Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1465

1. En ole koskaan lukenut mormonien kirjaa. Äidilläni oli se, koska yksi nainen hänelle sen antoi. Äitini kuoleman jälkeen se tuli minulle ja minä poltin sen. Ei tullut mieleenkään lukea sitä kirjaa.

Kerran, kujn mieheni oli sairaalassa, siellä oli mormonien lehti, luin sitä ja ainakin se kohta, minkä luin, oli sellaista soopaa, ettei kukaan järkevä ihminen siihen usko.

Minä luen vuoden 1933/1938 raamattua ja myös raamattua kansalle painosta. Vertailen niitä toisiinsa. Luen myös saksalaista ja englantilaista raamattua ja vertailen niitäkin. Nyt luen heprean kielistä raamattua päivittäin ja jotkut kohdat selventävät suomalaista raamattua.

Sinä valehtelet, kun sanot, että Raamattu kansalle on sovitettu parhamin oppeihin. Se on suuri valhe. Sinun pitäisi pestä suusi saippualla, kun moisia valheita levittelet. Kerro, mikä kohta siellä on sovitettu parhamin oppeihin.
  2. Jokaista Jumala vetää Jeesuksen luo. Mutta kaikki eivät halua tulla Jeesuksen luo.

Jeesus kantoi kaikkien ihmisten synnit ristillä ja Jumala tuomitsi ne. Ihmisen pitää vain ottaa vastaan Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa ja uskoa häneen, joka kuoli ristillä meidän tähtemme.