Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

10

1. Todella huonot kokemukset meillekin kävi Tempur koko yritykseltä ja heidän kallista sängyistä.

Huijaus yritys älkää hyvät ihmiset ostako Tempur Sängyt.

Ostimme Tempur "paras" TEMPUR North moottorisänky muutama vuotta sitten.
    Heti muutama kuukauden jälkeen jo sänky oli todella huonossa kunnossa.

Todella huono sänky ei pysy paikalla ja todella huono asiakaspalvelut. Tempur lupaa takuu 10 vuotta mutta se on täyttä huijaus puhetta- Asiakaspalvelun edustaja niin alussa Metropoli Kaluste Oy kuin myöhemmin Tempur edustajat piti tulla katsomaan viallista sänkyä josta hajosi selkä jo nyt yli 5 vuotta eikä ole tullut vieläkään, selkä on kipeä joka päivä huonosta sängystä.
    Koko ajan lupaavat tulla mutta kukaan ei tule.
    Parisängyn välissä on niin ISO aukko koko ajan joka ei pysy paikallaan. Elämäni suurin virhe kun ostimme heiltä Tempur sänky joka maksoi noin 12 000 euroa. Luvattua paljon todella paljon huonompia kyllä !!
    Ja Metropoli Kaluste Oy huijaus yrityksenä heti muutama kuukautta oston jälkeen otettu heihin yhteyttä pesivät kätensä pois ja käskivät soittaa Tempurille, joka myös huijaus Brändinä ei ole tehnyt asialla yhtään mitään tämän päivän saakka !! Tempuriin kun otti yhteyttä jotta asia saadaan hoidettua kuten olivat kirjoittaneet, niin sieltä sanotaan että välittävät tiedon jollekkin joka ottaa "kopin" asiasta hoitaakseen. Pitkä "heitto" taitaa tempurin tempuissa olla.

Ei jatkoon eikä TEMPUR enää koskaan. KIITOS
  2. Totta
  3. Minäkin+en+suosittele+tätä+yritystä+/+asianajotoimistoa+/+asianajaja+penttinen+kenellekään+edes+pahimmalle+viholliselleni.+Olisinpa+uskonut+aiemmin+täällä+lukemani+huono+arvostelut+tästä+Matti+Penttinen+asianajotoimistosta+koska+nimittäin+kaikki+huonot+arvostelut+mitä+täällä+luki+olivat+täysin+oikeassa+ja+täysin+paikkansa+pitäviä.+Veloittaa+turhasta+ja+todella+kallis+.+Rahastus+vain+heidän+ykköstehtävä+ja+ovat+siinä+erittäin+ammattilaisia+MUTTEI+tuloksia+saa+aikaan+ollenkaan.+Voit+olla+varma+siitä,+että+jos+asianajajasi+on+Matti+Penttinen+niin+tulet+maksamaan+tyhjästä+ja+TULET+häviämään+juttusi+kunnolla+pahasti+ja+melko+100+prosentin++todennäköisyydellä+/+varmuudella,+etkä+saa+oikeutta+laisinkaan+ja+maksat+iso+summa+raha+hänelle+turhasta+avustamisesta.+Sen+lisäksi+joudut+itse+tekemään+kaiken+työn+ja+kerätä+kaiken+todisteet+ja+vieläpä+maksat+heille+itse+siitä+että+olet+tehnyt+kaiken+työn+itse.HUOM:+Asianajaja+Matti+Penttinen+jättää+asiakkaan+antamat+todella+tärkeät+todisteet+jutun+voiton+ja+oikeuden+saannin+kannalta+antamatta+eteenpäin+oikeudelle.Erittäin+huonoa+palvelua+itse+Matti+ei+tehnyt+töitänsä+juurikaan+ja+me+jouduimme+itse+tekemään+hänen+puolestaan+kaiken+työn.+Tämä+asianajo+toimisto+yritys+haluaa+vaan+tehdä+rahaa+eikä+auttaa+asiakkaitansa+saa+oikeutensa.+SE+ON+VARMA+ASIAEi+kuuntele+asiakasta+laisinkaan,+ei+antaa+hyviä+neuvoja+edes+eikä+kunnioita+asiakasta+laisinkaan+ja+on+todella+röyhkeä.+Luule+herra+tietävänsä+kaiken+ja+hän+on+herra+"kokemus"+muka,+mutta+oikeudessa+ei+osannut+laisinkaan+että+miten+olla+oma+asiakkaansa+puolella+ja+miten++auttaa+asiakkaitansa+saa+oikeutensa+eikä+näyttänyt+osaavan+mistään+mitään+eikä+edes+puhunut+paljon+mitään+oikeudessa+toisin+kuin+vastapuolen+asianajaja.+Kaiken+lisäksi+nukkui+kesken+asiakkaan+kanalta+tärkeän+valmistelu+tapaaminen+ennen+oikeudenkäynti+jne.Voin+sano+luotettavan+mielin,+että+Matti+Penttinen+on+HUONOIN+näkemäni+ja+kokemani+Asianajaja+koskaanHuono+palvelu+ja+epäkunnioittava,+kallis+hinta.+Hämärä+toiminta!!Penttisen+suhtautuminen+asiakkaisiin+on+ylimielistä+ja+hyökkäävää.++Kaikki+lakimiehistä+kerrotut+ilkeät+kuvaukset+sopivat+tämän+toimiston+tapaan+toimia.Älkää+hyvät+ihmiset+erehtykö+tähän+asianajotoimistoon+koska+loppu+pelissä+joudut+itse+itsesi+asianajajaksi+mutta+isot+maksut+mene+tällä+Asianajotoimisto+Matti+Penttinselle.+Etsikää+hyvät+ihmiset+muualta+löytyy+nimittäin+paljon+parempi...Hinta+laatu+todella+heikko.+Kartan+tämän+toimiston+todella+kaukaa,+sillä+heiltä+onnistuu+ensiluokkaisesti+vain+lasku.