Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Onko+Jumala+sinut+laittanut+tähän+tehtävään,+että+mollaat+muita+uskovia.++Kyllä+minä+sanon,+että+olen+kristitty.+Mutta+kuulun+Lahden+helluntaiseurakuntaan.+Mutta+olen+Jeesuksen+oma.Meille+on+hyvä+olla+seurakunta,+missä+käymme+kuuntelemassa+sanan+opetusta.+Kun+tulin+uskoon+vuonna+1981,+Lahdessa+oli+silloin+Mauri+Viksten.+Olen+ollut+kiitollinen+siitä+opetuksesta,+jota+olen+silloin+saanut.
  2. Onko+se+tuomitsemista,+jos+kertoo+ihmisille,+mikä+on+syntiä.Jos+me+emme+kerro+lapsillemme,+mikä+on+oikein+ja+väärin,+millaisiksi+he+kasvavat+silloin,+jos+heille+ei+opetetä+mitään.+Esim.+jos+pieni+lapsi+laittaa+hellan+päälle,+eikö+häntä+kielletä+siitä.+Tai,+jos+hän+leikkii+tulitikuilla,+eikö+häntä+kielletä+siitä.Me+kaikki+olemme+syntisiä,+mutta+uskovaiset+ovat+armahdettuja+syntisiä.+Jeesus+avasi+tien+Jumalan+luo,+että+voimme+pyytää+anteeksi+syntejämme.+Kun+on+ollut+jo+kauan+uskovainen,+on+kurjaa+nähdä+itsestään,+kuinka+ajatuksin,+sanoin+ja+teoin+tekee+vielä+väärin.+Haluaisi+olla+ystävällisempi,+rakastettavampi+ja+huomioida+toisia+enemmän.+Mutta+useinkin+itsekkyys+on+voimakkaampi,+kuin+toisten+hyväksyminen.+Vaikka+sen+tietää,+että+ihminen+ei+tule+täällä+"täydelliseksi",+niin+pettymys+siitä,+että+niin+hitaasti+kasvaa+uskon+tiellä.