Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AK_K
profiilit
AK_K
AK_K
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maanantaina+käyn+lävistäjällä,+korona-ajan+piristyksenä+ja+kokousten+ollessa+etänä+hyvä+tilaisuus+totutella+elämään+korvismiehenä+pienemmissä+ympyröissä.+Pyydänkö+vain+yksiä+per+korva+vai+kerralla+vasempaan+kaksi+ja+oikeaan+yksi.
30.01.2021 15:27
Se,+mikä+ei+pata,+vahvistaa.
29.01.2021 21:13
Tykään+silloin+tällöin+käyttää+farkkuhaalareita+eli+muutaman+kerran+kuukaudessa.+Nyt+on+eniten+käytössä+olevat+sen+verran+vaaleat+väriltään,+että+vastapainoksi+laitan+alle+mustan+tai+tummanharmaan,+yksivärisen,+t-paidan.+Tai+näin+pakkaskeleillä+viininpunaisen+hupparin.++Ruutupaidasta+en+ole+niin+innostunut.
Enemmän+saisi+olla+eri+merkeillä+näitä+tarjolla+kaupoissa,+niin+näkyisi+katukuvassakin.+Viime+kesänä+tiedän+tutun,+joka+olisi+halunnut+kivijalkakaupasta+ostaa+mutta+ainoa+sovitettavana+ollut+koko+oli+liian+suuri.
17.12.2020 00:17
Hyvä,+että+kaupoista+löytynyt+nyt+parit+kapeammat+farkkuhaalarit,+mitä+voi+käyttää+pyöräillessäkin+helposti.+Sen+verran+näkynyt+ihmisten+päällä+kaupungilla,+että+uskaltauduin+kaivamaan+omatkin+kaapista+ja+ensi+viikko+menee+pääosin+vaaleissa+haalareissa.+
Minna+Kauppikin+hienosti+telkkarissa+pukeutuneena+shortsihaalareihin,+miehenä+kyllä+käytän+ennemmin+pitkälahkeisia.
13.06.2020 22:47
Omissa+jaloissa+ei+näy+leviksiä+niin+usein,+koska+nykyään+on+niin+hyvä+valikoima+muitakin+farkkumerkkejä.+Monet+vaatekaupat+myyvät+asiallisia+farkkuja+eli+tilanne+ei+ole+sama+kuin+90-luvun+alussa,+kun+levisten+lisäksi+muu+tarjonta+oli+heikkoa.+Viimeksikin+kun+olin+kaupungilla+ostamassa+vaaleita+farkkuja,+nappikiiinnityksellä,+niin+sovitin+kyllä+leviksiä.+Ei+vain+ollut+parhaiten+mulle+sopiva+malli.+Enkä+voi+luvata,+että+seuraavatkaan+ostamani+farkut+olisivat+nimenomaan+levikset.+Melko+varma+sen+sijaan+olen,+että+ovat+nappikiinnityksellä+ja+todennäköisesti+käyn+sovittamassa+leviksiä,+mutta+jos+ei+ole+parhaiten+istuva+tai+parhaalta+tuntuva+malli,+niin+ostan+muunmerkkiset.
Liikaa+kilpailua+siis+farkkujen+saralla,+sen+takia+katukuvassa+näkyy+muihinkin+merkkeihin+verhottuja+pyllyjä.
28.03.2020 06:23
1 / 1