Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

  1. Miksei yhtään naista ollut siinä joukossa, minkä hamas vapautti. Hamas otti vangiksi myös naisia, mutta missä he ovat ? Mitä hamas teki naisille, kun olivat ottaneet heitä vangeiksi ? Oliko kaikki naiset tapettu ? Voi vain arvailla naisten kurjaa kohtaloa hamasin käsissä. Naiset ovat aina joutuneet kohtaamaan kurjan kohtalon raakalaisten käsissä.
  2. Miksi me emme huomioi Venäjän tekemiä vääryyksiä, vain Israel tekee väärin. Venäjä saa mielestämme tappaa ukrainalaisia siviilejä niin paljon kuin haluaa ja me vain hymistelemme siitä ja siunaamme kaikki Venäjän teot. Putinihan saa mielestämme tehdä, mitä hän vain haluaa.

    Kyllä Ukrainakin lähettää pommeja ja me hyväksymme sen, kun venäläisiä naisia ja lapsia kuolee. Me olemme tässä kaksinaamaisia, kun hyväksymme toisen teot ja toisen tekoja emme.

    Venäjä aloitti sodan hyökkäämällä Ukrainaan ja Ukrainalla on oikeus puolustaa kansaansa. Samoin Israelilla on oikeus puolustaa kansaansa sitä väkivaltaa vastaan, mitä hamas aiheuttaa. Joka päivä Israeliin ammutaan pommeja tai raketteja. Pitäisikö juutalaisten vain antautua ja antaa palestiinalaisten tappaa heidät.

    Hamas valehtelee paljon. Kun he kertovat nälästä, josta palestiinalaiset kärsivät, mutta sitten katsoo niitä naisia ja miehiä, useat ovat siellä ylipainoisia. Suomessa niin lihavat haukuttaisiin läskiksi. Tänäänkin katsoin kuvaa, missä oli naisia, he todella näyttivät siltä, että olivat saanaat tarpeeksi ruokaa. Ylipainoisia olivat.

    En usko siviiliuhrien lukumäärään. Tiedän, että uhreja tulee, mutta ne lukumäärät ovat liioiteltuja.

    Jos Venäjä hyökkää Suomeen, puolustammeko me itseämme, vai antaudummeko me ja alamme kuulua suureen Venäjään ja tanssia Putinin käskyjen mukaan.

    Jos minä lyön jotain kovaa, että häneen sattuu ja tämä lyö minua. Kumpi on syyllinen ? Minä olen syyllinen, koska minä löin ensin. Tämä on minun oikeustajuni.

    Juutalaiset eivät ole virheettömiä, he tekevät virheitä, niin kuin me kaikki. Emme me ole kukaan virheettömiä.

    Suomalaisten historiassa on ruma ajanjakso, kun veli hyökkäsi veljeä vastaan. Kuinka paljon traumoja se aiheuttikaan monille suomalaisille. Kun me olemme lahdanneet toisiamme, voimmeko kovin innokkaasti syytellä toisia. Suomalaiset olivat syyllisiä kaikista pahimpiin rikoksiin silloin, kun he kävivät toistensa kimppuun. Meidän täytyy muistaa ne pahuudet, jotka on tehty ja oppia, ettemme uudestaan lähde sille tielle, että tapamme toisiamme vain sen tähden, ettei tuo toinen ajattele niin kuin itse.
  3. Miksi me emme huomioi Venäjän tekemiä vääryyksiä, vain Israel tekee väärin. Venäjä saa mielestämme tappaa ukrainalaisia siviilejä niin paljon kuin haluaa ja me vain hymistelemme siitä ja siunaamme kaikki Venäjän teot. Putinihan saa mielestämme tehdä, mitä hän vain haluaa.

    Kyllä Ukrainakin lähettää pommeja ja me hyväksymme sen, kun venäläisiä naisia ja lapsia kuolee. Me olemme tässä kaksinaamaisia, kun hyväksymme toisen teot ja toisen tekoja emme.

    Venäjä aloitti sodan hyökkäämällä Ukrainaan ja Ukrainalla on oikeus puolustaa kansaansa. Samoin Israelilla on oikeus puolustaa kansaansa sitä väkivaltaa vastaan, mitä hamas aiheuttaa. Joka päivä Israeliin ammutaan pommeja tai raketteja. Pitäisikö juutalaisten vain antautua ja antaa palestiinalaisten tappaa heidät.

    Hamas valehtelee paljon. Kun he kertovat nälästä, josta palestiinalaiset kärsivät, mutta sitten katsoo niitä naisia ja miehiä, useat ovat siellä ylipainoisia. Suomessa niin lihavat haukuttaisiin läskiksi. Tänäänkin katsoin kuvaa, missä oli naisia, he todella näyttivät siltä, että olivat saanaat tarpeeksi ruokaa. Ylipainoisia olivat.

    En usko siviiliuhrien lukumäärään. Tiedän, että uhreja tulee, mutta ne lukumäärät ovat liioiteltuja.

    Jos Venäjä hyökkää Suomeen, puolustammeko me itseämme, vai antaudummeko me ja alamme kuulua suureen Venäjään ja tanssia Putinin käskyjen mukaan.

    Jos minä lyön jotain kovaa, että häneen sattuu ja tämä lyö minua. Kumpi on syyllinen ? Minä olen syyllinen, koska minä löin ensin. Tämä on minun oikeustajuni.

    Juutalaiset eivät ole virheettömiä, he tekevät virheitä, niin kuin me kaikki. Emme me ole kukaan virheettömiä.

    Suomalaisten historiassa on ruma ajanjakso, kun veli hyökkäsi veljeä vastaan. Kuinka paljon traumoja se aiheuttikaan monille suomalaisille. Kun me olemme lahdanneet toisiamme, voimmeko kovin innokkaasti syytellä toisia. Suomalaiset olivat syyllisiä kaikista pahimpiin rikoksiin silloin, kun he kävivät toistensa kimppuun. Meidän täytyy muistaa ne pahuudet, jotka on tehty ja oppia, ettemme uudestaan lähde sille tielle, että tapamme toisiamme vain sen tähden, ettei tuo toinen ajattele niin kuin minä.
  4. Miksi me emme huomioi Venäjän tekemiä vääryyksiä, vain Israel tekee väärin. Venäjä saa mielestämme tappaa ukrainalaisia siviilejä niin paljon kuin haluaa ja me vain hymistelemme siitä ja siunaamme kaikki Venäjän teot. Putinihan saa mielestämme tehdä, mitä hän vain haluaa.

    Kyllä Ukrainakin lähettää pommeja ja me hyväksymme sen, kun venäläisiä naisia ja lapsia kuolee. Me olemme tässä kaksinaamaisia, kun hyväksymme toisen teot ja toisen tekoja emme.

    Venäjä aloitti sodan hyökkäämällä Ukrainaan ja Ukrainalla on oikeus puolustaa kansaansa. Samoin Israelilla on oikeus puolustaa kansaansa sitä väkivaltaa vastaan, mitä hamas aiheuttaa. Joka päivä Israeliin ammutaan pommeja tai raketteja. Pitäisikö juutalaisten vain antautua ja antaa palestiinalaisten tappaa heidät.

    Hamas valehtelee paljon. Kun he kertovat nälästä, josta palestiinalaiset kärsivät, mutta sitten katsoo niitä naisia ja miehiä, useat ovat siellä ylipainoisia. Suomessa niin lihavat haukuttaisiin läskiksi. Tänäänkin katsoin kuvaa, missä oli naisia, he todella näyttivät siltä, että olivat saanaat tarpeeksi ruokaa. Ylipainoisia olivat.

    En usko siviiliuhrien lukumäärään. Tiedän, että uhreja tulee, mutta ne lukumäärät ovat liioiteltuja.

    Jos Venäjä hyökkää Suomeen, puolustammeko me itseämme, vai antaudummeko me ja alamme kuulua suureen Venäjään ja tanssia Putinin käskyjen mukaan.

    Jos minä lyön jotain kovaa, että häneen sattuu ja tämä lyö minua. Kumpi on syyllinen ? Minä olen syyllinen, koska minä löin ensin. Tämä on minun oikeustajuni.

    Juutalaiset eivät ole virheettömiä, he tekevät virheitä, niin kuin me kaikki. Emme me ole kukaan virheettömiä.

    Suomalaisten historiassa on ruma ajanjakso, kun veli hyökkäsi veljeä vastaan. Kuinka paljon traumoja se aiheuttikaan monille suomalaisille. Kun me olemme lahdanneet toisiamme, voimmeko kovin innokkaasti syytellä toisia. Suomalaiset olivat syyllisiä kaikista pahimpiin rikoksiin silloin, kun he kävivät toistensa kimppuun. Meidän täytyy muistaa ne pahuudet, jotka on tehty ja oppia, ettemme uudestaan lähde sille tielle, että tapamme toisiamme vain sen tähden, ettei tuo toinen ajattele niin kuin minä.
  5. Miksi me emme huomioi Venäjän tekemiä vääryyksiä, vain Israel tekee väärin. Venäjä saa mielestämme tappaa ukrainalaisia siviilejä niin paljon kuin haluaa ja me vain hymistelemme siitä ja siunaamme kaikki Venäjän teot. Putinihan saa mielestämme tehdä, mitä hän vain haluaa.

    Kyllä Ukrainakin lähettää pommeja ja me hyväksymme sen, kun venäläisiä naisia ja lapsia kuolee. Me olemme tässä kaksinaamaisia, kun hyväksymme toisen teot ja toisen tekoja emme.

    Venäjä aloitti sodan hyökkäämällä Ukrainaan ja Ukrainalla on oikeus puolustaa kansaansa. Samoin Israelilla on oikeus puolustaa kansaansa sitä väkivaltaa vastaan, mitä hamas aiheuttaa. Joka päivä Israeliin ammutaan pommeja tai raketteja. Pitäisikö juutalaisten vain antautua ja antaa palestiinalaisten tappaa heidät.

    Hamas valehtelee paljon. Kun he kertovat nälästä, josta palestiinalaiset kärsivät, mutta sitten katsoo niitä naisia ja miehiä, useat ovat siellä ylipainoisia. Suomessa niin lihavat haukuttaisiin läskiksi. Tänäänkin katsoin kuvaa, missä oli naisia, he todella näyttivät siltä, että olivat saanaat tarpeeksi ruokaa. Ylipainoisia olivat.

    En usko siviiliuhrien lukumäärään. Tiedän, että uhreja tulee, mutta ne lukumäärät ovat liioiteltuja.

    Jos Venäjä hyökkää Suomeen, puolustammeko me itseämme, vai antaudummeko me ja alamme kuulua suureen Venäjään ja tanssia Putinin käskyjen mukaan.

    Jos minä lyön jotain kovaa, että häneen sattuu ja tämä lyö minua. Kumpi on syyllinen ? Minä olen syyllinen, koska minä löin ensin. Tämä on minun oikeustajuni.

    Juutalaiset eivät ole virheettömiä, he tekevät virheitä, niin kuin me kaikki. Emme me ole kukaan virheettömiä.

    Suomalaisten historiassa on ruma ajanjakso, kun veli hyökkäsi veljeä vastaan. Kuinka paljon traumoja se aiheuttikaan monille suomalaisille. Kun me olemme lahdanneet toisiamme, voimmeko kovin innokkaasti syytellä toisia. Suomalaiset olivat syyllisiä kaikista pahimpiin rikoksiin silloin, kun he kävivät toistensa kimppuun. Meidän täytyy muistaa ne pahuudet, jotka on tehty ja oppia, ettemme uudestaan lähde sille tielle, että tapamme toisiamme vain sen tähden, ettei tuo toinen ajattele niin kuin minä.
  6. 1. Minusta panttivankien vapauttaminen olisi tärkeintä, koska oli väärin ottaa panttivankeja. Ei se ollut minun mielestäni oikein.

    2. En osaa sanoa, miten Suomi olisi yrittänyt vapauttaa panttivankeja. En kuitenkaan usko, että he olisivat ruvenneet pommittamaan tuhansia ihmisiä.

    3. Ihminen on julma, siitä ei pääse mihinkään. Mies, joka raiskasi ja murhasi nuoren, on julma. Kaikkialla on julmuutta, jotkut teot kohdistuvat pieniin suomalaisiin lapsiin, niin kuin olemme Suomessakin saaneet lukea. Ja Erikan tapauksen me useimmat muistamme. Se oli julmaa kohtelua pientä tyttöä kohtaan.

    Olet oikeassa minulla on pelkoa ja vihaa, mutta halveksuntaa en tunnista, ellen halveksi itseäni. En halveksi palestiinalaisia. Mielestäni he ovat uskonnon uhreja.

    Haluan hyökätä terroristeja vastaan, ovat he suomalaisia, ruotsalaisia tai palestiinalaisia.

    Mitä mieltä olet, kun valkoiset lahtasivat punaisia ja punaiset valkoisia ? Oliko se mielestäsi oikein ?
    En hyväksy tappamista. Minä en voi tappaa edes kärpästä. Eläimet ovat kyllä minun heikko kohtani, niitä minä rakastan.

    Minä mielestäni katson, miten ihminen kohtelee toista ihmistä. Kun katsoin uutispätkää, kuinka Donald Trump halveerasi Etelä-Afrikkalaista presidenttiä ja valehteli vielä, vihani nousi Trumpia kohtaan. En hyväksy sellaista.

    Minä hyökkään nähtävästi niitä vastaan, jotka hakkaavat ja pahoinpitelevät toisia. Johtuuko se minun menneisyydestäni, koska äitini pahoinpiteli ja potki minua, kun olin pieni. Käyn nähtävästi pelkoani ja vihaani äitiäni kohtaan ja en osaa kirjoittaa rakentavasti.