Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rakins55
profiilit
rakins55
rakins55
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omakotitalossa+asuvalla+on+ihan+hyvät+lähtökohdat+siirtyä+sähköautoon.
Volkkarilla+on+tulossa+piakkoin+id4,+johon+saa+vetokoukun+ja+toimintamatkaakin+luvataan+n.+500+km,+eri+asia+on+mitä+sillä+pääsee+talviolosuhteissa.
Mietityttää+kalliimmat+vakuutukset+ja+renkaat,+pakkasessa+lataaminen+ja+yleensä+talven+keskellä+selviytyminen+toimintamatkoineen.
Matkalla+latauspisteissä+lataaminen+ei+sitten+ole+edullista+ja+sähkö+maksaa+helposti+30+cent/kWh.+Lataustehot+ja+siihen+liittyvät+-ajat+voivat+vaihdella+melkoisesti.
07.12.2020 16:51
Taitaa+sähköautoilu+ja+siihen+liittyvä+vouhotus+pysähtyä+juuri+tuohon+ongelmaan,+ettei+kerros-+tai+rivitaloissa+ole+mahdollisuuksia+ladata+sähköautoja.
Voipi+myös+vaikuttaa+tällaisissa+asuntoyhtiöissä+olevien+asuntojen+kysyntään+negatiivisesti+ja+hintojen+putoamista.
Jos+ei+mitään+mullistavaa+teknistä+ratkaisua+löydy,+niin+700.000+kpl+sähköautojen+määrä+vuonna+2030+on+pelkkää+utopiaa.
07.12.2020 16:34
Onhan+siinä+erilaiset+lähtökohdat+tulevaisuuden+rakentamiselle+kumpi+jätti+ja+kumpi+tuli+jätetyksi.+Itse+olin+aloitteen+tekijä+eroon+ja+laitoin+sen+vireille,+joten+tiesin+ja+olin+varautunut+siihen+mitä+tuleman+pitää.
Uuden+sopivan+kumppanin+löytyminen+ei+olekaan+niin+yksinkertaista+kuin+luulisi.
Liikun+kyllä+melko+aktiivisesti+ihmisten+ilmoilla+näiden+koronarajoitusten+jälkeen,+mutta+ei+ole+vielä+natsannut+kohdilleen.+Toivoa+on+niin+kauan+kuin+on+elämää+😊
Olen+suomi24+treffisivuilla,+myös+Tinderissä+ja+vaihtelevalla+menestyksellä.+Sen+voin+sanoa+että+joidenkin+kohdalla+kuva+saattaa+valehdella+enemmän+kuin+1000+sanaa+ja+se+ei+tunnu+mukavalta+itsestä+eikä+myöskään+siitä+jonka+kanssa+on+treffit+sovittu.+Eipä+siinä+mitään+elämä+on+seikkailua+eikä+näistä+kannata+lannistua.
Ehkäpä+tapaan+tulevan+kumppanin+ihan+livenä,+vaikka+kaupan+kassajonossa,+lenkillä,+karaokessa,+kunhan+pidän+vaan+silmät+auki+🤔
Suosittelen+exän+poistamista+esim.+Facebook+-kavereista,+koska+silloin+voin+ilmaista+itseäni+aivan+vapaasti+eikä+tarvitse+miettiä+sitä+että+exä+seuraa+tekemisiäni+ja+saattaa+tulla+siitä+pahalle+mielelle.
Terveisin+Timo
07.07.2020 13:44
1 / 1