Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Hei+teillä+on+vaimon+vaihto+nuorempaan.Tai+naapurista+käytte+välillä+tuuletumassa.Mitä+10v+päästä+,kun+tulee+uudet+lait+ja+asetuksaet.Tulee+Paavinlaki+on+jo+määrätty,+että+siloin+tulee.Yksi+Uskonto+edeliset+heitäkää+romukuopaan.,,,,,Yksi-yksi-yksi-yksi...Ette+voi+käydä+enää+hurvitelemassa.,,,,Yksi+vain+yksi.Oletko+jo+järjestellyt+nuoremille+sirtämistä,,,akoja+tuodaan+jo+idästä+suomeen+vanhoille+kouluille--ynnä+muihin+asutaviin+paikoihin+ja+jos+omistat+useita+mökejä+mökki+joka+talouteen+on+uusi+aika.YKSI+jokaiselle.Tulee+pojat+kiire+muuten+jos+kerkiät+edes+ajatella+asiaasi.
  2. Kyllä+toi+on+paskapuhetta+.Vaimosi+on+paripäivää+pois+kotoa.Sinä+annat+vapaat+kädet+tehdä+mitä+huvittaa.Kun+vaimosi+palaa+hän+ei+kerro+mitään+mitä+on+tapahtunut.Joko+ei+ole+kerottavaa+tai+siten+hän+pitää+sisällään+jos+jotakin+todella+tapahtui.Kyllä+totuus+on+niin+että+normaalisti+ihmisillä+ei+ole+mitään+kerotavaa.Mutta+on+niitä+jotka+menevät+silloin+,kun+on+mahdollista+olla+tois+allaa.Ja+käytävät+välineitä+siloin+kun+on+vieras+partneri+kyseessä......Tietoa+on.Keron+omasta+elämästäni.Menin+n.40+senä+naimisiin+kun+oli+tilaisuus+perheen+tytäret+naimatomia+no+varmaan+kuuliaisia+vanhimilleen..Höpö+höpo+..Vaimoni+paljastui+viimein+,aina+,kun+jostakin+tuli+kysymys,,,vale+se+on+vale+tällä+ihme+sanalla+ratsastettiin+21v+siten+tapahtuu+.Anoppi+lenttää+edellä+ja+sanoo+erotkaa+erotkaa+,muijt+menee+keittiöön+anoppi+vaatii+se+on+loputtava,,vaimoni+sanoo+mutta+kun+on+mieltymykset+ne+on+kivoja+en+pääse+niistä+eroon.Tästä+tapahtumasta+nostan+hattua+Bertalle+hän+näki+sen+vääryyden+miten+vaimoni+teki+minua+kohtaan+erotkaa.Siinä+sattui+selaistakin+että+,,vaimoni+sanoi+olin+siloin+kotona.+Bertta+vastaa+ja+sanoo+etpä+ollut.Missä+sääsiloin+olit+3--5+päivää+vastausta+hän+ei+anna+kun+ei+voinut+sanoa+oleensa+Ojas...+se+on+se+toinen+paikka+mihinkä+vaimoni+oli+mennyt+aina+siloin+,kun+kukaan+ei+katsonut+perään.Hän+kävi+naisen+luona+ties+vaika+olisi+ollut+muutakin+siinä+mukanna+vaikuttaa+vähän+sille.Hänellä+oli+yhteys+kauppaan+jossa+myydään+välineitä,ruoskia,,naiseta+tehdään+mies,,ym.Hän+sekaantui+alan+asiatuntioihin.Ero+siitä+tuli+keran+sanoin+vähän+pilkallani+tässä+ei+auta+kuin+ero...Kyllä+se+taisi+purra+häntä+ihan+sopivasti+hän+ei+vimeiseen+asti+vienyt+niitä+eteenpäin+mutta+minä+olin+jo+kylin+nähnyt+tätä+valheen+sarkaa,,minä+vein+lopuun+saaka+Maistraattiin.Aviehto+muistakaa+kaikki+te+jotka+omistatte+jotain+mikä+on+arvokaampaa+kuin+Kaksio+Lielahdessa+ja+kurtunen+vähnajettu+auto+literissä..+Kun+teete+paperit,,niin+,,+eron+tullessa+teille,,,,,Kumpikin+saa+sen+mikä+oli+sillä+hetkellä+kuin+menimme+Vihille,,,se+on+nolla+tilanne,,mulla+maat+ja+mannut+,ei+hänellä+olut+mitää+siitä+mitä+mulla+oli.Kaksio+Lielahdessa+ovat+vastakain+,kun+aika+vähäsen.,Kun+olisi+se+paperi+nyt+tässä+esillä.Se+mitkä+karttuu+avion+jälkeen+on+yhteistä+ostin+hänelle+yhtä+ja+toista,+että+sai+osakeensa+täytettyä.Olisin+halunut+antaa+alkupääomaa+hänelle+osakeen+ostoa+varten+hän+ei+ottanut+vastaan.,,,,,,,,,,Tästä+puuttuu+viellä+paljon+asiaa+mitä+en+tähän+saa+kirjoitettua.