Terve, tapasin vuosi sitten kauniin naisen jonka kanssa kihlauduimme äskettäin. Eräs asia minua on kuitenkin hämännyt hänessä. Nimittäin hän on joskus viisi vuotta sitten tatuinut oikeaan pakaraansa pelikorttikuvion PATA eikä sillä ole hänen mielestään mitään merkitystä. Hämää siinä mielessä että kuka tatuoi itselleen padan jollei sillä ole mitään merkitystä tai sanomaa sillä ei se nyt niin kaunis ole. Onko muilla pataa pakarassa tai tietääkö kukaan mitä se meinaa vai onko se vaan pelikorttimerkki pata?
Tatuoitu pata?
7
4822
Vastaukset
- Äsää
Sykkii PATASYDÄN!
- monta eri tulkintaa
Pata voi merkitä ihan mitä vain TAI ei yhtikäs mitään. Se on siisti graafinen kuvio, se voi merkitä "pimeää puolta", riskinottoa (uhkapeli), mitä tahansa...Eri ihmisille tulee erilaisia assosiaatioita, mulle pata-akka esimerkiksi tuntuu vähän sellaiselta ilkeältä akalta...Patakuvioita ja ylipäätään korttiaiheita näkee rokkareilla, ne on oleellinen osa ns. man's ruin kuva aihetta (uhkapelit, viina, naiset --> tatskan aiheina esim. pin up tytöt, kortit, nopat, cocktail lasit, ym)
- Tiedä vaikka
Jos naisesi on lähtöisin satakunnasta, pata tarkoittaa Porin Ässiä.
- ollut
yhden muijakaverin pakarassa tatuoitu pata, hänelle oli mukava antaa takaapäin.
- Anonyymi
Tykkäää tummista miehistä eli sydän sykkii mustalle kalulle!!
- Anonyymi
Ässät
Se, mikä ei pata, vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804