Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä+nääs+sosialistinen+Sanna+ja+muut+hallitus+yksilöt+eivät+tajua+miten+päästään+parempaan+vointiin+jos+ei+ihan+hyvinvointiin!
Hyvinvoinninhan+pitää+olla+se+tavoite,+sitä+ei+ansaita+ellei+tehdä+jokainen+työtä+sen+eteen!+Tuo+on+fakta,+jota+sosialismiin+kallellaan+oleva+ei+ole+koskaan+tajunnut+eikä+näköjään+tule+tajuamaankaan!
07.04.2021 16:51
Lukeminen+ei+ole+se+ainoa+ongelma+demarien/sosialistien+kanssa.+Hehän+eivät+osaa+laskeakaan+ja+se+on+vielä+pahempi+asia!
07.04.2021 13:06
Kyllä+aloittaja+on+pitkälti+oikeassa,+Sannan+sosialistiunelma+ei+korjaa+taloutta+vaan+ajaa+sitä+tunkiolle!+Ainoa+pelastus+on+siirtää+työelämän+ohjaus+niille+jotka+työpaikatkin+luovat+eli+yrityksille,+sillä+ay+porukat+eivät+kykene+kuin+hävittämään+työpaikkoja,+joita+sitten+yritykset+taas+pyrkivät+luomaan+lisää+kilpailukyvyn+puitteissa.
Kun+saadaan+työelämä+oikealle+raiteelle,+jossa+työttömyys+on+tuhansissa+eikä+sadoissa+tuhansissa+niin+alkaa+löytymään+keinoja+noiden+psykologienkin+palkkaamiseen.+Nythän+tässä+tilanteessa+ei+pidä+yhtäkään+uutta+verovaroin+kustannettavaa+työpaikkaa+julistaa+auki+vaan+pitää+alkaa+entisiäkin+karsimaan,+jos+ei+tuottavaa+työtä+saada+lisää+ja+siihen+ei+Sanna+tovereineen+kykene!
Ensin+on+hommattava+verotuloja+uusien+tuottavien+työpaikkojen+myötä,+ei+veronkorotuksin+koska+ne+vain+laskevat+verotuloja.+Se+pelkkä+veronmaksu+kun+harvalle+on+kiihdytin+lisätuloihin!+Vasta+kun+on++havaittu+ylijäämäisiä+budjetteja,+voidaan+miettiä+mihin+niitä+voisi+käyttää+mutta+velkojen+varaan+rakentaminen,+kuten+näyttää+SDP:n+porukoille+sopivan,+ei+ole+kuin+hölmöläisten+hommaa.
Nyt+uutta+tuottavaa+työtä+ja+vasta+ylijäämäisten+budjettien+jälkeen+lisämenoja+tulojen+puitteissa.+Siitä+lähtee+hyvinvointi!
07.04.2021 12:53
Nyt+kannattaa+miettiä!
Koska+näyttö+on+kalibroitu,+voihan+sinun+näyttösi+antaa+ihan+oman+kirkkauden+kuvalle+kun+katsot+sitä+kuvaa+monitorilta,+ellei+sitä+ole+kalibroitu!+Myös+histogrammi+kertoo+paljon+siitä+miten+sävykäs+kuva+on+ja+paljonko+siellä+on+kirkasta+ja+tummaa+materiaalia!
Kai+sinä+nuo+tarkastit+ennenkuin+moittimaan+aloit?
Itse+olen+teettänyt+kolmisenkymmentä+kuvakirjaa+retkistäni+Ifolorilla,+yhdessä+oli+kahdessa+kuvassa+kymmenistä+pieni+virhe+ja+sain+uudet+kirjat,+niitä+kun+oli+trehty+2+identtistä+kappaletta.+Jos+kuvissa+siis+oikeasti+on+vikaa+he+tekevät+uudet+mutta+jos+sinä+lähetät+tummia+niin+saat+tummia+vaikka+sinun+monitorisi+mitä+näyttäisi.
07.04.2021 00:13
Kyllä+me+maailman+mittapuun+mukaan+olemme+hyvinkin+lähellä+demokraattisesti+hallittua+valtiota.+Kun+on+vapaa+demokratia+niin+aina+voidaan+halutessa+säädellä+perustuslakeja+sekä+muutella+niitä+kulloisenkin+tarpeen+mukaan.
06.04.2021 23:58
Meillä+ei+ole+pakotettua+tulonsiirtoa+koska+vapaasti+valitsemamme+edustajat+tekevät+talouden+hoidon+enemmistön+haluamalla+tavalla.
Sen+sijaan+sosialismissa+sen+enempää+kuin+kommunismissakaan+ei+ole+vapaita+vaaleja,+joissa+voidaan+vapaasti+valita+kansan+haluama+edustajisto+eri+puolueista.+Silloin+voidaan+puhua+pakotetusta+mistä+vaan!
06.04.2021 22:36
Minusta+niin+sosialisti+kuin+kommunisti+ovat+enemmän+kuvailusi+kaltaisia.+Vaikka+olet+lessu+niin+se+ei+estä+kunnon+yrittäjyyttä+eli+talouden+pyörittämistä+positiivisella+merkillä+lopputuloksessa+mutta+sekä+sosialismi+että+kommunismi+muuttavat+tuon+merkin+pitkäksi+miinukseksi!+Se+miinus+on+se+kurjuuden+alku!
06.04.2021 22:31
En+nyt+ihan+saa+selvää+siitä+mihin+tuolla+vuodatuksellasi+pyrit!+Minusta+sinä+sotket+asioita+sekaisin+ilman+järjen+häivää!
Onko+koulunkäynti+ja+opiskelu+"pakotettu+tulonsiirto"?+Jos+moista+väität+niin+joku+on+pakottanut+jotain+pois+kotoaan+korviesi+välisatä!
06.04.2021 21:20
En+muistaakseni+sentin+vertaa+ole+noita+tullut+maksettua!+En+nääs+olle+elänyt+sosialismissa+koko+elämäni+aikana+vaikka+olenkin+vieraillut+sosialistisissa+maissa+työni+merkeissä.+Olen+samoissa+merkeissä+vieraillut+myös+porvariollisen+kapitalismin+maissa+ja+siten+nähnyt+mihin+kurjuuteen+sosialismi+kansoja+johtaa!
06.04.2021 19:07
Koska+emme+ole+sosialismi+emmekä+kommunismi+emmekä+edes+niiden+veli+natsivaltio+niin+me+saamme+vapaasti+demokratian+keinoin+valita+mieleisemme+joukon+valvomaan+sitä,+miten+yhteiskunnassamme+raha+kuin+muitakin+asioita+hoidetaan.+Demokratian+ainoa+huono+puoli+on+mahdolisuus+huijata+kuten+eräs++Antti+viime+vaaleissa+teki.
Demokratiassa+se+korjaantuu+seuraavissa+vaaleissa,+koska+kansa+näkee+kun+havaitsee+totuuden+mutta+mainostamasi+Parta+Kallen+seuraajien+porukoissa+ei+ole+demokratiaa,+ei+ainakaan+vapaassa+muodossa,+vaan+ne+muodostavat+diktatuureja+joissa+todella+on+pakotettuja+tulonsiirtoja+kuten+pakotettua+varallisuuden+varastamista+ynnä+kansalaisvapauksienkin.+Niihin+kiinnittäisin+huomioni+mieluummin+ja+ehkä+oppisit+ymmärtämään+sen+mistä+hyvinvointi+kansalle+on+kotoisin,+porvarillisen+kapitalismin+on+ainoana+havaittu+antavan+siihen+mahdollisuus+laajoja+joukkoja+ajatellen.
06.04.2021 19:03
Olet+täysin+väärässä!
Jos+velkaantuminen+uhkaa+on+paras+keino+vähentää+menoja.+Se+auttaa+tulevan+rahamäärän+riittämistä.
Miksi+rahaa+tulee+liian+vähän,+siihen+on+monta+syytä+kuten+liian+suuri+työttömyuys,+kilpailukyvyn+puute,++yritysten+kannalta+huonosyti+suunniteltu+työvoima+politiikka,+muutama+mainitakseni.+Yrityksethän+ovat+menestymisen+A+ja+O.
Sipilän+hallitus+pyrki+korjaamaan+juuri+noita+pahasti+vinoutuneita+asioita+ja+oli+eka+hallitus+joka+aikoihin+kykeni+leikkaamaan+velan+kasvua.
Nyt+yritykset+eturiviin,+kansa+töihin+ja+kulut+alas+ja+olemme+lähempänä+hyvinvointia+kun+ay:n+aiheuttamaa+laiskuutta+ja+saamattomuutta+aletaan+karsimaan!
06.04.2021 16:46
Ehkä+se+sieltä+vasemmanlidan+asuijalta+näyttää+ääri+oikealta+vaikka+on+keskellä.+Se+vasen+kun+on+aina+saanut+aikaan+monen+sortin+harhoja+näköjään+näkökin+harhoina.
En+todella+ole+mitään+äärtä+vaikka+pidänkin+vasemmiston+ymmärrystä+perin+vajaana+sen+suhteen,+++miten+tänne+saadaan+oikeasti+hyvinvointia+kansalle.+Sitä+ei+saa+jakamalla+muiden+rahoja+vaan+jokaisen+omilla+ansioilla+ja+se+on+faktaa+äävipäästä+ääripäähän+katsottaessakin!
06.04.2021 11:48
Vauikka+totuus+olisi+mikä+niin+sosialistihan+ei+sitä+koskaan+näe,+eikä+edes+halua+nähdä,+ellei+se+ole+hänen+itse+keksimänsä.
Kaikilla+noilla+sosialismeillä+on+yhteisiä+piirteitä+jos+niitä+katsoo+ulkopuolisena.+Aivan+samoin+kuin+vaikka+katolisilla+ja+protestanttisilla+kirkoilla+siitä+huolimatta,+että+ne+aikoinaan+kävivät+jopa+sotia+siitä+kelle+kirkolliset+verot+pitäisi+maksaa.
Minä+en+ole+mikään+ääri+vaan+henkilö+joka+osaa+itse+ajatella+eikä+tervitse+siihen+mitään+liturgioita+miltään+aatesuunnalta!+Minä+sanoisin,+järkevän+keskitien+kulkija!+Se+tosin+lienee+kaltaisellesi+sosialismin+harhauttamalle+täysin+käsittämätöntä!
Ainahan+pitää+valita+se+tie,+joka+on+niin+itselle+kuin+yhteiskunnallekin+se+paras+ja+vähiten+tuhoava+eli+työ+ja+ylijäämäiset+budjetit!+Omien+budjettieni+ylijäämä+on+nyt+eläkeaikaan+suureksi+hyödyksi+vaikka+eläke+taloudesta+huolehtiikin,+sitä+kun+on+mukavaa+omata+harrasteita.
06.04.2021 08:37
En+todella+ole+sosialisti!
Olen+vapaa+ajattelija,+joka+hoitaa+itse+omat+asiansa+ilman+noiden+monien+uskontojen+riesaa!
Lienee+mahdotonta+sosialistin+ymmärtää+kun+ei+itse+ajattelu+luulu+ohjelmistoon!
05.04.2021 22:42
Ja+tulevat+edelleen+alkamaan!
05.04.2021 21:20
Kun+demokratia+hoidetaan+kunnolla+niin+ei+tule+isompia+kapinoita+tai+jos+tulee+niin+enemmistö+kylläö+lannistaa+ne+kiukuttelijat+kuten+kävi+1918,+onneksemme!
05.04.2021 21:19
Suomi+siirtyi+vihollisen+puolelle,+vihollisen+joka+tänne+hyökkäsi+ja+oli+koko+niiden+kahden+sodan+niin+talvi-+kuin+jatkosodaksikin+kutsutun+alkajan+eli+Neuvostovenäjän.
Törni+oli+periaatteen+mies+ja+tiesi+jottei+venäläiseen+voi+luottaa+kuten+sittemmin+näimme+monella+tapaa!
05.04.2021 21:17
Ei+meillä+ole+pakotetrtuja+tulonsiirtoja+vaan+itse+valitsemamme+eduskunnan+hyväksymiä.+Tosin+se+hieman+liian+löysin+käsin+menoja+hyväksyy+ja+hieman+muuttamalla+työttömyysavustuksia+saataisiin+porukka+töihin,+kun+vielä+korjaillaan+niitä+työehtoja+suuntaan+jossa+nuokin+lusmut+saavat+hieman,+ainakin+osan+elannostaan+itse+hommattua,.
05.04.2021 21:14
Eivät+kaikki+vielä+ole+lähteneet+vaan+odottavat+jotta+sosialistit+osaavat+poistua+ja+taas+saadaan+homma+käyntiin.
05.04.2021 21:11
Itseltäsi+taitavat+nuo+linkkisi+kuulostaa!
Et+sitten+mihinkään+järkevään+kykene?
05.04.2021 21:09
2 / 33