Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lnstituutti
profiilit
lnstituutti
lnstituutti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+lähteet?+
Hyvään+uutisointiin+ja+viestintään+kuuluu+aina+lähdetietojen+maininta+ja+se,+kuka+uutisoi+aiheesta+ensin.+
Onko+minun+lupa+matkustaa+Turkkiin,+kun+minulla+on+armeijataustaa+Israelin+armeijasta+juutalaisena+ja+olen+myös+Mossadin+entinen+kuulustelija?
12.07.2020 14:07
Saammeko+me+juutalaiset+matkustaa+Turkkiin?+Tekisi+vielä+matkustella,+kun+on+vähän+elämää+jäljellä.+
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16474195/palaan-esi-isieni-uskontoon
t.+-+ex+-+Kampelatutkija+-
12.07.2020 13:49
Minä+näin+enneunen+siitä,+että+syön+broilerin+filettä+toffeekastikkeella+ja+lisukkeena+on+raakaa+retiisiä,+minttua+ja+persiljaa+keitettyjen+uusien+perunoiden+kera.+Juomana+rasvatonta+maitoa.+
Menin+näystä+innostuneena+kauppaan+ja+ostin+tarvittavat+raaka-aineet.+Valmistin+niistä+kotona+maittavan+aterian.+Se+helpotti+tuskaani,+joka+aiheutuu+haimasyövästä.+Rukoilen+nyt+kiitollisena+isieni+Jumalaa+Jahve+Sebaotia+ja+odotan+kuolemaa.+
On+niin+hyvää+elää+juutalaisena,+kun+tietää+varmuudella+sen,+että+Jumala+on+olemassa.+
t.+-+ex+-+Kampelatutkija+-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16474195/palaan-esi-isieni-uskontoon
12.07.2020 13:46
Kuulepas+nyt+vellihousu+itse:+me+ateistit+vihaamme+ihan+estoitta+kaikkia+teistejä+ja+kaikkia+uskontoja+emmekä+me+pelkää+ketään+tai+mitään,+kun+saamme+huutaa+nimettöminä+täältä+puskan+takaa+pelkäämättä+lainkaan+sitä,+että+jäisimme+kiinni!+:)
11.07.2020 16:33
Onnea+selvitykseen.+Toivottavasti+et+kuole+haimasyöpään+ennen+kuin+saat+selville+hänen+henkilöllisyytensä.+Sitä+odotellessa+voit+vähän+rauhoitella+itseäsi+ja+lukea+äsken+kirjoittamiani+mukavia+sydäntä+lämmittäviä+viestejä+juuri+SINULLE.+
Tuntuuko+nyt+hyvältä?+Tämän+tavan+sinä+olet+aiemmin+vuosikausia+hyväksynyt+(nikkien+plagioinnin),+joten+miksi+nyt+et+enää+hyväksykään,+kun+se+kohdistuu+sinuun+itseesi?+
Oletko+vähän+niin+kuin+puolueellinen?+:)
11.07.2020 16:31
Eihän+tässä+mitään+selvittämistä+ole.+Olen+Heh+hah+aka.+Sheriff_+ja+palstan+valvojana+voin+tehdä+mitä+tahdon+vuosikausia+kenenkään+siihen+puuttumatta+tai+minua+estämättä.+
Sinä+sen+sijaan+esitit+laittoman+uhkauksen,+josta+tein+juuri+äsken+tutkintapyynnön+poliisille.+Odottelepa+sinivuokkojen+soittoa:+voivat+ehättää+ennen+kuin+kuolet+haimasyöpään.+
Vieläkö+sinun+vaimosi+muuten+elää+vai+oliko+se+tyttärisi+joka+kuoli?+Oletko+keittänyt+härän+sisäfilettä+paprika-sipuli-kantarelli+muhennoksen+kera+ja+juonut+kallista+valkoviiniä+sen+kanssa?
Vituttaako+sinua+Trööttani,+kun+saat+maistaa+sitä+lääkettä,+jonka+aiemmin+hyväksyit:+nikkien+plagioinnin?
11.07.2020 16:24
Mitä+oikein+vaahtoat?+Etkö+hyväksy+sitä,+että+joku+rekkaa+itselleen+nikin+vapaina+olevien+joukosta?+Relaa+hei+vähän,+ettet+ihan+kuole+raivoosi...!+:)
11.07.2020 16:21
Varo+vaan,+että+kuolo+ei+korjaa+satoa+ennen+kuin+ehdit+"kostaa"+minulle+ankarasti?
11.07.2020 16:20
Unohdat+nyt+sen,+että+olen+palstan+Sheriff_+ja+voin+tehdä+mitä+tahdon+vuosikausia+kenenkään+siihen+puuttumatta+ja+kaverini+hyväksyvät+tekoni,+koska+minäpä+en+uskokaan+Jumalaan+niin+kuin+sinä+Trööttani!+:)
11.07.2020 16:19
1 / 1