Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Oletko sitä mieltä, että kaikki huutavat ?

Minulla on ollut hetkiä, että minulla on ollut vaikea hengittää. Olen monta yötä valvonut, koska en ole voinut olla selälläni, koska en ole pystynyt silloin hengittämään. Minun piti istua yöt tuolissa ja silloinkin oli vaikeaa hengittää. Se ei ollut naurun asia. Kun henki salpautuu, siinä on vitsit vähissä, kun tuntee hengityksen huononevan ja kuoleman kouran lähestyvän.

On niin helppo pilkata niitä, joilla on joku sairaus. Eikä koskaa tulevaisuudesta tiedä, milloin joku sairaus tulee omalle kohdalle.
  2. Oletko sinä täydellinen ihminen, että pystyt tuomitsemaan muita ihmisiä ? Kuka on antanut sinulle oikeuden tuomita ihmisiä kuolemaan ? Oma egosiko kertoo sinulle, että sinä olet täydellinen ihminen, joka on toisten ihmisten yläpuolella. Sinulla on kaikki valta määrätä, mikä on oikein ja väärin.

Sinä olet varmaankin niin vahva persoona, että sinä et ymmärrä pätkääkään heikkoja ihmisiä. Niitä ihmisiä, jotka ovat sisimmältään rikkonaisia, jotka käyttäytyvät toisin, kuin sinunlaisesi täydellinen ihminen. Sinä varmaan olet aina tasainen kuin Pohjanmaa lakeus. Sinä et koskaan suutu, etkä sano vihaisia sanoja lähimmäisellesi. Sinun sanasi ovat hunajalla maustettuja sanoja, jotka lääkitsevät ystäviesi tunteita. Kauppakeskuksessa sinä et korota ääntäsi, vaikka millainen ihminen tulisi haastamaan riitaa. Sinä puheillasi rakkaudella taltutat vihaisen lähimmäisesi. Ja toinen kyyneleet silmissä kiittää sinua rakkaudellisesta keskustelusta.

Olisipa sinun kaltaisiasi täydellisiä ihmisiä enemmän. Mutta meistä osa on rikkirevittyjä, epätäydellisiä ihmisiä, jotka teemme virheitä elämässämme. Meillä on ne sisäiset haavamme ja me reagoimme, kun niihin haavoihin joku koskee.

Sinä et tiedä sitä tilannetta, mikä siellä oli. Sinä et tiedä niitä tapahtumia ennen, kuin tapahtumat menivät siihen tilanteeseen, että nainen suhteettoman kovan voiman käytön takia kuoli. 4 raavasta miestä ja yksi nainen. Mikä epäsuhde ? Yksi nainen neljää miestä vastaan. Gladiaattoritkin taisivat taistella yhtä vastaan kerrallaan.
  3. Kyllä monissa maissa vainotaan kristittyjä, esim. Kiinassa. Pakistan on myös paha valtio kristitylle, siellä on vainoa. Jos muslimi ottaa Jeesuksen vastaan, alkaa kyllä vaino tätä entistä muslimia kohtaan. Monet ovat menettäneet henkensä sen tähden.

Minä en ole kokenut Suomessa vainoa itseäni kohtaan. Olen saanut olla rauhassa. Jos joku on eri mieltä, en koe sitä vainoksi. On joku täällä palstalla sanonut minua ääliöksi, mutta ei se satuta. Eihän haukku haavaa te, vaikka joskus se kirpaisee.