Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MUMMOLA27
profiilit
MUMMOLA27
MUMMOLA27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
moro!+Seikkailu+100++olikos+sun+vanhemmat+molemmat+sahalla+töissä+ja+asuitte+kolhoosin+talossa?+minkä+ikänen+olit+tuolloin++oli+varmaanki+jännää+sahalla+leikkiä+minkälaisia+muistikuvia+sulle+on+jäänyt+noista+ajoista+60-luvulta+ja+yleensäkin+Närkistä++minne+sitten+muutitte+sahanajan
jälkeen++tietääkseni+60-luvulla+on+ainaskin+yks+ryhmäkuva+otettu+työntekijöistä+tosta+kolhoosin+talosta+ei+taia+kellään+kuvia+löytyvän++jos+löytyy+oisin+itekkin+siitä+kiinnostunut+sahan+taulu+löytynee+kait+monelta+ex-työntekijältä+kotoa
05.03.2021 13:30
peukutan+hieno+homma+piä+pintasi+ei+anneta+räkänokat+hyppiä+silmille++noin+sen+täytyy+olla++isäni+ja+sen+vanhemmat+olivat+pohjois+portimolaisia+oi+sitä+aikakautta+ku+koski+pauhas+vieressä+ja+tontti+niin+avoin+talokin+jo+purettu++tänäpäivänä+tontilla+kasvaa+vain+puita+ja+pajukkoa++jos+se+häiritsee+jotakuta+niin+mitä+sitten+omapa+on+asiani+tontti+on+minun+ei+muitten!
27.08.2020 17:00
Mummoni+oli+kans+Kolarin+Juustovaaran+jälkeläisiä+isän+puolesta,+äiti+oli+Vasaran+sukua+mummosta+tuli+sitten+Rautio+(Ylitornio)+ja+myöhemmin+Lappea+(Kolari+)+joten+tuota+kautta+kuulun+minäkin+Pasman+sukuun+Oulussa+olen.
02.08.2020 16:24
ON+NE+AJAT+MUUTTUNEET.........OSUVASTI+SANOTTU++OLEN+VIETTÄNYT+ELÄMÄNI+KUULEMA+SYNTYMÄSTÄNI++AINA+21v+ASTI+(1986)+KAIKKI+JUSSIT+AAVASAKSALLA+TAISIN+OLLA+JOTAIN+12v++KUN+PÄÄSIN+SINNE+YKSIN+MENEEN++SIITÄ+ASEMAN+TIEN+KAUTTA+OLIHAN+SE+MELKONEN+KOKEMUS+TUOSSA+IÄSSÄ+JA+JÄLKEENKI+MONET+KERRAT+SINNE+KAVUNNUT+MÖIN+1980/81+YKSITYISEN+MAILLA+PARKKILIPPUJAKIN+KU+SITÄ+VÄKEÄ+OLI+HIRVEESTI+LIIKKEELLÄ++1986+TAIS+OLLA+VIMPPA+KERTA+KU+KÄVIN+MEININKIÄ+KATTOMASA+SILLOINKI+AUTOJONOT+VAARALLE+OLI+MELKEIN+SIIKAVIRRAN+TALOLLE+ASTI++SENHÄN+JÄLKKEEN+NE+ALKO+LOPAHTAAN++TÄNÄ+PÄIVÄNÄ+KO+MUMMOLAN+PIHALTA+TIIRAILEE+EI+NÄY+AUTOJA,IHMISIÄ+VÄKI+ON+KADONNUT++VAIN++MUISTOT+ON+KYLÄRAITIILTA+JÄÄNYT+JÄLJELLE+SIITÄ+AJASTA........!
15.07.2020 14:53
vaihdoin+anonyymin+tunnukseen+olen+se+ed.lähettäjä+....!+oliko+noi+vappukokot+siellä+sahan+rannalla+mitä+vuotta+silloin+elettiin+ja+onko+tapa+vieläkin+olemassa?+oletko+sie+närkkiläisiä+?
jos+sie+olet+60-luvulla+syntynyt+muistat+varmaanki+ne+jussin+juhlat+hirveesti+porukkaa+vaaralla+70-80+luvulla+omia+kuvia+sukulaisista++lähinnä+omasta+pihapiiristä+löytyypi++kuten+mainitsin+muutamia+sahakuvia+on+tallessa+parit+niistä+löytyypi+Raution+sukukirjasta!!!
hienoa+että+kaikki+ei+oo+"vasepookissa"+jatkuvuutta+toivotaan................!?
12.07.2020 13:45
1 / 1