylös+rintohin+asti,++sieltä+peruuttelen+takasin+alas+päin+ja+jään+nuolemaan+kosteaa+vakoa.+Oon+lomalla+et+voisin+tulla+kyll
14.08.2019 11:43
1 / 1