Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1487

1. Olen lukenut monia haastatteluja, yhdessä yksi palestiinalainen nainen kertoo, kuinka hän opiskelee yliopistossa ja kuinka hän voi Israelin puolella mennä rauhassa kahvilaan. Yksi nainen sanoi, ettei hän missään nimessä menisi Gasan puolelle, koska siellä tyrannisoi hamas. Muslimit, jotka asuvat Israelin puolella, heillä on paljon parempi elämä, kuin monissa muslimimaissa.

Israel on vienyt ja vie edelleen Gasan puolelle ruokatarvikkeita ja vettä. Hamas vaan nappaa sieltä kaikki ruokatarvikkeet itselleen ja myy sitten ne kalliilla palestiinalaisille. Minä en ymmärrä sitä, miksi palestiinalaiset hyväksyvät hamasin sorron kiltisti eivätkä ryhdy vastarintaan sitä vastaan.

Mekin olemme lähettäneet sinne valtavasti avustuksia ja rahat ovat menneet terroristien taskuun. Jasser Arafatkin oli hyvin rikas mies eläessään ja kenen rahoilla hänkin rikkauksia keräsi. Mekin annamme rahaa palestiinalaisille ja oma kansa kärsii.

Muslimimaita on paljon ja niiden asukasluku on valtava. Muslimipojat ovat kovia poikia siittämään. Israelissa asukasluku on yli 9 miljoonaa. Mutta muslimit eivät haluaisi antaa juutalaisille edes yhtä maata. He haluavat itselleen kaiken. He haluaisivat ajaa juutalaiset Välimereen, jos ne vain pystyisivät. Jos katsoo muslimeja, millaisia ne ovat. Naisetkin ovat kuin villi-ihmisiä, kun he kirkuvat kuin hyeenat kuolemaa Usalle ja Israelille.

Minä ihmettelen sitä, miksi ihmiset eivät puutu kurdien huonoon kohteluun. Se on siinä, koska muslimit kohtelevat kurdeja huonosti, me emme uskalla muslimeille sanoa pahaa sanaa, koska pelkäämme heitä. Tulevat pian meidänkin kimppuun ja tappavat pyhässä sodassa, jos sanomme sellaista, joka ei miellytä heitä.
  2. Mikä on sinun ratkaisusi siihen, kun hamasin miekkoset tappoivat juutalaisia yli vuosi sitten ? Olisiko juutalaisten pitänyt antaa muslimien tappaa koko kansa ja maailma olisi hurrannut iloisesti, kun juutalaiset olisi hävitetty, sitäkö sinä haluaisit.

Miten sinä olisit ratkaissut tämän verenvuodatuksen, minkä hamas teki ? Onko sinulla joku keino, jonka kautta sinä olisit ratkaissut tämän tilanteen ? Kerro minulle, mikä se keino olisi.

Minun mielestä, jokaisella maalla on oikeus puolustaa kansalaisiaan. Mitä Suomi tekisi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ja alkaisi lahdata ihmisiä ? Seisoisimmeko me vain tumput kädessä ja sanoisimme, että tänne vaan, täällä on tilaa kaikille.

Minun isäni oli sodassa, niin kuin monet miehet. He maksoivat kovan hinnan siitä, että olemme itsenäinen kansakunta.

Jos joku tulee minua lyömään, niin uskovaisena voin olla lyömättä takaisin. Jos joku tulee minua tappamaan, yritän kyllä tehdä jotain, etten kuolisi. Mutta luulen, että minun kävisi kylläkin huonosti.