Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  1. Bonehead=rasisti,+natsi,+nsbm+yms+paskaa+kuunteleva+kaljupääSkinhead+brittilähtönen+työenluokkaisuutta+korostava+alakulttuuri,+reggea,+ska,+punk+oi,+skinhead+original+korostaa,+ettei+elämäntapaan+ja+tyyliin+kuulu+politiikka+-+rasismia+vastustetaan+koska.+Soul,+ska,+reggea+tyyli+mustaa+musiikkia.+Skinhead+voi+olla+poliittinen,+mutta+idea+on+että+se+ei+liity+identiteettiin+skinheadinä+vaan+henkilökohtaisiin+mieltymiin...+Rash+-+Red+&+anarchist+skinheads+on+punaisten+skinhead+ien+poliittinen+kansainvälinen+liike..+Sharp+taas+skinheads+against+racial+prejudice..+Nasubonareiden+lafkoi+ja+nimikkeitä+on+rac+(rock+against+communist),+blood&honour+nstsijärjestö+ja+bonariilegendoja+vastenmielinen+Ian+stuart+donaldsin+joka+kuoli+autokolarissa.)
  2. Antifa+=+antifasisti+-+nykyään+usein+myös+antikapitalistista+yhteiskuntakatsantoa+tukeva+ihminen,+joka+vastustaa+fasismia,+äärioikeistolaista+vihapolitiikkaa+ja+rasismia+sekä+muita+tapoja+srtaa+ihmisiä+vähemmistöidentiteeetin+tms+vuoksi.Antifa+aktiivi+voi+kerätä+tietoa+natsiapinoista,+poistaa+natsipropagandaa+seinistä,+auttaa+maahanmuuttajia+sopeutumaan+asettumaan,+vastustaa+musagenren+käyttämistä+vihapaskan+levittämiseen,+paiskoa+paskapäänasuja+turpaan+kun+ne+uskaltautuvat+ulos+levittämään+sairasta+ohjelmaansa!Lähtökohtana+on+ihmisen+epäämättömät+oikeudet+ja+saman+arvoisuus+siis+yhdenvertaisuus!+Lähdemme+antifasisteina+siiträ,+ettei+noiden+oikeuksien+kiistäminen+siis+ole+mielipide,+vaan+rikollinen+hyökkäys+vähemmistöjen+ja+heikommassa+asemassa+olevien+kimppuun.+Antifasismi+on+siis+itsepuolustusta+AINA!+Antifa+katoaa+kun+fasistit+katoaa+terrorisoimasta+kaduilla,+kapakoissa+eduskunnassa!+Arvokonservatiivit,+fasistit+ja+äärioikeistto+pyrkivät+kategorisesti+kieltämään+miloin+homoseksuaalisuuden+tai+ainakin+sen+julkisen+ilmentämisen,+abortin,+naisten+tasa-arvon+jne...+Antifa+ei+aja+lakeja+tai+yhteiskunnan+kieltoja+-+antifastit+uskovat+että+sorrettujen+ryhmien+ja+heitä+tuykevan+porukan+tulee+hoitaa+fasismiongeloma+estämällä+rikoksen+leviäminen+fyysisesti+ja+informatiivisesti+-+ei+julkista+tilaa+natsismille,+rasismille,+seksismille+...+Tarroista+olen+ylpeä+-+olen+itse+tehnyt+paljon+sen+eteen+että+niitä+leviää+-+ne+ovat+haltuunotto+julkisessa+tilassa+-+ne+ovat+solidarisuuden+osoitus+feministeille,+naisille,+transsukupuolisille,+värillisille,+pakolaisille++KAIKILLE+JOTKA+RAKASTAVAT+vapautta+,+yksilöllisyyttä+ja+oikeutta+rajattomaan+itsemäärittämiseen+ja+oikeuteen+olla+oma+itsensä+-+ei+ole+tieteellisiä+perusteiya+miksi+monokulttuurin+pakottaminben+toisi+mitään+hyvää+yhteisöön!
  3. Höpö+höpö.+Anarkismi+on+ohjelma+ihmisen+vapaudesta+!+Ja+sen+toteuttamisesta+mahdollisimman+hyvin.+Vapautta+ei+voi+olla+ilman+tasa-arvoa+,+sillä+muuten+aineellinen+eriarvoisuus+veisi+köyhilta+todellisen+vapauden!+MIksi+minä+haluaisin+valtiorajojen+raqjoittavan+kulkuani,+miksi+minulle+vieraiden+tekopyhien+poliitikkojen+tulisi+päättää+mitä+nappaan+rentoutuakseni,+miksi+sinulla+tai+hentun+liisalla+tulisi+olla+sananvaltaa+siitä+ketkä+menevät+keskenään+naimisiin?+Miksi+minulla+ei+ole+autonomiaa+suhteessa+ympäröivään+maailmaan+asioissa+jotka+koskettavat+vain+minua+-+ja+yhtäläinen+oikeus+konjkreettiseen+osallistumiseen+päätäntään+silloin+kuin+se+koskettaa+minua+ja+lähitympäristöä?+Miksi+syntyperä+saisi+olla+millaan+lailla+rajoittava+tekijä?+Ei+kyllä+anarkismi+on+luonnollista+ja+kaikki+autoritaarisuus+epätervettä+-+sortavaa+ja+oikeudetonta+!++Vain+toisten+autonomiaa+ei+vapaakaan+saa+loukata,+vain+toisen+koskemattomuus+on+pyhää+ja+hyvä+käytös+toki+suotavaa!+Jos+ei+ole+omaisuutta+eei+omistusta,+ei+rahaa,+ei+mitä+sillä+tehdä+-+ei+omaisuusrikollisuuskaan+ole+kovin+todennäköistä+-+yhteiset+resurssit+-+yhteiseksi+hyväksi+ja+yhdesasä+halliten+-+paikallista+-+todella+paikallista+demokratiaa++-+kommuunien+yhteenliittymä+-+kokoontumisten+ja+vaihtuvien+delegaattien+yhteiskunta+-+pyrkimys+konsensusperiaatteeseen+-+eli+ei+enemmistödikTATURIAA+VAAN+KÄSITelklään+ASIOITA+-+JOS+sopua+ei+löydy+-+jätetään+hautumaan+-+tehdään+päätöksiä+joiden+kanssa+kaikki+voivat+eloää+-+silloin+niiden+yhteinen+toteutuskin+on+mielekkäämpää...+Eikö?+Tyhmä+pitää+olla+ja+orjamentaaliteettinen+jos+haluaa+rajoituksia+ja+komentoa+ulkopuolisten+puuttumista+asioihisi+ja+lakeja+joita+rikkomalla+ei+ole+uhreja