Vaimon vapaus kiihoittaa

Isäntämaalla

Olemme nelikymppinen pariskunta. Tormäsin itseni kanssa outoon ja yllättävään tilanteeseeen. Lähtökohtaisesti olen pitänyt suhdetta vaimooni ja ja häntä edeltäviin seurustelu kumppaneihin suhteellisen normaali juttuna. Nyt lapset ovat isoja . Seksi elämämme on ajautunut jo tutuille ja tavallisille urille.
Vaimoni aloitettua aikuisopinnot joutuu hän olemeen yötä poissa parikertaa kuukaudessa. Sovimme että hänellä olisi vapaus nauttia noista kerroista miten vain. Siis myös harrastamalla seksiä muiden kanssa. Tai olla harratamatta
-
Odotin kokevani mustasukkaisuutta. Mutta nyt hänen tullessa kotiin etsin merkkejä muista miehistä hänen iholtaan. haistelen ja maistelen. Ajatus vieraista ei teekkään mustasukkaiseksi vaan kiihoittaa minua suunnottamasti seksuaalisesti. En pysty peittämään sitä vaimoltani. Enkä itse asiassa haluakkaan.
Olisi hauska kuulla muiden kokemuksista.

110

12511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsfs

      Tuo on epäsuoraa homoseksuaalisuutta tai ehkä homososiaalisuuden (sosiaalisuus samaa sukupuolta olevien kanssa) kokemista seksuaalisella tavalla niin kuin kaikki nämä jutut "vaimolle vierasta/ isoa" ja jälkiliukkaat. Varsinkin jos kiihotus koskee juuri sitä, että vieras mies saattaa jättää itsestään eritteitä ja hajumerkkejä puolisoon. Esim. jälkiliukkaiden aikaan mies survoo penistään emättimeen, jossa on toisen miehen spermaa. Häntä ei kiihota sperma itsessään siellä emättimessä vaan, että se nimenomaan on TOISEN MIEHEN spermaa. Vaimo/tyttöystävä on näissä väline, jonka kautta koetaan toinen mies. Kiihotus siitä, että joku toinen mies voi kokea vaimon kiihottavana ja tuoda hänelle seksuaalista nautintoa on sinänsä mielenkiintoista. Miksi näin? Onko sen tarkoitus mahdollistaa avoimet suhteet?

      Sen sijaan, että primitiiviset vietit heräisivät eli ajettaisiin kilpailija pois, saadaan kiihotusta tästä kolmannesta pyörästä. Jakamisen iloa? Mikä on tämän epäsuoran homoseksuaalisuuden merkitys? Jos miettii kuitenkin "luolamiesaikoja" niin olisi luullut, että kumppanin useat puolisot herättäisivät tappelua. Tai ehkä mies kokee sen kiihottavana, koska luonnon kannalta on edullista, että naiset antaisivat monien eri miesten hedelmöittää munasolunsa, jotta geeniperimät leviäisivät kunnolla ja syntyisi mahdollisimman paljon erilaisia yksilöitä.

      • asiantuntija777

        fsdsfs, on pahasti väärässä, vaik naises on merkkejä hajuista tai spermasta,se ei tarkoita yhtään että mies olis yhtää miehistä kiinnostunu,voi olla täysin hetero vaik kiihottaa vieraan miehet spermat naises tai haju. samaa kaveria voi ällöttää ajatus miehen koskemisesta tai seksi sen kanssa,vaik kiihottaa että omassa naisessa toisen miehen hajuja.


      • bem
        asiantuntija777 kirjoitti:

        fsdsfs, on pahasti väärässä, vaik naises on merkkejä hajuista tai spermasta,se ei tarkoita yhtään että mies olis yhtää miehistä kiinnostunu,voi olla täysin hetero vaik kiihottaa vieraan miehet spermat naises tai haju. samaa kaveria voi ällöttää ajatus miehen koskemisesta tai seksi sen kanssa,vaik kiihottaa että omassa naisessa toisen miehen hajuja.

        Joku yrittää saada homokammoisia reagoimaan.
        Voi myös sanoa, että mitö sitten jos se on merkki pienestä homoseksuaalisuudesta. Ei se asiaa mitenkään muuta.


      • kimpassa kivempoo

        Olet metsässä homotteluinesi. Kun suhde on ajautunut liiian totutlle raiteelle tämmöinen piristyssuihke tarvitaan.
        Itseäkin kiihotti kun äijä oli mennyt huoriin. Ensiksi keljutti mutta sitten kiihotti. Kumma juttu muuten.


      • aikuinen mies 65
        asiantuntija777 kirjoitti:

        fsdsfs, on pahasti väärässä, vaik naises on merkkejä hajuista tai spermasta,se ei tarkoita yhtään että mies olis yhtää miehistä kiinnostunu,voi olla täysin hetero vaik kiihottaa vieraan miehet spermat naises tai haju. samaa kaveria voi ällöttää ajatus miehen koskemisesta tai seksi sen kanssa,vaik kiihottaa että omassa naisessa toisen miehen hajuja.

        Aivan samaa mieltä. En todellakaan voi edes ajatuksissa tai missään fantaisioissa kuvitella olevani miehen kanssa, mutta on useinkin kiihottanut ajatus, että joku on pannu naistani.
        Mut tälläisen huomion olen tehnyt tässä vuosien saatossa ikäni nyt 65 et tuo ei toimi kaikkien naisten kanssa. En osaa sanoa mut tuo yhtälö on naisissa ollu et he itse ainakin fantasioissaan haluavat vierasta ja ovat sen myös tehneet.


      • Pusikkoon ei paluuta

        Suomessa on se metsäkulttuuri vieläkin jotenkin niin arvostettua että näitä "ihminen on eläin" tarinoita tulee ihan terveiltäkin (Suomen terveysstandardilla) henkilöiltä.

        Ihmisen kehitys-suunta ei ole sinne metsäänpäin. Koittakaapas hulluimmat päästä yli siitä "olen mies, eli olen siis metsäkarhu" filosofiasta. On sitä samaa eräillä naisillakin.

        Se niin miesten kun naistenkin jurotus hävettää.

        Sen kuulkaas huomaa kaupunkilaisempien ulkomaalaisten seurassa.


      • Mies 89
        asiantuntija777 kirjoitti:

        fsdsfs, on pahasti väärässä, vaik naises on merkkejä hajuista tai spermasta,se ei tarkoita yhtään että mies olis yhtää miehistä kiinnostunu,voi olla täysin hetero vaik kiihottaa vieraan miehet spermat naises tai haju. samaa kaveria voi ällöttää ajatus miehen koskemisesta tai seksi sen kanssa,vaik kiihottaa että omassa naisessa toisen miehen hajuja.

        En kyllä tiedä mikä tuossa voi kiihottaa? Itse tulisin mustasukkaiseksi.


      • kalle 69
        Mies 89 kirjoitti:

        En kyllä tiedä mikä tuossa voi kiihottaa? Itse tulisin mustasukkaiseksi.

        Siinähän se vitsi piileekin. Kun mustasukkaisuutta ei ole voi nauttia elämästä ihan eri tavalla. Vaikeaahan se varmasti on aina miettiä mihin ihmeeseen se tyttökaveri tai poikakaveri taas jäi. Eikai vaan ole eksynyt vääriin vällyihin. Siitä kun pääsee yli tai pikemminkin tajuaa miten turhaa sellainen on helpottuu omakin olemisesi ja voit keskittää ajatuksesi ihan muualle paljon tärkeämpiin asioihin. Asiahan on niin ettet kuitenkaan omista ketään ja jos toinen on vieraisiin mennäkseen hän sinne myöskin menee. Aika onnekas on se ihminen, joka siitä vielä kiihottuukin. Onnittelut !!
        Noihin Homosyytöksiin, joita näkee sitten ihan joka jutussa mikä ei ihan kaavaan mahdu, oletteko miettineet sitä kumpaan osapuoleen tuo halu tässä tapauksessa kohdistuu? siihen vierasta saaneeseen vaimoon vai siihen mieheen joka on puikkoaan heilutellut? Kuinka iso halko oikeen pitäisi hankkia, että tämä ajatus saataisiin mahtumaan omaa homouttaan pelkäävän ja homosyytöksiä jakelevien päähän!


      • kimpassa kivempoo kirjoitti:

        Olet metsässä homotteluinesi. Kun suhde on ajautunut liiian totutlle raiteelle tämmöinen piristyssuihke tarvitaan.
        Itseäkin kiihotti kun äijä oli mennyt huoriin. Ensiksi keljutti mutta sitten kiihotti. Kumma juttu muuten.

        kimpassa kivempoo Sinun kanssasi olisi mukava jutella, tunteiden suhteista toisiin ja mies/nais näkökulmasta.


      • örinäää
        Pusikkoon ei paluuta kirjoitti:

        Suomessa on se metsäkulttuuri vieläkin jotenkin niin arvostettua että näitä "ihminen on eläin" tarinoita tulee ihan terveiltäkin (Suomen terveysstandardilla) henkilöiltä.

        Ihmisen kehitys-suunta ei ole sinne metsäänpäin. Koittakaapas hulluimmat päästä yli siitä "olen mies, eli olen siis metsäkarhu" filosofiasta. On sitä samaa eräillä naisillakin.

        Se niin miesten kun naistenkin jurotus hävettää.

        Sen kuulkaas huomaa kaupunkilaisempien ulkomaalaisten seurassa.

        Olipas oikein asiantutijan komenntti. 4000 vuotta kaupunki asumista, 6000-v maanviljelyä on muutanut ihmistä niin paljon, että 100 000 vuotta evoluutiota on kumottu.
        Mistä teitä uskovaisia oikein riittää joka palstalle neuvomaan ja tyrkyttämään niitä teidän "oikeita" totuuksia......grrrrr


    • kukkuu

      Ainahan se on mielessä, mutta pidä housut luukussa niin ei ole tulevia murheita!

    • Piilevät tunteet

      Ihmisen mieli on kovin muuttuva. Kun puolisosi jossain vaiheessa ihastuukin toiseen, niin olet sairaan mustasukkainen. Seksillä ja kiintymyksellä on korrelaatio keskenään. Kokonaisuutena varmasti miehet pystyvät paremmin erottamaan seksin ja tunteet toisistaan. Seksin harrastamisessa on aina se riski, että rakastuu. Ja sängyssä voi vuodattaa muutenkin tunteitaan, pettymystään parisuhteeseen jne.

      • Puoliso, rakas

        Ei kukaan RAKASTU seksiä 'harrastamalla'. Ei seksiä voi 'harrastaa' kuten lentopalloa, golfia, tennistä jne.


    • H ä ?

      Kannattaa uittaa matoa välillä muissakin vesissä niin saattaa napata isokin kala ?

    • Siinähän haistelet

      Iljettävää.

    • kivatietäää

      miettikää oikeesti mikä nyykyään saa miehet aviossaki antamaan naisen toiselle pantavaks. onneks meitä mustasukkasia(tarpeeks ) on kuitenkin ja kunnon vaimojakin jotka ei katsele edes turhan pitkään muita. eihän tämmöstä kuvioita ennen ollu.. kaupunkilaiset joilla liikaa vapaa aikaa``? seksin tuputus?

      • tynkä topi

        Höpsis seksi oli ennen maalla vapaampaa,asioista ei vaan kerrottu julkisesti,meidänkin kylällä oli monta jo edesmennyttä jotka anto myös naapurille.


      • HHUHUH
        tynkä topi kirjoitti:

        Höpsis seksi oli ennen maalla vapaampaa,asioista ei vaan kerrottu julkisesti,meidänkin kylällä oli monta jo edesmennyttä jotka anto myös naapurille.

        tybkä topi. Mistä voit tietää kuinka vapaata, kun ei kerrottu julkisesti? Taitaa olla aika kullannut sinunkin luulosi. Tai oikeammin, olet niitä juoruilijoita, jotka "tietävät" kaikki ja kaikkien asiat. Hehhee! Kyllä minäkin olen kuullut vaikka mitä, mutta olenpa pitänyt turpani tukossa kertomatta eteenpäin, kun näitä "tietäjiä" on tullut juoruilemaan.. Ajattele nyt, kuinka paljon juorut saa pahaa aikaiseksi. Joku puhuu jonkun kanssa, ja saattaa jopa hipaistakin, niin heti "niillä on suhde" jutut alkaa kiertämään ja kaikkihan sen tietää kuinka juttu muuttuu.. Taitaapa olla enemmänkin totta se, että ketkä harrastavat näitä parin vaihtoja, pitävät turpansa tukossa ja vain sen pienen piirin tiedossa.. Mutta sitten siihen asiaan. Tästähän oli lehdessä joku aika sitten juttua, ja se lopputulos oli EI KANNATA. Ihan asianharrastajien kertomana ja lopputulos oli ero vaikka kuinka olivatkin alussa vapaamielisiä


      • velipuolet
        HHUHUH kirjoitti:

        tybkä topi. Mistä voit tietää kuinka vapaata, kun ei kerrottu julkisesti? Taitaa olla aika kullannut sinunkin luulosi. Tai oikeammin, olet niitä juoruilijoita, jotka "tietävät" kaikki ja kaikkien asiat. Hehhee! Kyllä minäkin olen kuullut vaikka mitä, mutta olenpa pitänyt turpani tukossa kertomatta eteenpäin, kun näitä "tietäjiä" on tullut juoruilemaan.. Ajattele nyt, kuinka paljon juorut saa pahaa aikaiseksi. Joku puhuu jonkun kanssa, ja saattaa jopa hipaistakin, niin heti "niillä on suhde" jutut alkaa kiertämään ja kaikkihan sen tietää kuinka juttu muuttuu.. Taitaapa olla enemmänkin totta se, että ketkä harrastavat näitä parin vaihtoja, pitävät turpansa tukossa ja vain sen pienen piirin tiedossa.. Mutta sitten siihen asiaan. Tästähän oli lehdessä joku aika sitten juttua, ja se lopputulos oli EI KANNATA. Ihan asianharrastajien kertomana ja lopputulos oli ero vaikka kuinka olivatkin alussa vapaamielisiä

        Tää ei oo mitään luuloa kun meijänkin vaarilla oli poijat myös naapurin emäntien kanssa ja kaikki olivat aviossa,no eipä niistä senkummemmin murehdittu,kaikki sen ties ja osalliset myöns asian.


      • Velipuolikuuko?
        velipuolet kirjoitti:

        Tää ei oo mitään luuloa kun meijänkin vaarilla oli poijat myös naapurin emäntien kanssa ja kaikki olivat aviossa,no eipä niistä senkummemmin murehdittu,kaikki sen ties ja osalliset myöns asian.

        Höpsötihöps. Ja kaikki meni oikein hienosti myös perintöä jakaessa vai mitä?


    • tape"

      Kyllä se on ihan okei että ihanasta vaimosta saa muutkin miehet nauttia.

      • tuttuakin saanut

        Tavara on hyvää kun se muillekin kelpaa.


      • Voisko olla?

        Näitä kierrätettäviä ihania vaimoja yhdistää ylipainoisuus, leveäperäisyys , löyhä moraali ja vika päässä?


      • Ruma on
        tuttuakin saanut kirjoitti:

        Tavara on hyvää kun se muillekin kelpaa.

        Terkuin Jyrki!


      • Anonyymi
        Voisko olla? kirjoitti:

        Näitä kierrätettäviä ihania vaimoja yhdistää ylipainoisuus, leveäperäisyys , löyhä moraali ja vika päässä?

        Juuri näin.


    • rysän päältä ohjelma

      Suomeen pitäs saada se ohjelma rysän päältä mikä pyörii jenkeissä parhaillaan niin suomenkielisenä ja suomessa kuvattavaksi kaikille pariskunnille niin aijai, kun oisi hauskaa ja kattoa kuinka moni pariskunta oikeen narahtais kiinni siitä pettämisestä ja kuinka monen kantti ei kestä sitä haha:D Kyllä meinaa olisi hauskaa, koska siihen päättyisi monenkin suomalaisen parin yhteiselo ja se leikkiminen ja kauhee säätäminen saakeli soikoon, kun ei voi suoraan mennä vaimolleen kertomaan, että on pettäjä sika mies tai vaimo haha:D

      • Stereotyyppi hajoaa

        Aloittaja siihen ohjelmaan pitäis saada.

        Tulis mietittävää ohjelman tekijöille ja katsojille ettei maailma ole aina ihan niin mustavalkoinen. Ei joka ainoa ihminen elä saman kaavan mukaan.


    • Jne jne jne,

      Eipä ne nykyrouvat lupia tarvitse. naivat vieraiden kaa mennen tullen.ja hardrokken rollia. antavat illuaan auliisti nuolla ja naida.

      • maria.

        Ennen kun miehet kulki reissuhommissa ja oli viikkoja pois ei vaimot kotona kintut ristissä odottanu,nykysin vaikeampaa jos salassa haluaa touhuta kun ukotkin luuraa kotinurkissa.


      • tuttuakin saanut
        maria. kirjoitti:

        Ennen kun miehet kulki reissuhommissa ja oli viikkoja pois ei vaimot kotona kintut ristissä odottanu,nykysin vaikeampaa jos salassa haluaa touhuta kun ukotkin luuraa kotinurkissa.

        Joo se oli vanhaan aikaan ihan normaalia että kun isäntä oli savotassa ja reissusälli poikkesi torpassa niin kyllä se emäntää pani. Jos ei heti niin viimeistään yöllä kun yösijaahan ne kulkurit yleensä vailla olivat. Sen tiesi se savotassa oleva isäntäkin että näin käy jos kulkumies pirttiin piipahtaa eikä sitä mitenkään merkillisenä asiana pidetty.


    • kaarlo55

      kyllä omakin vaimo saa vieraisiin mennä jos haluaa, toki jos luvan kysyy eka. Tauteja tai jälkikasvua ei saa tulla.

      Ei kai parisuhde mikään vakila ole, saa tulla ja mennä. Itekin kävyn pubissa kaljalla kun huvittaa. Vieraat naiset ei sillain kiinnosta.

    • 3456754

      Kokeileppa joskus mennä mukaan ja touhua miehenkin kanssa. Piristää teitä molempia. Kokemuksesta sanoen.

      Jos vaimosikin innostuu niin ottakaa hänellekin nainen mukaan touhuiluihin.

    • Mies 57

      HEH ninhän tuo.
      Nyt ollaan jo 60v. eikä Vaimo mikään "muija" vieläkään!
      Kun Hän oli 44v. oli parhaimilaan, 44 Nainen 16 vartalolla, hmmm. sai kyllä ansaittua huomiota.
      Kyllähän Nainen itse tietää mitä haluu, ja olis tylsää jops ei muitakin uroita kinnostaisi Hän????!!!

      • Aviomiestään

        Kyl varmaan asia kiihottaa lähes joka miestä. Käytännössä hyvin harva haluaa naitattaa vaimoaan vieraalla miehellä.


      • Ei kiinnosta

        Itse kirjoitat kuin muinainen apukoululainen. Et liene järjen jättiläinen. Eli vaimosi myös aika rajoittunut älyn suhteen...
        Seksikin samaa tasoa. Low?


    • vierasta vaimoa oooo

      sehän on hieno asia.itse olen pumpannut muitten vaimoja,ovat kiihkeitä mimmejä kun saavat oikein vierasta oritta,aina olen saanut laskea mehut riemurasian pohjalle.mikä onni saada laskea mehut sisäämmmmmmm

      • Äiti, Arja-Leena

        Sinä Teemu ET ole pumpannut muuta kuin polkupyöräsi kumia.


    • äkkiä tohtoriksi

      "Seksielämämme on ajautunut tutuille urille. Sovimme, että vaimolla olisi vapaus harrastaa seksiä muiden kanssa opintomatkoillaan. Ajatus vieraista ei tehnytkään mustasukkaiseksi, vaan kiihottaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?"

      Kyllä karvakäden MEISSELI pitää opintomnenestyksen huipussaan :-)

    • vapautta kohti

      Hieno homma jos tuossa vaiheessa oot. Itellä sama juttu ja täytyy sanoa että se vapautti kaikenlaisista peikoista. Se on vaan miehelle niin vaikea pala antaa naisen nauttia muistakin. Sillähän ei menetä vaan saa vielä enemmän ja suhde syvenee.

      • Charmin kotikylästä

        Eipä tuo juuri syvene kun pitää koko ajan pelätä että pojat Max ja Pax saavat selville että jalkapallojoukkeellinen pumppaa omaa äitiä...


    • Dille dulle doff

      Hahaaaaaaaa. Vai että sopimuksesta vaimolla oikeus käydä vieraissa... Sinä ressukka se vaan varmaan uskollisesti odottelet kotona vaimon paluuta ja hänen herkullisia juttujaan vieraspanoista. ??? Oot tainnut vedättää vaan itelles myös "luvan" käydä vieraissa puhtaalla omallatunnolla... Kun kerran vaimokin käy vieraissa. Pah, oot vähän tyhmä!

    • LepakkolaaksonPoika

      AP on aivan sairas.

      Itselläni silti tavallaan vastaavanlainen tilanne. Tyttöystäväni on biseksuaali ja olen käytännössä katsottuna antanut hänelle vapauden tuon toisen sukupuolen suhteen. Puheiden mukaan ei kiinnosta, mutta evvvk.. pakkohan mun on se vapaus antaa, koska muuten se touhu menee ennemmin tai myöhemmin pettämiseksi.. On kokemusta noista bi-tytöistä :/ Enkä mä kestä pettämistä.

      Oli miten oli, siis mulla ei ole mitään kiihottunutta perverssiä juttuja tässä taustalla. Jo pelkkä ajatus naistenvälisestä seksistä saa oksentamaan ja pikkuveitikka nukahtaa viikoksi pariksi.. Senpä vuoksi sanoinkin, etten tahdo tietää jos käy lipittämässä jotain ämmää. Ja vannotin, että ero tulee välittömästi jos joudun joskus näkemään sellaista, että kannattaa varmaan jossain muualla sitten..

      Vähän kinkkistä tämä tämmöinen.. Tämä on sitä nykyaikaa, heterotyttöjä ei enää ole. Kahden "heterotytön" kanssa olleena voin näin todeta :) Kumpikin nykyään lepakkolaakson klaanissa :) Kaipa se on parempi että seurustelee jo lähtöjään sen lepakonsiivillä varustetun tytön kanssa, kuin sellaisen joka sitten vuosien päästä havaitsee omaavansa tälläisiä taipumuksia.. Ällöttävää.

    • mitä järkee???

      Kannattaa kääntyä parisuhdeterapiaan, ennenkuin ajaudutte toisistanne lopullisesti eroon. Vielä kun voitte!

      • LähinApuOmaApu

        Parisuhteen pitää olla terapiaa sellaisenaan. Muuten se vaihtuu parempaan parisuhteeseen...


    • eläkää oppien mukaan

      Kyllä maailma on muuttunut. Täytyy vain sanoa, että kyllä Jumalan kosto tulee olemaan hirvittävä, kun ihmiset näin syntisiä, siis joka suhteen. Kyllä, itsekin olen syntinen, mutta pelkään Jumalan kostoa.

      • oikeustieteen tyttö

        Olen nähnyt lapsena joulupukin, mutta en usko siihen. Hyvä ystäväni on nähnyt kaivossaan näkin, joka syö pieniä lapsia. Hän ei enää usko siihen. Monet ovat nähneet ofoja ja uskovat niihin.
        Oletko nähnyt joskus jumalan? Onko joku lähipiirissäsi nähnyt sellaisen? Tiedätkö maailmassa nyt olevan yhtään ihmistä näiden seitsemän miljardin joukossa, joka oli sellaisen nähnyt? Jumalaan uskominen jos mikään on täysin uskomususkontoa, joka perustuu tarinoihin, joiden todenperäisyyttä eivät tiedemiehet edes kuvittele haluavansa selvittää, tiedät kyllä miksi.
        Jumalia ja tarinoita löytyy jo 700 ekr, mutta niitä uskotaan kirjoitetun jo tuhansia vuosia. Jumalia on ainakin 200 000 kpl erilaista. Yhteistä näille on että kaikki ovat kuviitteellisia.

        Ei kannata normaalissa tosielämässä uskomususkontojen synti -käsitteitä viljellä mihinkään rakoon, sillä niiden huomioiminen saattaa johtaa mielettömiin päätöksiin, jotka ovat järkeä vailla.
        Itseä koskevat päätökset täytyy ehdottomasti tehdä itse oman arvomaailman pohjalta (=järkipäätös), kuitenkin niin että humioidaan lainsäädäntö.

        Näin meille opetetaan yliopstossa. Päätökset tulisi tehdä vain todettujen tosiasioiden pohjalta. Ei kuvitelmien, eli luulojen.


      • silky2
        oikeustieteen tyttö kirjoitti:

        Olen nähnyt lapsena joulupukin, mutta en usko siihen. Hyvä ystäväni on nähnyt kaivossaan näkin, joka syö pieniä lapsia. Hän ei enää usko siihen. Monet ovat nähneet ofoja ja uskovat niihin.
        Oletko nähnyt joskus jumalan? Onko joku lähipiirissäsi nähnyt sellaisen? Tiedätkö maailmassa nyt olevan yhtään ihmistä näiden seitsemän miljardin joukossa, joka oli sellaisen nähnyt? Jumalaan uskominen jos mikään on täysin uskomususkontoa, joka perustuu tarinoihin, joiden todenperäisyyttä eivät tiedemiehet edes kuvittele haluavansa selvittää, tiedät kyllä miksi.
        Jumalia ja tarinoita löytyy jo 700 ekr, mutta niitä uskotaan kirjoitetun jo tuhansia vuosia. Jumalia on ainakin 200 000 kpl erilaista. Yhteistä näille on että kaikki ovat kuviitteellisia.

        Ei kannata normaalissa tosielämässä uskomususkontojen synti -käsitteitä viljellä mihinkään rakoon, sillä niiden huomioiminen saattaa johtaa mielettömiin päätöksiin, jotka ovat järkeä vailla.
        Itseä koskevat päätökset täytyy ehdottomasti tehdä itse oman arvomaailman pohjalta (=järkipäätös), kuitenkin niin että humioidaan lainsäädäntö.

        Näin meille opetetaan yliopstossa. Päätökset tulisi tehdä vain todettujen tosiasioiden pohjalta. Ei kuvitelmien, eli luulojen.

        Niinhän sitä luulis mutta ack miten väärässä olet, "oikeustieteen tyttö " ! Lainsäädäntö perustuu Jumalan 10 käskyyn!!!!!!!!!!!! Et tullut ajatelleeksi?


      • Oikeankeruu

        Hyvä juttu. Tosin laissa pitää mainita nykyään muutama muukin pikku sivuseikka. Laithan on kirjoitettu niin, että kunnollinen kansalainen pystyy niitä noudattamaan järkevällä tavalla. Lisäksi laissa mainitaan muutama muukin pikku sivuseikka lähinnä niiden vuoksi, jotka eivät haluakaan kaikkia lakeja noudattaa, kun ei ole heidän oma keksintönsä eikä edes Jumalansa keksimä.

        Toivotetaan onnea ja laillista elämää. Jumalan kera taikka ilman.


    • eiseksi-jaaerotiikka

      Kyllä tätä seksin täytteistä kirjoittelua on sitten hauska seurata,niin lehdissä kuin palstoilla ja täälä.
      Tehkää jumalauta tahoillanne mitä haluatte,vaikka nussitte pakoputkea tai seipään kärkeä.Jos teidän elämänne on nin saatanan vaikeaa ja tyhjää,että ette osaa elää muuten kuin julkisesti ja esilletuoden,niin huonosti kuulkaa menee.
      Kaikista täyteläisin ja tasapainoisin elämä löytyy itsestä,ei muiden hyväksynnästä tai opeista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • eikostoa

      Joulupukki ja Aku Ankka ovat vahvempia kuin jumala.
      Kyllä ne pistävät jumalan olemaan kostamatta.

    • Ei helvetti sama ku pelkäis joulupukin kostoa. Mieti nyt oikeesti haiskahtaako vähän kusetukselta. Elä täällä maan päällä esivallan nuhteessa ja jumalan pelossa. Älä juo,nai,pelaa tai ylipäätään tee mitää kivaa,käyt vaan töissä ja maksat veroja niin sitte pääset taivaaseen ja siellä viini virtaa ja elämä hymyilee. Kaikki toi on aikoinaa keksitty kansojen hallitsemiseksi ja pelotteluks että ei uskalleta elää nii ku herrat haluaa. Sääli että joku vielä jaksaa jauhaa. Eiks sulle tuu yhtää lapsuus mielee ku äiti sano että pitää olla vuosi kiltisti nii jouluna sit saa lahjoja.

      • muslimi

        elämä on kuin koe. jos menee hyvin pääset paratiisiin. kyllähän kokeessakin voi lunttia ja pitää hauskaa. sitten vain tulee huono tulos.


      • muslimi kirjoitti:

        elämä on kuin koe. jos menee hyvin pääset paratiisiin. kyllähän kokeessakin voi lunttia ja pitää hauskaa. sitten vain tulee huono tulos.

        Mutta jos homma kusee eikä paratiisin portit aukea. Mihin joutuu?


    • Jaettu_ilo

      Itse huomasin saman asian n. 40-vuotiaana: pelkkä ajatuskin naiseni naimassa vieraan miehen kanssa sai kiihottumaan mielettömästi. Tapasin myöhemmin naisia jotka kertoivat samanlaisista tunteista, jos kuvittelevat miehensä harrastavan seksiä vieraan naisen kanssa. Minusta tässä ei ole mitään outoa, ihmisillä on erilaisia fantasioita ja jotkut toteuttavat niitä, toiset eivät. Finsvingers on täynnä tällaisia pariskuntia.

      Ei minun naiseni siitä mihinkään kulu, vaikka hän harrastaisikin seksiä jonkun muun kanssa. Olen vain onnellinen hänen puolestaan, jos hän saa sillä tavalla elämäänsä enemmän iloa ja nautintoa. Arvostelijat ja moralisoijat näissä asioissa ovat yleensä sairaalloisen mustasukkaisia ja viittaukset homoseksuaalisuuteen voi jättää omaan arvoonsa.

      • HHUHUH

        Tunnen sinulaisesi henkilön, ja hän on pahasti tunnevammainen. Se näkyy kaikessa kanssakäymisessä ihmisten kanssa. Kaikki sinunlaisesi ovat tunnevammaisia. Et(te) ole normaaleja vaikka sitä niin mielellänne huudattekin näillä keskustelupalstoilla. Mutta kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse. Suosittelen lämpimästi psykiatrilla käyntiä sinulle ja teille kaikille. Sairaushan tuo on. Säälittäviä häntäheikkejä ja lumpppuja. Toivottavasti teillekin on omat senssipalstat, että saatte myllertää keskenänne, mutta pysykää normaali-ihmisten ulottumattomissa ja mitä eniten toivon, on se ettei teillä toivottavasti ole lapsia.


    • Kiihottaako Hivi?

      Onhan se jännittävää minkä taudin puoliso tuo kotiin.

      • LepakkolaaksonPoika

        Juuri tämä. Tosin, HIV:in saaminen Suomessa on taidetta, koska hoidot tekevät potilaan käsittääkseni tartuttamattomaksi. Eikä HIV edes ole pahin mahdollinen sukupuolitauti, koska tehokkaat ja toimivat hoidot on jo keksitty.


    • NIkha85

      tuossa nyt ei järkee ole mihikä suuntaan. tuo on todella hölmöö :D

    • Varositta aikuiset26

      Hivin ja ebolan se tuo!

    • heihoi

      Ihmisen perimmäinen sairaus näkyy niin monella tavalla,, osanottoni.

    • hävetkää

      Sairasta tekstiä aloittajalta. Nykymaailma on tällainen että ei edes tajuta että ollaan sairaita. Pakkohoitoon sut pitäisi laittaa ja vaimo myös. Koettakaa keksiä elämäänne jotain muuta sisältöä kuin naiminen. Olette ihan eläimiä vailla sivistystä.

      • feme

        Auton joku aina omistaa mutta naista ei voi kukaan omistaa vaan se on vapaa menemään ja tekemään mitä itse haluaa.


    • Kaikkea kivaa

      Itse olen avoimessa/ vapaassa suhteessa elänyt jo useamman vuoden. Mielestäni homma toimii hyvin (ainakin meillä), kun yhteiset pelisäännöt selviä. Elikkä kun vieraissa käy niin kumia käytetään. Ja yhteisellä sopimuksella myöskään kotiimme emme irtokumppaneita tuo. Ei mulla ole mitään tarvetta jälkiliukkaille päästä, niihin voi järjestään mahdollisuuden kimpanmuodossa.

      Tuossa teidän jutussa lähinnä kummastelin tuota yhtä asiaasi. Miksi vain vaimolla on lupa käydä vieraissa? Siis kun hän on poissa kotona niin etkö itse saa myös käydä samalla vieraissa? Mutta kuten sanottu, yhteiset sopimukset ja niistä kun molemmat pitää kiinni niin on aivan toimiva vaihtoehto tuo vapaasuhde.

      Itse luulen ettei musta ole enää ns. perinteiseen yksiavioiseen parisuhteeseen, ei ihmisen kuulu olla yksiavioinen. Länsimainen yhteiskunta vaan on saanut sellaisen ajatusmallin ihmisiin tarttumaan.

      • HHUHUH

        Paasaat ettei "musta ole enää PERINTEISEEN...." Olet erittäin ristiriitainen ihminen, tunnevammainen (tunnevammaisuutesi on lähinnä se, johon sinun kannattaa hakea apua), mutta kuitenkin olet PARISUHTEESSA eikä mielestäsi ihmisen kuulu olla yksiavioinen.. Tuo sinun sekava ajatusmaailmasi kuvaa hyvin sitä, ettei sinulla ja sinunlaisillasi ole kaikki kotona. Olette tunnevammaisia ja vain teillä on hajua siitä, missä on vinksahtanut noin pahasti. Hae/hakekaa apua. Teidänlaisenne ihmiset ovat niitä pahimpia narsisteja joka elämän alueella.


      • Kaikkea kivaa
        HHUHUH kirjoitti:

        Paasaat ettei "musta ole enää PERINTEISEEN...." Olet erittäin ristiriitainen ihminen, tunnevammainen (tunnevammaisuutesi on lähinnä se, johon sinun kannattaa hakea apua), mutta kuitenkin olet PARISUHTEESSA eikä mielestäsi ihmisen kuulu olla yksiavioinen.. Tuo sinun sekava ajatusmaailmasi kuvaa hyvin sitä, ettei sinulla ja sinunlaisillasi ole kaikki kotona. Olette tunnevammaisia ja vain teillä on hajua siitä, missä on vinksahtanut noin pahasti. Hae/hakekaa apua. Teidänlaisenne ihmiset ovat niitä pahimpia narsisteja joka elämän alueella.

        Miksi raivoat minun ajatusmaailmasta? Eikö se ole jokaisen oma-asia minkälaisessa suhteessa haluaa ja pystyy elämään? Jos tiedän etten tule toimeen yksiavioisessa suhteessa niin miksen voi hyvällä omallatunolla jatkaa tätä nykyistä mallia? En myöskään ymmärrä mitä faktoja sinulla on esittää väitteisiisi, että olen tunnevammainen, millätavalla minulla (tai kaltaisillani) on "väärä tai sekava ajatusmaailma" ja eniten kummastuttaa mikä minusta tekee narsistin? Lisäksi en lähtenyt korostamaan missään vaiheessa olevani parisuhteessa, vaan puhuin pelkästään avoimesta ja vapaasta suhteesta..

        Pitäisiköhän kukkahattutädin tarkastella lukemaansa tekstiä ja keskittyä luetunymmärtämiseen?


      • Isäntämaalla

        Lupa on toki kummallakin mutta minua ei kiinnosta tai kiihota. Se vaimon vierailut on joka sytyttää.


      • HHUHUH
        Kaikkea kivaa kirjoitti:

        Miksi raivoat minun ajatusmaailmasta? Eikö se ole jokaisen oma-asia minkälaisessa suhteessa haluaa ja pystyy elämään? Jos tiedän etten tule toimeen yksiavioisessa suhteessa niin miksen voi hyvällä omallatunolla jatkaa tätä nykyistä mallia? En myöskään ymmärrä mitä faktoja sinulla on esittää väitteisiisi, että olen tunnevammainen, millätavalla minulla (tai kaltaisillani) on "väärä tai sekava ajatusmaailma" ja eniten kummastuttaa mikä minusta tekee narsistin? Lisäksi en lähtenyt korostamaan missään vaiheessa olevani parisuhteessa, vaan puhuin pelkästään avoimesta ja vapaasta suhteesta..

        Pitäisiköhän kukkahattutädin tarkastella lukemaansa tekstiä ja keskittyä luetunymmärtämiseen?

        Kirjoituksistasi tulee selkeästi ilmi se, että kaikki ei ole sinulla kotona. Sinunlaisesi hyökkäävät sanalla "kukkahattutäti" kun eivät muuta keksi. Sinulle ei tosiaankaan tee pahaa se, että alkaisit valmentamaan (lukemaan vaikka psykologian kirjallisuutta), voisikohan sitä sanoa vaikka henkiseksi koulutukseksi. Omapa on kuitenkin asiasi, mutta muistahan se, että minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. Älä itke sitten täällä palstalla, kun vituiikss meni


      • kyllästynyt Lopelta
        HHUHUH kirjoitti:

        Kirjoituksistasi tulee selkeästi ilmi se, että kaikki ei ole sinulla kotona. Sinunlaisesi hyökkäävät sanalla "kukkahattutäti" kun eivät muuta keksi. Sinulle ei tosiaankaan tee pahaa se, että alkaisit valmentamaan (lukemaan vaikka psykologian kirjallisuutta), voisikohan sitä sanoa vaikka henkiseksi koulutukseksi. Omapa on kuitenkin asiasi, mutta muistahan se, että minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. Älä itke sitten täällä palstalla, kun vituiikss meni

        Kenellähän täällä lepakoita tapulissa liihottelee? Pari inkkaria tipahtanut kanootista ehkä? Hissi ei ihan nouse huipulle? HHUHUH Otahan nyt jäki käteen ja lopeta toi tuomitseminen. Mikä ihmeen Ukko Ylijumala sä oikeen oot? Jos tekee mieli kirjottaa asioista kommentteja kirjoita pois, mutta älä ihmisiä tuomitse sen mukaan millaiset heidän mielipiteensä sattuvat olemaan. Olen kyllästynyt katselemaan jakelemiesi kommenttien tapaisia keskustelupalstoilla. Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Toisekseen nuo sinun kommenttisi eivät millään tavalla liity itse asiaan jos et ole sattunut huomaamaan.


      • Anonyymi
        HHUHUH kirjoitti:

        Paasaat ettei "musta ole enää PERINTEISEEN...." Olet erittäin ristiriitainen ihminen, tunnevammainen (tunnevammaisuutesi on lähinnä se, johon sinun kannattaa hakea apua), mutta kuitenkin olet PARISUHTEESSA eikä mielestäsi ihmisen kuulu olla yksiavioinen.. Tuo sinun sekava ajatusmaailmasi kuvaa hyvin sitä, ettei sinulla ja sinunlaisillasi ole kaikki kotona. Olette tunnevammaisia ja vain teillä on hajua siitä, missä on vinksahtanut noin pahasti. Hae/hakekaa apua. Teidänlaisenne ihmiset ovat niitä pahimpia narsisteja joka elämän alueella.

        Eikö henkilö ole yksiavioinen jos hän on naimisissa yhden henkilön kanssa? Moniavioisuus taitaa olla meillä pannassa.
        Seksi on sitten ihan toinen juttu ja lienee niin, että suuri tai suurin osa parisuhteessa elävistä harrastaa jossakin vaiheessa seksiä jonkun muun kanssa, esim työmatkan tai pikkujoulujen yhteydessä, joten enemmistö on oikeassa??

        En yhtään ymmärrä miksi jotkut jeesustelevat ja mollaavat muita ihmisiä ja pariskuntia heidän tavastaan elää ja harrastaa seksiä. Onko se joltakin jotain pois jos asiat hoidetaan yhteisummärryksessä ja vapaaehtoisesti aikuisten ja täysivaltaisten ihmisten kesken?


    • terveystäti

      Viime vuosi sadalla joka kymmenes avioliitossa syntynyt lapsi ei ollut sen miehen jonka kanssa oltiin naimisissa.

      • Kasari kalle

        Muistan vielä kun Super Mario Bros 3 oli joskus 90 luvun taitteessa tekninen mestariteos.


    • Että näin

      Koin ton kolikymppisenä yhdessä suhteessa. Tiesin tasan tarkkaan mielessäni, että nyt ollaan käyty muualla. Tuli fiilis senkin huo..a. Seksi oli hyvää kummanki puolelt. Mut ei mun juttu. Muutenkin liikaa tappeluu..

    • Tuu kaapista

      Kannattaa ehdottomasti pyytää vaimolta sen toisen miehen numeroa, tiiä vaikka sekin olisi jotenkin kieroutunut ja pääsisit haistelemaan nuolemaan sen anusta.

    • tape"

      Ei siinä mitään pahaa ole jos emännällä on muitakin miehiä,mutta siitä en ole kiinnostunut mitä niiden kanssa hän touhuaa.

    • Maunitsiö

      Aloittaja on reppana aisankannattaja!

    • bodybuilder no gay

      Mistä on lähtöisin käsitys, että kaikki kehonrakentajat ovat homoja. Itse olen innokas salilla kävijä enkä löydä itsestäni homomaisia piirteitä. Ei voi yleistää...

    • pitäskö"välittää"

      ahahah. ,mun mielestä sä olet jotenkin tirkistelevä kun kiihotut että muut miehet saa sun vaimoa. toi on jotain cuckold juttua. etkä riitä eukolles. miksi kokea mustasukkaisuutta kun ei omista ketään. ihan vitun sama. olen ehkä välinpitämätön mutta parempi kai sekin kuin koko ajan mukamas välittää ja pahoittaa oman mielensä.

      • pitäskö"välittä"

        siis ymmärrän sinua mutta en arvosta. eikö itseään pitäisi rakastaa niin vitusti ettei anna nartun mennä miten haluaa vaan jättää jos on niin lapsellinen vosu. siksi mäkän en seurustele. ei tarvii miettiä että kääykö ämmä jossain ja jos onkin käynyt en enää välitä. en omista ketään. mutta että sinä teet tuon tietoisesti on todella outoa eikä positiivisessa mielessä. sori kaveri.


    • vaihtelu virkistää

      Vapaa suhde ja pettäminen ovat eri asioita. Epäasiallisesti vastanneita taitaa itseään pelottaa tämä aihe. Seksi kuitenkin kiinnostaa kovin monia. Mikä siinä voisi olla väärää jos kaksi ihmistä sopii asioista ja molemmat ovat onnellisia. Eikö ole ihan ok jos elää tätä päivää pelkäämättä sitä mitä muut ajattelevat ja mitä huominen tuo tullessaan. Olin 15 v uskollinen mustasukkaiselle miehelle ja luulin menettäneeni seksihalut loppuiäksi. Kahlehtiminen ei ainakaan auta.

    • Aina valmiina 65v

      Minua kiihottaa nussia toisten miesten akkoja jotka ovat putteessa kotonaan kun läskimahoista ei ole mihinkään kunnon naintiin.
      Muuten näitä herkkuvittuja on aina tarjolla ja se kelpaa minulle.

      • Mies 89

        Minäkin mielelläni nussisin jotain varattuja ämmiä jos vain saisin.


    • kukin tyylillään

      Mua kiihottaa mun miehen uskollisuus. Mies on sellainen, josta moni tykkäis mut tämä ei mene vaikka varmaan mieli tekis monesti, eikä ole kiellettykään.

      • Wautsiwau

        Onko sulla huivi sisälläkin?
        Panen sua pian jos haluat?


      • EIhän siinä sitten ole mitään kiihoketta jos ei ole kiellettyä. Eri asia, jos se on parin keskinäinen juttu, se on eri asia.


    • -Normaali

      No ei vois vähempää kiinnostaa mikä teitä kieroutuneita apinoita kiihottaa.

    • ladycis

      Ap, ei mikään yllätys että täällä 9/10 kommenttia on pelkkää trollausta...
      Kyseessä on ihan normaali fantasia, englanniksi yleensä cuckolding tai hotwifing, googlaa.
      Riippuu ihmisestä, millainen oman naisen vieraissa käynti kiihottaa eniten, jotkin tykkää että nainen vaihtaa lennossa vieraan miehen panemisesta itseensä ja toiset taas kiihottuu pelkästä ajatuksesta, että vaimo on voinut olla jonkun toisen kanssa vaikka useitakin päiviä sitten... suosittelen selittämään asian vaimolle ja pyytämään häntä leikittelemään tällä ajatuksella. Jos päädytte kokeilemaan enemmänkin niin suosittelen etenemään rauhassa (niin kuin kaiken tällaisen isomman fantasialeikin toteutuksen kanssa), hiljaa hyvä tulee ;)

      • Joo, kaikki yritetään panna samaan muottiin, sitten on vain prototyyppi -nainen tai - mies. Jos sanoo jonkin väärän sanan, niin siitä tehdään sitten hyvin pitkälle menviä johtopäätöksiä.


    • 16 & 14

      Ihana naida toisen miehen halukasta vaimoa, he ovat olleet todella halukkaita, estottomia .

    • heihoplaa

      On se varmaankin normaalia sellaisille ihmisille, jotka eivät kykene syviin tunteisiin, eikä kykene rakastelemaan.

      Silloin on varmaan ihan ok muhia milloin missäkin värkissä. Värkeissä ei ole eroa, ihmisissä on. Mutta jos ei näe ketään ainutlaatuisena tai korvaamattomana, eikä ole koskaan nähnytkään, on varmaan ok, että se saa vierastakin ja itsellekin on ihan sama, missä sujauttelee.

      Mullakin on ollut elämässäni jokunen mies, jonka kanssa nyt oli ihan sama, missä se pyörii. Lyhyiksi ne jutut on kuitenkin jääneet.

      On kyky rakastaa, niin silloin ei ole missä suhteessa hyvänsä.

      Että senkun vaan paatte ympäriinsä, jos silllä saa ees jotain kiksejä.

    • Vallus

      Kukin taaplaa tyylillään:)

      Minä olin avioliiton loppuvuosina suhteessa samanlaiseen naimisissa olevaan naiseen ja kaikki oli tosi upeaa:) Seksi ei oman vaimon kanssa kiinnostanut pätkääkään ja lopulta sain voimia erota. Sekin oli jännää, että mikään ei avioliitossa toiminut paitsi seksi, silloin kuin se vielä kiinnosti. Eli se ei ollut eron syy, vaan muut luonteeseen liittyvät asiat. Minä lähdin omille teilleni ja suhteeni jäi avioliittoonsa. Muistelen, että emme koskaan puhuneet harrastaako kukin seksiä oman puolisonsa kanssa, se ei ikään kuin kuulunut meidän väliimme.

      Huh, vieläkin kuumenen, kun ajattelen niitä auton takapenkin kuumia ja tosi kosteita hetkiä:) Muuten seksi kyllä voittaa kaikki elämän muuta nautinnot (viina, huumeet, uhkapeli jne.) 6-0.

    • Hulluu,

      Sairasta! Hullukin on onnellinen, kun ei tiedä omasta hulluudestaan. Olen mielelläni sairas, onnellinen ja elän! On mahtavaa olla sairas ja nauttia elämästä. En vielä tähän päivään mennessä ole löytänyt itsestäni piiruakaan homoa, vaikka kiihotun siitä, jos joku vieras nai vaimoani. Jos joku aamu homona herään, on se ovi laajempaan seksuaalisuuteen. Sitä päivää tuskin tulee, vaikka te moralisoijat sen paremmin tiedättekin. Mites se menikään? Kyllä homo homon tuntee! En voi ymmärtää miten toisten erilaisuus voi järkyttää jonkun perusturvallisuutta!? Jos ette voi ymmärtää, niin miksi ette pysy poissa näistä keskusteluista? Minä olen syntynyt tänne elämään ja elän täysillä nauttien elämästä, riippumatta siitä onko mun valinnat sairaita jonkun toisen mielestä. On teillä moralisoijat jotain mitä minulla ei ole. Mustasukkaisuus. Pitäkää se! Sitä en kaipaa.

    • Itse olen sinkku ja elän avoimessa suhteessa tai suhdekokoelmassa muutaman naisen kanssa, kaikki tosin sinkkuja, mutta tavallaan koen kiihottavana, että nainen nauttii myös muiden kanssa. Joskus ois kiva kokeilla kimppaa tällaisessa jutussa.

    • Avi@mies

      Meillä on avoin suhde. Nätti ja nuorekas vaimo tapailee yli kymmenen vuotta nuorempaa varattua miestä ja pystyy kuulemma hänen kanssaan paljon vapaampaan ja estottomampaan seksiin kuin minun kanssa.

      Itse en välttämättä halua liukkaille, mutta kiihottaa kyllä kun vaimo kertoo mitä ovat tehneet yhdessä. Olen minäkin nyt saanut osani tästä heidän suhteesta ja olen saanut vaimoni avautumaan seksuaalisesti myös minulle ihan eri tavalla kuin 20 vuoden yhdessä olon aikana, ihmeellistä. Tähän asti hän on ollut kilttti perheenäiti, siis minulle, lapset on tehty ja vietetty perhe-elämää.

      Vahinko vain, että en itse ole vielä päässyt vieraan makuun, vaikka lupa on tehdä mitä haluaa. Olen liian kiltti ja ollut liian kauan saman naisen kanssa, en oikein osaa ja uskalla ehdottaa vieraille naisille seksijuttuja tai sitten ne päättyvät siihen, että naisen kiinnostus lopahtaa, kun saa tietää, että olen naimisissa.

      Hieman katkerana sanon, että naisilla on niin paljon helpompaa, kuin miehillä, tällaisissa jutuissa, jos on nätti ja suht normi mitoissa. Hän saa paljon huomiota matkoilla ja ravintoloissa ja omien sanojensa mukaan saisi aina jonkun miehen mukaan, jos haluaisi. "ikään kuin vaiimon otsassa lukisi, pane minua", välillä tuntuu siltä.

      Kertokaa minulle kokemuksistanne, onko vastaavaa ja mistä miehet olette löytäneet vieraan panon. Tiedän kyllä, että on miehiä joille tämä ei ole mikään ongelma, mutta uskon, että samassa tilanteessa olevia miehiä on kuitenkin suurinosa miehistä. Ei minussa sinänsä ole mitään vikaa pelit ja vehkeet toimii ja olen ihan ok näköinen ja kokoinen mies, mutta se rohkeus tehdä asioita taitaa puutttua.

      Että tällainen juttu tai ehkä vuodatus minulta, vaimoa odotellessa vieraan miehen käsittelystä:)

    • Jaskamies1

      Hö, höö. Minä tunnen monta paria, jossa nainen on lähtenyt paremman miehen matkaan. Se siitä fantasiasta.

    • mikolat

      Anoin vaimolle luvan käydä viraissa.


      Hänellä on vientiä olut keran joku soitti vaimoni ajoi siloin hän sanoi vastaa.

      Vastasin puhuin vieraan kanssa pitkään hän oli joku renkaan vaitaja tai jotain selaista.


      Olisin halunut sanoa käytä vaimoani kyllä hän antaa piluaan sulle kun on sen tarpeessa voit panna häntä minä nautisin siitä että hänellä on muita jotka käy pesällä vedät kumin päälle kyllä se mulle käy.


      Vaimoni käy joka kk kotonaan 150km päässä 3-5 päivään kestää siellä olo siinä parin tunin heitto matkan teossa ei näy missään.

      Ja aina hän on hyvillään tultuaan.Käy suikussa etei ole virasta hajua onhan pienet tisit pestävä pillurako myöskin hän on hoikka nainen.Yli 50 ikää mutei sitä panessaan huomaa pillu on hyvin liukas antaa hyvin takkaapäin pinet tisit keinahtelle odotavasti.


      Jouduin sanomaan että mulla ei tällä hetkellä seiso.
      Voit anttaa vieraalle kun panettaa.

      Seraavalla keralla vaimoni kertoi että on suukotanut virasta.
      Siitähän se alkaa suukotelusta vaimoi näytää mielellään nänin näpyköitä ne töröttää herkästi pystyssä kun nihin koskee tai suukottaa nitä.

      Enen kuin pesä on kosketavissa.


      Näin uskoisin että on edetty.


      Viime keralla hän kertoi etei tykää jos nainen on mukana.
      Onko hän käynyt parin luona,hän ei kerro.

      Pesää en ole saanut 5kk saako hän jostakin muualta.

      Hän ei kerro.


      Onko muita samassa asemassa olioita miehiä tai naisia kertokaa.


      Nauti pesästäsi käytä kumia jos saat vieraalta.


      Hänellä kasvaa jokin samale pesässä kutiaa muka kumasti onko saanut tartunan jostakin mikä on käynyt pesällä lääkäri sanoo etei tartu.

      Käydesään kynellä hän kehui vanhaa miestä mitenkä osasi tutkia hyvin pesän tilannetta sormellaan moneen kertaan.Sanoi menevänsä samalle seraavalla keralla,kun on tarvesta.


      Mun tekke mieleni pesää,tuleeko kesää.
      Kesä tulee näenkö pesää.

      Vai onko pesllä jo käytäjä.Hän ei vataa jos kysyn.

      • MerkkiErkki

        Minkämaalainen olet?
        Tekstistä se ei käy ilmi


    • haluttunainen

      Itsellä samankaltainen tilanne, usein kiihotun kun ajattelen että vieras mies ottaisi vaimoni. Vaimo on välillä kova flirtailemaan ja nauttii myös miesten katseista ja huomiosta ja onpa muutaman kerran luvallani käynyt treffeilläkin kun halusi. Enkä ihmettele, onhan hän melko hehkeä 40 aikuinen nainen. Liikkuu vielä usein kesäisin lyhyissä kesä mekoissa joissa kaula aukko on varsin avoin eikä mekot ole pituudella pilattu. Usein kun liikun hiukan perässä niin kyllä etumuksessani alkaa käymään tila ahtaaksi.

    • kansikotsi

      paskattaa. ja kovasti. plörts. tuli jo.

    • jepsjepsjepsjeps

      Sairasta....

    • mikolat

      Kyllä olen kanssasi samoissa asioissa pyörinyt jo kauemin.Vaimoni menee kotiinsa moneksi päiväksi ja suukottaa vierasta jos näin kyllä mies varmaan panakin saa jos antaa suukoja kyllä siinä samalla kokeilaan myöskin pillua ainakin minä kokeilisin .
      Ja tuleeko pillu pahaksi jos vieras saa koittaa toisen omaa minusta se kuuluu asiaan että pilua koitetaan anetaan vieraa panna jos haluttaa.

      Olen luvanut vaimolle mene vieraalle.
      Kyllä vieraakin tekee mieli pilluasi senkun anat.
      Tuossa kun olaan oltu vuoteella olen luvanut ei ole vastaankaan väitänyt.

    • mikolat

      Olen hoika tumma nätti mies tytöt vihelteli perään koulussa olesani kouvolassa.

      Takka päin teeme jutut että sieltä katslon vaimoani pini perä tiukka sieltä muutaman työnön jälkkee siitä tulee liukas sinne menee makeasti tiukaan piluun sinä puhutaan mille tuntuu ja niin edespäin vaimoni vastaa aina välillä kun kysyn.

      Että tämöinen mies se täällä on.

    • mikolat

      Mikkolat pyhkikää pois on olut jo liiankin kauan esillä olen poistanut näitä mitä on tulut kirjoiteltua.
      Pyhkikää pois olen tulut uskoon ja vaadin pyhkikää pois .
      Jos jätätte synti laskeutuu teidän harteille eikä minun.
      Ettekö voi heltyä pliis.

    • Kertaus

      Juuri siihen alunperinkin vaimossasi rakastuit.

      Nyt myös sinulle!

    • Kotimuna

      Olen ollut aisurina vuosia, kyllä se joillekkin sopii, vaikka kaikki ei ymmärrä

    • Anonyymi

      Miten nyt? Vieläkö vaimosi opiskelee? Kestikö suhteen vaimon "opiskelun"?

    • Anonyymi

      Jos aisankannatus mietityttää , kiehtoo , arveluttaa tai muuten aiheutta ristiriitaisia ajatuksia, kannattaa vilkaista vaikka pumpernikkeli(piste)net.

    • Anonyymi

      Niin, mitenkähän tämän koostaisi. Meille sattui kohdalle vaimon hyvä työkaveri, jolla oli miehensä luvalla vieras mies. Tuli käymään kylässä tämän vieraan kanssa ja tätähän me aluksi kovasti taivastelimme. Mutta niin vain siinä kävi, että asia alkoi kiihottaa. Jospa omakin vaimo kävisiluvalla vieraissa. Kun aloin asiasta puhua oli tietysti ensin se tavanomainen, että ei mitään sellasta. Aikaa kului noin puolisen vuotta ja sitten kerran vaimo soitti baarista ja kysyi olenko tosissasni asian kanssa ja voiko hän mennä vieraisiin yhden miehen kanssa. Kun vakuutin sitä haluavani niin vaimo lähti sitten miehen kanssa mökille yöksi. Oli pitkä ja kiimainen yö odottaa vaimoa kotiin.
      Aamulla vaimo sitten saapui tukka sekaisin ja paitakin väärinpäin päällä ja niin mairea hymy kasvoilla, että ei jäänyt epäselväksi, oliko yö ollut antoisa.
      Tästä alkoi sitten vuosia kestänyt harrastus ja en ole päivääkään katunut. On vaan niin kiimasta odottaa rouvaa kotiin reissuilta ja niitähän on riittänyt. Tämä kaikki on antanut paljon potkua meidän omaan seksielämään ja on niin kiimasta päästä liukkaille vaimon kertoillessa millaista oli ollut.
      Pienellä paikkakunnalla tälläinen vaan aiheuttaa aina puheita ja vaimollakin alkaa olla jo mainetta asiassa, mutta vientiä riittää. Tietysti harmittaa kun tuttavatkin on rouvaa kokeilleet eivätkä aina pysty olemaan mainitsematta asiasta kun jossakin ollaan isommalla porukalla. Se kun siskoni mies ihastui rouvaan, oli hiukan hankalaa kun alkoi hirvittää jos asia tulee julki. Se kuitenkin päättyi, ennen kuin kukaan sai tietää.
      Kaiken kaikkiaan voin sanoa, että meille tämä on sopinut ja oma suhde on kestänyt vahvana ja molemmat nauttii tästä.

    • Kyllä toi on paskapuhetta .Vaimosi on paripäivää pois kotoa.Sinä annat vapaat kädet tehdä mitä huvittaa.Kun vaimosi palaa hän ei kerro mitään mitä on tapahtunut.Joko ei ole kerottavaa tai siten hän pitää sisällään jos jotakin todella tapahtui.Kyllä totuus on niin että normaalisti ihmisillä ei ole mitään kerotavaa.Mutta on niitä jotka menevät silloin ,kun on mahdollista olla tois allaa.Ja käytävät välineitä siloin kun on vieras partneri kyseessä......Tietoa on.

      Keron omasta elämästäni.Menin n.40 senä naimisiin kun oli tilaisuus perheen tytäret naimatomia no varmaan kuuliaisia vanhimilleen..Höpö höpo ..Vaimoni paljastui viimein ,aina ,kun jostakin tuli kysymys,,,vale se on vale tällä ihme sanalla ratsastettiin 21v siten tapahtuu .Anoppi lenttää edellä ja sanoo erotkaa erotkaa ,muijt menee keittiöön anoppi vaatii se on loputtava,,vaimoni sanoo mutta kun on mieltymykset ne on kivoja en pääse niistä eroon.Tästä tapahtumasta nostan hattua Bertalle hän näki sen vääryyden miten vaimoni teki minua kohtaan erotkaa.Siinä sattui selaistakin että ,,vaimoni sanoi olin siloin kotona. Bertta vastaa ja sanoo etpä ollut.Missä sääsiloin olit 3--5 päivää vastausta hän ei anna kun ei voinut sanoa oleensa Ojas... se on se toinen paikka mihinkä vaimoni oli mennyt aina siloin ,kun kukaan ei katsonut perään.Hän kävi naisen luona ties vaika olisi ollut muutakin siinä mukanna vaikuttaa vähän sille.Hänellä oli yhteys kauppaan jossa myydään välineitä,ruoskia,,naiseta tehdään mies,,ym.Hän sekaantui alan asiatuntioihin.Ero siitä tuli keran sanoin vähän pilkallani tässä ei auta kuin ero...Kyllä se taisi purra häntä ihan sopivasti hän ei vimeiseen asti vienyt niitä eteenpäin mutta minä olin jo kylin nähnyt tätä valheen sarkaa,,minä vein lopuun saaka Maistraattiin.Aviehto muistakaa kaikki te jotka omistatte jotain mikä on arvokaampaa kuin Kaksio Lielahdessa ja kurtunen vähnajettu auto literissä.. Kun teete paperit,,niin ,, eron tullessa teille,,,,,Kumpikin saa sen mikä oli sillä hetkellä kuin menimme Vihille,,,se on nolla tilanne,,mulla maat ja mannut ,ei hänellä olut mitää siitä mitä mulla oli.Kaksio Lielahdessa ovat vastakain ,kun aika vähäsen.,Kun olisi se paperi nyt tässä esillä.Se mitkä karttuu avion jälkeen on yhteistä ostin hänelle yhtä ja toista, että sai osakeensa täytettyä.Olisin halunut antaa alkupääomaa hänelle osakeen ostoa varten hän ei ottanut vastaan.,,,,,,,,,,Tästä puuttuu viellä paljon asiaa mitä en tähän saa kirjoitettua.

    • Anonyymi

      Olette te sekopäitä pässejä

    • Anonyymi

      Hmmm....parisuhde, jossa on vapaus sekstailla toisten kanssa, ei tietenkään ole parisuhde vaan mikä lie -seurustelu, jossa voi periaatteessa tehdä mitä huvittaa. Onhan se jännää, aluksi mutta entä sitten kun tapahtuukin jotain sellaista joka ei enää olekaan "jännää". Mutta toki jokainen päättää itse, millaisessa parisuhteessa ja kenen kanssa on, ja toki voidaan leikkiä sitoutumistakin kunhan saa mennä ja tulla niinkuin haluaa. Ja ihan sama -periaate voi olla kummankin toivomuslistalla. Kunhan muistaisi itse kukin tuolloin kun leihahtelee, että ai niin, olen siis parisuhteessa.Hah!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe