Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tappaa hamas juutalaisten lapsia.
31.10.2023 08:05
Kuka on syyllinen tähän sotaan ? Eikö se ole hamas, joka teurasti ihmisiä, vei panttivankeja. He tiesivät hyökätessään, mitä siitä seuraisi.
Ei suomalaisten kannata vinkua lasten kuolemisista. Kuinka monta lasta Suomessa murhataan äidin kohtuun vuodessa ? Kuinka monelta lapselta evätään elämisen mahdollisuus, kun heidät tapetaan äitinsä kohtuun, joka on ollut aina turvapaikka lapselle.
Tietysti me voimme kysyä itseltämme, olisinko halunnut kuolla äitini kohtuun ? Olisinko halunnut kuolla jo kohdussa, ennen kuin olisin nähnyt yhtäkään päivää ? Olisinko halunnut kuolla jo kohdussa, enkä olisi saanut pitää omaa lastani sylissäni. Voimme kysyä itseltämme, olisinko halunnut kuolla jo kohdussa. Ne lapset, jotka kuolivat äitinsä kohdussa, eivät voi sitä kysyä.
31.10.2023 08:03
Mutta, kun ne hamasin miehet piiloutuivat maan alle ja jättivät muut palestiinalaiset maan päälle.
Minua vähän naurattaa ne ihmiset, jotka menevät muslimien puolelle. Feministit ovat aika naurettavia, kun he rinta rottingilla huutavat palestiinalaisten puolesta. He eivät ajattele, miten muslimimaissa kohdellaan naista. Nainen on synnytyskone ja hänen paikkansa on lieden äärellä. Mutta eihän feministi pysty ajattelemaan omia kanssasisariaan muslimimaissa.
Toinen asia, joka on erikoista, on homoihin suhtautuminen. Länsimaissa nostetaan homot erikoisasemaan, heitä pitää sääliä, kun heitä kohdellaan niin huonosti länsimaissa. Mutta nämä ihmiset eivät ajattele, miten homoja kohdellaan muslimimaissa. Jos hamasin joukossa joku sanoisi olevansa homo, olisi alta aikayksikön puukko hänen kylkiluittensa seurana. Muslimaissa homot tapetaan, meillä he saavat elää ihan tavallista elämää.
31.10.2023 07:49
Mitä sinä tekisit, jos joukko terroristeja hyökkäisi kimppuusi ? Hokisitko itsellesi, ei saa tappaa, ei saa tappaa ja antaisit heidän tappaa itsesi.
Mitä, jos palestiinalaiset itse ajaisivat nämä hamasin retaleet pois sieltä. Eihän ne tarvitse noita retaleita, he hankaloittavat vain toisten elämää.
Israelin tarkoitus on hävittää hamasin joukko, etteivät he koskaan enää hyökkäisi juutalaisten kimppuun. Jos muut palestiinalaiset olisivat lähteneet pois ja antaneet nämä retaleet Israelin vangittaviksi, he olisivat säästäneet henkensä. Mutta he mieluummin jäivät sinne, vaikka tiesivät, mitä tapahtuu. He haluavat olla hamasin puolella, he elävät sille, että kaikkien muiden kuin islamuskoisten täytyy kuolla. Se on heidän mottonsa ja sitä he opettavat lapsilleen.
31.10.2023 07:33
Mitä mielestäsi Israelin olisi pitänyt tehdä ? Olisiko sinulla ratkaisu, miten menetellä, että hamas lopettaisi vihanpidon ?
Se olisi hyvä ohje, että me emme tappaisi toisiamme. Hamasinkin pitäisi ottaa se käyttöön. mitä teet, jos joku hyökkää puukko kourassa kimppuusi, hoetko itsellesi, että ei saa tappaa, ei saa tappaa ja annat sen toisen tappaa itsesi.
Israel haluaa poistaa hamasin tekemästä tihutöitään. He ovat kaivaneet tunneleita pitkin ja poikin, sieltä heitä ei hevillä saa maan pinnalle. He ovat hyökätessään polleata poikaa, mutta sitten he piiloutuvat kuin rotat maan alle. Siellä maan alla he piileskelevät ja välillä tulevat heittämään raketteja juutalaisten päälle. Ja taas he menevät maan alle piiloon. Siellä he lysmyilevät ja nauttivat olostaan. Eivät he välitä muista palestiinalaisista.
Kun katselin päivän lehdestä niitä tunneleita, ajattelin, että sinne ne sementit ovat menneet, mitä maailman lahjoitti Gazan rakentamiseen. Siellä he ovat kuin rotat koloissaan ja nauravat paskasta naurua meille länsimaalaisille, kun ovat saaneet monet heidän puolelleen. Siellä he mietiskelevät, että kristityt maat ovat seuraava kohde. Odottakaamme innolla sitä aikaa, kun muslimit hyökkäävät meidän kimppuumme, silloin hoemme toisillemme, ei saa tappaa, ei saa tappaa.
31.10.2023 07:23
Eikö mielestäsi Hitler ollut röyhkeä ? Valloitti monia maita, aiheutti toisen maailmansodan.
Israel puolustaa omia kansalaisiaan. Mikä on valtio, joka ei puolustaisi omia kansalaisiaan. Puolustaisiko Suomi kansalaisiaan, jos täällä alkaisi raketit paukkua, vai olisimmeko tumput suorina ja ihmettelisimme, mitähän seuraavaksi tapahtuu.
Jos hamas ei olisi hyökännyt, Israel ei olisi hyökännyt. Minun mielestäni jokaisella maalla on oikeus puolustaa kansalaisiaan. Hamas on jo liian kauan tehnyt tuhotöitään, joten heidät pitäisi tuhota kokonaan. Hehän tämän aloitti.
31.10.2023 07:06
Jeesus on ainoa tie pelastukseen, ei ole muuta tietä.
Minun enoni oli kastettu lapsena. Hän oli juoppo, lapsiin sekaantuja ja erittäin epämiellyttävä ihminen. Oliko hän Jeesuksen oma, kun hän juopotteli ? Oliko hän Jeesuksen oma, kun hän hyväksikäytti lapsia ? Oliko hän Jeesuksen oma, kun hän kirosi serkkuni paholaisen loitsuilla ? Oliko hän Jeesuksen oma, kun hän luki mustaa raamattua ja otti oppinsa siellä ? Oliko hän Jeesuksen oma, kun hän joi viinaa ja otti lääkkeitä niin paljon, että hän kuoli. Missä hän nyt on ? Onko hän Jumalan valtakunnassa, koska hänet oli kastettu ?
30.10.2023 21:30
Niin 1800-luvulla ei monikaan käynyt koulua Suomessa. Minä kunnioitin mummoani, hän oli avioton lapsi, hänen äitinsä oli piikana taloissa. Hän ei ollut käynyt koulua, hän joutui jo pienenä tyttönä menemään piiaksi toiseen taloon. Ei ollut helppoa mummoni elämä, mutta ihanampaa ihmistä en ole tavannut. Hän oli kaikkia ihmisiä kohtaan hyvä, ei meille lapsenlapsillekaan koskaan pahaa sanaa sanonut. Häntä kunnioitin. Hänen elämänsä ei ollut koskaan helppoa, mutta hänen luonaan oli aina hyvä olla.
Kun näen televisiossa näitä räyhääviä muslimi naisia, en voi sille mitään, että en voi hyväksyä heidän käytöstään. En voi kunnioittaa niitä naisia, jotka toivottavat kuolemaa muille ihmisille tai kiroavat toisia ihmisiä.
30.10.2023 21:18
Miksi palestiinalaiset hyväksyvät hamasin teot ? Miksi ? Ja vielä kerran miksi ?
Eihän niiden, jotka eivät halua väkivaltaa, tarvitse hyväksyä hamasin tekoja. Äsken katselin uutisia, kun haastateltiin palestiinalaisia, he sanoivat, että he ovat peräänantamattomia ihmisiä ja he ovat valmiita kuolemaan. Voihan se olla niin, että heille kuolema onkin helpotus päästä pois elämästä, kun he odottavat niin kovasti sinne paratiisiin menoa. Siellähän on niin auvoista olla.
Miksi palestiinalaiset eivät ryhdy kapinaan hamasia vastaan, vai pelkäävätkö he heitä. Mutta onhan siellä paljon ihmisiä, niin he voisivat laittaa hamasin miekkosille luun kurkkuun ja pistäisivät vankilaan miettimään syntyjä syviä.
30.10.2023 20:56
Minusta on ihmeellistä, että arabeista on niin paljon luku- ja kirjoitustaidottomia. En ihan ymmärrä. Islamin uskontoko sen on vaikuttanut ?
Minä arvostelen aina ihmisen sen mukaan, miten hän osaa käyttäytyä. Hamasin miekkosia en kunnioita ollenkaan. Jos ihminen osaa käyttäytyä toisten ihmisten kanssa, silloin kunnioitan häntä. Mutta, kun olen televisiosta nähnyt, kun musliminaiset rääkyy kaikenlaista, en pysty heitä kunnioittamaan. Vaikka pitäisi ajatella, että he elävät takapajulassa ja heiltä ei voi odottaa parempaa käytöstä, mutta minulle tulee heitä kohtaan negatiivinen tunne. Ei se tietysti ole oikein, mutta kyllä ihmisen pitäisi osata käyttäytyä, eikä olla kuin joku, joka on kasvanut tynnyrissä ilman mitään käyttäytymistapoja. Sellainen "minä itte" mentaliteetti, sellaiselle en anna mitään arvoa.
Minun pappani ja mummoni eivät olleet käyneet koulua. He opettelivat kirjoittamaan vasta aikuisina. Mutta he olivat sydämellisiä ihmisiä, he olivat kaikkia kohtaan hyviä, auttavaisia, heitä kunnioitin, vaikka he eivät osanneet hyvin lukea tai kirjoittaa. Heidän sydämessään oli lämpöä, jota olen aina arvostanut.
Minun enoni käytti seksuaalisesti hyväksi serkkujani ja omaa tytärtään, häntä en voinut kunnioittaa ihmisenä. Hän teki sellaista, joka vei kunnioitukseni häntä kohtaan pois.
30.10.2023 18:29
En minä halua halailla hamasin miekkosia, minä siirtäisin mielelläni heiltä nenän niskaan.
Kirjoituksen oli huono, yritin heittää vähän huonoa huumoria, kun ajattelin, että täällä puolustellaan hamasin miekkosia.
Mites hamasin miekkoset tekivät ? Hyökkäsikö se siviileihin ?
Israelin armeija pommittaa sinne, missä hamasin terroristit ovat. He ilmoittavat etukäteen, mihin pommittavat ja ihmiset voivat lähteä pois siltä alueelta.
Kyllä minä suren lapsia, jotka ovat siellä alueella, mutta naisia en sure. Miksi he antavat hamasin miehille valtaa tehdä tuhotöitä. Miksi naiset ovat niin hölmöjä, että antavat terroristien määrätä heitä. Nousisivat kapinaan.
Pommittiko neuvostoliittolaiset Suomen siviilejä sodan aikana ?
30.10.2023 18:00
Kristittyjen valtioiden maine on musta, kun ajattelee, miten ne ovat kohdelleet juutalaisia Euroopassa. Kun on lukenut historiankirjoista, miten juutalaiset ovat joutuneet kärsimään monissa maissa Euroopassa, ei voi kuin hävetä. Tietysti suurin hävittäjä oli Hitler ja hän vei sen tappamisen myös niihin maihin, mitä hän valloitti.
30.10.2023 17:16
Minä luenkin heprealaista raamattua. On vähän hidasta lukea, mutta monin paikoin avartavaa. Kreikkalainen on mielestäni käännös heprealaisesta raamatusta.
Onneksi on eri käännöksiä raamatusta. Minullakin on saksan-, englannin-, ruotsin- ja hepreankielinen raamattu suomenkielisen raamatun lisäksi.
Olen lukenut jonkin verran suomenkielistä koraania, mutta oli se niin pitkästyttävä, etten jaksanut lukea sitä montaa sivua.
30.10.2023 17:07
Ajattele sitä, jos vaikka uusi Hitler haluaakin tappaa suomalaiset. Mitäs silloin mietit. Jos Putin onkin uusi Hitler ja haluaa tappaa suomalaiset.
30.10.2023 16:51
Kuinka kaikki ihmiset voisivat ymmärtää koraania, koska eivät osaa arabiaa.
Täytyykö kaikkien ihmisten opetella jossain vaiheessa arabiaa, että voivat ymmärtää koraania ?
30.10.2023 16:40
Näin on.
30.10.2023 16:25
Kuinka voi elää rauhallisesti, kun mullahit eivät muuta halua kuin sotaa. Luepa Hamasin perustuskirja. Siellä on kirjoitettu, että Hamasin päämäärä on, että juutalaiset tapetaan. He eivät tunne rauhan teitä, heillä virtaa suonissa veri, joka janoaa verenvuodatusta.
Koraanissakin on kirjoitettu, että juutalaiset ja kristityt on tapettava, jos he eivät käännyt islam uskoon.
Sen näkee jo siitä, että muslimimaat eivät kaikki voi sietää toisiaan. Jotkut muslimaat eivät pidä Iranista, vaikka muslimeja ovatkin.
Islam on vihan uskonto ja sen pääjukari on itse paholainen. Paholainen ohjaa muslimien tekoja ja teot eivät ole hyviä.
30.10.2023 15:54
Mites Hamasin miehet, silitätkö sinä ystävällisesti heidän päätään ja jos vaikka vielä halaat heitä jokaista. Voit jopa toivottaa heidät ystävällisesti Suomeen ja kertoa, että meillä voi tehdä terroritekoja, koska me suomalaiset hyväksymme Hamasin kaikkia terroriteot . Koska menet hakemaan muutaman terroristin tänne ja päästät heidät vielä kotiisi. Kun joku heistä meinaa teurastaa sinut, voit muuttaa katsontakantaasi Hamasin ystävällisyydestä.
30.10.2023 15:47
Niin Hamas on varmaan mielestäsi kuin pyhäkoulunpoikia, aina ystävällisiä ja rakkaudellisia kaikkia ihmisiä kohtaan. He eivät koskaan edes kärpästä tapa, vaan vievät kiltisti ne ulos vapauteen. He kohtelevat kaikkia ihmisiä kohteliaasti ja ystävällisesti. He eivät koskaan sano pahaa sanaa kenellekään ihmiselle, he toivottavat rauhaa kaikille vastaan tulijoille hymyillen leveästi sisäänpäin.
Terroristi ona aina terroristi, vaikka sen voissa paistaisi. Ei terroristi muutu, ei viha toisia kohtaan saa heitä olemaan ystävällisiä. He tappavat tappamisen riemusta, he nauttivat, kun veri virtaa toisen kaulasta. He juopuvat onnesta, kun he näkevät uhrinsa kuolevan. He hekumoivat onnesta, kun saavat tappaa.
He tappoivat entisen muslimin, joka oli ottanut Jeesuksen vastaan elämäänsä. Hänen äitinsä löysi poikansa, hänet oli teurastettu. Hän oli kristitty ja muslimien vihan kohteena.
30.10.2023 14:55
Yritä ymmärtää, että koraanin takana on paholainen. Paholainen on luotu enkeli, eikä sillä ole valtaa antaa mitään maita omilleen.
Mekka ja Medina ovat pyhiä paikkoja islam uskoisille. Islam syntyi 600-luvulla. Kun Jeesus oli maan päällä, ei islam uskoa ollut vielä olemassakaan. Nykyinen Israel kuului Rooman valtakuntaan. Ei ollut yhtään islam uskoista siellä. Mutta juutalaiset asuivat siellä silloin.
En tiedä, kuka oli Muhammedin esi-isä ja missä hän eleli, kun Rooman valtakunta hallitsi Välimeren maita. En tiedä, onko Muhammedista tehty sukuselvitystä Nooaan asti. Mutta Muhammed syntyi vasta noin vuonna 570 Medinaan, aika paljon myöhemmin, kuin juutalaiset asuivat Pyhässä Maassa.
On se kumma juttu, että islamistit ovat kateellisia siitä pienestä maapalasta, mikä on annettu juutalaisille. Islamuskoiset omistavat valtavat alueet ja he himoitsevat juutalaisten maata, joka on pieni pläntti muslimien maitten rinnalla. Kateus on hirveä piirre ihmisessä ja jos se on muslimien päähän iskostettu, se on järkyttävää. Ei sitä ymmärrä, että islamistit ovat niin kateellisia siitä pienestä maasta, joka kuuluu Israelille. Heille ei merkitse mitään Iranin, Syyrian, Irakin, Jordanian, Libanonin, Saudia Arabian ja muitten islamistien omistamat maat, mutta pieni Israel on muslimeille kuin aarre, joka on saatava omaksi, maksoi, mitä maksoi.
30.10.2023 14:23
4 / 59