Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1487

1. Jeesuksen nimessä kristityt ovat tappaneet juutalaisia. Miten he voisivat luottaa kristittyjen sanomaan, kun kristityt kansat ovat vuosisatojen aikana heitä vainonneet ja tappaneet ?

Juutalaisia on edelleen vankina, jos hamas vapauttaisi heidät, loppuisi sota. Kukaan ei ajattele niitä juutalaisia, joita hamas vuosi sitten tappoi ja vei vangiksi. Siellä oli pieniäkin lapsia. Mitä siellä tapahtuu näille vangeille, ei uskalla edes ajatella. Yksi nuori tyttö, joka oli hamasin vankina, saatiin vapautettua, mutta hän teki itsemurhan. Mieleen tulee, kuinka monta kertaa hänet raiskattiin siellä vankeudessa. Hamasin miehilläkään ei ole muuta mielessä, kuin terrorismi ja naiminen.

Suomalaiset ovat niin rakastuneet näihin hamasin miehiin. Olisi hyvä kutsua heidät tänne Suomeen niin voisimme paapoa heitä. Antaisimme heille kaiken sen, mitä he halauaisivat.
  2. Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5+5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.

Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Hamas hyökkäämällä ja tappamalla vuosi sitten juutalaisia, aloitti sodan. Hamas, joka on terroristijärjestö tiesi sen, mitä tapahtuu, kun hyökkäsi juutalaisten kimppuun. Ja he edelleen pommittavat juutalaisia Gazasta. Juutalaisia on kuollut tämän vuoden aikana paljon, mutta heistä ei puhuta. Ainoastaan palestiinalaiset ovat suomalaisten mielestä niin arvokkaita, että heitä säälitään. Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas.

Sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Uskon, että myös Suomessa kuoli naisia ja lapsia, kun Neuvostoliitto pommitti Suomea.

Olen ihmetellyt niitä kuolleiden määriä, mitä hamasin ukkelit ilmoittelee. Mihin heidät on haudattu ? Asun Lahdessa ja Lahden hautausmaihin ei mahtuisi sellaisia määriä ruumiita. Ihmettelen vaan.

Joskus mietin, mitähän suomalaiset tekisivät, jos terroristijoukko alkaisi meitä pommittamaan. Silittäisimmekö me heitä ja kehuisimme, kuinka mukavia he ovat. Kiittäisimme heitä, kun väistelisimme pommeja, saisimmehan vähän jännitystä elämäämme.

Asun lähellä Hennalan kasarmeja. Siellä valkoiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia vähän yli sata vuotta sitten. Saattoi olla, että naapuri tappoi naapurinsa tosta noin vain, ilman sääliä, vai sen takia, että toinen oli punainen.
  3. En vihaa ihmisiä enää. Mutta minun on vaikea olla heidän kanssaan aito. Jouduin lapsena olemaan äidilleni kiltti tyttö ja se jäi päälle, en uskalla olla oma itseni. Joku pelko jäi lapsuudesta päälle. Kun juttelen jonkun kanssa, olen varovainen, koska äitini sai usein raivokohtauksia. Siis arastelen ihmisiä, mutta en vihaa heitä.

Eläimiä ei tarvitse arastella. Tietysti kommunikointi niiden kanssa on hyvin yksipuolista. Minulla on pari hyvää ystävää, joiden kanssa olen opetellut sanomaan omia mielipiteitä. He ovat kultaakin arvokkaampia.

Äitini ei kestänyt arkaa ihmistä, hän koetti kovalla kädellä kouluttaa minua rohkeaksi ja kovaksi ihmiseksi. Mutta hän ei onnistunut siinä. Tulin aina vain aremmaksi. Taisi äitini hävetä kovasti arkaa tytärtä.