Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+Putin+sen+aiheutti,+että+Suomen+kansa+kääntyi+Naton+puoleen.
Suomi+on+minulle+ihana+maa+asua.+Suomen+pahin+asia+on+tuo+yhteinen+raja+Venäjän+kanssa.+Se+on+minusta+pahinta.+Täydellistä+valtiota+ei+ole+täällä+maailmassa,+mutta+tykkään+asua+Suomessa.+Olemme+vuosikymmeniä+olleet+Venäjän+kanssa+"ystävällisissä"+väleissä.+Mutta+se+on+minusta+väärin,+että+toinen+valtio+alkaa+sanelemaan,+mitä+naapurivaltio+saa+tai+ei+saa+tehdä.+Se+on+väärin.
Nato+ei+ole+uhka+Venäjälle.+Mutta+onko+se+Putinille+joku+päähänpiintymä,+että+hän+vihaa+Natoa.+Kuuluuhan+Turkkikin+Natoon+ja+aiheuttaako+se+päänsärkyä+Putinille.+Nyt+Suomen+ja+Ruotsin+liittyminen+aiheuttaa+Putinille+migreenin.
Eiköhän+se+elämä+jatku+samalla+tavalla+kuin+ennenkin,+jos+Suomi+ja+Ruotsi+liittyy+Natoon.+jos+vain+Venäjä+haluaa+rauhaa.+Silloinhan+kaikki+olisi+hyvin.+Mutta+onko+Venäjä+hylännyt+rauhan+tien.+Haluaako+Venäjä+pönkittää+omaa+itsetuntoaan+sotimalla+?+Valitseeko+Venäjä+kuoleman+tien,+vaikka+olisi+mahdollisuus+valita+elämän+tie,+eli+rauhan+tie.
14.05.2022 09:38
Me+elämme+demokraattisessa+valtiossa+ja+sinulla+oli+mahdollisuus+äänestää,+ketä+sinä+halusit.+Mutta+onko+Venäjällä+sitä+mahdollisuutta+?+Ei+siellä+oli+kaikkien+äänestettävä+Putinia.+Siinä+on+se+ero+demokraattisen+ja+despootti+valtion+välillä.
Me+emme+tiedä+sitä,+hyökkääkö+Venäjä+Suomeen,+mutta+ei+sinun+pidä+iloita+siitä,+jos+Venäjä+hyökkää.+Tunnetko+suurta+iloa+siitä,+että+suomalaisia+tapettaisiin+?+Tuleeko+sinulle+jo+ajatuksesta+hyvä+mieli+?++Tuleeko+silloin+sinulle+vahingoniloinen+hymy+huuleen+?
Sota+ei+ole+koskaan+hyvä+asia.+Ne+kärsimykset,+joita+se+tuo+tullessaan,+ovat+mittaamattomia.+Isäni+oli+sodassa+ja+hän+kärsi+unissa+pitkään+sodan+kauhuista.+Vain+sotahullut+nauttivat+sodasta.+Vain+sotahullut+toivovat+sotaa.
14.05.2022 09:25
En+usko+sinua.+Sinä+uskot+kiltisti+kaiken,+mitä+Venäjä+suoltaa+valehtelemalla+kaiken.+Etkö+tiedä,+että+Putin+ja+Lavrov+ovat+molemmat+suuria+valehtelijoita.
Epilepsia+lääke+on+aiheuttanut+minulle+kaikista+eniten+kaikenlaisia+oireita.+Esimerkiksi+lääkityksen+jälkeen+minusta+tuli+vihainen+kaikille.+Nytkään+näitä+kirjoituksia+en+kirjoittelisi,+jos+minulla+ei+olisi+epilepsia+lääkitystä.+Muitakin+oireita+se+lääke+teki.+Sen+lääkkeen+saaminen+muutti+elämäni+kauheaksi.+Sen+jälkeen+minulla+ei+ole+ollut+onnellisia+hetkiä.+Elämä+on+jatkuvaa+piinaa.
Miksi+näet+kaikkialla+natseja+?+Joka+puolella+maailmaa+on+ihmisiä,+jotka+kannattavat+natsiaatetta,+Suomessakin+heitä+on.+Mutta+heitä+on+kuitenkin+vähemmän+kuin+muslimeja.+Minun+lähipiirissäni+ei+ole+yhtään+sellaista,+jotka+kannattavat+natsiaatetta.+Mutta+he+vihaavat+sitä,+mitä+Venäjä+tekee+Ukrainalle.
Kuinka+monta+natsia+sinä+tunnet+henkilökohtaisesti+?+Kuinka+monta+natsia+sinä+arvelet+olevan+Suomessa+?+Kuinka+monta+natsia+sinä+arvelet+olevan+Euroopassa+?
Minä+en+pidä+siitä,+että+Venäjällä+ei+ole+oikeutta+sanoa+mielipidettään.+Siellä+pitää+marssia+niiden+mukana,+jotka+määräävät+tahdin.+Ainahan+siellä+on+ollut+niin.+Se+on+ihmisarvon+polkemista+mutaan.+Jos+joku+sanoo+mielipiteensä+tai+on+toista+mieltä,+hänet+laitetaan+vankilaan+tai+hän+saa+myrkkyä.+Se+on+minusta+väärin.+Venäjä+on+samanlainen+kuin+Iran.+Despootti+valtio,+missä+ihmisen+hengellä+ei+ole+mitään+arvoa.+Ihminen+on+sen+arvoinen+siellä,+kuinka+hyvin+hän+osaa+totella.
Tämä+maailma+on+valheita+täynnä.+Täytyy+itse+etsiä+totuus.+Minä+en+usko+kehenkään+ihmiseen.+Minä+katson+ihmisten+teot,+tekevätkö+he+oikein+vai+väärin.+Se+ainoastaan+merkitsee.+Venäjä+teki+väärin,+kun+hyökkäsi+toiseen+maahan.+Se+on+minun+mielestäni+väärin.+Se+on+brutaalia+tappamista+vain+sen+takia,+että+voi+kohottaa+omaa+imagoaan.+Voi+röyhistää+rintaansa+ja+olla+ylpeä+itsestään.+Mutta+minä+olen+sitä+mieltä,+että+Venäjä+on+säälittävä+valtio,+joka+yrittää+esittää,+että+olemme+me+mahtavia.+"Suuri+ja+mahtava+Neuvostoliitto",+eikö+se+laulukin+mennyt+niin.+Sitäkö+Putin+halajaa.
Ilm.+3:17+"Sillä+sinä+sanot:+Minä+olen+rikas,+minä+olen+rikastunut+enkä+mitään+tarvitse;+etkä+tiedä,+että+juuri+sinä+olet+viheliäinen+ja+kurja+ja+köyhä+ja+sokea+ja+alaston."
Venäjä+pullistelee+aikansa,+mutta+jossain+vaiheessa+se+joutuu+katsomaan+totuutta.+Mitä+suuremmaksi+sitä+itsensä+kuvittelee,+sitä+suurempi+tulee+olemaan+romahdus.
14.05.2022 09:11
En+tiedä,+kuinka+paljon+Ukrainan+kansasta+on+miehiä,+jotka+ovat+sodassa.+Ukrainassa+on+44+miljoonaa+asukasta,+heistä+osa+on+lapsia,+vanhuksia+ja+naisia.
En+ole+käynyt+asepalvelusta+ja+en+tiedä+sodankäynnistä+mitään.+Olen+katsonut+elokuvia+ja+lukenut+kirjoja+toisesta+maailmasodasta.+Jos+vastassa+on+tankkeja,+aseistettuja+miehiä,+pommikoneita,+ei+se+helppoa+ole+ajaa+miehittäjää+pois.+Mutta+olen+huono+sanomaan+mitään,+kun+en+ole+ollut+sodassa+ja+käynyt+asepalvelusta.+Mutta+ruumiita+tulee,+jos+ihmiset+lähtevät+vaikka+joukossa+kohti+vihollista.+Meille+on+anettu+tämä+yksi+ainoa+elämä+ja+meille+se+on+useinkin+tärkeä.+Jotkut+haluavat+tappaa+itsensä,+mutta+se+joukko+on+kuitenkin+pieni.+Jos+ajattelen+itseäni,+en+minä+mielellään+menisi+tykinruuaksi.+Tiedän+sen,+että+tykki+on+vahvempi+kuin+minä.
13.05.2022 18:18
Lopeta+tuo+vaahtoaminen.+Näytät+vain+sillä,+millainen+olet.+Ei+kannata+paljastaa+itsestään+tuolla+tavalla+liikaa.+Kirjoituksesi+on+puuta+heinää,+ei+järjen+hiventäkään+ole+siinä.
Palveletko+tosissasi+saatanaa+?
13.05.2022 18:04
Ei+sitä+kannata+mennä+haukkumaan+ketään.+Mutta+on+joskus+hyvä+puhua+totta.+Miksi+Suomen+asiat+kuuluu+Venäjälle+?+Ei+niiden+pitäisi+kuulua.++Me+olemme+nyt+tietääkseni+eri+kansaa.+Emme+ole+Venäjän+vallan+alla.+Eihän+mekään+saada+hernettä+nenään,+jos+joku+maa+haluaa+liittyä+Natoon.+Antakaamme+kansojen+olla+rauhassa+omassa+maassaan,+niin+ihmisillä+on+hyvä+olla.
13.05.2022 15:57
Muuten+en+ole+koskaan+ollut+sitä+mieltä,+että+pitäisi+liittyä+Natoon.+
Mutta+siitä+huolimatta+vastustan+Venäjän+sotaretkeä+Ukrainaan.+Ja+toivon,+että+Venäjä+häviää+sotaretkensä+ja+lähtee+karhu+häpeissään+nuolemaan+haavojaan+omaan+pesäänsä.
13.05.2022 14:22
Totuus+on+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+toiseen+maahan.+Sitä+ei+voi+kukaan+kiistää.+Ja+se+on+väärin.+Ei+millään+valtiolla+ole+oikeutta+valloittaa+toista+maata.
Kyllä+se+Venäjäkin+on+huseerannut+monissa+maissa.+Antaa+tälläkin+hetkellä+tukensa+Assadin+hirmuhallinnolle.+Tietysti+Putin+tuntee+sympatioita+toista+hirmuhallitsijaa+kohtaan.
Kommunismi+on+paholaisen+ekstra+keksintö,+missä+ihmiset+laitetaan+kävelemään+sitä+tahtia,+mitä+päällikkö+sanoo.+Kysyn+vaan,+onko+koskaan+Venäjältä+tullut+mitään+hyvää+?+OOn+tietysti+maatuskanuket+ja+Lomonosovin+eläinfiguurit.+Ja+pidän+monista+venäläisistä+lauluista,+Pidän+melankolisista+lauluista.+Sitten+tietenkin+siellä+on++muutama+hyvä+kirjailija.+
Minä+petyin+Putiniin.+Niin+toivoin,+että+hän+auttaisi+kansaansa+ja+luotsaisi+sitä+parempaan,+että+kaikilla+olisi+hyvä+olla.+Mutta+ei,+ei+ja+vielä+kerran+ei.+Petyin+rankasti.+Puolustin+aikaisemmin+Putinia,+mutta+nyt+halveksin+hänen+tekojaan.+Ajattelen+kaikkea+sitä+tuhoa,+mitä+hän+saa+aikaan+Ukrainassa.+Jos+jätän+ihmishenget,+jotka+on+menetetty,+mutta+myös+kaikki+kaunis,+jota+siellä+oli+paljon,+kaikki+on+tuhottu.+Kaikki+on+rauniona.+Tietysti+se,+että+ihmisellä+on+täällä+ainoastaan+yksi+elämä+ja+se+tuosta+noin+vaan+tuhotaan.+Joku+lapsi+kaipaa+äitiään,+toinen+taas+isäänsä.+Eräs+nainen,+jolla+on+seitsemän+lasta,+menetti+miehensä,+ymmärtääkö+kukaan+hänen+tuskaansa.+Vain+se,+joka+on+menettänyt+omaisensa,+pystyy+ymmärtämään.
13.05.2022 14:18
Missä+asiassa+????
13.05.2022 13:18
Joudutko+sinäkin+teurastettavaksi+?
Mikä+oli+syynä,+miksi+Irakiin+hyökättiin+?+Olisiko+ollut+se,+että+Irak+hyökkäsi+Kuwaitiin.+Tietysti+öljy+näyttelee+tärkeää+roolia+tässä+maailmassa.+Yhteiskunta+nykyään+ei+tule+toimeen+ilman+öljyä+ja+kaasua.+Suomessakaan+emme+tule+toimeen+pelkällä+puulla.+Tulee+talvella+paukkupakkasissa+kylmä,+jos+lämmittää+asuntonsa+puulla.
Minusta+Nato+ei+ole+koskaan+hyökännyt+maahan,+missä+ei+ole+ollut+mitään+selkkausta.+En+ainakaan+muista.+Minulla+meni+monet+vuodet,+etten+seurannut+politiikkaa,+koska+omassa+perheessä+oli+sairautta,+joka+vei+voimat.+Sitä+luki,+mutta+oman+perheen+eteenpäin+vieminen+oli+sillä+hetkellä+tärkeämpää,+kuin+maailman+tapahtumien+seuraaminen.
Onko+Ukrainassa+kaasua,+jota+Venäjä+havittelee+itselleen+?+Ainakin+sieltä+tulee+paljon+viljaa+maailman+ihmisille.
Ovatko+venäläiset+kateellista+kansaa.+Haluaako+se+muilta+pois,+mitä+sillä+ei+ole+itsellä.+He+hävittävät+kateuksissaan+kaiken+sen,+mitä+toisilla+on.+Venäläisillä+on+suuri+maa,+mutta+se+ei+riitä+heille.+Heidän+pitää+saada+lisää+maata+ja+he+tuhoavat+sen+maan+hamutessaan+sitä.
13.05.2022 09:42
Oletko+sinä+pelle+puputti,+joka+louskutat+leukojasi.
Oletko+unohtanut++Suomen+viisi+sodan+vuotta,+kun+Neuvostoliitto+pommitti+meitä.+Kyllä+vuosisatojen+ajan+suomalaiset+ovat+joutuneet+kohtaamaan+sen,+kun+venäläiset+sotilaat+tappoivat+meitä.+Venäläiset+eivät+ole+muuttuneet+niistä+ajoista+miksikään.+Vielä+murhanhimo+silmissä+he+hyökkäävät+toiseen+maahan,+haluten+tappaa+kaikki+ihmiset+siinä+maassa.+Ei+ole+heidän+silmissään+inhimillisyyttä,+kun+he+ampuvat+pieniä+lapsia,+vanhuksia.
Mikä+oikeus+venäläisillä+on+puuttua+toisen+valtion+asioihin.+Hoitakoon+omat+asiansa+kuntoon+ensin+ja+pitäköön+turpansa+kiinni.
13.05.2022 09:25
Mieheni+joutui+tehohoitoon+(44+v.).+Isäni+joutui+tehohoitoon+(70+v.).+Äitini+joutui+tehohoitoon+(58+v.).
Minulla+on+epilepsia.+Sain+siihen+lääkkeen.+Lääkkeellä+on+mielestäni+pahat+vaikutukset.+Jos+voisin,+lopettaisin+sen+syönnin.+Minulla+on+kaksi+vaihtoehtoa+syödä+tätä+lääkettä+tai+saada+kohtauksia.+Lääkkeissäkin+on+sivuvaikutuksia.+Ne+on+otettava+vastaan.+Ei+niille+voi+mitään.
12.05.2022 17:00
Pojan+poikani+sai+koronan.+Mutta+se+oli+vain+kuin+nuha,+ei+tullut+kuumetta+ja+parin+päivän+kuluttua+oli+jo+terve.+Minulla+oli+nuorempana+migreeniä,+olin+sairaana+monta+päivää.+Kun+sain+vatsataudin,+olin+myös+sairaana+monta+päivää.+Jotkut+ystävistäni+saivat+koronan,+usein+lapsiltaan,+mutta+he+sanoivat,+etteivät+olleet+kovin+sairaita.
Minulla+on+joitain+ystäviä,+jotka+eivät+ole+voineet+ottaa+rokotetta,+koska+ovat+niin+allergisia.
Minun+miehelläni+oli+munuaistauti.+Hänelle+olisi+korona+voinut+olla+kohtalokas.++Tietysti+vanhemmat+ja+sairaat+ihmiset+ovat+vaarassa+sairastua+koronaan,+oli+heidät+rokotettu+tai+ei.
En+ymmärrä+tätä+rokottamattomien+uhkailua+rokotettujen+kuolemisella.+Antaako+se+tyydytyksen+tunteen,+kun+saa+uhkailla+toisia+kuolemalla.+Onko+rokottamilla+toive+saada+nähdä+rokotettujen+kuolemia,+että+he+voivat+olla+onnellisia,+kun+nämä+heidän+mielestään+hölmöt+kuolla+kupsahtavat.+Onko+silloin+heidän+riemunsa+ylenpalttinen+?
12.05.2022 16:47
Eikö+Putin+ja+hänen+kanssapalvelijansa+ole+rikollisia+?
12.05.2022 16:08
Putin+haluaa+sotaa,+se+nostaa+hänen+arvovaltaansa.+Eikö+lyhyet+miehet+usein+korota++jollain+teolla+omaa+arvovaltaansa.+Mutta+tässä+Putinista+on+tullut+lilliputti,+pienen+pieni+inisevä+hiiri,+joka+pelkää+kaikkea.+Onko+hänellä+yhtään+ystävää,+johon+hän+luottaisi.
Mitä,+jos+Hitlerin+toimiin+ei+olisi+mikään+valtio+puuttunut.+Millainen+tämä+maailma+olisi.+Olisiko+Hitler+ollut+koko+Euroopan+kuningas,+perustanut+Rooman+valtakunnan+entisaikojen+muistoksi.+Jos+Englanti+ei+olisi+julistanut+sotaa+Saksalle+ja+muut+maat+mukana,+millaiste+silloin+olisi+ollut.
Sota+ei+ole+mukava+juttu,+varsinkaan+siellä+paikan+päällä.+Mutta,+jos+kukaan+ei+tee+mitään+näille+sotahulluiolle,+mikä+olisi+lopputulos.+Jos+Venäjälle+ei+tehdä+mitään,+olisiko+se+mukava,+jos+koko+Eurooppa+olisi+Venäjän+vallan+alla.+Huudettaisiin+kuorossa:+"Eläköön+kolhoosi."+Joka+sitä+kaipaa,+se+voi+ihan+rauhassa+mennä+Venäjälle.+Siellä+saa++laulaa+samoja+lauluja+johdon+kanssa+ja+kaikilla+on+niin+mukaaaavaa,+että+nauraaaattaa.
07.05.2022 13:40
Se+oli+kauheata,+mitä+kaikkea+Milosevic+aiheutti+kansalleen.+Siellä+oli+kansanmurha.+Jonkun+täytyi+totaalinen+kansanmurha+lopettaa.+Se+oli+se+kerta,+kun+olin+sen+puolella,+että+ulkopuolelta+mentiin+puolustamaan+kansaa+murhaajilta.+Milosevic+olisi+pitänyt+sen+jälkeen,+kun+saatiin+kiinni+tahkoamalla+tahkoa.+Niin+kauheita+hän+teki.Hänen+harteillaan+oli+monien+ihmisten+veri.
07.05.2022 13:25
Kaste+ei+pelasta+ketään.+Ainoastaan+Jeesus+pelastaa.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.+Jeesus+sanoi,+että+hän+on+tie,+totuus+ja+elämä.
06.05.2022 11:51
Ilm.+21:1-2+"Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu."
Temppeli+laskeutuu+Raamatun+mukaan+taivaasta+Jumalan+tyköä.+Ja+tämä+tapahtuu+vasta+tuhatvuotisen+valtakunnan+jälkeen.
Minä+uskon+siihen,+että+Jeesus+tulee+noutamaan+meidät+pois+täältä+ennen+viha+alkua.+Mutta,+jos+olen+väärässä+ja+joudumme+olemaan+vihan+ajassa,+rukoilen,+että+me+olemme+uskollisia+siinäkin+ajassa.+Mutta+kuitenkin+uskon+tällä+hetkellä,+että+Jeesus+tulee+hakemaan+omansa+ennen+vihan+aikaa.
05.05.2022 16:30
Minä+en+mielestäni+ole+mennyt+sekaisin+päästäni.+Tuntuu+siltä,+että+järkiinnyin,+kun+tulin+uskoon.
Ainakin+nuorena+tein+sellaisia+tekoja,+että+nyt+kadun+monia+tekoja.+Itsemurhaakin+yritin,+kun+vihani+ihmisiä+kohtaan+kasvoi+niin+pahaksi.+Kun+en+halunnut+vahingoittaa+ihmisiä,+vihani+kääntyi+itseä+kohtaan+ja+halusin+tappaa+itseni.
Mutta,+kun+tulin+uskoon,+tulin+järkiini.+Jeesus+vei+vihani+ihmisiä+ja+itseäni+kohtaan+pois.+Nyt+olen+vapaa+ihmispelosta+ja+siitä,+että+ihmiset+hallitsivat+minua.
05.05.2022 16:12
No+sitten+minä+kannan+esi-isäni+ja+-äitini+tekoja+päälläni,+kun+he+murhasivat+sen+miehen.+Siis+sinun+mukaasi+olen+murhaaja,+joka+ei+saa+niitä+murhaa+koskaan+anteeksi.+Minä,+joka+en+halua+tappaa+muurahaista+enkä+mitään+eläintä,+olen+siis+murhaaja+sinun+mielestäsi.
Kylläpä+oli+mukavaa+kuulla.+Ja+minun++serkkuni+myös+ovat+murhaajia.+Pitäiskö+minun+mennä+kertomaan+heille.+Kas´kun+ei+poliisi+ole+viennyt+meitä+vankilaan,+meitä+murhaajia.+Nämä+esivanhemmat+teloitettiin,+onneksi+meitä+ei+teloiteta.+Kyllä+meidän+suvussa+on+paljon+murhaajia.+Teen+sukututkimusta+ja+meitä+jälkekläisiä+on+todella+paljon.+Minun+poikanikin+ovat+murhaajia+sinun+mielestäsi.
05.05.2022 16:05
33 / 59