Mikä kumma teitä naisia vaivaa?

Anonyymi

Eli olen eronnut, yhden lapsen vuoroviikkoisä. En tupakoi, alkoholia satunnaisesti käytän. Yhtä naikkosta pyysin treffeille. Hän kieltäytyi kohteliaasti. Jälkeenpäin kuulin että oli selän takana haukkunut että on asiatonta yms. Ei mahdu kaaliin miten treffipyyntö on muka asiatonta? No, toiveikkaana uutta matoa koukkuun. Toisen muikkelin kanssa mesetettiin muutama viikko. Treffit ei koskaan onnistuneet kun ei saanut lapselle hoitajaa. No, sanoin että ottaa lapsen sit mukaan. Onhan mullakin lapsi. Mikä siis on ongelma? Ei kuulemma halunnut. No sitten joutui myöntämään että on joku mies. Luonnollisesti viestittely hiljeni hetkeksi, kunnes alkoi uudelleen tiedoilla että hänet jätettiin. Sitten esitti tosi kiinnostunutta taas. Kunnes tuli juttua raha-asioista. Kerroin avoimesti elatusmaksujen, lainanlyhennysten yms. lohkaisevan aika loven lompakkoon. Kas kummaa kun alkoi viestit harventua. Vittu mikä kullankaivaja sekin. No, seuraavaksi otti yhteyttä joku muikkeli pannarissa. Ei esitellyt itseään mitenkään. Käski sitten kysellä jos haluaa jotain tietää. Kysymys kerrallaan. Selvä... eiku kännissä.

Mitä vitun pölöjä vatipäitä suomalaiset muijat oikein on?

96

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä.

      • Anonyymi

        No naiset nyt luulevat olevansa tasa-arvon perustuvan siihen, että kykenevät samaan kuin miehet. Minkä Jumala on säätänyt, sitä älköön sitä tissit muuttakoon.


    • Anonyymi

      No höh. Piti sua jollain 5:llä varasijalla. Reilu meininki. Muutenkin hieman outoja tapauksia olet löytänyt.

    • Anonyymi

      Ei vain ole sattunut sinulle sopivia kohdalle. Jospa se siitä. Itse en ehkä etsisi sovellusten kautta kumppania. Siellä tuntuu olevan paljon näitä jotka tapailee montaa yhtäaikaa. En ole ikinä ymmärtänyt miten joku jaksaa pyörittää montaa miestä..

    • Anonyymi

      .. naikkonen.. muikkeli.. vittu.. vitun pölöjä vatipää ...jne.
      Olet löytänyt juuri oikeaa, oman tasoistasi seuraa.

      Silloin kun ollaan iältään aikuisia, käyttäydytään aikuisten tavoin ja puhutaan muista ihmisistä asiallisesti. Jos sinulla on joku terveydellinen ongelma joka aiheuttaa holtittoman puhetyylin, niin ok, et sille mitään voi, mutta jos olet ns. perusterve ja normaalijärjessä, niin kasva aikuiseksi!

      Työpaikallani, remonttifirma, oli joku aika sitten työkaverina nuori mies jonka joka toinen sana oli vittu ja käytössä oli kaikki muutkin kirosanat. Erittäin hyvä ammattimies, teki työnsä paremmin kuin hyvin, mutta jokainen asiakas valitti kielenkäytöstä. Kaverilla ei ollut minkäänlaisia suodattimia. Naisasiakas oli kuuloetäisyydellä ; "toi vitun huora haluaa tähän kusilaariin..." Voit uskoa että asiakkaalla meni vati nurin saman tien. Pistin pojan ovesta ulos, soitin pomon paikalle, se työmaa meni reilusti tappiolle, onneksi ei kuitenkaan oikeuteen. Nuori mies sai potkut siltä seisomalta.

      Voit olla vaikka kuinka hyvä ammattimies tahansa, mutta jos et osaa käyttäytyä, siitä kärsii koko elämä. Sama pätee parisuhteeseen. Jos hyvän naisen haluat, sinunkin pitää olla hyvä tyyppi. Fiksu nainen ei jaksa kuunnella vitun hokemista eikä etenkään naisten halventamista muikkeleiksi ja naikkosiksi tuntia pidempään. Mitä nopeammin tajuat tämän, sitä nopeammin muutos parempaan on tulossa.

      • Anonyymi

        Tuossa aloittajan kirjoituksessa tuli juuri ilmi se minkä olen itsekin (valitettavasti) havainnut. Naisten käytöstavat ovat huonontuneet, en tiedä miksi. En huomannut vastaavaa vielä 2000-luvun alussa. Naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan käytöstavoiltaan. Ei toki kaikki naiset, mutta siihen on tullut selkeä muutos naisissa huonompaan suuntaan. Totta puhun.


      • Anonyymi

        1. Tarjoaisin heti töitä kyseiselle potkut saaneelle nuorelle jäbälle, sekä palkankorotuksen. Se kusilaarin omistaja-akka saisi kuiskailla kusilaarinsa ihan omaan järjestykseen kunn tekijämies ei kelvannut tekemään. Seurapiirit on asia erikseen, siellä kilistelköön ja bablatkoon vaikka svengelskaa keskenään tai mandariinikiinaa, mutta työ työnä. Olisi sekin luuska ollut töitä tekemässä eikä kyttäämässä experttien tekemisiä niin olisi välttynyt mielensä pahoittamiselta.


        2. Itsekin samanlainen kuin kyseinen laittomasti kenkää saanut remppareiska, mutta nainen ja nautin juuri ylennyksestä sekä palkankorotuksesta. Jos olisi tiennyt että tämän se vaatii niin olisin aikoja sitten ruvennut tähän.
        Naisten pitäisi olla vähän kovanahkaisempia eikä valittaa kaikesta, mennä samoilla ehdoilla kuin miehet. Aivan naurettavasta syystä heppu on potkut saanut.


      • Anonyymi

        Ensimmäiselle kommentoijalle sanoisin että tunti on aivan liian pitkä aika jos vastapäätä on fiksu nainen.
        Itselläni aivan toisenlaiset kokemukset. Kävin muistaakseni kolme kertaa treffeillä
        mutta vain kaksi kertaa istuttiin pöytään juttelemaan. Yksi "treffi" oli kuvaansa parikymmentä vuotta vanhempi ja tuoksui vanhalle viinalle. En avannut hänelle kahvilan ovea jonka eteen sovittiin treffit.
        Sitten vain kerran naistentansseista jo pois lähtiessäni tunsin hennon kosketuksen olkapäälläni. Se oli siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa aloittajan kirjoituksessa tuli juuri ilmi se minkä olen itsekin (valitettavasti) havainnut. Naisten käytöstavat ovat huonontuneet, en tiedä miksi. En huomannut vastaavaa vielä 2000-luvun alussa. Naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan käytöstavoiltaan. Ei toki kaikki naiset, mutta siihen on tullut selkeä muutos naisissa huonompaan suuntaan. Totta puhun.

        Pelkästään naisten käytöstavatko ovat huonontuneet? Miehetkö käyttäytyvät hyvin? Aloittajan käytöksessäkö ei ole mitään moitittavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tarjoaisin heti töitä kyseiselle potkut saaneelle nuorelle jäbälle, sekä palkankorotuksen. Se kusilaarin omistaja-akka saisi kuiskailla kusilaarinsa ihan omaan järjestykseen kunn tekijämies ei kelvannut tekemään. Seurapiirit on asia erikseen, siellä kilistelköön ja bablatkoon vaikka svengelskaa keskenään tai mandariinikiinaa, mutta työ työnä. Olisi sekin luuska ollut töitä tekemässä eikä kyttäämässä experttien tekemisiä niin olisi välttynyt mielensä pahoittamiselta.


        2. Itsekin samanlainen kuin kyseinen laittomasti kenkää saanut remppareiska, mutta nainen ja nautin juuri ylennyksestä sekä palkankorotuksesta. Jos olisi tiennyt että tämän se vaatii niin olisin aikoja sitten ruvennut tähän.
        Naisten pitäisi olla vähän kovanahkaisempia eikä valittaa kaikesta, mennä samoilla ehdoilla kuin miehet. Aivan naurettavasta syystä heppu on potkut saanut.

        Heppu toi tappiota firmalle. Potkujen syy ei siis firman omistajien kannalta ole kovinkaan naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tarjoaisin heti töitä kyseiselle potkut saaneelle nuorelle jäbälle, sekä palkankorotuksen. Se kusilaarin omistaja-akka saisi kuiskailla kusilaarinsa ihan omaan järjestykseen kunn tekijämies ei kelvannut tekemään. Seurapiirit on asia erikseen, siellä kilistelköön ja bablatkoon vaikka svengelskaa keskenään tai mandariinikiinaa, mutta työ työnä. Olisi sekin luuska ollut töitä tekemässä eikä kyttäämässä experttien tekemisiä niin olisi välttynyt mielensä pahoittamiselta.


        2. Itsekin samanlainen kuin kyseinen laittomasti kenkää saanut remppareiska, mutta nainen ja nautin juuri ylennyksestä sekä palkankorotuksesta. Jos olisi tiennyt että tämän se vaatii niin olisin aikoja sitten ruvennut tähän.
        Naisten pitäisi olla vähän kovanahkaisempia eikä valittaa kaikesta, mennä samoilla ehdoilla kuin miehet. Aivan naurettavasta syystä heppu on potkut saanut.

        Hyvin puhuttu huora.


      • Anonyymi

        Kiva, että teitä fiksuja miehiäkin on olemassa. Nostan hattua sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tarjoaisin heti töitä kyseiselle potkut saaneelle nuorelle jäbälle, sekä palkankorotuksen. Se kusilaarin omistaja-akka saisi kuiskailla kusilaarinsa ihan omaan järjestykseen kunn tekijämies ei kelvannut tekemään. Seurapiirit on asia erikseen, siellä kilistelköön ja bablatkoon vaikka svengelskaa keskenään tai mandariinikiinaa, mutta työ työnä. Olisi sekin luuska ollut töitä tekemässä eikä kyttäämässä experttien tekemisiä niin olisi välttynyt mielensä pahoittamiselta.


        2. Itsekin samanlainen kuin kyseinen laittomasti kenkää saanut remppareiska, mutta nainen ja nautin juuri ylennyksestä sekä palkankorotuksesta. Jos olisi tiennyt että tämän se vaatii niin olisin aikoja sitten ruvennut tähän.
        Naisten pitäisi olla vähän kovanahkaisempia eikä valittaa kaikesta, mennä samoilla ehdoilla kuin miehet. Aivan naurettavasta syystä heppu on potkut saanut.

        Painu sinä trolli saharaan :D


    • Anonyymi

      Naiset käy nirsommiksi, ja syynä on Tinderin yms aikaansaama ylitarjonta. Tietenkään tätä ei voida myöntää, vaan vikaa pitää keksiä toisesta osapuolesta vaikka väkisin. Kutem tässä tapauksessa väite, että keskustelun aloittaja ”käyttäytyy huonosti” vaikka hän vain ilmaisi turhautumisensa. Mitään kritiikkiä kun näille mehiläiskuningattariksi itseään luuleville ei saa esittää.
      Siinähän nirsoilevat. Kyllä se ääni kellossa sitten muuttuu kun iskee 40 plakkariin ja miesten kiinnostus hiipuu. Voivat sitten uhriutua keskenään ja perustaa vertaistukiryhmiä kun ”tyhmät äijät” eivät tajua ottaa heitä vaikka ovat omasta mielestään niin saatanan ihania.

      • Anonyymi

        Turhautumisensakin voi ilmaista asiallisesti. Muiden nimittely on aina huonoa käytöstä, etkä sinä pysty sitä asiaa kumoamaan, vaikka kuinka kovasti ihailisit tärkeää kielenkäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhautumisensakin voi ilmaista asiallisesti. Muiden nimittely on aina huonoa käytöstä, etkä sinä pysty sitä asiaa kumoamaan, vaikka kuinka kovasti ihailisit tärkeää kielenkäyttöä.

        ”Törkeää kielenkäyttöä” ei ”tärkeää”....


    • Anonyymi

      Turhautumisensa saa ja pitää ilmaista. Naisethan keksivät vaikka mitä tekosyitä ja jopa väittävät miehen käyttäytyvän huonosti tai jopa härskiydestä tms. vaikka mies vain pyysi treffeille. Mihin on kadonnut naisten fiksuus ja kunnollisuus? Eivät halua tutustua kunnolla eivätkä ns. kunnon miehiin.

    • Anonyymi

      Naisena voisin sanoa et olisin kiinnostunut se että olet isä tai sinulla elatusmaksuja ym ei estäisi tutustumista ja kenties rakastumista Älä luovuta et kertonut ikääsi jospa tietäisin nimimerkkisi ottaisin mielelläni yhteyttä ja olisin valmis tutustumaan : Toki en puollustele on alkoholisteja ,yms jotka hakevat hetken huumaa tai elättäjää niin miehissä kuin naisissakin

      • Anonyymi

        Näkyy olevan sellaista kommentointia etten taida yhteystietoja laitella näkyviin. Mutta Turun lähistöllä olen ja saatat näillä tiedoilla löytää mut happypancake sivuilta. Hienoa kuulla että joku vielä arvostaa sitä että hoitaa velvollisuutensa kuten miehen pitää. Tuntuu olevan jotenkin aliarvostettua. Tässäkin ketjussa käsketään jättämään nämä nettipalvelut ja lähtemään baariin naisia pokaamaan. Joopa joo. Kyllä mieluummin ostan niillä baariin kuluvilla rahoilla bensaa pojan mönkijään ja ajovarusteita yms. Ei oo pakottavaa tarvetta saada kuuppaa sekaisin.


    • Anonyymi

      Unoha noi vitu sovellukset... Itte en oo semmosta sovellusta ikinä edes nähnyt enkä tuu näkemäänkään! Kunnolla face to face!

    • Anonyymi

      Ja jos tasa-arvoa tarvitaan, niin kai mieskin voi käyttää rintaliivejä. Japanissa se on villitys. Minulla on vanhemmiten esiintynyt uudestaan. Siis teinieinnat. Vaikka mies olenkin. Eikä kyssäri ole lihavuusrinnoista. Olen parisenmetriä pitkä ja normipainoinen. Ehkä sitten saa tuta, mitä on olla nainen!!

    • Anonyymi

      ne muijat etsii sellasta jota ei oo olemassa :)

    • Anonyymi

      Naiset tykkäävät valehtelusta. He valehtelevat koko ajan. He myös tykkäävät että heille valehdellaan. He suuttuvat jos heille puhuu totta. Luulen, että tämäkin vastaus saa feministit liikkeelle haukkumaan minua sovinistilsi, koska pysyn totuudessa.

      Jos haluat naisen, sano olevasi miljonääri urheilija, taiteentuntija ja pop-artisti. Saat silloin kyllä pesää kunnolla. Äläkä puhu mitään lapsista. Heitä kammottaa ajatus kakaroista.

      Kutsu nainen luoksesi katsomaan Täydellisiä naisia ja ryyppäämään diettikolaa ja syömään pringlesejä.

    • Anonyymi

      Mie oon Vinnairin lento kapteeni, pitkä tumma komee, ja aasin aisa. Ajan Toijjotalla ja asun Jakumäjes. Naisii on vaiks kui tarjolla. Vituttaako, vituttaako, kuuntelen?

      DeeCee 12, Pankokkkiin huomenna.

      • Anonyymi

        Kullankaivajia perse täynnä :DD
        Kyl muo ainaki vituttais olla kummanki teiä osal, toisel o jotai vitun lesboja kullankaivajii ja toisel horoja


      • Anonyymi

        Iha paras vinnairin lento kapteeni:=)


    • Anonyymi

      Meitähän on moneen junaan mutta ikävää tietty on....samanlaista kohteluu saa kyllä miehiltäkin....kummasti vaan yhtäkkii katoavat ilmoittamatta mitään......sanoisivat rehellisesti et nyt ei kiinnosta tai et minulla on muija kiikarissa

    • Anonyymi

      Nykypäivän tytöt on unohtanut sen yhden Suomalaisen totuuden "töykeydessään,haistatteluissaan ,yms." !
      Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!
      Se on vaan turha neitojen itkeä myöhemmin jonkun vastatessa heille.

      • Anonyymi

        Ne tytöt on hyvin opetettu. Ennenhän töykeä kielenkäyttö kuului vain miehille. Tutöt ovat ottaneet heistä oppia.


    • Anonyymi

      Itsellä vastaavia kokemuksia. Selvisi naisen tapailevan useampia, joten en jaksanut mitään kilpakosimisia ja tautien pelkäämistä, vaan ilmoitin että jatkaa muiden kanssa ja minä jatkan omani etsimistä. Nainen suuttui. Jälkikäteen hänelle selvisi varallisuuteni kun oli kuullut sen muilta, ja onkin sittemmin lähetellyt kymmeniä viestejä jossa kertoo jättäneensä muut seksikumppanit ja haluaisi yrittää. Olen jo avokiitossa onnellisesti joten en ole kiinnostunut. Varallisuuteni kerroin avovaimolleni vasta muuton jälkeen.

      • Anonyymi

        Jos on köyhä, kannataa kertoa vasta kun on rikkaissa naimisissa. Ymmärrän kyllä pointtisi.


    • Lähipiirissä se on ei netissä.

    • Oon huomannu saman, sano yksikään virhe sana ja morjens. Tietty jos on ferrari ja miljoonii tilillä nii kelpaa. Mutta ei tavallinen duunari käy vaikka on miten hyvässä kunnossa, kohtelias jne.
      Erosin tos pari vuotta sitten, ja muutamii tavannu mut nopeesti huomasi asian laidan. Joten rupesin kattelee ulkomailta.
      Ja ite oon kondiksessa, kuntoilen, eikä oo velkaa ja lapsetkin jo aikuisia. Enkä ees dokaa. Mut näille kotimaiselle ei kelpaa kun ei oo miljoonii tai vaihtoehtoisesti vankilakierteessä... Kumma homma.
      Pitää toki tunnustaa että ite skippaan lihavat, mutta muuten ei kiriteerejä kun että ois rehellinen..

      • Saattaisit kelvatakin jos tulisit vastaan. Täällä vaan kirjotellaan ja moititaan toista sukupuolta, ei kiva. Yksin ei ole hyvä olla ja täydellistä ihmistä ei ole olemassa. Itse olen pljon elämältä oppinut ja juuri 54 vuotta täyttäneenä. Itse tahtoisin vain saada aitoa rakkautta ja välittämistä, en mieheltä joka tapailee"naikkosia" ja jonka aivot ovat navan alapuolella.


    • Anonyymi

      mitenkäs se menikään... mikä on sallittua jumalille ei ole sallittua kuolevaisille....
      deittailin kuukausi sitten erästä naista mutta sitten paljastuikin että hän deittaili toistakin miestä samaan aikaan. hänestä siinä ei ollut mitään väärää. jos mies deittailis kahta naista samaan aikaan niin mies ois naisen mielestä täysi sika ja pelailija.

    • Anonyymi

      No ei ole ihmekkään jos ei löydy tuommoiselle naista, vai oletko oikeasti 15v? jutut on ainakin sitä luokkaa. Itse en ole rikas mutta naisia on ollut aina ja osaan tarvittaissa olla hellä mutta olen myös mies enkä tuommoinen narisija.

    • Anonyymi

      Sinä olisit minun mielestäni hyvä kumppani ja tutustumisen arvoinen mies.Hoidat velvoitteesi ,mikä sinulle kuuluu ja kannat vastuuta valittamatta.Hienoa ,noin fiksun miehen haluaisin .Nykynaiset eivät osaa arvostaa hyvää ja luotettavaa kumppania tai kohdallesi ei sattunut sinusta kiinnostunutta.Anna aikaa itsellesi ,vielä se oikea sattuu kohdallesi ja saat jaka onneasi.Arvosta itseäsi ,olet sen arvoinen ! Mummu -45

    • No, mun on pakko taas omasta puolestani sanoa, että mikä vittu teitä miehiä vaivaa?
      Usein ollaan yhteydessä, kun halutaan sitä.... piirakkaa..ja kun ei oo tarjolla, yhteydenotto jää ..kunnes sitten yhtäkkiä ollaankin toisen kanssa konsertissa tai lennetään etelään viikoksi
      Toinen asia mikä minua nykyajan miehissä ihmetyttää, on se, että ei ole autoa. Ei kuulema tarvitse. Mutta mun auto on taas hyvinkin tarpeellinen, kun pitäisi mennä katsomaan ukkoa johonkin hornan tuuttiin...en muuten sit oo menny.
      Seurustelimpa tässä sitten hetken, ja yllättäen alkoikin kuulua naapureilta, kun oltiin tauolla, että siellä se mies "seukkaa" toisen kanssa. Ei vaan sitten voinnut olla rehellinen mulle. Toki ymmärrän tämän😃ei hän ollut rehellinen edellisellekkään 😀
      Exä on tehnyt mulle kaikkensa pilatakseem minun ja lasteni elämän. Mutta onneksi ovat hyvin onnellisia vaimonsa kanssa. Milloin on mitäkin taivasta vasten jalka pystyssä ja huulet yhdessä...lapsellista.
      Huono tuuriko vaivaa?

    • Anonyymi

      Rahalla saa ja hevosella pääsee.

    • Anonyymi

      On meitä kunnollisiakin mutta kun ei kelpaa.
      Olen 3: nen lapsen yh- äiti. Erittäin hyväluonteinen ja kauniskin mutta kun on ylimääräisiä kiloja kertynyt tämän reilu 40 vuoden aikana, niin eipä kelpaa kun pitäisi olla sellainen tikkuliina botox- huulissaan ennenkuin kelpaa.
      Ei siis myöskään miehille kelpaa tavallinen nätti nainen joka viihtyy kotona parhaiten.

      • Anonyymi

        Kilot ei haittaa, mutta 3 lapsen yh-äiti ehkä karkoittaa muitakin (minun lisäkseni).


    • Anonyymi

      Unohda ne Suomalaiset naiset,kuvittelevat olevansa jotain erikoista ja tavoittelemisen arvoisia.Kulkevat pieruverkkareissa ja crocseissa ja valittavat koko ajan jostakin.Haukkuvat omaa miestään jokaiselle joka vaan jaksaa kuunnella,aina on niin raskasta ja joutuu tekemään töitä ja ruokaa ja vaikka mitä.Siitä mitään tekemättömyydestä täytyy sitten saada palkinnoksi viettää tyttöjen iltaa kerran kuussa ja mennä katsomaan Kaija koota,sinne sitten pukeudutaan kun huorat ja annetaan pillua kelle tahansa joka vaan älyää pyytää koska naisella on siihen oikeus kun sen elämä on niin raskasta.Kotona ei omalle miehelle ole annettu moneen vuoteen.Ota itsellesi vaikka kaunis mukava hymyilevä Aasialainen nainen jonka kanssa ei tarvitse käydä mitään valtataistelua,kotona pätevät perinteiset miehen ja naisen roolit ja molemmat on onnellisia.

      • Anonyymi

        Itse olin Aasialaisen (Filippiineiltä) kanssa naimisissa, tehtiin lapsi ja otin hänen aiemmat lapset tänne ja sen jälkeen marssijärjestys muuttui. Hyvä kun malttoi enää kotitöitä tehdä ollenkaan, kun piti liehuta koko ajan jonkun filipiinon luona. Vaimo alkoi suttaamaan kaikki perheen rahat, mitkä menoista jäi yli, omille vanhemmilleen ja kun asian huomasin 4kk päästä ja ilmoitin, että ne rahat (yli 7000€) pitää saada takaisin, niin sitten tuli perättömien ilmiantojen vuoro. Poliisien mukana laitokselle "pahoinpitelyn" takia, kun vaimo oli niin ielensä pahoittanut, kun pyysin rahoja palauttamaan. Myönnettäköön painokkaasti, mutten koskien. Sen jälkeen meni oikeus lapseeni, onneksi se asia selvisi puolen vuoden odottelun jälkeen. Nyt hän on yli vuoden pelannut aikaa, eikä koskaan ole varaa maksaa takaisin päin, mutta koko ajan tulee uutta tekniikkaa kotiin, ensin tv, karaokevehkeet, uusi pesukone, vaikka vanha oli toimiva.... Eihän tuo tietty kaikkea itse maksa, vaan me ja te veronmaksajat. Olen katunut päivää niin syvästi, jolloin hänet tapasin. Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, en olisi koko naiseen koskenut. Aasialainen nainen, en voi oman kokemukseni perusteella suositella kenellekään. Mutta alloittajan viestiin iso peukku ylöspäin. Hain eron jälkeen vain suomalaisia naisia ja tuo on niin totta, että siellä pidetään takataskussa ja sitten kuukauden päästä otetaan yhteyttä, kun toinen tai toiset jutut on menneet peieleen. Naiset, kuten komeat miehetkin testaa aan markkina-arvoaan, millään muulla ei tunnu olevan merkitystä. Itse tavannut kaksi naista kesän aikana ja kumpikaan ei ole ollut sanojensa, eikä kuviensa mukainen nainen. Niinpä sitten poistin profiilin ja ajttelin jatkaa vain tytären ehdoilla. Seksi olisi kivaa, mutta itsellä se aika on vaan jo ohi, että hakee pelkästään sitä, oli nainen miten ihana tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin Aasialaisen (Filippiineiltä) kanssa naimisissa, tehtiin lapsi ja otin hänen aiemmat lapset tänne ja sen jälkeen marssijärjestys muuttui. Hyvä kun malttoi enää kotitöitä tehdä ollenkaan, kun piti liehuta koko ajan jonkun filipiinon luona. Vaimo alkoi suttaamaan kaikki perheen rahat, mitkä menoista jäi yli, omille vanhemmilleen ja kun asian huomasin 4kk päästä ja ilmoitin, että ne rahat (yli 7000€) pitää saada takaisin, niin sitten tuli perättömien ilmiantojen vuoro. Poliisien mukana laitokselle "pahoinpitelyn" takia, kun vaimo oli niin ielensä pahoittanut, kun pyysin rahoja palauttamaan. Myönnettäköön painokkaasti, mutten koskien. Sen jälkeen meni oikeus lapseeni, onneksi se asia selvisi puolen vuoden odottelun jälkeen. Nyt hän on yli vuoden pelannut aikaa, eikä koskaan ole varaa maksaa takaisin päin, mutta koko ajan tulee uutta tekniikkaa kotiin, ensin tv, karaokevehkeet, uusi pesukone, vaikka vanha oli toimiva.... Eihän tuo tietty kaikkea itse maksa, vaan me ja te veronmaksajat. Olen katunut päivää niin syvästi, jolloin hänet tapasin. Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, en olisi koko naiseen koskenut. Aasialainen nainen, en voi oman kokemukseni perusteella suositella kenellekään. Mutta alloittajan viestiin iso peukku ylöspäin. Hain eron jälkeen vain suomalaisia naisia ja tuo on niin totta, että siellä pidetään takataskussa ja sitten kuukauden päästä otetaan yhteyttä, kun toinen tai toiset jutut on menneet peieleen. Naiset, kuten komeat miehetkin testaa aan markkina-arvoaan, millään muulla ei tunnu olevan merkitystä. Itse tavannut kaksi naista kesän aikana ja kumpikaan ei ole ollut sanojensa, eikä kuviensa mukainen nainen. Niinpä sitten poistin profiilin ja ajttelin jatkaa vain tytären ehdoilla. Seksi olisi kivaa, mutta itsellä se aika on vaan jo ohi, että hakee pelkästään sitä, oli nainen miten ihana tahansa.

        Veljelleni kävi samoin. Ei onneksi hankkinut lasta, ja kieltäytyi roudaamasta sukulaisia tänne elätettäviksi. Mikään ei tuolle naiselle riittänyt. Paranoisisen mustasukkainen ilman aihetta. Broidi ei olisi saanut edes töissä käydä, ettei naisen olisi tarvinnut olla yksin. Silti raha kelpasi erittäin hyvin.


    • Anonyymi

      Tuttua. Ei kannata haaskata aikaa. Lähdin katselemaan ulkomailta ja matkustelemaan runsaasti. Voin sanoa jo että ihan läheltäkin löytyy kaunista, hyväluontoista, koulutettua naista suomalaiselle miehelle. Naimisissa olen ollut vuodesta 2018. Huvittaa lukea näitä juttua, törmäsin samaan jo vuosikymmenen alussa kun deittisovellukset kunnolla yleistyivät. Suomalaisen naisen luonne on käsittämättömän sietämätön, tällä maalla ei ole tulevaisuutta ellei geeniperimä sekoitu kunnolla. Hakekaa naisenne ulkomailta, saatte paremman ulkonäön lisäksi yleisesti paremman luonteen ja terveempiä lapsia. T. Max82

    • Anonyymi

      Ei kaikki naiset ole samanlaisi.

    • Anonyymi

      Kyllä vika on naisissa. Olen 60-vuotias vatsakas ja itserakas leskimies. Alkoholia käytän tarpeeksi, sikareita en ole polttanut kahteenkymmeneen vuoteen. Naisia ei ole näkynyt ovella ainakaan jonoksi asti. Jos naiset eivät ymmärrä parastaan, niin sitten se on heidän ongelmansa.

      • Anonyymi

        Joo, kyllä ne naiset ihan tyytyväisiä ovat, jos eivät tuota ”parastaan” ole ymmärtäneet 😂


    • Anonyymi

      Ei minulla ole ainakaan raha auttanut vakituisen naisen löytämisessä,heti kun tajuavat et sitä on alkaa kaikenlainen säätö jossa minä olisin maksumies.Enkä nyt puhu kympeistä tai satasista sama mulle mihin menee,mutta tuhansia yritetään m.m piikissä olevien laskujen ,vuokrien ym maksuun jo parin tapaamisen jälkeen.Ja kun en tosiaan heti ala rahaa jakeleen niin yleensä loppuu yhteydenototkin.

    • Anonyymi

      Jos naisella on kaikki niin se ei halua vellallista miestä

    • Anonyymi

      Tuo vuoroviikkoisähomma kyllä teilaa monet treffit..näin sen naisena vaan näen. Sama tietenkin toisinpäin. Seurusteluviheessa vielä onnistuisikin joten kuten, mutta mitään pysyvää on hankalaa laatia tolle pohjalle. Ihme seilaamista lapsillakin ees ja taas. Ite en suostuisi tollaseen asumiskuvioon edes aikuisena !

      • Anonyymi

        Sä et sitte vissiin ihan aikuinen edes oo vielä.


      • Anonyymi

        Niinpä. Monille naaraille vieraan naaraan pennut on suorastaan uhka ja niistä pitää hankkiutua eroon. Meille opetetaan että ihmisen erottaa eläimestä inhimmillisyys. Näkis vaan...


      • Anonyymi

        En minäkään.


    • Anonyymi

      Heti Thaimaa...
      Siellä ei ole moista pelleilyä. Ja voittaa suomi naiset mennen tullen.

      • Anonyymi

        Kääpiöitä, puhuvat rumaa kieltä ja ovat muutenkin rumia. Serkku meni yhden tuommosen kanssa naimisiin, Thaimaan nainen teki lapsen, jätti isän hoidettavaksi, hävisi johonkin. Ei halunnut muuta kuin maahan asumaan.


    • Anonyymi

      Usko suosiolla että se on ohi sinulta jo.

    • Anonyymi

      Suomi nainen kun saa tekoripset ja rakennekynnet. Sen jälkeen on itseluottamus niin katossa ettei kelpaa enää yksikään suomi mies.nyky ajan nuoret naiset on uus avuttomia kermaperseitä.moni nainen ei edes osaa ruokaa laittaa.hävetkää tekin naiset vähä miten käyttäydytte. Että ei tartte miehiä pelkästää syyttää.

    • Anonyymi

      Suomalaisia naisia ei vaivaa mikään. Meissä suomalaisissa naisissa on ne vatipäät ja ku**päät ihan samalla tavalla kuin miehissäkin. Osa on kultakimpaleita, osa ihan ok ja osa pitää kiertää kaukaa. Ihan kuin koko maailman naisissa ja koko Suomen miehissä. Negatiivinen asenne paistaa aloituksesta läpi ja se, jos mikä saa katseen suuntautumaan toisaalle. Palstoilla ulisevat ätmit ovat kokonaisuudessaan niitä hukkapaloja, jotka ainakin minulle ovat täysi turnoff.

    • Anonyymi

      Entä jos olet ruma? Sitä ei haluta sanoa ääneen. Ja jo noi sanat, naikkonen, muija ja sun viiminen lause kertoo, ettet ole mikään ruudinkeksijä . Eli ei se vika naisissa ole

      • Anonyymi

        Anteeksi arvon rouva, mutta monet neidit kyllä käyttävät miehistä ilmaisuja ”kundi”, ”jätkä”, ”ukkeli” jne. Teille ”ruudinkeksijöillekin” lienee varmaan omat piirinsä, mutta suurin osa hameväen älymystöstäkin käyttää moisia ilmaisuja omasta sukupuolestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi arvon rouva, mutta monet neidit kyllä käyttävät miehistä ilmaisuja ”kundi”, ”jätkä”, ”ukkeli” jne. Teille ”ruudinkeksijöillekin” lienee varmaan omat piirinsä, mutta suurin osa hameväen älymystöstäkin käyttää moisia ilmaisuja omasta sukupuolestaan

        Kundi, jätkä ja ukkeli vastaavat kyllä tuota ”muijaa”, mutta eivät missään tapauksessa ”naikkosta” eikä ainakaan ” vitun pölöjä vatipäätä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi arvon rouva, mutta monet neidit kyllä käyttävät miehistä ilmaisuja ”kundi”, ”jätkä”, ”ukkeli” jne. Teille ”ruudinkeksijöillekin” lienee varmaan omat piirinsä, mutta suurin osa hameväen älymystöstäkin käyttää moisia ilmaisuja omasta sukupuolestaan

        Kundi on kyllä enemmän kehu, ku haukku. Kundit haluu kyllä ihan itekin tulla kutsutuksi kundeiksi.

        Jätkä taas vastas hyvinkin muijaa. Ite en tosin ikinä haluis tulla kutsutuksi muijaksi. Enkä kutsu miehiä jätkiksi. Exä puhui naisista aina muijina ja se särähti aina mun korvaan. Mutta enemmin muija ku muikkeli ja emäntä olis ollu se pahin mahollinen.

        Ukkeli voi kyllä olla loukkaava. Siitä tulee mieleen sellanen vanha jo kokoon kurtistunu ja vähän huvittava mies. On joilleki kyllä myös hellittelynimi ... sillen ",se mun ukkeli on sitä sun tätä". No ite en käyttäis tätäkään, mutta mä olenki liian poliittisesti korrelti.


    • Anonyymi

      Ei naiset ole sellaisia, eikä miehet tällaisia. Yksilöt on, jos on, ei kannata yleistää.

      Moni hyväkäytöksinen, komea, varakas mies osoittautuu väkivaltaiseksi, kun suhde vakiintuu. Moni mies hakee piikaa itselleen. Moni mies ei kestä naisen parempaa asemaa ja parempaa palkkaa. Moni mies on uskoton. Lähes kaikilla naisilla on näistä kokemuksia, joten kyynisyys miesten suhteen on lisääntynyt.

      • Anonyymi

        Moni nainen hakee alfaurosta itselleen. Moni nainen ei kestä miehen huonompaa asemaa ja huonompaa palkkaa. Moni nainen on uskoton. Lähes kaikilla miehillä on näistä kokemuksia. Evoluutiota, ei sen kummempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni nainen hakee alfaurosta itselleen. Moni nainen ei kestä miehen huonompaa asemaa ja huonompaa palkkaa. Moni nainen on uskoton. Lähes kaikilla miehillä on näistä kokemuksia. Evoluutiota, ei sen kummempaa

        No harva mieskään kestää naisen parempaa asemaa ja parempia tuloja.
        Evoluutiotahan se...


    • Anonyymi

      Mitä jos kokeilisitkin ikäistäsi vähän vanhempaa naista. Ja sen naisen vois löytää vaikka löhikaupan hyllyvälistä. Rohkeasti vaan juttelemaan kaikkien kanssa.

    • Anonyymi

      Jos deittailet maksullisissa kanavissa, niin todennäköisesti deittailet botin eli robotin kanssa. Rahat menee ja mitään ei tapahdu.

    • Anonyymi

      Joskus kuulin väitteen , että netin treffipalstoilla majailee vain roskasakki. Ei oikiammoiset ihimiset.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista keskustelua. Itselläkin vähän vastaava tilanne ku aloittajalla erotuksella että sinkkuaikaa on ollut 1,5v.

      1. On olemassa miehiä, jotka tykkää Tinderissä kaikista naisista. Miehiä on todella paljon tarjolla joka naista kohti. Siinä pääsee naiset nirsoilemaan helposti.

      2. Vaikuttais, että huomion kohteena olemiseen jää moni koukkuun. Vaikka kohtais sen ihan kivan, se ei riitä koska vaihtoehtoja on.

      3. Koska valehtelu tuottaa tuloksia, sitä on enemmän kuin joskus 20v sitten. En siihen kannusta. Ehkä ennemmin miettii mitkä on omat vahvuudet ja menee ne edellä ja kertoo huonompia puolia myöhemmin. Naisilla valehtelu on valitettavan yleistä mutta ihan varmasti sitä tekee miehetkin.

      4. Aika auttaa. Kun pitkä parisuhe päättyy niin yleensä loppuaika ei ole ollut mitään hienoa. Sinkkuna sit hakee laastaria. Kiire ei kuitenkaan ole. Naisen iskeminen onnistuu paljon paremmin kun mukana ei ole liikaa puristusta.

      5. Tinder yms. ovat hyvin pinnallisia jolloin ulkonäöllä tehdään paljon ja lyhyessä ajassa. Itsellä toimii paremmin livetilanteet baareissa jne. Siinä pääsee tekemään vaikutusta muullakin kuin pärställään.

    • Anonyymi

      Älytöntä yleistää naisia tuolla tavalla. Samaahan harrastavat radikaalit feministit mutta naisten sijasta yleistävät miehiä 🙄 sulla vain on huono tuuri naisten suhteen ja muutenkin en kyllä mistään netistä heitä etsisi, kaikenmaailman huijareita täynnä. Olen nainen ja mullakin on huonoja kokemuksia miehistä mutten silti yleistä heitä ja ajattele lapsellisesti että "jaahas, kaikki samanlaisia" 😑

    • Anonyymi

      Miehessä pitää olla muutakin kun se yksi "tukki" jota tyhjentää.

    • Anonyymi

      Niin siis omat havainnot pätee naisiin paremmin kun en oo miehiä yrittänyt toistaseks. Tossa viiden listassa on yleistetty kuitenkin niin miehiä kuin naisiakin. Ei tietenkään kaikki samanlaisia oo. Iloisia yllätyksiäkin voi vastaan tulla.

    • Anonyymi

      pitäsi olla pitkä,rikas,laiha,maskuliininen,babyface mutta miehekäs.25cm.vapaata aikaa paljon.lapseton,huumorintajuinen.empaattinen.pitkäjänteinen,hellä .bmw, oma iso talo..tummaihoinen suomalainen :D

      • Anonyymi

        Näin varttuneempana ja kokeneempana ämmänä sanoisin Y Ä K , ei ikinä tuollaista, myös aloittajan kaltaiset on täysin turn off


    • Anonyymi

      Se on kyllä mukava huomata että suomessa on näin paljon ruikuttavia peräkammarista repäistyjä mammanpoikia, joiden treffailun päämäärä on saada kotiin kokki, seksinukke ja siivooja. Jää sitte meille kunnon miehille enemmän oikeita naisia. Ja ei, en tarkoita että naisen pitäisi olla botoxia täyteen pumpattu nukke, vaan oma persoonallinen olemus ja omat ajatukset, joista voi keskustella avoimesti, kummankaan ottamatta itseensä.

      • Anonyymi

        Itse en huolinut enkä huolisi vieläkään "lapsellista" miestä. Olen jo ainokaiseni kasvattanut maailmalle eikä yhtään huvittaisi aloittaa lapsen tai lapsien kanssa uudestaan sitä karuselliä. Onneksi on vapaus valita.
        Muutama aikuinen lapsi saattaisi mennä jos eivät riippuisi isänsä kaulassa enää kiinni - ehkä.
        Vaan hyvä on olla sinkkuna ja oli nuorempanakin. Kuka meistä voisikaan sanoa ettei raha merkitsisi jotain suhteessa? Siis ihan rehellisesti jos puhutaan.
        En näkisi itseäni mitenkään hyvänä saaliina enkä tahtoisi pilata kenenkään elämää sitoutumalla parisuhteeseen. Sekin on pointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en huolinut enkä huolisi vieläkään "lapsellista" miestä. Olen jo ainokaiseni kasvattanut maailmalle eikä yhtään huvittaisi aloittaa lapsen tai lapsien kanssa uudestaan sitä karuselliä. Onneksi on vapaus valita.
        Muutama aikuinen lapsi saattaisi mennä jos eivät riippuisi isänsä kaulassa enää kiinni - ehkä.
        Vaan hyvä on olla sinkkuna ja oli nuorempanakin. Kuka meistä voisikaan sanoa ettei raha merkitsisi jotain suhteessa? Siis ihan rehellisesti jos puhutaan.
        En näkisi itseäni mitenkään hyvänä saaliina enkä tahtoisi pilata kenenkään elämää sitoutumalla parisuhteeseen. Sekin on pointti.

        Minä voisin. Rahako vain merkitsee? Minne tunteet ovat kadonneet? Viisaat sano että ei rahalla oikeeta rakkautta saa.


    • Anonyymi

      Alottajan puhetyyli ja suhtautuminen naisiin ainakin tekstinsä perusteella on hoeman alentavaa, eli jos saman vaikutelman antanut naisille niin ei ihme etteivät kiinnostu, eikä tiedetä miten nuo treffipyynnötkään on esittänyt. Muutoin sanosin, että vääräntyyppisiä naisia ja toisaalta tosissaan seuraa etsivät naiset ei halua tuhlata vähäistä aikaansa huonolta vaikuttavaan vaihtoehtoon.

    • Anonyymi

      Mulla on sama juttu: en käytä mitään aineita, osaan keskustella ja käyttäydyn asiallisesti. Sitten aina joku narsisti-alkoholisti-viersissa-käyvä vetää välistä. Ja sitten naiset valittaa kaikilla palstoilla.

      Nää naiset jotka ovat vielä yli 25v vapaita, siksi että heillä on turhan suuret luulot itsestään.
      Lapsena ne ovat kyllästetty prisessa jutuilla ja aikuisena harppuina ne luulee olevansa vielä 18v prisessoja joille kelpaa vain prinssi ja/tai miljonääri.

      Verkkotreffi palveluissa niille kelpaa vain se 100% sopiva ja vielä silloinkin tarvii olla 50% sellaista mitä ne ei edes mainitse niissä ilmoituksissaan (eli et kelpaa jos et ole olekaan miljonääri- kuinka paljon rahaa oikein naiset tarvitsevat, eikö ne osaa edes laskea). Ne ei ymmärrä että verkkotreffi palvelun pitäjän intresseissä ei oe saada 100% sopivuutta vaan kerätä rahaa jollain plustreffillä.

      • Anonyymi

        Tuo kaveri tuossa kommentissa kertoo itsestään paaaljon enemmän kuin naisista. - Nm. Mistä näitä helppoheikkejä riittää


    • Anonyymi

      pitää olla kalju tatuoitu jännämies että naiset lämpenee. raha ei ole myös paha asia. näin tänään päivällä kaljun miehen joka ajoi hienolla avo-autolla. siihen tuli jokunen nainen pörrään heti ympärille. oli jännittävä ja elämän opettava heti.

      • Nää on näitä. Hetken on hauskaa. Sitten jos tulee laskusuhdanne ja konkurssi niin oma nahka pelastetaan ja lähdetään vetämään. Ei olis pakko, mutta juurikin noita ihmisiä ajatellen ajan ruosteisella datsunilla. Aijai sitä paheksunnan määrää jonka sillä kaupungilla saa.


    • Anonyymi

      Aina vain yleistyvät tämänlaiset viestit, joissa miehet ja naiset haukkuvat toisiaan. Siitä on pitkä matka rakkauteen. Viha on aika lähellä. Itse (olen mies) lopetin nettitreffijutut kolme vuotta sitten. Tuntuu, että siitä on kauemmin, mutta ei ole. En aio palata niihin koskaan. En saanut vastauksia. Tajusin, että tätä on turha jatkaa. Sen jälkeen on ollut yhtä yksinäistä kuin sitä ennenkin, mutta jotenkin paremmalla fiiliksellä. Ei ole ketään tullut live-elämässäkään vastaan, mutta senkin asian kanssa voi olla sinut. Aika menee töissä ja urheillessa.

      • Anonyymi

        Edelliselle kirjoittajalle KAUNIS KIITOS asiallisesta kirjoituksesta :) Toivottavasti löydät itsellesi sopivan kumpanin jostakin. Aika kurjaa kun hyvät miehet ja naiset eivät tunnu kohtaavan nettimarkkinoilla. Itsekin siellä olleena voin todeta, että oikeasti kumppania etsiviä henkilöitä on kuitenkin siellä varsin paljon.


    • Vaan oletteko miettineet mistä tällainen vastakkainasettelu juontaa juurensa? Miksi nykyään on näin? Feministit ainakin ovat yksi kovaäänisimpiä vastakkainasettelun kannattajia. Toisaalta voidaan miettiä myös onko liiallinen valinnanvapaus lopultakin huono asia? Ennen vanhaan eroaminen oli syvä häpeä. Yhteisö paheksui eroamista hyvin voimakkaasti. Nyt on yhteisöllisyys katoava luonnonvara. Ei naapurin tekemiset kiinnosta. Eikä jakseta välittää. Tämä välinpitämättömyys tunkee jo parisuhteeseenkin. Jos toisella menee huonosti, voi vaan häipyä, koska on lupa ajatella itseäänkin. (Kuka tällaisen luvan muuten on antanut? Vihkikaavassa kun luvataan olla tukena niin myötä- kuin vastamäessäkin.) Eikä kukaan ole edes paheksumassa moista toimintaa. Tänä päivänä turhat julkkikset eroavat ja paskalehdistö otsikoi näistä kuin suurista sankareista. Tällaista tuubaa meille työnnetään joka tuutista. Kaipa sitä jokainen haluaa samaistua näihin "sankareihin"?

      Väkisinkin mieleen tulee aikoja sitten telkkarista näkemäni kiinalaismiehen haastattelu. Hän kummeksui kovasti länsimaista käsitystä onnesta. Heillä oli sikäläisittäin "normaali" pakkoavioliitto. Vaimon olivat vanhemmat valinneet eikä siihen ollut nokan koputtamista. Myönsi suoraan että kiinnostuksen kohteet olisivat olleet aivan muualla, mutta siihen oli tyytyminen mitä annettiin. Kuitenkin yli 40v avioliiton jälkeen, he vaimon kanssa pystyvät vielä sanomaan huomenta ja hyvää yötä. Länsimaissa on siinä ajassa menty naimisiin ja erottu 50 kertaa. Onko se sitä suurta onnea jota vapaus tuo?

      Pakkoavioliitoissa on tietysti paljon negatiivistakin, eikä niitä suoraan kai kukaan kannatakaan? Mutta voisi miettiä olisiko meillä jotakin opittavaa sikäläisestä kulttuurista? Olisiko vanhemmilla kokemusta ja viisautta jota pitäisi kuunnella? Ettei eropapereita vietäisi sisään heti kun alkaa arki. Pitäsikö kuitenkin keskittyä rakastamaan eikä lietsoa lisää vastakkainasettelua? Jos pakkoavioliitossa pärjää noin hyvin sillä että jaksaa välittää, niin millaisia mahdollisuuksia valinnanvapaus tarjoaisi jos unohdettaisiin tällainen vastakkainasettelu ja keskityttäisiin rakastamaan?

    • Anonyymi

      Sinussa itsessäsi taitaa olla jotain "vikaa" kun nimittelet naisia "naikkosiksi ja muikkeleiksi" . Ei mulla muuta mutta nuo edellämainitut nimettelyt särähti jotenkin minun korvaan,

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta tai miehestä . Itte oon nainen ja pyysin miestä ihan suoraan reffeille mutta en saanut minkään laista vastausta en kieltävää enkä myöntävää jotai selityksiä että on jo viikonlopuksi suunnitelmia.ja naiset olettaa kaikennäköstä , siihen vastasin et sen takia kysyin suoraan ettei tarvis olettaa mitään ja taas jotain epämäärästä selitystä. Päättelin siitä että ei kiinnosta ja jätin miehen rauhaan. sulla sentään nainen kieltäytyi kohteliaasti vaikka jälkeen tuli sanomista.

    • Anonyymi

      Zetoristilta upea kommentti! Liiallinen vapaus tuo ongelmia. Anna Perho juuri päätteli, että vapaus tehdä mitä huvittaa ei johda onneen, vaan asetetut rajat. Siinä oli eri asiasta kyse mutta ajatus on sovellettavissa minusta parisuhdeasioihinkin. Ihminen luulee tietävänsä mikä on hänelle parhaaksi, mutta ei aina sitä kyllä tiedä.

      Tuohon kiinalaismiehen esimerkkiin, joskus on kyllä pakko erota. Olen ollut itse kahdessa pidemmässä parisuhteessa, joihin molempiin hankittiin myös lapsia. Ensimmäinen oli osaltaan tulemaa nuoruuden kirkasotsaisuudesta, olin muka osannut 18v valita juuri sen oikean jonka kanssa tulisin viettämään lopun ikääni. En nähnyt ongelmia aikanani, koska olin päättänyt hänen kanssaan kuitenkin olla. Jälkimmäinen oli alusta saakka vaikea tapaus, mutta halusin hänenkin kanssa olla vaikeuksista huolimatta. Lopulta molemmissa tapauksissa ero oli pakkoratkaisu. Korostetaan nyt tässä että varmasti olisin muitakin asioita voinut tehdä paremmin kuin kumppanin valinnat.

    • Joskus tosiaan on pakko erota, en sitä kiellä. On alkoholismia, väkivaltaa ja usein yhdessä. Kuitenkin näihinkin ongelmiin olisi apua saatavissa. Miksi pitää pitää itseään niin muita parempana ettei tarvitse apua vaikka alkoholi hallitsee elämää? Miksi edes läheiset ei merkitse mitään? Olen tavannut joitakin alkoholistien puolisoita. Jokainen on sanonut että on sen kanssa ollut hyviäkin hetkiä. Selvänä. Miksei silloin selvänä hetkenä voi/ymmärrä hakea apua? Jos oikeasti rakastaisi kumppania niin hakisi apua ongelmiin. Mutta itsekkyys vaivaa. Ja vastakkainasettelu. "PRKL akka tuu mulle v*ttuilee" on älykkäin kommentti asiaan niin ei oikein jää vaihtoehtoja. Surullista on se.

      Sitten uskottomuus. Pettäminen. Miksi? Usein mainitaan syyksi ettei kotona saa. Miksei? Pihtaaminen näkyy olevan ihan molemminpuolista. Seksi on kuitenkin tärkeä osa ihmisen elämää. Selvähän se on että sitä haetaan parisuhteen ulkopuolelta jos parisuhteesta ei saa tyydytystä. Taas päästään siihen samaan. Haluttomuuteen, erektio-ongelmiin, eturauhasvaivoihin, vaihdevuosiin ym. on apua saatavilla. Jos haluaa. Ja jos rakastaa kumppania, haluaa myös huolehtia tämän tarpeista. Ja hakee apua. Ja jos kokee ettei oikeasti itse tarvitse seksiä vaikka kumppani tarvitsee, voisi asiasta keskustella. Joskus vaihtoehtona voi olla myös polyamorinen tai avoin suhde. Mutta kun ei. "Ei mun oo pakko jos en taho" osaa sanoa jo 5-vuotiaskin. Tuollaisesta asenteesta oikein huokuu syvä välittäminen...

      Ja sitten on vielä pitkä lista erilaisia ehdottomia periaatteita joista on mahdotonta joustaa. Liittyen ulkonäköön, varallisuuteen, perhesiteisiin, uskontoihin jne. Kummallista on se. Jopa pienet paheet kuten se perinteinen saunakalja tai saunan jälkeen nautittava punssi on joillekin absolutisteille kauhistus. Vaikka tällaiset pienet nautinnot tuottavat mielihyvää ja sitä kautta vaikuttavat elämänlaatua parantavasti. Eikä niillä ole mitään tekemistä alkoholismin kanssa. Ja exää ei saisi tavata koskaan missään. Vaikka se sattuukin olemaan yhteisen lapsen äiti. Ja lapsi toivoo kyläilyä. Pitäisi hylätä oma lapsi uuden puolison tieltä? Ei ne kyläilyt exän luona mitään herkkua ole muutenkaan. Mutta kun lapsi tahtoo. En mitenkään näe miten se sulkee pois uuden parisuhteen että rakastaa lastaan? Jos lapsen edun takia pystyy hautaamaan sotakirveen exän kanssa kyläilyn ajaksi niin eikö se ole merkki aikuisen kypsästä suhtautumisesta asioihin?

    • Sä olet väritön ja mauton
      Sussa ei ole särmää.
      Sun seurassa pitkästyy?
      -
      Jatka etsimistä kyllä säkin sopivan löydät...

    • Kirjoitus oli muuten hyvä, mutta viimeinen lause pilasi kaiken. Muikkeli sana oli myös hauska, mutta sitäkin joku pääsi kritisoimaan varmasti juuri viimeisen lauseen takia.
      Totta puhuen jokin ongelmasi voi ratketa, kun mietit tätä asiaa.

    • Anonyymi

      Kannattaisiko tarkistaa oma asenne aivan ensimmäiseksi. - Nm. Vatipää paree kuin tyhjä pää

    • Anonyymi

      90% treffipalstojen miehistä on samaa tasoa tuon naisen kanssa. . Eiköhän vakka löydä kantensa. Kyllä niitä fiksujakin naisia on. Kannattaa vaan sitkeästi yrittää vastoinkäymisistä huolimatta.

    • Anonyymi

      Köyhät miehet eivät kiinnosta naisia.
      Rumuus ei ole ongelma muutta köyhyys on.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe