Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Niin+Putin+sen+aiheutti,+että+Suomen+kansa+kääntyi+Naton+puoleen.Suomi+on+minulle+ihana+maa+asua.+Suomen+pahin+asia+on+tuo+yhteinen+raja+Venäjän+kanssa.+Se+on+minusta+pahinta.+Täydellistä+valtiota+ei+ole+täällä+maailmassa,+mutta+tykkään+asua+Suomessa.+Olemme+vuosikymmeniä+olleet+Venäjän+kanssa+"ystävällisissä"+väleissä.+Mutta+se+on+minusta+väärin,+että+toinen+valtio+alkaa+sanelemaan,+mitä+naapurivaltio+saa+tai+ei+saa+tehdä.+Se+on+väärin.Nato+ei+ole+uhka+Venäjälle.+Mutta+onko+se+Putinille+joku+päähänpiintymä,+että+hän+vihaa+Natoa.+Kuuluuhan+Turkkikin+Natoon+ja+aiheuttaako+se+päänsärkyä+Putinille.+Nyt+Suomen+ja+Ruotsin+liittyminen+aiheuttaa+Putinille+migreenin.Eiköhän+se+elämä+jatku+samalla+tavalla+kuin+ennenkin,+jos+Suomi+ja+Ruotsi+liittyy+Natoon.+jos+vain+Venäjä+haluaa+rauhaa.+Silloinhan+kaikki+olisi+hyvin.+Mutta+onko+Venäjä+hylännyt+rauhan+tien.+Haluaako+Venäjä+pönkittää+omaa+itsetuntoaan+sotimalla+?+Valitseeko+Venäjä+kuoleman+tien,+vaikka+olisi+mahdollisuus+valita+elämän+tie,+eli+rauhan+tie.
  2. En+usko+sinua.+Sinä+uskot+kiltisti+kaiken,+mitä+Venäjä+suoltaa+valehtelemalla+kaiken.+Etkö+tiedä,+että+Putin+ja+Lavrov+ovat+molemmat+suuria+valehtelijoita.Epilepsia+lääke+on+aiheuttanut+minulle+kaikista+eniten+kaikenlaisia+oireita.+Esimerkiksi+lääkityksen+jälkeen+minusta+tuli+vihainen+kaikille.+Nytkään+näitä+kirjoituksia+en+kirjoittelisi,+jos+minulla+ei+olisi+epilepsia+lääkitystä.+Muitakin+oireita+se+lääke+teki.+Sen+lääkkeen+saaminen+muutti+elämäni+kauheaksi.+Sen+jälkeen+minulla+ei+ole+ollut+onnellisia+hetkiä.+Elämä+on+jatkuvaa+piinaa.Miksi+näet+kaikkialla+natseja+?+Joka+puolella+maailmaa+on+ihmisiä,+jotka+kannattavat+natsiaatetta,+Suomessakin+heitä+on.+Mutta+heitä+on+kuitenkin+vähemmän+kuin+muslimeja.+Minun+lähipiirissäni+ei+ole+yhtään+sellaista,+jotka+kannattavat+natsiaatetta.+Mutta+he+vihaavat+sitä,+mitä+Venäjä+tekee+Ukrainalle.Kuinka+monta+natsia+sinä+tunnet+henkilökohtaisesti+?+Kuinka+monta+natsia+sinä+arvelet+olevan+Suomessa+?+Kuinka+monta+natsia+sinä+arvelet+olevan+Euroopassa+?Minä+en+pidä+siitä,+että+Venäjällä+ei+ole+oikeutta+sanoa+mielipidettään.+Siellä+pitää+marssia+niiden+mukana,+jotka+määräävät+tahdin.+Ainahan+siellä+on+ollut+niin.+Se+on+ihmisarvon+polkemista+mutaan.+Jos+joku+sanoo+mielipiteensä+tai+on+toista+mieltä,+hänet+laitetaan+vankilaan+tai+hän+saa+myrkkyä.+Se+on+minusta+väärin.+Venäjä+on+samanlainen+kuin+Iran.+Despootti+valtio,+missä+ihmisen+hengellä+ei+ole+mitään+arvoa.+Ihminen+on+sen+arvoinen+siellä,+kuinka+hyvin+hän+osaa+totella.Tämä+maailma+on+valheita+täynnä.+Täytyy+itse+etsiä+totuus.+Minä+en+usko+kehenkään+ihmiseen.+Minä+katson+ihmisten+teot,+tekevätkö+he+oikein+vai+väärin.+Se+ainoastaan+merkitsee.+Venäjä+teki+väärin,+kun+hyökkäsi+toiseen+maahan.+Se+on+minun+mielestäni+väärin.+Se+on+brutaalia+tappamista+vain+sen+takia,+että+voi+kohottaa+omaa+imagoaan.+Voi+röyhistää+rintaansa+ja+olla+ylpeä+itsestään.+Mutta+minä+olen+sitä+mieltä,+että+Venäjä+on+säälittävä+valtio,+joka+yrittää+esittää,+että+olemme+me+mahtavia.+"Suuri+ja+mahtava+Neuvostoliitto",+eikö+se+laulukin+mennyt+niin.+Sitäkö+Putin+halajaa.Ilm.+3:17+"Sillä+sinä+sanot:+Minä+olen+rikas,+minä+olen+rikastunut+enkä+mitään+tarvitse;+etkä+tiedä,+että+juuri+sinä+olet+viheliäinen+ja+kurja+ja+köyhä+ja+sokea+ja+alaston."Venäjä+pullistelee+aikansa,+mutta+jossain+vaiheessa+se+joutuu+katsomaan+totuutta.+Mitä+suuremmaksi+sitä+itsensä+kuvittelee,+sitä+suurempi+tulee+olemaan+romahdus.
  3. Totuus+on+se,+että+Venäjä+hyökkäsi+toiseen+maahan.+Sitä+ei+voi+kukaan+kiistää.+Ja+se+on+väärin.+Ei+millään+valtiolla+ole+oikeutta+valloittaa+toista+maata.Kyllä+se+Venäjäkin+on+huseerannut+monissa+maissa.+Antaa+tälläkin+hetkellä+tukensa+Assadin+hirmuhallinnolle.+Tietysti+Putin+tuntee+sympatioita+toista+hirmuhallitsijaa+kohtaan.Kommunismi+on+paholaisen+ekstra+keksintö,+missä+ihmiset+laitetaan+kävelemään+sitä+tahtia,+mitä+päällikkö+sanoo.+Kysyn+vaan,+onko+koskaan+Venäjältä+tullut+mitään+hyvää+?+OOn+tietysti+maatuskanuket+ja+Lomonosovin+eläinfiguurit.+Ja+pidän+monista+venäläisistä+lauluista,+Pidän+melankolisista+lauluista.+Sitten+tietenkin+siellä+on++muutama+hyvä+kirjailija.+Minä+petyin+Putiniin.+Niin+toivoin,+että+hän+auttaisi+kansaansa+ja+luotsaisi+sitä+parempaan,+että+kaikilla+olisi+hyvä+olla.+Mutta+ei,+ei+ja+vielä+kerran+ei.+Petyin+rankasti.+Puolustin+aikaisemmin+Putinia,+mutta+nyt+halveksin+hänen+tekojaan.+Ajattelen+kaikkea+sitä+tuhoa,+mitä+hän+saa+aikaan+Ukrainassa.+Jos+jätän+ihmishenget,+jotka+on+menetetty,+mutta+myös+kaikki+kaunis,+jota+siellä+oli+paljon,+kaikki+on+tuhottu.+Kaikki+on+rauniona.+Tietysti+se,+että+ihmisellä+on+täällä+ainoastaan+yksi+elämä+ja+se+tuosta+noin+vaan+tuhotaan.+Joku+lapsi+kaipaa+äitiään,+toinen+taas+isäänsä.+Eräs+nainen,+jolla+on+seitsemän+lasta,+menetti+miehensä,+ymmärtääkö+kukaan+hänen+tuskaansa.+Vain+se,+joka+on+menettänyt+omaisensa,+pystyy+ymmärtämään.
  4. Missä+asiassa+????
  5. Putin+haluaa+sotaa,+se+nostaa+hänen+arvovaltaansa.+Eikö+lyhyet+miehet+usein+korota++jollain+teolla+omaa+arvovaltaansa.+Mutta+tässä+Putinista+on+tullut+lilliputti,+pienen+pieni+inisevä+hiiri,+joka+pelkää+kaikkea.+Onko+hänellä+yhtään+ystävää,+johon+hän+luottaisi.Mitä,+jos+Hitlerin+toimiin+ei+olisi+mikään+valtio+puuttunut.+Millainen+tämä+maailma+olisi.+Olisiko+Hitler+ollut+koko+Euroopan+kuningas,+perustanut+Rooman+valtakunnan+entisaikojen+muistoksi.+Jos+Englanti+ei+olisi+julistanut+sotaa+Saksalle+ja+muut+maat+mukana,+millaiste+silloin+olisi+ollut.Sota+ei+ole+mukava+juttu,+varsinkaan+siellä+paikan+päällä.+Mutta,+jos+kukaan+ei+tee+mitään+näille+sotahulluiolle,+mikä+olisi+lopputulos.+Jos+Venäjälle+ei+tehdä+mitään,+olisiko+se+mukava,+jos+koko+Eurooppa+olisi+Venäjän+vallan+alla.+Huudettaisiin+kuorossa:+"Eläköön+kolhoosi."+Joka+sitä+kaipaa,+se+voi+ihan+rauhassa+mennä+Venäjälle.+Siellä+saa++laulaa+samoja+lauluja+johdon+kanssa+ja+kaikilla+on+niin+mukaaaavaa,+että+nauraaaattaa.