Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Levikset

jeanssi

Moi!
Kiinnostais tietää, miksei pojilla/miehillä näy enää kovinkaan usein leviksiä jalassa. Ovatko menneet pois muodista vai ovatko liian kallis hankinta. On muuten melko sexy katsella hyvin treenattua pyllyä hyvin istuvissa 501:ssä

17

3628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä21v

      ehkä niitä hyvin treenattuja pyllyjä ei enää ole jälellä :D

      tai sit ne pyllyt on jo jonkun naishenkilön omaisuutta :P

      no joo voisi kai tuota joskus vielä ostaa levis 501:t korostamaan treenattua pebaani, mutta en ole jaksanut enää ostella samalla aktiviteetilla uusia vaatteita kuin vielä joku vuosi sitten :D
      köyhä opiskelijakin kun olen ...

    • Vadde

      Pääsempäs pätemään, mutta Levikset on "se" juttu just nyt, vään kuin Wrangleritn faketkin. Jos oot rok niin sulla on leviksen farkut, tosin ei mitään vanhoja 501 näe enää kuin 35 miehillä mitkä yrittävät olla kovin nuorekkaita..

      • Levis882

        Löysin kirpputorilta Levi's 882 02, ovat ilmeisesti aika vanhat. Onko kyseessä miesten vai naisten malli, vaikuttavat naisten malliksi?


      • Mummohousut
        Levis882 kirjoitti:

        Löysin kirpputorilta Levi's 882 02, ovat ilmeisesti aika vanhat. Onko kyseessä miesten vai naisten malli, vaikuttavat naisten malliksi?

        Levis 882 vintage high waist W32 L34 boyfriend pants mom jeans


      • Anonyymi

        "kuin 35 miehillä mitkä yrittävät olla kovin nuorekkaita.."

        haha mitäs tää nyut on olevinaan? tuskinpa yrittää kun ne on tos iäs
        hotimpia ja miehekkäämpii, istuu farkut paremmin ni elä sä kade selitä.


    • Eisovipullamössöille

      Ei noille nyky jampoille istu enää levikset tai ainakaan 501. Niillä on noita nilkan paljastavia kireitä hinttihousuja, jotka korostavat niiden leveetä persettä. Testotasot on niin alhaalla, että ne ei edes peilistä katsoessaan tajua näyttävänsä typeryksiltä housujensa kanssa.

      • Anonyymi

        "Testotasot on niin alhaalla, että ne ei edes peilistä katsoessaan tajua näyttävänsä typeryksiltä housujensa kanssa."

        haha, taitaa van i telläs olla ja niil sun pikkupojillas jotka on laihoja ja heikkoja.¨
        olet vaan kateellinen ,miks muuten sua kiinnostais noin paljon mitä jotkut käyttää.
        kasva siekin mieheksi joskus.


    • Levarit

      Miksi ihmeessä miehet ei voi näyttää miehisyyttään tiukoissa ja lyhyt lahkeisissa housuissaan, jos haluaa. Niin ne naisetkin tekevät omalla tavallaan.

      • Pakoputkeeneitankata

        Siks kun ne sopii naisille eikä korosta mitenkään miehisyyttä. Mies joka edes vähän tajuaa olla mies ei tuollaisia vedä jalkaan.


    • Nafat

      Kyllä tollasiaki vous pitää

    • Omissa jaloissa ei näy leviksiä niin usein, koska nykyään on niin hyvä valikoima muitakin farkkumerkkejä. Monet vaatekaupat myyvät asiallisia farkkuja eli tilanne ei ole sama kuin 90-luvun alussa, kun levisten lisäksi muu tarjonta oli heikkoa. Viimeksikin kun olin kaupungilla ostamassa vaaleita farkkuja, nappikiiinnityksellä, niin sovitin kyllä leviksiä. Ei vain ollut parhaiten mulle sopiva malli. Enkä voi luvata, että seuraavatkaan ostamani farkut olisivat nimenomaan levikset. Melko varma sen sijaan olen, että ovat nappikiinnityksellä ja todennäköisesti käyn sovittamassa leviksiä, mutta jos ei ole parhaiten istuva tai parhaalta tuntuva malli, niin ostan muunmerkkiset.

      Liikaa kilpailua siis farkkujen saralla, sen takia katukuvassa näkyy muihinkin merkkeihin verhottuja pyllyjä.

    • Anonyymi

      Olen kullä jo 50 vuotias ja käytän joko Leviksen 501:ä tai Wrangleria rippuen päivästä. Tosin olen kyllä aina gargo shortseissa, kun kelit antaa vähänkään myöten. Enkä tarvitse mitään slack vyötäröä. Housut on 36/36 kokoa. Maailmaa kiertäessä on kyllä tullut kommenteja jopa 20 vuotiailta, vaikka itse tykkään naisellisen pyöreistä. kesämekossa.

    • farkut ovat ihan perseestä

      • Anonyymi

        Kyl mä ainaki pitäisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ainaki pitäisin

        ennoo koskaan pitäny.


    • ois kiva oppii pitää farkkuja. farkkuhaalareita. smokkia. pukuja. liivipukua ja farkkuhaalareita

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe