Ero on aina uuden alku. Miten päästää irti exästä ja jatkaa elämää? Blogissamme vinkkejä erosta selviytymiseen https://deittailu.treffit24.fi/2020/06/24/irti-exasta/
Mikä on auttanut sinua eteenpäin eron jälkeen?
Ero tuli. Miten päästä irti exästä?
4
1935
Vastaukset
kannattaa aloittaa joku projekti joka vie aikaa ja joka vie ajatukset muualle
Onhan siinä erilaiset lähtökohdat tulevaisuuden rakentamiselle kumpi jätti ja kumpi tuli jätetyksi. Itse olin aloitteen tekijä eroon ja laitoin sen vireille, joten tiesin ja olin varautunut siihen mitä tuleman pitää.
Uuden sopivan kumppanin löytyminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin luulisi.
Liikun kyllä melko aktiivisesti ihmisten ilmoilla näiden koronarajoitusten jälkeen, mutta ei ole vielä natsannut kohdilleen. Toivoa on niin kauan kuin on elämää 😊
Olen suomi24 treffisivuilla, myös Tinderissä ja vaihtelevalla menestyksellä. Sen voin sanoa että joidenkin kohdalla kuva saattaa valehdella enemmän kuin 1000 sanaa ja se ei tunnu mukavalta itsestä eikä myöskään siitä jonka kanssa on treffit sovittu. Eipä siinä mitään elämä on seikkailua eikä näistä kannata lannistua.
Ehkäpä tapaan tulevan kumppanin ihan livenä, vaikka kaupan kassajonossa, lenkillä, karaokessa, kunhan pidän vaan silmät auki 🤔
Suosittelen exän poistamista esim. Facebook -kavereista, koska silloin voin ilmaista itseäni aivan vapaasti eikä tarvitse miettiä sitä että exä seuraa tekemisiäni ja saattaa tulla siitä pahalle mielelle.
Terveisin Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386