Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osaatko kuvitella, miten hamas kohtelee panttivankejaan. Siellä on miehiä, naisia ja lapsia. Raiskataanko siellä naisia ? Käytetäänkö siellä väkivaltaa ? Miten lapset siellä vankeudessa kärsivät ?
Yksi juutalainen nainen vapautui sieltä. Hän teki itsemurhan myöhemmin. Kyllä naisena osaan kuvitella, mitä kaikkea hän kokikaan näiden raakalaisten käsissä. Hän ei kestänyt elämää enää niiden kokemusten jälkeen. Ajattelen muitakin naisia, mitä he kokevat, kun ovat vankeina siellä, missä näitä miehiä ohjaavat sadistiset voimat. Naisten kärsimysten mittaa ei pysty kuvittelemaan, varsinkin, kun tiedämme muslimien suhtautumisen naisiin. Naisilla ei ole mitään arvoa heidän silmissään. Naiset ovat vain heitä varten, että he voivat tyydyttää omia sadistisia himoja.
07.12.2024 18:48
Juutalaiset eivät ole sen parempia tai huonompia kuin muutkaan ihmiset.
Palestiinalaisten lapset eivät ole sen huonompia kuin juutalaiset lapset. Kaikki maailman lapset ovat samanarvoisia. Sekin juutalainen lapsi, jonka hamasin miehet paistoivat elävältä vuosi sitten, oli samanarvoinen kuin suomalainen lapsi, joka murhataan äidin kohtuun. Kummallakin on ihmisarvo, mutta ihminen kielsi niiltä elämän mahdollisuuden.
Jeesus syntyi ihmiseksi ja meni ristille meidän jokaisen tähden, niin juutalaisten kuin kaikkien muidenkin ihmisten takia. Pelastus kuuluu kaikille ihmisille. Mutta ihmisen pitää ottaa armo vastaan elämäänsä, että hän pelastuu. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on ainoa tie Jumalan luo.
Juutalaisilla on kuitenkin erikoisasema, he ovat Jumalan omaisuuskansa. Jumala valitsi Jakovin jälkeläiset omaksi kansakseen. Jeesus syntyi juutalaiseksi ja juutalaiset toivat evangeliumin Rooman alueelle. Sieltä se on levinnyt ympäri maailmaa.
07.12.2024 18:35
Minä en välitä yhtään näistä "poppamiehistä", varsinkaan afrikkalaisista. Joitain amerikkalaisten saarnaajien kirjoja luen, mutta, jos siellä on jotain outoa, poltan kirjan takassa.
Vaikka minä en pidä ihmisistä, mutta aina se koskee, kun lapsia kuolee. Naisten puolesta en itke yhtään. Kun katson ihmisiä, näen vain pahuutta, pahuutta ja vielä kerran pahuutta. Jos olisi minulla mahdollisuus, muuttaisin metsän keskelle ja ottaisin mukaani viisi koiraa ja kissaa ja eläisin onnellisena siellä eläinteni kanssa. Ne haavat, jotka ihmiset ovat tehneet, ovat liian syviä ja kipeitä, että voisin luottaa ihmiseen. Minä tiedän sen, etten ole yhtään parempi kuin toisetkaan, yhtä paha kuin toisetkin.
07.12.2024 15:14
Olivatko punaiset naiset ja lapset terroristeja, kun valkoiset lahtasivat heitä Hennalassa ?
Ovatko lapset Afrikassa terroristeja, kun heitä tapetaan mielin määrin ?
Mistä tiedät, että naisia ja lapsia surmataan kylmäverisesti ? Juutalaisia lapsia ja naisia on kuollut palestiinalaisten toimesta. Ovatko palestiinalaiset lapset arvokkaampia kuin juutalaiset lapset ? Jos hamasin ukkelit eivät olisi vuosi sitten hyökänneet, ei olisi tätä tapahtunut.
Minulla on heprealainen raamattu, jota yritän opiskella. Kun luen joitain kohtia, minun mielestäni ne on käännetty väärin suomeksi. Mutta olen vielä niin alussa, että täytyy tutkia paremmin. Minusta Hoosean kohtakin on väärin käännetty, mutta täytyy tutkia ensin, mitä alkuperäisessä raamatussa on kirjoitettu.
07.12.2024 15:01
Minä en ainakaan tohdi sanoa kenellekään, että minulla ainoastaan on kaikki totuus. Ei menisi kuin hetki, kun huomaisin, että olen väärässä. Samoin kuin koulussa, kun tein matematiikan läksyjä, jotkut tehtävät olin tehnyt oikein, mutta olin tehnyt myös jonkun tehtävän väärin.
Yhdestä asiasta pidän tiukasti kiinni, koska raamatussa se on niin selvästi kirjoitettu, mutta joitain olen joutunut pohdiskelemaan, ajattelenko oikein. Mutta on minulla mielipide monista asioista ja olen kuunnellut toisten mielipidettä kyseisestä asiasta. Ja sitten mietintämyssy päähän ja miettimään. Välillä olen joutunut hylkäämään oman "totuuteni", koska olin ajatellut väärin. Näin se menee. Elämä on oppimista hautaan asti.
07.12.2024 14:42
Minun tekisi mieli pyörittää sinua ensin öljyssä ja sen jälkeen turvemullassa, niin älyttömiä sinä kirjoitat. Miten voi aikuinen ihminen kirjoittaa tuollaista kakkaa ?
07.12.2024 13:47
Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5+5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.
Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.
Hamas hyökkäämällä ja tappamalla vuosi sitten juutalaisia, aloitti sodan. Hamas, joka on terroristijärjestö tiesi sen, mitä tapahtuu, kun hyökkäsi juutalaisten kimppuun. Ja he edelleen pommittavat juutalaisia Gazasta. Juutalaisia on kuollut tämän vuoden aikana paljon, mutta heistä ei puhuta. Ainoastaan palestiinalaiset ovat suomalaisten mielestä niin arvokkaita, että heitä säälitään. Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas.
Sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Uskon, että myös Suomessa kuoli naisia ja lapsia, kun Neuvostoliitto pommitti Suomea.
Olen ihmetellyt niitä kuolleiden määriä, mitä hamasin ukkelit ilmoittelee. Mihin heidät on haudattu ? Asun Lahdessa ja Lahden hautausmaihin ei mahtuisi sellaisia määriä ruumiita. Ihmettelen vaan.
Joskus mietin, mitähän suomalaiset tekisivät, jos terroristijoukko alkaisi meitä pommittamaan. Silittäisimmekö me heitä ja kehuisimme, kuinka mukavia he ovat. Kiittäisimme heitä, kun väistelisimme pommeja, saisimmehan vähän jännitystä elämäämme.
Asun lähellä Hennalan kasarmeja. Siellä valkoiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia vähän yli sata vuotta sitten. Saattoi olla, että naapuri tappoi naapurinsa tosta noin vain, ilman sääliä, vai sen takia, että toinen oli punainen.
07.12.2024 13:27
”Nyt pitää kysyä, että mitä sellaista sinä hyvä laita uskovainen et saa enää tehdä mitä sait tehdä ennen kuin homoliitot tulivat voimaan ja ennen kuin naiset päästettiin papin hommiin?”
Elämäni ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, kun nämä tapahtuivat. Saan edelleen elää, niin kuin ennen. Ei elämäni muuttunut mitenkään, kun joku surmasi vaimonsa. Ei elämäni muuttunut siitä, kun kaksi lasta kuoli kolarissa. Tietysti olin surullinen ja ajattelin heidän vanhempiensa tuskaa. Mutta elämääni se ei muuttanut mihinkään suuntaan. Edelleen syön joka päivä, edelleen käyn kaupassa ja teen kaikenlaisia askareita. Tammikuussa olen menossa nypläyskurssille, en sitä jätä, vaikka naiset ovat pappeina ja homot menevät naimisiin.
Mutta suren sitä, koska ne ovat raamatun sanan vastaisia asioita.
28.11.2024 18:36
Libanonista päivittäin ammutaan raketteja Israeliin. Terroristit eivät lopeta hevillä.
Israelilla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan terroristeiltä.
Mitä suomalaiset tekisivät, jos muslimit alkaisivat Suomessa tappaa suomalaisia ? Pitäisikö meidän vain olla heitä kohtan ystävällisiä, etteivät he saa nyrhämiä, jos kohtelemme heitä väärin. Terroristit eivät kuuntele ystävällisiä sanoja, vaikka kuinka yrittäisimme heille puhua.
26.11.2024 12:32
Onko selvitetty, mitkä vanhempien perintötekijät päättävät, millainen lapsesta tulee. Olisi hyvä tietää, mitkä perintötekijät määräävät, että lapsesta tulee vaikka murhaaja, lapsiin sekaantuja tai homo. En ole lukenut mitään julkaisua, missä kerrottaisiin näistä perintötekijöistä. Jos me tietäisimme ne ennalta, voisimme ottaa niistä vaarin.
Luulen, ettei kukaan nainen halua synnyttää vaikka murhaajaa. Mutta, jos tiedettäisiin ennalta, että vanhemmilla on sellaiset perintötekijät, että ne aiheuttavat sen, että lapsesta tulee murhaaja, niin silloin ei näiden vanhempien kannattaisi tehdä yhteisiä lapsia. Se olisi hyvä ennalta tietää, nimittäin ne perintötekijät.
08.11.2024 21:14
Muutos on siinä, että en enää vihaa ihmisiä. Mutta pienoinen pelko on aina läsnä, kun kohtaan ihmisen ja juttelen tämän kanssa. Se pelko ei ole vielä hävinnyt, mutta odotan innolla, että jossain vaiheessa minä en enää pelkää ihmistä. Silloin olen vapaa.
Äitini arvosti rohkeita ja kovia ihmsiä. Minä oli heikko ja arka, täysi pettynys äidille. Olin vielä ainoa lapsi. Äitini sanoikin minulle kerran, että hän olisi tahtonut toisen lapsen, joka olisi ollut hänelle mieleinen. Äitini jätti haavat minun sisimpääni. Minun on vaikea luottaa ihmisiin.
Se, että pidän eläimistä, ne eivät potki, ne eivät hauku, ne eivät arvostele, ne eivät pilkkaa, ne antavat toisen olla sellaisen, kuin tämä on. Minulla on ollut koiria ja kissoja ja jokainen on hyväksynyt minut sellaisena kuin olen. Eläinten kanssa ei tarvitse näytellä jotain roolia, vaan saa olla sellainen kuin on.
29.09.2024 16:22
En vihaa ihmisiä enää. Mutta minun on vaikea olla heidän kanssaan aito. Jouduin lapsena olemaan äidilleni kiltti tyttö ja se jäi päälle, en uskalla olla oma itseni. Joku pelko jäi lapsuudesta päälle. Kun juttelen jonkun kanssa, olen varovainen, koska äitini sai usein raivokohtauksia. Siis arastelen ihmisiä, mutta en vihaa heitä.
Eläimiä ei tarvitse arastella. Tietysti kommunikointi niiden kanssa on hyvin yksipuolista. Minulla on pari hyvää ystävää, joiden kanssa olen opetellut sanomaan omia mielipiteitä. He ovat kultaakin arvokkaampia.
Äitini ei kestänyt arkaa ihmistä, hän koetti kovalla kädellä kouluttaa minua rohkeaksi ja kovaksi ihmiseksi. Mutta hän ei onnistunut siinä. Tulin aina vain aremmaksi. Taisi äitini hävetä kovasti arkaa tytärtä.
29.09.2024 16:12
Jos minä vertaan elämääni ennen uskoontuloa ja sen jälkeen, siinä on paljon eroa. Enne uskoontuloa toivoin kuolemaa. En meinannut jaksaa elää. Olin mielestäni surkein ihminen maan päällä. Vihasin ihmisiä ja rakastin eläimiä. Ihmiset olivat mielestäni kauheita ja en halunnut olla heidän kanssa missää tekemisissä.
Kun Jeesus pelasti minut, pikku hiljaa aloin muuttua. En halunnut enää kuolla. Varsinkin luonnossa aloin nähdä kauneutta. Ihmisten kanssa en osaa olla. Olen ainoa lapsi ja äitini oli hallitseva persoona. Isäni pelkäsi häntä ja niin minäkin. Siis karsastan ihmisiä. Olen paljon yksin, koska ihmissuhteet ovat minulle vaikeita. Mutta muuten olen tällä hetkellä onnellinen. Nautin, kun saan katsella oravien hyppelyä puissa, lintujen lentoa ja rusakon hyppimistä nurmikolla. Kun näin kurkiauran lentävän kohti etelää, sydämeni meinasi pakahtua onnesta. Jumala on luonnon kautta parantanut minua ihmisvihasta. Jonkin verran on muutosta tapahtunut ja paljon vielä pitäisi tapahtua, että olisin se, miksi Jumala minut loi. Muutos on vain niin hidasta, kun itse on jästipää ja jänkkä.
27.09.2024 17:09
Kun Kreikka hallitsi Lähi-Itää, juutalaiset asuivat siellä. Kun Rooma hallitsi Lähi-Itää, juutalaiset asuivat siellä. 70-luvulla Titus karkotti juutalaiset pois omasta kotimaastaan. Pieni osa taisi jäädä sinne asumaan. Missä asuivat palestiinalaiset silloin ? Muslimeja eivät ainakaan silloin olleet, koska Muhammed ei ollut vielä syntynyt.
Ensimmäisen maailmasodan jälkeen, kun ottomaanien maat jaettiin, osa annettiin muslimeille ja pieni pläntti luvattiin juutalaisille omaksi maaksi. Kun katsoo karttaa, niin muslimit saivat todella suuret alueet ja pienen pieni pläntti annettiin juutalaisille. Mutta muslimeilla ahneus vain kasvoi, he aivät olisi halunneet antaa sitä pientäkään aluetta juutalaisille. Niin suuri on viha muslimeilla juutalaisia kohtaan.
Onko meillä kateus juutalaisia kohtaan, koska Jumala valitsi sen omaksi kansakseen. Sekö meidät laittaa vainoamaan juutalaisia ?
En todella ymmärrä, miksi me suomalaiset emme antaisi juutalaisten puolustaa omaa maataan. Mitä, jos meille olisi sanottu, kun Neuvostoliitto hyökkäsi, ettemme saisi puolustaa omaa maatamme. Olisimmeko uskoneet sanojaa ? Emme tietenkään.
27.09.2024 15:03
Sinä et ole ollut Israelissa kokemassa, kun hamasin miehet lähettelevät pommeja. Et ole joutunut lähtemään kodistasi, koska hizbollah lähettää raketteja Israeliin. Hizbollahin ja hamasin tarkoitus on tappaa juutalaiset, sitäkö sinä tahdot. Mitä juutalaiset ovat sinulle tehneet, että vihaat heitä noin paljon.
Jos noin rakastat hamasin ja hizbollahin miehiä, liity heihin, niin näet omin silmin, millaisia he ovat. He eivät halua muuta kuin tappaa.
Miksi juutalaiseten pitäisi vain odottaa, että muslimit tappavat järjestelmällisesti heidät. Eikö jokaisella kansakunnalla ole oikeus puolustautua terrorismia vastaan ? Jos Venäjä hyökkää Suomeen, onko meillä oikeus puolustatua sinun mielestäsi ?
27.09.2024 14:43
Ei tee kipeää, koska en usko sinua. Minulla on Israelissa suomalaisia ystäviä, jotka kertovat , mitä siellä tapahtuu. Katsoin filmin, mutta ne kuvat, joita olen nähnyt, olivat 1900-luvun alusta. Ne kuvat kertoivat minulle karusta maasta, missä ei ollut mitään.
Kun ottomaanien valtakunta luhistui, sen maat jaettiin muslimeille ja pieni pläntti luvattiin juutalaisten maaksi. Muslimit saivat valtavat alueet ja niiden mailla olivat valtavat öljylähteet, joten niistä tuli rikkaita valtioita. Mutta he haluavat tappaa juutalaiset, koska he eivät halua yhdenkään juutalaisen elävän. Vain he ovat mahtavia, vain heillä on oikeus elää, kaikki muut ovat heille kuin lutikoita. Ainahan he huutavat kuolemaa länsimaille. Naisetkin kurkku suorana kaduilla huutavat kuolemaa kaikille länsimaalaisille.
Suomi menetti sodassa Karjalan, Petsamon ja käsivarren. Mutta Suomi otti vastaan karjalaiset ja nyt he asuvat meidän kanssamme. Minunkin appeni asui Viipurissa ja ihanampaa appea en olisi voinut saada. Minä ainakin olen onnellinen karjalaisista, kun heitä on täällä Hämeessä meidän hämäläisten kanssa.
Miksi muut muslimimaat eivät ottaneet vastaan palestiinalaisia, että he olisivat voineet asua omiensa kanssa. Heillä olisi ollut yhteinen kieli ja yhteinen uskonto.
On hyvä asua Suomessa, me saamme olla eri mieltä asioista. Jos asuisimme Iranissa, pitäisi kaikkien olla samaa mieltä, muuten tulee tupenrapinat.
26.09.2024 21:03
Sinä valehtelet niin, että korvasi heiluvat kuin helikopterin ropelit ja nenäsi taitaa olla jo metrin mittainen.
26.09.2024 20:14
Et sinä voi minua pois ajaa, vai tuletko minun kotiini pistämään minulta hartiat mattoon.
Olen nähnyt kuvia 1900-luvulta ja ei siellä ollut paljon muuta kuin joitain hökkeleitä. Olen paljon lukenut ajasta, jolloin ottomaanit hallitsivat niitä alueita, ensimmäisen maailmansodan jälkeen ne alueet jaettiin , suurin osa muslimeille ja pieni pläntti luvattiin juutalaisille. Siellä oli paljon soita ja ei siellä viljelty paljonkaan.
Juutalaiset ostivat maata, kun ottomaanit hallitsivat niitä alueita. Minä en usko, että muslimit olisivat Israelin sellaiseksi, kuin se nyt on.
Eiköhän muslimit ole aloittaneet tämän sodan tappamalla juutalaisia miehiä, naisia ja lapsia. He veivät myös paljon panttivankeja mukanaan ja ovat tappaneet heitä. Sinunko mielestäsi vain muslimit saavat teurastaa ihmisiä ja muilla ei ole siihen lupaa, ellet sinä anna siihen lupaa.
26.09.2024 19:18
Tappoivatko ihmiset toisessa maailmansodassa naisia ja lapsia ? Tappoivatko pommit, jotka putosivat maahan Euroopassa naisia ja lapsia ? Tappavatko venäläiset ukrainalaisia naisia ja lapsia ?
Kuinka monta viatonta lasta on murhattu äidin kohtuun Suomessa ? Heitä on paljon, heitä, jotka eivät koskaan saaneet tuntea tuulen virettä kasvoillaan, eivät tuntea auringon lämpöä ihollaan, eivät saaneet kuulla lintujen visertelyä kesäillassa. Heiltä evättiin kaikki, mitä elämiseen kuuluu, ilot ja surut. Ensimmäiset murhatut olisivat jo mummoja ja pappoja.
Jos rikot jonkun linnun munan, joudut maksamaan siitä. Mutta jos tapat lapsen äidin kohtuun, se on ihan okei. Linnun muna on arvokkaampi kuin kohdussa kehittyvä lapsi.
26.09.2024 18:57
Ei olisi, koska siellä on muslimeja. Siellä, missä on muslimeja, on aina riitaa. Muslimit eivät osaa olla kunnolla, sen meille näyttää Iran, oikein paholaisen pesäpaikka. Iran rahoittaa hamasia, hizbollahia ja muita terroristiryhmiä. Muslimit eivät halua rauhaa vaan sekasortoa kaikkialle.
26.09.2024 18:30
4 / 74