Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eivätkö palestiinalaiset tapa ? Hehän tappavat homotkin, jos he saavat kiinni.
Vajaa vuosi sitten hamasin porukka tappoi paljon juutalaisia. He raiskasivat naisia ja sen jälkeen tappoivat heidät. He tappoivat pieniä lapsia, vauvankin he polttivat elävältä. Oletko sinä todella sitä mieltä, että palestiinalaiset eivät koskaan tapa ketään. Olet aivan väärässä. Sinä varmaan olet sulkenut silmäsi muslimien terroriteoilta. Heille on kunnia-asia tappaa vääräuskoinen.
26.09.2024 17:58
Israel oli 1900-luvulla suota ja autiomaata. Siellä palestiinalaiset olivat lampaineen ja telttoineen siellä sun täällä. Eivät he viljelleet, he vain laiskoina olla möllöttivät telttojensa edessä. Lapsia he osasivat hankkia, mutta muuta hei eivät kyenneet tekemään. Patalaiskoja kaikki tyynni.
Vasta, kun juutalaisia tuli maahan, maa alkoi kukoistaa. Juutalaiset alkoivat kuivata soita ja viljellä maata. Israelin kukoistus on juutalaisten ansiota. Kun suomalainen mies meni sinne 1940-luvulla, hän hämmästyi sitä, missä kunnossa maa oli.
Mark Twain kävi myös siellä ja hämmästyi, kun siellä sun täällä muutama beduiini lampaittensa kanssa tallusteli. Autio oli maa hänen mielestään.
26.09.2024 17:50
Pitäisikö Israelin vain tyynenä katsoa, kun hamas ja hizbollah pommittavat Israelia ? Israelilla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan. Onko sinulla mielestäsi Suomella oikeus puolustaa kansalaisiaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ? Vai istuisitko sinä kotona keinutuolissa ja olisit hyvin onnellinen tilanteesta.
26.09.2024 16:56
Kun pommikone pudotti pommin Saksassa, tappoiko se myös naiset ja lapset. Kuoliko toisessa maailmansodassa vain miehiä ja naiset ja lapset säästyivät. Ei taida pommi erotella, kenet se tappaa ja kenet se jättää eloon.
26.09.2024 16:46
Islamilaisten jumala eli allah on paholainen.
26.09.2024 16:41
Miksi sitten suomalaiset tappoivat suomalaisia naisia ja lapsia, jos sitä ei saa tehdä ? Miksi sodissa tapetaan naisia ja lapsia, jos sitä ei saa tehdä ?
26.09.2024 15:39
Ei ole ollut.
26.09.2024 15:33
Israel voitti länsirannan ja muut osat kuuden päivän sodassa. Minusta ne kuuluvat Israelille. Muslimivaltiot hyökkäsivät Israelin kimppuun ja hävisivät. Jos ne alueet eivät kuulu Israelille, silloin Karjala, Petsamo ja käsivarsi ei kuulu Venäjälle vaan Suomelle.
Jos katsoo karttaa, niin muslimeille on valtavat alueet ja Israelilla on pienen pieni pläntti. Mutta sitäkään maailman ihmiset eivät haluaisi antaa juutalaisille. En ymmärrä sitä. Siitä lähtien kuin Israel itsenäistyi, muslimit ovat hyökänneet sinne, joka sotien tai itsemurhapommien kautta. Ei ole montaa rauhallista muslimimaata. Aina ne ovat jonkun kimpussa tappelemassa. Iran on kuin paholaisen pääpesäke, josta keksitään kaikenlaista pahuutta muuta maailmaa kohti. Entä sitten, kun sinne saadaan atomipommi, voi meitä silloin.
26.09.2024 12:22
Millainen olisi palestiinan valtio ? Millainen olisi sen perustuslaski ? Millä sen kansalaiset pystyisi elämään, jos ei muut maat sitä elättäisi ? Meidän pitäisi maksaa paljon rahaa, että se maa pysyisi pystyssä. Sitäpaitsi palastiinalaiset eivät ole koskaan hyväksyneet minkäänlaisia maan rajoja, joita on esitetty heille. He haluavat koko Israelin.
Muutenkin sinne on mennyt hirveästi rahaa, joka on päätynyt hamasin taskuun. Jasser Arafatkin oli rikas mies kuollessaan, koska oli kähminyt rahoja itselleen, jotka olisivat kuuluneet palestiinalaisille.
26.09.2024 12:11
Näin on.
26.09.2024 12:02
Kyllä siellä Israelissa pommeja tippuu päivittäin. Hamas ja hizbollah niitä heittelevät. Jonain päivänä huthit lähettivät pommin Israeliin ja se räjähti Tel Avivissa. Israel sai sen räjäytettyä ilmassa, mutta sen sirpaleet aiheutti tuhoa ihmisille.
26.09.2024 12:02
Oletko kuullut, että joku kristitty olisi tappanut Suomessa jonkun eriuskoisen ? Minä en ole kuullut sellaista. Paljonhan Suomessa tapetaan, mielestäni, mutta syy on ollut joku muu kuin eriuskoisuus.
Muslimit tappavat mielellään kristittyjä joissain maissa, esim. Afrikassa ja Pakistanissa. Siellä ei kristityn hengellä ole paljon arvoa.
MInä en tapa edes kärpästä, enkä muitakaan eläimiä, miksi kristittynä tappaisin ihmisiä.
Oliko ajatuksesi, jonka toit julki aivopieru ?
26.09.2024 11:57
Onko mielestäsi Ukrainalla oikeus puolustaa kansalaisiaan Venäjää vastaan ? Onko Israelilla oikeus puolustaa kansalaisiaan muslimeja vastaan ? Minusta on.
Minä en ole tappamisen puolella ja olen kiitollinen, että minun elinaikanani ei ole Suomessa ollut sotaa. Monet miehet olivat rintamalla sotimassa ja monetkaan eivät olleet innokkaita tappamaan vihollisia. Mutta siinä oli pakko. Ampua tai tulla ammutuksi. Ne rintamalla olleet miehet maksoivat kovan hinnan siitä, että Suomi on itsenäinen valtio.
Harva ihminen on innokas tappamaan. Onhan näitä sarjamurhaajia, jotka nauttivat tappamisesta, mutta onneksi heitä on vähän.
Olen edelleen sitä mieltä, että Ukrainalla ja Israelilla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan.
26.09.2024 11:47
Mitä sinulle merkitsee usko Jeesukseen ? Eikö sillä ole yhtään merkitystä sinun mielestäsi ? Jos joku uskoo, että kivi on jumala, hän pelastuu, koska hänet on kastettu vauvana. Näinkö se sinun mielestäsi on ?
Joh. 3:36 ”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä, mutta joka kieltäytyy uskomasta Poikaan, se ei näe elämää, vaan Jumalan viha lankeaa hänen päälleen.” (käännös heprealaisesta raamatusta)
Joh. 6:40 ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
”Tämä on Isäni tahto, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.” (heprealainen raamattu)
Joh. 12:46 ”Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
”Olen valo. Minä olen tullut maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, asuisi pimeydessä.” (heprealainen raamattu)
18.07.2024 18:24
Minä uskon suomalaisen, joka asuu Israelissa, selontekoon. Hän kertoo, mitä siellä tapahtuu. Sitä kaikkea ei ole kerrottu lehdissä, mitä siellä tapahtuu.
Minä pidän viattomana sitä vauvaa, jonka hamasin väki laittoi uuniin ja paistoi elävältä.
Samalla tavalla kuin säälin Afrikan lapsia, säälin niitä lapsia, jotka hamasin takia joutuvat kokemaan kaikkea sitä, mitä tämä sota tuo tullessaan. Säälin myös Ukrainan lapsia samalla tavoin.
Meidän täytyy muistaa, että hamasin äijät aloittivat tämän kaiken. Heillä on mahdollisuus lopettaa tämä. Jos he vapauttaisivat panttivangit ja antautuisivat, loppuisi tämä tappaminen. Mutta ei muslimi lopeta, koska se haluaa päästä paratiisiin neitsyittensä kanssa pelehtimään.
18.07.2024 16:56
Murhasivatko punaiset ja valkoiset viattomia lapsia ja naisia sata vuotta sitten Suomessa ?
Mikä tekee naisesta viattoman ? Miten ymmärrät viattomuuden ?
Murhaavatko venäläiset viattomia lapsia ja naisia Ukrainassa ?
Murhattiinko toisessa maailman sodassa viattomia lapsia ja naisia ?
Ovatko lapset ja naiset aina viattomia mielestäsi ?
18.07.2024 16:45
"Jeesuksen yliluonnollisen kosketuksen jälkeen lapsi alkoi uskomaan Jeesukseen. Ei siihen mitään käännyttämisiä eikä saarnoja tarvittu."
Koskettaako Jeesus mielestäsi lasta kasteessa ? Jos koskettaa ja lapsi pelastuu, miksi minun enoni, vaikka oli kastettu, joi viinaa ja tappoi itsensä juomalla viinaa ja ottamalla samalla lääkkeitä. Pelastuiko hän sen tähden, että hänet oli lapsena kastettu ? Hän palveli paholaista ja kirosi ihmisiä. Enoni ei halunnut uskoa Jeesukseen, hän eli paholaiselle.
Armosta me olemme pelastetut, se on armoa, mutta meillä on oma pienen pieni osuus. Jeesus kysyy, että tahdommeko me seurata häntä vai emme. Jeesuksen luo tuleminen on vapaaehtoista, Jeesus ei pakota ketään tulemaan luokseen.
18.07.2024 16:26
Minä lahjoitan koirien ja kissojen ruokaa ja lääkärikuluja vasten rahaa. Minun täytyy luottaa, että nämä myös käyttävät rahat eläinten ruokaan ja eläinlääkärikuluihin. Mutta varmasti en tiedä sitä. Minun pitää vain luottaa. Samoin on kaikessa, jos lahjoitan rahaa.
Sinulla on varmasti paljon todisteita, mihin lahkouskolle menevät rahat menevät. Monta mappia sinulla on talletettuna varastoosi niistä rahoita, joita johtajat ovat panneet omaan taskuunsa ?
18.07.2024 13:19
Ihminenhän saa testamentata omaisuutensa kenelle haluaa. Jos hänellä ei ole lähiomaisia, hän voi testamentata omaisuutensa eläimille, avustusjärjestöille. esim Punaiselle Ristille tai Munuaisyhdistykselle tai kristillisille järjestöille. Eikö se ole hänen oma tahtonsa, mihin hän pennosensa laittaa. Jokainen voi testamentata, mikä taho on itselle tärkeä. Jos on eläinten suojelija, voi testamentata omaisuutensa eläinten suojeluun. Minun mielestäni ihminen testamenttaa omaisuutensa sille taholle, mikä merkitsee hänelle paljon. Jos kuuluu kristilliseen seurakuntaan, voi hyvin testamentata sinne rahansa. Emmehän me voi päättää toisten tekemisistä. Minä voin testamentata vaikka kulkukissojen hoitoon rahani, jos minä tahdon, eikä siinä ole kellään nokan koputtamista.
Mutta, kun on kyse vapaista seurakunnista, silloin älähdetään, jos joku testamenttaa omaisuutensa sinne. Se on kaikkien mielestä väärin, mieluummin vanhus saisi heittää rahansa tunkiolle, kuin antaa johonkin seurakuntaan.
Minua nauratti, kun mieheni haukkui aina, kun kuuli, että joku oli testamentannut seurakunnalle jotain. Mutta, kun Munuais- ja maksaliitto sai testamenttilahjoituksen, hän hehkutti siitä pitkän aikaa ja oli ihan onnesta soikeana.
18.07.2024 12:23
Tietysti minulla on paksu kallo. Se on ollut hyväksi, kun olen sen niin monta kertaa satuttanut. Kahdesti on minuun paksuun kallooni tikattu tikkejä.
Minä en usko hamasin kaikkiin selontekoihin. He liioittelevat uhrien lukumäärässä. Sen uskon, että Gazassa on kuollut naisia ja lapsia. Sodassa kuolee aina sivullisia.
Se on kauhea asia, että sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Suomessakin talvisodan ja jatkosodan aikana kuoli lapsia. Sata vuotta sitten valkoiset lahtasivat oikein innolla naisia ja lapsia Hennalan kasarmilla. Samoin punaiset lahtasivat lapsia jossain muualla.
Kuka aloitti tämän sodan ? Se oli hamas. Olisiko hamaksella valtuudet myös lopettaa vapauttamalla panttivankinsa ?
Mitä sinä sanot siitä, että muslimi paistoi pienen vauvan uunissa. Vauvan tuskaa emme pysty edes kuvittelemaan, kun hän paistui uunissa elävältä.
Samoin on Ukrainassa kuollut lapsia. Samoin on Afrikassa kuollut lapsia. Afrikan lapsista ei ole paljoakaan missään mainittu. Nähtävästi he ovat niin ala-arvoisia, ettei heitä kannata mainita. Palestiinalaislapsilla on suurempi arvo kuin Afrikan lapsilla.
Missä on empatian raja ? Jos joku tappaa sinun sukulaisiasi, lapsiasi, onko sinulla empatiaa tätä ihmistä kohtaan. Kun Suomi oli sodassa, miten olisi käynyt Suomen, jos kaikilla suomalaisilla olisi ollut empatiaa venäläisiä kohtaan, mutta venäläisillä ei olisi ollut. Meidän on helppo olla empaattisia täällä pohjolassa, kun emme ole siellä paikan päällä.
17.06.2024 09:56
5 / 74