Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. En ole yhtään parempi kuin muutkaan, tietysti se riippuu siitä, kehen vertaa itseään. Jos vertaan pedofiiliin, niin voin sanoa, että onneksi en ole sitä tehnyt. Mutta liian paljon olen pahaa tehnyt, liian paljon on vihaa sydämessäni, liian vähän rakkautta ihmisiä kohtaan.

En ole koskaan pitänyt itseäni hyvänä, mieluummin olen aina ajatellut, että olen erittäin paskamainen ihminen. Sen takia yritin itsemurhaakin, kun näin, etten pysty olemaan hyvä.

Nykyään yritän hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Haluaisin päästä monista virheistäni eroon, mutta ei se ole helppoa. Ne virheet ovat kuin liimapaperi ihossa ja niiden irrottaminen on työlästä.

En fanita kuolemaa. Minä, joka en voi tappaa edes kärpästä. Kiltisti vien sen lasilla ulos. Viime kesänä itikka oli sisällä ja senkin vein lasilla ulos. En voinut tappaa sitä. Pidän kyllä eläimistä enemmän kuin ihmisistä, eläimet ovat paljon mukavampia kuin ihmiset. Ne eivät pysty sellaisiin tekoihin kuin ihmiset. Kesälläkin olin onnesta sykkyrällä, kun katselin kimalaisen lentoa, kun se keräsi mettä.
  2. Älä valehtele.
  3. Mitä sinä tekisit, jos joukko terroristeja hyökkäisi kimppuusi ? Hokisitko itsellesi, ei saa tappaa, ei saa tappaa ja antaisit heidän tappaa itsesi.

Mitä, jos palestiinalaiset itse ajaisivat nämä hamasin retaleet pois sieltä. Eihän ne tarvitse noita retaleita, he hankaloittavat vain toisten elämää.

Israelin tarkoitus on hävittää hamasin joukko, etteivät he koskaan enää hyökkäisi juutalaisten kimppuun. Jos muut palestiinalaiset olisivat lähteneet pois ja antaneet nämä retaleet Israelin vangittaviksi, he olisivat säästäneet henkensä. Mutta he mieluummin jäivät sinne, vaikka tiesivät, mitä tapahtuu. He haluavat olla hamasin puolella, he elävät sille, että kaikkien muiden kuin islamuskoisten täytyy kuolla. Se on heidän mottonsa ja sitä he opettavat lapsilleen.