Miksi YLE ei kerro tästäkään asiasta kansalle mitään??
https://yle.fi/a/74-20188169
PS ja KD kysyvät: miksi YLE ei uutisoi tästäkään!
58
300
Vastaukset
Niin no eikö tuo ole YLEn sivuilta tuo uutinen? Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? Ynnä luuletteko joku tosiaan että Hamas olisi vienyt toimittajia katsomaan miten se kohtelee vankejaan?
Ynnä että vasta nyt myös Israelin vankiloissa olleet ovat pääseet kertomaan miten heitä on kohdeltu. Ei sinnekkään ole päästetty toimittajia. Vasta vapautuksen jälkeen on tullut tietoa. Mennen tullen on siis asia pimitetty.
PS. Pitää todella kysyä että mistä näitä oikein tulee?- Anonyymi
Panttivankeja on vapautettu alusta asti vähitellen, siinä on monta tarinaa jotka on ollut luettavissa mutta ei Ylellä tietenkään. Onhan se noloa olla väärässä. Mutta totuus voittaa aina, kyllä sen Ylekin vielä tajuaa jossakin vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panttivankeja on vapautettu alusta asti vähitellen, siinä on monta tarinaa jotka on ollut luettavissa mutta ei Ylellä tietenkään. Onhan se noloa olla väärässä. Mutta totuus voittaa aina, kyllä sen Ylekin vielä tajuaa jossakin vaiheessa.
"Mistänäitä oikeintulee" puhuu taas itsensä pussiin:
"Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia".
Kuitenkin hän luottaa täysin Hamasin Terveysministeriön tiedoituksiin.
Hän luottaa valheisiin. Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki missä noita uutisia on ollut aikaisemmin ja laita tänne linkkiä? Löytyykö?
Anonyymi kirjoitti:
"Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia".
Hän luottaa valheisiin.Missä hän on sanonut luottavansa täysin "Hamasin Terveysministeriön tiedoituksiin"?
Anonyymi kirjoitti:
Hän luottaa valheisiin.Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.Sinähän jatkuvasti toistat Hamasin väitteitä kansanmurhasta, nälkäkuolemista, viattomien ihmisten tappamisista, ym. Sehän osoittaa, että sinä LUOTAT Hamasin tiedoituksiin, vai valehteletko sinä siinäkin?
Tulitko nyt katumapäälle? Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jatkuvasti toistat Hamasin väitteitä kansanmurhasta, nälkäkuolemista, viattomien ihmisten tappamisista, ym. Sehän osoittaa, että sinä LUOTAT Hamasin tiedoituksiin, vai valehteletko sinä siinäkin?
Tulitko nyt katumapäälle?Missä kohtaa minä olen noin väittänyt? Tänne on kyllä niistä kirjoitettu mutta nyt haukut väärää puuta. Itse olen useamman kerran sanonut että paikan päälle pitäisi saada kunnon toimittajia, jotta voidaan tarkistaa pitävätkö tiedot todella paikkansa.
Terveysministeriön tiedotuksista olen todennut, että aina kun YLE on niitä tuonut esille, niin siinä on muistettu sanoa että kyse on "terveysministeriön mukaan". Ongelma kun on ollut se, että muuta tietoa ei ole ollut saatavilla.
Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle. Se että Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle kertoo siitä, että jotain on pyritty salaamaan. Nyt paikan päälle pääsevät vihdoin toimittajia, jotka voivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut.Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Kerro toki missä noita uutisia on ollut aikaisemmin ja laita tänne linkkiä? Löytyykö?
Mihin ne linkit nyt jäivät? Ja jos todella sellaisia on olemassa niin miksi ihmeessä KD-lehti tai PS:n Suomenmaa ei ole kertonut niistä? Miksi ne ovat "piilottaneet" nuo uutiset pois näkyvistä jos kerran niitä on ollut saatavilla? Ynnä miksi ihmeessä te ette ole naulanneet tätä kansanedustajaa seinällä kun hän on sanoo suoraan että Israelin toiminta on järjetöntä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc- AnonyymiUUSI
Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa." että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu."
Päästikö Hamas tuonne sotaalueelle yhtään toimittajaa, joka ei olisi heidän omaa porukkaansa ?
Plus kun palestiinan terveysviranomaiset olivat Hamasin terroristeja, olivatko he puolueettomia lähteitä ?
Alzazeran toimittajista kuolleet olivat heitä myös.
Miksi he ampuivat omia kansalaisiaan ?
- siksi, että saisivat maailman vihat israelia vastaan väittämällä heidän (isr.) olleen asialla.
Ym plus, miinus, nolla, kuten sun harhaiset horinat. - AnonyymiUUSI
Mihin ne linkit nyt jäivät? Ja jos todella sellaisia on olemassa niin miksi ihmeessä KD-lehti tai PS:n Suomenmaa ei ole kertonut niistä? Miksi ne ovat "piilottaneet" nuo uutiset pois näkyvistä jos kerran niitä on ollut saatavilla? Ynnä miksi ihmeessä te ette ole naulanneet tätä kansanedustajaa seinällä kun hän on sanoo suoraan että Israelin toiminta on järjetöntä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6ccSulla raukalla ainoa tietolähde on iltasanomat, oletko ihan terve ?
Otatko selvää asoista, ennenkuin latelet näitä valheitasi täällä ? Anonyymi kirjoitti:
Sulla raukalla ainoa tietolähde on iltasanomat, oletko ihan terve ?
Otatko selvää asoista, ennenkuin latelet näitä valheitasi täällä ?Mikä ihmeen Iltasanomat? Lähde oli Iltalehti ja kyseessä oli Suomen ainoa juutalainen kansanedustaja Ben Zyskowicz. Et sitten aukaissut ollenkaan tuota juttua. Sinulle ei kelpaa mikään tieto, vaan ainoastaan ne luulot joita ruokit omilla ajatuksilla.
Anonyymi kirjoitti:
" että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu."
Päästikö Hamas tuonne sotaalueelle yhtään toimittajaa, joka ei olisi heidän omaa porukkaansa ?
Plus kun palestiinan terveysviranomaiset olivat Hamasin terroristeja, olivatko he puolueettomia lähteitä ?
Alzazeran toimittajista kuolleet olivat heitä myös.
Miksi he ampuivat omia kansalaisiaan ?
- siksi, että saisivat maailman vihat israelia vastaan väittämällä heidän (isr.) olleen asialla.
Ym plus, miinus, nolla, kuten sun harhaiset horinat.Sinne oli vähän vaikea päästä kun Israel ei päästänyt sinne toimittajia. Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?
Sinuunko olisi pitänyt olla yhteydessä jotta olisit voinut kertoa miten asiat oikeasti ovat?
Ynnä että nuo ampumatapaukset kertovat tylysti siitä, että kaikki gazalaiset eivät ole samaa mieltä kuin Hamas. Kuten te laitauskovaiset olette täällä toistuvasti väittäneet.- AnonyymiUUSI
Sinne oli vähän vaikea päästä kun Israel ei päästänyt sinne toimittajia. Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?
Sinuunko olisi pitänyt olla yhteydessä jotta olisit voinut kertoa miten asiat oikeasti ovat?
Ynnä että nuo ampumatapaukset kertovat tylysti siitä, että kaikki gazalaiset eivät ole samaa mieltä kuin Hamas. Kuten te laitauskovaiset olette täällä toistuvasti väittäneet.Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
" Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?"
Kyllä sitä vähäistä tietoa sai, kun seurasi esim Israelissa ilmestyviä lehtiä. Vaikka monet niistä ovat vasemmistolaisia ja Netanjahu-vastaisia, niin kyllä ne osasivat kertoa jotakin tietoa, mikä POIKKESI siitä Hamasin propagandasta, jota Suomessakin levitettiin, esim nälänhädästä, kuolleista tai avustusten määrästä.
Täällä ne vaan leimattiin Israelin propagandaksi, vaikka Israelin vasemmisto oli kärppänä kimpussa, jos näki niissä virheitä.
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
Kyllä sitä vähäistä tietoa sai, kun seurasi esim Israelissa ilmestyviä lehtiä. Vaikka monet niistä ovat vasemmistolaisia ja Netanjahu-vastaisia, niin kyllä ne osasivat kertoa jotakin tietoa, mikä POIKKESI siitä Hamasin propagandasta, jota Suomessakin levitettiin, esim nälänhädästä, kuolleista tai avustusten määrästä.
Täällä ne vaan leimattiin Israelin propagandaksi, vaikka Israelin vasemmisto oli kärppänä kimpussa, jos näki niissä virheitä.
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa.Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIM Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.Kun hatara rauha on saatu aikaiseksi, voivat hamasin väki aloittaa omien teurastukset. Täytyyhän heidän jatkaa tappamista, vaikka etsien omien joukosta niitä, jotka eivät miellytä heitä. Kuula kalloon kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hamasin ihmeen ihanat miehet.
He luulevat olevansa ihmeellisiä, ihania oman uskontonsa puolustajia, jotka tappavat vain sen tähden, että voivat tyydyttää omaa vihaansa toisia kohtaan. Viha on villinnyt heidät. He ovat oman vihansa vankeja.- AnonyymiUUSI
Monkki kirjoitti:
Kun hatara rauha on saatu aikaiseksi, voivat hamasin väki aloittaa omien teurastukset. Täytyyhän heidän jatkaa tappamista, vaikka etsien omien joukosta niitä, jotka eivät miellytä heitä. Kuula kalloon kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hamasin ihmeen ihanat miehet.
He luulevat olevansa ihmeellisiä, ihania oman uskontonsa puolustajia, jotka tappavat vain sen tähden, että voivat tyydyttää omaa vihaansa toisia kohtaan. Viha on villinnyt heidät. He ovat oman vihansa vankeja.Myös Greta sanoo olevansa VIHAINEN!
Tuo viha yhdistää heidät. Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Missä kohtaa minä olen noin väittänyt? Tänne on kyllä niistä kirjoitettu mutta nyt haukut väärää puuta. Itse olen useamman kerran sanonut että paikan päälle pitäisi saada kunnon toimittajia, jotta voidaan tarkistaa pitävätkö tiedot todella paikkansa.
Terveysministeriön tiedotuksista olen todennut, että aina kun YLE on niitä tuonut esille, niin siinä on muistettu sanoa että kyse on "terveysministeriön mukaan". Ongelma kun on ollut se, että muuta tietoa ei ole ollut saatavilla.
Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle. Se että Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle kertoo siitä, että jotain on pyritty salaamaan. Nyt paikan päälle pääsevät vihdoin toimittajia, jotka voivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut.Olisiko ollut niin rohkeita toimittajia ollut, jotka olisivat uskaltaneet mennä sinne jakamaan totuutta. Jos se totuus ei olisi ollut hamasin miesten mielen mukaista, olisi voinut hyvin helposti toimittaja joutua kohtaamaan kuoleman, niin kuin jotkut palestiinalaiset ovat joutuneet tämän karun kohtalon uhriksi.
Onko palestiinalaisten luona sellainen tilanne, että se henkilö, joka ei ole samaa mieltä hamasin miesten kanssa, on kuoleman oma. Näyttää nyt vähän siltä.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIMVau, pääsikö Jukka Nieminen tuolle alueelle vai mistä tiedät, että raportoi kaiken oikein?
Anonyymi kirjoitti:
Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa.Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia? Tai miksi eivät Israelissa asuvat suomalaiset eivät raportoineet asiasta noille lehdille?
Ynnä että se mitä alueella on todella tapahtunut selviää vasta nyt kun sinne pääsevät toimittajat vapaasti tutkimaan mitkä tiedot ovat olleet oikeita ja mitkä eivät.
Edelleen myös odotan että sinä osoitat että missä kohtaa minä olen sokeasti uskonut siihen tietoon jota alueelta on tullut? Olen kirjoittanut, useaan otteeseen, että alueella on tapahtunut jotain "hämärää" koska Israel ei päästä sinne toimittajia.
Ynnä edelleen kysyn että onko Suomen eduskunnan ainoa juutalaisen kansanedustajan, jonka isä muuten kuoli holokaustissa, Ben Zyskowiczin tiedot asiasta vääriä? Hän kun on ottanut paljon reilummin asiaan kantaa ja kritisoinut Israelia liiallisesta voimankäytöstä kuin meikäläinen. Minä haluan vain odottaa että faktat tuodaan esiin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6ccAnonyymi kirjoitti:
Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIMOlipas huvittava "raportointi". Siis tällä tasollako teidän mukaan uutistoiminta tulisi toimia? Kadonneet kahdessa päivässä? Tarkoittaa että kuolleet on haudattu kaksi päivää sitten? Täysin posketon on myös väite, että YLEssä olisi toimittajia jotka symppaavat terroristeja.
Joopa joo. Edelleen sanon että suurin ongelma ovat kummankin puolen laitauskovaiset. Se että alueelle saadaan rauhanturvaajia muuttaa toivottovasti tilannetta. Ainakin se luulisi rauhoittavan tapahtumia.
Paljon kiinni miten osapuolet pitävät noudattavat sopimusta. Terrorijärjestö Hamas haluaa taistella vallasta, joten se tulee olemaan ilman muuta ongelma. Suoritetut teloitukset puhuvat puolestaan. Hamas ei siedä kilpailijoita.
Sopimuksen mukaan kuitenkin Hamasilla ei tulisi olla sijaa uudessa hallinnossa, mutta tässä kohtaa on mutkia matkassa. Toisella puolella taas ääriporukka uskoo että suurin osa gazalaisista kannattaa Hamasia. Kaikken eniten tässä kärsivät gazalaiset siviilit.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vau, pääsikö Jukka Nieminen tuolle alueelle vai mistä tiedät, että raportoi kaiken oikein?
Mitä syytä Jukalla olisi valehdella?
Hän on toimittanut apua Gazaan jo monta vuotta ennen tuota iskua. Monkki kirjoitti:
Olisiko ollut niin rohkeita toimittajia ollut, jotka olisivat uskaltaneet mennä sinne jakamaan totuutta. Jos se totuus ei olisi ollut hamasin miesten mielen mukaista, olisi voinut hyvin helposti toimittaja joutua kohtaamaan kuoleman, niin kuin jotkut palestiinalaiset ovat joutuneet tämän karun kohtalon uhriksi.
Onko palestiinalaisten luona sellainen tilanne, että se henkilö, joka ei ole samaa mieltä hamasin miesten kanssa, on kuoleman oma. Näyttää nyt vähän siltä.Jokaisessa sodassa toimii toimittajia, jotka menevät todella kuumiin paikkohin. Ottavat jopa kuvia, jotka todistavat että ovat paikalla olleet. Israel esti heiltä nyt pääsyn Gazan alueelle. Joku syy viihen täytyy olla.
- AnonyymiUUSI
Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia? Tai miksi eivät Israelissa asuvat suomalaiset eivät raportoineet asiasta noille lehdille?
Ynnä että se mitä alueella on todella tapahtunut selviää vasta nyt kun sinne pääsevät toimittajat vapaasti tutkimaan mitkä tiedot ovat olleet oikeita ja mitkä eivät.
Edelleen myös odotan että sinä osoitat että missä kohtaa minä olen sokeasti uskonut siihen tietoon jota alueelta on tullut? Olen kirjoittanut, useaan otteeseen, että alueella on tapahtunut jotain "hämärää" koska Israel ei päästä sinne toimittajia.
Ynnä edelleen kysyn että onko Suomen eduskunnan ainoa juutalaisen kansanedustajan, jonka isä muuten kuoli holokaustissa, Ben Zyskowiczin tiedot asiasta vääriä? Hän kun on ottanut paljon reilummin asiaan kantaa ja kritisoinut Israelia liiallisesta voimankäytöstä kuin meikäläinen. Minä haluan vain odottaa että faktat tuodaan esiin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc"Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia?"
Siksi koska te leimaatte ne kaikki Israelin propagandaksi tai uskovaisten hörhöilyksi.
Vain Hamasin Terveysministeriön tietoihin te luotatte. - AnonyymiUUSI
"Niin no eikö tuo ole YLEn sivuilta tuo uutinen? "
Lienee aloituksen pointti kertoa tiettyjen ihmisten valittavan puutteista vaikka puutetta ei ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia?"
Siksi koska te leimaatte ne kaikki Israelin propagandaksi tai uskovaisten hörhöilyksi.
Vain Hamasin Terveysministeriön tietoihin te luotatte.Ei hän ole missään vaiheessa sanonut luottavansa Hamasin Terveysministeriön tietoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syytä Jukalla olisi valehdella?
Hän on toimittanut apua Gazaan jo monta vuotta ennen tuota iskua.En puhunut valehtelutsta vaan mistä tiedät, että hän raportoi kaiken oikein? Se, että on toimittanut Gazaan apua monta vuotta ennen isku ei aivan päde tilanteeseen, koska tilanne iskun jälkeen muuttui ja hänellä tuskin oli pääsyä alueelle.
- AnonyymiUUSI
" Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? "
No mitä nämä alueella päästetyt kansainväliset toimittajat olisivat tuoneet esiin muuta kuin Hamasin "terveysministeriön" propagandaa? Jos olisivat jotain oma-alotteista sanoneet niin Hamas olisi heti tappanut heidät. - AnonyymiUUSI
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.".... toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa ...."
Vapaasti kertoa???? - taidat olla sittenkin täysi idiootti? Anonyymi kirjoitti:
" Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? "
No mitä nämä alueella päästetyt kansainväliset toimittajat olisivat tuoneet esiin muuta kuin Hamasin "terveysministeriön" propagandaa? Jos olisivat jotain oma-alotteista sanoneet niin Hamas olisi heti tappanut heidät.No esimerkiksi he olisivat voineet kertoa siitä, että kun täällä on väitetty Hamasin ampuvan ruoka-avun hakijoita, niin että todellisuudessa onkin ollut kyse jengien välisestä taistelusta. Tämähän tuli nyt esille uutena kokonaan uutena asiana.
Lisäksi he olisivat voineet kertoa että onko Gazan alueella todellakin nälänhätä kuten on kerrottu? Ja jos ei ole niin mistä nämä ihmiset sitten saavat ruokaa jos kerran ruoka-apu ei tule perille?
Ynnä - mikä tärkeintä - he olisivat voineet kertoa että millainen kannatus Hamaksella tuolla alueella todellisuudessa on? Kun nyt on käynyt jo selville että Hamasta vastaan ovat asettuneet erilaiset jengit.
Ja mikä näiden jengien tarkoitusperät oikein ovat? Onko kyse pelkästä ryöstelystä vai onko taustalla poliittisia vaikuttumia? Eli halutaanko Hamas syrjäyttää myös poliittisesti?
Yms yms yms...Anonyymi kirjoitti:
".... toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa ...."
Vapaasti kertoa???? - taidat olla sittenkin täysi idiootti?Niin etkö tiedä mitä on vapaus? No se on sitä että sinä voit väittää minun olevan idiootti...
- AnonyymiUUSI
Sarkasmi on vaikea laji. :D
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmeellistä asiassa on. Jos Israel pommittaa Gazaa missä panttivangit ovat, heitä tietenkin kuolee. Jos Israel aiheuttaa nälänhätää alueella, niin tietenkin myös panttivangit näkevät nälkää, vaikka idea on juuri heidät pitää hengissä. Kyllä panttivankien nimenomainen idea on siinä, että ovat hengissä.
Ja ovat olleet vapauduttuaan yllättävän hyvässä kunnossa. Ei heitä ole kidutettu tai muutoin pidetty pahoin kuin että Israelin pommitukset ovat olleet jatkuva uhka ja Israelin aiheuttama nälänhätä. - AnonyymiUUSI
Ei panttivankeja ole uhannut muu kuin Israel.
Jonkin onnistuikin tappamaan. - AnonyymiUUSI
Vaikka Hamas terrorijärjestö onkin, oli sen idea pitää panttivangit mahdollisimman hyvässä kunnossa kansanmurhan keskellä.
Muutoin olisi ollut huono neuvotella vankien vaihdosta jos kaikki panttivangit olisi kuolleet. Ei olisi ollut mitään neuvoteltavaa. Mikä taasen oli Israelin tavoite ja syy kansanmurhalle, saada panttivangit tapettua.- AnonyymiUUSI
Tuo yksi kommunisti ei pääse eroon tuosta "kansanmurha" pakkomielteestään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo yksi kommunisti ei pääse eroon tuosta "kansanmurha" pakkomielteestään.
Se on näillä laitavasureilla veressä, kuten mnot ja lakeijansa.
He valehtelevat kuten muslimit, joilla se lukee koraanissa, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja heille pitää valehdella.
Uusiin koraaneihin tuo sana tappaa on korvattu taistella sanalla, jotta se olisi neutraalimpi.
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He valehtelevat kuten muslimit, joilla se lukee koraanissa, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja heille pitää valehdella.
Uusiin koraaneihin tuo sana tappaa on korvattu taistella sanalla, jotta se olisi neutraalimpi.
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa.Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että mnot olisi laitavasuri? Enemmän hän vaikuttaa liberaalilta oikeistolaiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa.Onko hänkin, Suomen eduskunnan ainoa juutalainen, laitavasuri:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc
Tai onko presidentti Stubb laitavasuri? Hän kun oli valmis tunnustamaan Palestiinan...Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että mnot olisi laitavasuri? Enemmän hän vaikuttaa liberaalilta oikeistolaiselta.
No kuule kun kaikki ne jotka ovat laitauskovien kanssa eri mieltä ovat heidän mielestään laitavasureja. Sinänsä osuit kyllä minun suhteen oikeaa eli ole joko oikeistodemari tai vasemmistokokkari. Esim kokoomuksen meppi Sirpa Pietikäinen on enemmän kommari kuin SDP:n vanha pomo Paavo Lipponen...
- AnonyymiUUSI
Harmittaako Hamasin puolustajia?
"Hamasia vastustava gazalainen miliisi sanoo hallitsevansa nyt "useita osia Pohjois-Gazasta" ja varmistavansa kotiin palaavien gazalaisten turvallisuuden.
Ryhmä varoitti Hamasia: ”Älkää lähestykö hallitsemiamme alueita.”" - AnonyymiUUSI
Aivan selvä, ettei gaza ole ole sama kuin Hamas, eikä kansanmurhaa olisi pitänyt tehdä.
- AnonyymiUUSI
Gazalaiset ÄÄNESTIVÄT Hamasin valtaan!
Länsirannalla on Hamasin kannatus yli puolet kun taas Fatahin kannatus on alle 20 %.
Sitä saa, mitä tilaa. - AnonyymiUUSI
No Gaza sinänsä oli yhtä kuin Hamas, muilla ei ollut elävänä mitään sanomista!
Nyt tilanne on toinen, koska Israelin armeija ja Gazan Hamasin vastarinta pitävät jo siviilien puolta. Anonyymi kirjoitti:
Gazalaiset ÄÄNESTIVÄT Hamasin valtaan!
Länsirannalla on Hamasin kannatus yli puolet kun taas Fatahin kannatus on alle 20 %.
Sitä saa, mitä tilaa.Pysytäänpäs taas totuudessa. Vaalit pidettiin viimeksi vuonna 2006 ja Hamas sai vajaat 50 prosenttia äänistä.Hamasin vaalilista, Muutos ja reformi, sai 44,45 % äänistä, ja Fatah sai 41,43 %. Hamas sai kaikkiaan 74 paikkaa parlamentin 132:sta paikasta. Sen jälkeen vaaleja ei ole pidetty ja Hamas ilmeisesti haluaa estää niiden järjestämisen.
Näin siksi, että Hamas on hallinnut Gazan kaistalla vuoden 2006 vaalien jälkeen, ja se on perustanut sinne autoritaarisen ja islamistisen hallinnon, joka vainoaa oppositiota. Mielenilmaukset ovat kiellettyjä ja media sensoroitua. Oikeuslaitos noudattaa šaria-lakia ja Palestiinan perustuslakia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hamas
- AnonyymiUUSI
Ei niin voi tappaa ihmisiä että kun ovat kannattaneet joskus tapetaan kaikki.
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään, mutta gazan asukkaat VALITSIVAT Hamasin ja se sai nyt kokea, mitä terroristinen hallinto tarkoittaa.
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta gazan asukkaat VALITSIVAT Hamasin ja se sai nyt kokea, mitä terroristinen hallinto tarkoittaa.
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza.No ei muuta kun kansanmurha sittem päälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza.Myös Hamas voi kysyä itseltään että kannattiko 7.10? Tuliko Gazan asukkaiden elinolot kuitenkaan niin kovin paljoa paremmiksi? Lisääntyikö rauha ja rakkaus maailmassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myös Hamas voi kysyä itseltään että kannattiko 7.10? Tuliko Gazan asukkaiden elinolot kuitenkaan niin kovin paljoa paremmiksi? Lisääntyikö rauha ja rakkaus maailmassa?
Ei Hamasin porukka välitä niinkään gazalaisten elintasosta kuin ISRAELIN TUHOAMISESTA! Sehän on heidän peruskirjassaan.
- AnonyymiUUSI
"PS ja KD kysyvät: miksi YLE ei uutisoi tästäkään!"
,,,,,,,,,,,,,,,,
Mitä ihmettä nyt taas.
Latoit tänne Ylen linkin ja päpätät että:
Miksi "YLE ei uutisoi tästäkään"
Yrittäsit edes pysayä totuudessa. - AnonyymiUUSI
Aloittajalle: mistä on kyse? Kirjoita tähän, sillä on vaikea tietää, mistä pitäisi keskustella.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kysymys keskustelusta, vaan siitä, miksi Yle ei näytä panttivankien julmaa kohtelua tai ei puhu mitään naisvankien raiskaamisesta. Miksi kaikki naisvangit on tapettu?
Hamas vapautti vain miehiä.
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kysymys keskustelusta, vaan siitä, miksi Yle ei näytä panttivankien julmaa kohtelua tai ei puhu mitään naisvankien raiskaamisesta. Miksi kaikki naisvangit on tapettu?
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja.Wannabejuutalaiselle tiedoksi että naiset vapautettiin jo ensimmäisten joukossa kuukausia sitten.
KTS - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Wannabejuutalaiselle tiedoksi että naiset vapautettiin jo ensimmäisten joukossa kuukausia sitten.
KTSTotta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
Viimeiset naisvangit vapautettiin tammikuussa 2025. Kuolleet miehet ja naiset ovat raunioiden alla jotka sai aikaan Israel.
KTS Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja.Siis YLEhän on kertonut asiasta. Ynnä naisvankeja tosiaan vapautettiin jo aikoja sitten. Olisi hyvä jos sinua edes vähän kiinnostaisi se mitä alueella on tapahtunut. Silloin et kirjottelesi tänne tyhmyyksiä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
Kahdenkymmenen naisen ruumiit ovat vieläpalauttamatta. He ovat ilmeisesti niin pahasti raiskattuja, että Hamas ei kehtaa palauttaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst11510773- 2554656
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774021Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1773513PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija823349Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58423137Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,793126Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272689Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.681831Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1801665