Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jennfält
profiilit
jennfält
jennfält
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+tietämyksesi+maailmasta+todella+noin+heikko?+Etkö+tiedä+wiccalaisuudesta+mitään,+shamaaneista+ja+muista+poppamiehistä?++Hehän+ihan+itse+kutsuvat+itseään+noidiksi.+Se+että+et+ymmärrä+hengellistä+todellisuutta,+ei+tarkoita+sitä,+että+musta+ja+valkoinen+magia+ei+rehottaisi+maailmassa.
06.09.2019 08:07
Oletko+käynyt+rippikoulun?+Siellä+on+selitetty+kristinuskon+peruskäsitteet+kuten+sovitus.+Sinä+ja+minä+olemme+syntisiä,+taivaaseen+ei+pääse+synti.+Jeesuksen+ristinkuoleman+vuoksi+Jumala+antaa+kuitenkin+anteeksi,+jos+tunnustaa+syntisyytensä.
06.09.2019 08:02
Mitä+sinä+siellä+kiukuttelet?+Ei+Raamattu+missään+kohtaa+kiellä+sitä,+että+ihminen+tarvitsee+toista+ihmistä.+Siellähän+sanotaan,+että+ihmisen+ei+ole+hyvä+olla+yksin.++Mutta+totta+sekin,+että+ilman+Jeesusta+on+kyllä+paljon+yksinäisempi+kuin+Jeesuksen+kanssa.+<3
05.09.2019 20:50
Harvoin+olen+katolisten+kanssa+samaa+mieltä,+mutta+tuon+perustelun+allekirjoitan+täysin.+HP:t+ovat+noituuden+oppikirjoja.
05.09.2019 19:19
Eikö+ne+kaikki+siellä+olevat+hae+huomiota?
05.09.2019 19:15
Kiitos,+toitkin+mulle+uutta+ymmärrystä+tuota+Raamatunpaikkaa+kohtaan.
05.09.2019 19:10
En+minä+mitään+uhriutunut,+en+vaan+pahoittanut+mieltäni+sanoistasi.+:D
05.09.2019 19:07
Ei+nauru+ketään+tapa+tai+jyrää,+siinähän+nauravat,+jos+ovat+niin+iloista+sakkia.+:+)+Jeesus+on+näyttäytynyt+2000+vuotta+sitten,+siitä+on+kirjoituksia+muuallakin+kuin+Raamatussa.+Harmi,+kun+et+sattunut+syntymään+silloin.+Uskossa+on+kyse+siitä,+että+uskoo,+vaikka+ei+näe+ja+luottaa+siihen,+että+koittaa+aika,+jolloin+myös+näkee.
05.09.2019 19:05
Ei+minua+ihmetytä+tai+harmita+se,+että+pidät+minua+epänormaalina+vastenmielisenä+idioottina.+Niinhän+se+kuuluu+mennäkin.+Jeesustakin+pilkattiin,+monet+apostolit+kokivat+marttyyrikuoleman.+Sehän+pientä,+jos+eiuskovat+nimittelevät+anonyymeinä+täällä.
05.09.2019 18:46
Jeesusta+pitää+julistaa+siksi,+että+ihmiset+voisivat+kääntyä+pois+synneistään+ja+pelastua.
05.09.2019 18:42
Onhan+hän+näyttäytynyt.
05.09.2019 18:41
Olen+samaa+mieltä+kyllä,+että+esim+seksuaalinen+rikkoutuminen+hyväksikäytön+seurauksena+lapsuudessa+voi+sotkea+koko+seksuaalisen+kehityksen,+mikä+on+tosi+traagista,+niin+kuin+elämä+muutenkin+voi+olla+maailmassa,+jossa+pimeys+vielä+saa+riehua+ja+ihmiset+valitsevat+toimia+rikkovasti.+Silti+en+usko+kristittynä,+että+ratkaisu+on+se,+että+sitä+seurausta+pidetään+oikeana+tai+identiteettinä+ja+nyt+tarkoitan+oikealla+sitä,+mitä+Raamattu+sanoo,+en+muuta.+Jos+ihminen+ei+pidä+Raamattua+Jumalan+Sanana+ja+siinä+olevia+suuntaviivoja+oikeina,+niin+ei+häneltä+voida+vaatia+ymmärrystä+sitä+kohtaan,+että+jokin,+jota+hän+pitää+identiteettinään+olisi+Raamatun+mukaan+väärin.+En+siis+itse+ymmärrä+tätä+taustaa+vasten+sitä,+että+eiuskoville+homoille+paukutetaan++asiaa+päin+naamaa.+Jos+ihminen+on+uudestisyntynyt+ja+etsii+Jumalan+tahtoa,+silloin+hän+ehkä+kestää+nähdä+asian+syntinä.
05.09.2019 18:39
Päättelyssäsi+on+se+ongelma,+että+oletat+Jumalan+luoneen+homoseksuaalisuuden+ihmiseen,+kun+sanot,+että+vain+käytöksen+voi+tuomita..+Miksi+Jumala+loisi+sellaista,+minkä+hän+kieltää?+Homoseksuaaliset+vietit+täytyy+tunnustaa+syntinä+eikä+pitää+Jumalan+luomana+ominaisuutena,+siis+ihan+samalla+tavalla+kuin+muutkin+synnit+ja+himot.++Syntistä+ihmistä+tulee+kuitenkin+rakastaa+Jumalan+rakkaudella.
05.09.2019 14:11
Eiköhän+tuo+Ville+ole+menestysteologiasta+ja+äärikarismaattisuudesta+itseensä+hengellisyyden+imenyt+eikä+siis+edusta+klassista+kristinuskoa.+Ainakin+Todd+Bentey+-linkki+fb-sivulla+ja+rukous+kyllä+oli+ihan+selkeä+esimerkki,++itä+hengellisyyttä+edustaa.+Itse+ohjelmaa+en+ole+katsonut,+joten+en+tiedä,+julistaako+Jeesusta+ja+ristiä+vai+jotain+toista+evankeliumia.
05.09.2019 14:07
Se+on+just+tällaista,+kun+hengellistä+todellisuutta+ymmärtämättömät+lähtevät+esittämään+asiantuntijalausuntoja+hengellisistä+asioista.+Noituus+on+hyvin+todellinen+ilmiö+tässä+maailmassa.+Pilkka+ei+sitä+poista.+Olisin+onnellinen,+jos+Suomessa+poltettaisiin+noitakirjat+roviolla,+mutta+eihän+tämä+kansa+ymmärrä+muun+kuin+pilkan+ja+oman+järjen+ylistyksen+päälle.+Niin+surullista.
05.09.2019 13:58
1 / 1