Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Se+ei+ollut+mukavasti+kirjoitettu.+Olin+vain+niin+vihainen,+kun+olin+lukenut+facebookissa+palestiinalaisten+kirjoituksia.+Olin+todella+vihainen.+Siellä+yksi+palestiinalainen+hekotteli,+että+kristityille+käy+huonosti,+kun+muslimit+hyökkäävät+Eurooppaan.+Meidät+lahdataa,+jos+emme+käännyt+muslimeiksi.+Ja+kaikkea+muuta+kauheata+hän+kirjoitti.Jos+olisin+odottanut+hetken+ja+laittanut+mietintämyssyn+päähän,+ehkä+olisin+kirjoittanut+toisin.+Myöönnän,+että+kirjoitin+vihoissani.No+enhän+minä+mikään+fiksu+olekaan,+vaan+tavallinen+kadun+tallaaja.+Välillä+suutun,+jos+luen+kirjoituksia,+missä+teilataan+ihmisiä,+vain+sen+tähden,+etteivät+he+ole+muslimeja.
  2. En+kirjoittanut,+että+arabit+ovat+kauheita+raiskaamaan.+Lue+tarkasti,+mitä+on+kirjoitettu,+äläkä+lisää+siihen+mitään+omiasi.+Samoin+olen+suomalaisille+raiskaajille+vihainen,+koska+olen+itse+nähnyt,+mitä+raiskaaminen+tekee+naiselle.+Minun+koulukaverini+raiskasi+hänen+serkkunsa.+Se+vaikutti+tämän+nuoren+tytön+elämään+paljon.+Hän+oli+silloin+16+vuotias.+Hänen+elämänsä+meni+pilalle.Minä+vihaan+tekoja,+jotka+aiheuttavat+toisille+ihmisille+tuskaa.+Oli+se+tekijä+suomalainen,+venäläinen,+irlantilainen+tai+jonkun+muun+maan+kansalainen.No,+se+minun+pitää+sanoa,+etten+kauheasti+ihmisiä+rakasta.+Olen+erakkoluonne,+joka+tykkää+olla+yksin.+En+tiedä,+johtuuko+se+siitä,+että+olin+ainoa+lapsi.Luin+yhden+kirjan,+missä+valotettiin+tilannetta+Irlannissa.+Siellä+nämä+uskontojen+juuret+menevät+1800-luvulle.+Se+nähtävästi+jatkuu,+koska+ihmisen+on+niin+vaikea+antaa+anteeksi.+Jos+me+sinnikkäästi+pidämme+siitä,+että+itse+on+oikeassa+ja+toinen+väärässä,+siitä+tulee+riitaa.+Jos+on+nähnyt+oman+vajavuutensa,+niin+on+helpompi+antaa+anteeksi+toiselle.+Mutta,+jos+on+olevinaan+täydellinen,+on+tosi+vaikea+antaa+anteeksi.Minä+kirjoitin+sen+kirjoituksen+rumasti,+mutta+minua+otti+pattiin+joittenkin+palestiinalaisten+kirjoitukset+facebookissa.+He+toivoivat+meille+valkoisille+helvetin+lieskoja+ja+kertoivat,+että+kohta+muslimit+hävittää+kaikki+kristityt.+Sitä+oli+kauheata+lukea.+Minun+olisi+pitänyt+kopioida+se+kirjoitus,+niin+olisin+voinut+kopioida+sen+tänne.
  3. Pitäisikö+Jumalan+komahuttaa+naista+päähän,+jos+hän+ottaa+viinaa.+Vai,+mitä+Jumalan+pitäisi+tehdä.+Kyllä+aikuisen+ihmisen+pitäisi+tietää,+että+raskaana+ollessaan+ei+käytä+alkoholia.Minun+äitini+tupakoi,+kun+odotti+minua.+En+tiedä,+mitä+vahinkoa+se+minulle+aiheutti.Minusta+monet+geenivirheet+johtuvat+siitä,+kun+liian+läheiset+sukulaiset+ovat+menneet+naimisiin+ja+saaneet+lapsia.+Yhdessä+minun+sukuhaarassa+oli+joitain+sellaisia,+joissa+serkut+olivat+menneet+naimisiin+toistensa+kanssa.+Ja+niitä+oli+useampia+avioliittoja.+Jos+sattuu+suvussa+olemaan+geenivirhe,+niin+lapset+voivat+saada+tämän+geenivirheen.+Esim.+agu+kehitysvamma+on+sellainen,+että+molemmat+vanhemmat+kantavat+geenivirhettä,+niin+lapsella+voi+olla+agu+tauti.+Se+on+suomalaisten+geenivirhe.+Minun+toisessa+suvussa+miehellä+ja+vaimolla+oli+yhteinen+esi-isä+ja+-äiti.+Oli+siinä+kuitenkin+useampi+sukupolvi+välissä.+Olen+tutkinut+sitä+sukua,+mutta+en+ole+vielä+löytänyt+samanlaisia+tauteja+ihmisissä.+Toiseen+geenivirheeseen+olen+tutustunut,+siinä+ei+vauvalla+toimi+munuaiset.+Sekin+on+suomalaisten+geenivirhe.Miksi+ihmiset+joutuvat+kärsimään,+siihen+en+osaa+vastata.+Minun+serkkuni+sai+ihosyövän+neljä+vuotiaana.+Se+lähti+luomesta,+joka+oli+nenän+vieressä.+Sieltä+se+syöpä+levisi+aivoihin.+Syöpä+söi+hänen+huulensa,+hänen+oli+vaikea+syödä.+Jouluksi+hän+pyysi+päästä+sairaalaan,+koska+siellä+oli+helpompi+ola.+Hänen+aivonsa+olivat+turvonneet+ja+hän+ei+pystynyt+nukkumaan,+koska+takaraivo+oli+myös+turvonnut+ja+kipeä.+Hänen+isänsä+piti+häntä+sylissään,+että+hän+pystyi+nukkumaan.+Jouluna+hän+nukkui+isänsä+sylissä,+sitten+hän+avasi+silmänsä+ja+sanoi+isälleen:+"Jeesus+tuli+minua+hakemaan."+Sitten+hän+ummisti+silmänsä+ja+kuoli+isänsä+syliin.+Hän+oli+kuollessaan+viisi+vuotta.+En+osaa+sanoa,+miksi+hän+joutui+kärsimään+tämän+kamalan+taudin+kynsissä.+Mutta+sen+tiedän,+että+Jeesus+vei+Riston+sinne,+missä+ei+ole+tuskia+eikä+mitään+kärsimystä.
  4. Jos+olisin+ajatellut+vain+taloudellisia+puolia,+en+olisi+mennyt+mieheni+kanssa+naimisiin.+Hänellä+oli+jo+silloin+munuaistauti+ja+oli+odotettavissa,+että+hän+joutuu+jossain+vaiheessa+dialyysiin.+Saimme+kaksi+poikaa,+ei+ollut+meillä+rikkauksia,+tulimme+toimeen+kuitenkin.+Ei+voitu+ostaa+pojille+kaikkea,+mitä+olisi+halunnut.Minusta+välittäminen+on+tärkeämpää+kuin+rikkaudet.+Tietysti+se+on+kurjaa,+jos+ei+ole+ruokaa+tarjottavana+lapsille.
  5. Näin+on.